Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muzikaal gezien was de set van Vazard & Delete echt super dik! Maar Vazard.. kan die man wel mixen? Klonk echt he-le-maal nergens naar.. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Maar Vazard.. kan die man wel mixen? Klonk echt he-le-maal nergens naar.. :surrender:


Vond het echt reuze meevallen dit keer hoor? Digital Abuse, HSM/Infirium, Vyral en MD/Unkind waren erger naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vazard viel mij ook echt mee. Andere artiesten van Spoontech maakten daarentegen wel wat foutjes ja. Had me er van tevoren al op ingesteld dus heb me er niet echt aan geërgerd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Anthor schreef:
Afbeelding

Kerel in dat witte shirt heet Raymond. Ik dacht dat 'ie hier ook op HT zit, maar weet het niet zeker meer.

Nope, Bangerz zit hier niet volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een absurd goed feest was dit!
Op voorhand wist ik niet of ik Spoontech een hele dag vet zou vinden.
Ik vond het geweldig, hele dag met een big smile losgegaan. Volgens de stappenteller van m'n maat hebben we +/- 42 km afgelegd. :lol:
Door dit feest beter kennis gemaakt met Vazard en zijn muziek vind ik echt heel dik. Alleen vertelde iemand me daar dat hij er mee gaat stoppen. Weet iemand hier daar meer van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat van Vazard heb ik ook gehoord ja. Weet niet wat er van waar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter, was je blij met de selfies van Grim en mij? :lol:
Ik bedacht om 00:30 uur dat het een goed idee was dat Grim je een foto stuurde. Zei hij heel droