Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk dagje gehad! Het weer viel me erg mee :)
Hoogtepunten waren 2 Sidez , heerlijk sfeertje! :love: :love: :love: Crypsis en alphaverb!
Tegenvaller van de dag was de eindshow van adaro, gewoon je setje een kwartier langer doorgaan :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 16:29 
 
Hardtraxxer

Het is al een bekend probleem, maar waarom kunnen dj's op classic stages nou niet eens wat meer 2006-2008 platen draaien. Scope DJ draaide zowat alleen maar 2011 platen, zelfs zijn anthem uit 2012. Alpha Twins die Gunz For Hire - Gangsters Don't Dance (Noisecontrollers & Alpha² Remix) uit "2013!" draaiden en nog meerdere 2012 platen. Er is al wel vaker commentaar geweest op de classic setjes van Alpha², maar laten die lui lekker hun Smack My Derb, Qlimax 2006 Anthem, In Time of Fragments draaien.

En dan kan er wel gezegd worden dat er tegenwoordig steeds meer "dagjes" mensen op classic stages/feesten komen, maar die roep je ook op je af als je heel veel 2011/2012 platen gaat draaien en voor de rest heel veel hitjes gaat draaien van platen die wel ouder dan 2011/2012 zijn. De hitjes mogen best gedraaid worden, maar wissel dat ook af met platen die ook goed zijn, maar die net iets minder groots zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
--- Brennan Heart "classic-set" die Banaan (Ruthless Remix) en Imaginary draait. Was zelf niet bij de set maat hoorde het tijdens het halen van munten. xd


Wat een zaad set was dat... Op de helft maar telefoon er bij gepakt en dingen gaan regelen voor maandag die ik nog moest doen. Lose My Mind en Wake Up ook gedraaid, verder nog genoeg wat is snel ben vergeten.

ShatterDJ schreef:
En dan kan er wel gezegd worden dat er tegenwoordig steeds meer "dagjes" mensen op classic stages/feesten komen, maar die roep je ook op je af als je heel veel 2011/2012 platen gaat draaien en voor de rest heel veel hitjes gaat draaien van platen die wel ouder dan 2011/2012 zijn.

Dat klagen gebeurt door liefhebbers toch niet door de organisatie nog de DJ's zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bijna alleen maar Unity geweest met als uitstapjes The Sickest Squad, Tieum en Deathmachine vs Trasher.
Prima vermaakt, weer was niet optimaal maar eigenlijk geen last van gehad.
Vuurwerkshow laten schieten, Unexist draaide weer als een eindbaas.
Op naar nummer 5!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 18:51 
 
Hardtraxxer

mikeee schreef:
ShatterDJ schreef:
En dan kan er wel gezegd worden dat er tegenwoordig steeds meer "dagjes" mensen op classic stages/feesten komen, maar die roep je ook op je af als je heel veel 2011/2012 platen gaat draaien en voor de rest heel veel hitjes gaat draaien van platen die wel ouder dan 2011/2012 zijn.

Dat klagen gebeurt door liefhebbers toch niet door de organisatie nog de DJ's zelf?

Dat klopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima dagje gehad :)
En wat een fijne sfeer bij freestyle! Ging helemaal los bij Bass-D :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie dag gehad. Bij elke stage wel even lopen kloten, hoop bekenden aanwezig en aardige sets gehoord (Sei2ure, 2Sidez en N-Vitral beste).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top dag gehad! Weer zat uiteindelijk ook heerlijk mee :)

De busrit was een hel. De buschauffeuse had oprecht geen flauw idee op de terug weg en we reden om half 2 nog steeds rondjes over de opstapplek :lol:
Uiteindelijk lag ik 6 uur in bed, maar dat was het echt helemaal waard.

2-Sidez was alles wat ik hoopte. Geweldige platenkeuze buiten de eigen tracks ook. Helaas inderdaad geen Invasion en de track met de tekst I need to be released. Imagination volledig was echt heel erg tof. Daarentegen werd Noise (Sound is not just noice) dan weer helaas na de eerste climax uitgemixt.

Ja B-Front solo was ook weer geweldig. Vond van de 3 keer B-Front B-Freqz wel de minste. Zeer jammer dat ze de naar mijn gevoel 10 minuten durende extended Psycho mix draaide. Publiek was in de raw tent ook wederom weer hersendodend :lol:

Was trouwens ook weer gezellig met de HT'ers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 23:32 
 
Hardtraxxer

Weet iemand met welke millennium plaat Crypsis afsloot bij de classic stage?
Ik ken de plaat wel, maar kan ff niet op de naam komen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feest, goed vermaakt en diverse leuke setjes gehoord met als hoogtepunt 2-Sidez, wat een sfeer :love:

Enkele momenten van de dag die ik op video heb vastgelegd





Bij deze enorm getwijfeld, filmen of niet? uiteindelijk toch gedaan maar wel met de ogen dicht tijdens de break, heerlijk om deze eindelijk eens live te horen :$



Met dank aan Da Syndrome.



Lasergehalte in de raw, jammer dat er waarschijnlijk niet is gedacht aan de veiligheid van t publiek door met vol vermogen in het publiek te scannen.



En nog een klein stukje van de endshow.

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Weet iemand met welke millennium plaat Crypsis afsloot bij de classic stage?
Ik ken de plaat wel, maar kan ff niet op de naam komen :/

Welterusten, welterusten, welterusten (Crypsis ik ga nog niet naar bed Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 12:38 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
ShatterDJ schreef:
Weet iemand met welke millennium plaat Crypsis afsloot bij de classic stage?
Ik ken de plaat wel, maar kan ff niet op de naam komen :/

Welterusten, welterusten, welterusten (Crypsis ik ga nog niet naar bed Remix)

Nee niet dat welrusten gedeelte xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha snap ik wel. Kende de track wel maar titel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoopte stiekem dat hij afsloot met dj dirk - pak een punt. Had die vaker gedaan maar zelf nog niet live meegemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 15:44 
 
Hardtraxxer

Rick B schreef:



Zo jammer dat The End zo weinig wordt gedraaid. Hij is echt gruwelijk vet :drool:. Iemand een verklaring?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook verruit mijn favoriete B-Freqz track, toen ik die voor het eerst hoorde op de Defqon afsluiting :love:

Mag veel vaker langs komen inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 16:53 
 
Hardtraxxer

ShatterDJ schreef:
Weet iemand met welke millennium plaat Crypsis afsloot bij de classic stage?
Ik ken de plaat wel, maar kan ff niet op de naam komen :/

Had Crypsis ff bericht gestuurd via fb
Het is Nosferatu - The Underground Stream :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 16:56 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Ik hoopte stiekem dat hij afsloot met dj dirk - pak een punt. Had die vaker gedaan maar zelf nog niet live meegemaakt :P

Ja dat deed die bij De Tijdmachine 2014, maar zag ook een filmpje bij Remember van een paar weken geleden en daar sloot die af met JDA - Voel Je Die Bass, dus denk dat die nu telkens met een andere millennium plaat gaat afsluiten als hij een classic stage moet afsluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
RTM93 schreef:
JDA - Voel Je Die Bass

Draaide N-Vitral nog :thumbup:


Vraag me trouwens af waarom er 900 politiemensen op het terrein liepen, Duits en Nederlands. Nog nooit zoveel popo gezien op een fissa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Duitse politie liep er vanwege uitwisseling. Omdat bij q-base ook Nederlandse politie rond loopt.
over het hoge aantal, het schijnt dat dit bij andere festivals ook zo is alleen zijn dat veel meer undercover agenten en die vallen uiteraard minder op.

Er zijn wel tot 20-30 agenten per festival die ingezet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 19:22 
 
Hardtraxxer

Raven schreef:
ShatterDJ schreef:
JDA - Voel Je Die Bass

Draaide N-Vitral nog :thumbup:

Ja ik weet het, ik was ook bij N-Vitral :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Noisecontrollers vs. Bass Modulators. En weetje wat mij direct opviel toen ik bij de main kwam? Er stonden ziek weinig mensen. Ik snap dit dus echt niet he. Volgens mij zijn velen hier het met mij eens dat die twee op dit moment misschien wel de beste producers zijn in de hardstyle scene. En dan staat er vrijwel niemand bij de main. Of dit aan het weer lag of wat dan ook, ik heb geen idee maar ik vond het heel apart.


Ik denk dat dit ook wel een beetje kwam door de sfeerloze bedoeling bij de main. Mede door de door de (naar mijn mening) matige stage en de kale plek waar je vol in de koude wind stond. Wat dat betreft was plek van vorig jaar stukken beter. Ten eerste om dat de stage toen stukken mooier was en een stuk meer beleving meegaf omdat ie een beetje om het publiek heen gebogen stond maar ook omdat hij tussen de bomen stond waardoor er ook een stukje meer sfeer gecreëerd werd. Maar goed, ik snap wel dat ze voor die nieuwe plek gekozen hebben, puur omdat ze meer ruimte kunnen creëren vooral voor de dag er na wanneer Freshtival is. Daarnaast werd er bij Freshtival ook stukken zwaarder vuurwerk afgeschoten vanaf het water.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette dag gehad hier! Begonnen bij N-vitral, die toch ook wel veel hardstyle draaide, geen problemen mee hoor, zeker vet :) Daarna door naar scope dj, heerlijk aangekleed die classics en een dikke +1 voor de beugels. Toen even op de main wezen kijken bij de ''classics'' van BH, de sfeer was echt ver te zoeken en er was echt bijzonder veel ruimte. (Zag ook een foto van de main tijdens b-front voorbij komen; wat ontzettend zonde, zo bizar leeg.)

Om 18:00 de partyboat gepakt met Holly (lekker oldskool) naar het eilandje, helaasch dat ze hier dan weer geen hier hadden, prima vermaakt met een stel duitsers. Daarna even naar Angerfist live geweest, vond het zelf niet super bijzonder meer, al een aantal maal gezien, dus halverwege naar alphaverb gegaan, met aansluitend 2-sidez. Toen liep de classics echt goed vol. Kende niet veel platen, maar gewoon voor de melodietjes en de sfeer was het al goed! Vervolgens ook maar blijven staan voor Alpha2 en Crypsis, gewoon lekker de hitjes gehoord en bij crypsis wederom een goed sfeertje. Aan het laatste uurtje wil ik eigenlijk geen uitspraken doen, wat een misser van AF. Vond Adaro altijd wel interessant, maar dit viel toch wel ff tegen zeg. Bij de eindshow was de tracklist ook gewoon zwaar ondermaats tov vorig jaar en volgens mij mistte het vuurwerk ook een beetje zijn doel. Desondanks dat wel een hele vette dag gehad, volgend jaar gewoon weer present.

+Beugels bij classics
+aankleding classics
+n-vitral
+Rendy op fentesie
+Loempia's, elk jaar goddelijk
+classics in algemeen
+aantal HTérs gemeet (stan, randy (zie punt 4), poephark, rickb, melvin, provehito. Dat was het denk ik)

-moeilijk grote main waardoor de sfeer minder was, vorig jaar ook mooier, wat ronder
-eindshow
-barpersoneel dat het verschil ziet tussen muntjes van vorige jaren en huidige muntjes, NEEM GEWOON AAN :cry:

Komt er dus op neer dat het wel een goede editie was, maar die van vorig jaar onovertroffen blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer een heerlijk dagje gehad in het oosten :thumbsup: was het ritje van 2 uur meer dan waard! Ongeveer half 2 aangekomen op de parkeerplaats en rond 2 uur binnen na alles afgehandeld te hebben.

Als eerste Sub Zero Project meegepakt, was een leuke binnenkomer en daarna naar mijn eerste keer N-Vitral, wat een vette set was dat paar oude hardcore platen met een N-Vitral kick edit en vgm paar nieuwe nummers naast zijn standaard platen was echte een fijne afwisseling.

Na N-Vitral paar uur bij de Unity tent gestaan wat rond gelopen en bij de classics een paar heerlijke Grimbergen Blond genuttigd (elk festival graag!!!) Uiteindelijk terug naar de Raw voor B-Freqz, bekende platen, maar dat blijft gewoon heerlijk!

Toen 2 Sidez bijna begon zei ik dit tegen mijn groep, maar die wilde allemaal bij Freqz vs Crypsis & E-force blijven :cry: Nog even getwijfeld om alleen te gaan, maar toch niet gedaan omdat ik Crypsis ook vet vind. Uiteindelijk was het ook nog wel een vette set, nieuwe nummers van E-force & Crypsis gaan wel lekker!

Na deze set weer door naar de main, waar het inderdaad erg leeg was en heel koud :x, maar na 2 Sidez gemist te hebben wilde ik B-front zeker zien. Hij opende met Symphonic Feedback (Titan Remix) vgm :love: naast zijn nieuwe platen ook nog Damned en State of Perfection :drool: gehoord, kortom een hele vette set.

Helaas heb ik B-front een kwartier voor het einde van zijn set moeten verlaten, omdat Crypsis weer begon bij de classics. Dit was toch echt wel het setje van de dag, van begin tot eind helemaal los :yay: opende met zijn Style Dropping remix en ook nog Pull The Trigger gehoord en verder het Statement of Intent album (L)
Na Crypsis lekker naar huis gegaan omdat we nog 2 uur moesten rijden.

+++ Crypsis (classic)
++ N-Vitral & B-front
++ Grimbergen Blond
+ Organisatorisch prima geregeld
+ Prima weer, alleen beetje koud af en toe

- Mainstage (vond hem zeker vergeleken met vorig jaar niet mooi)
--- Kluisjes veel te ver van de tenten af
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten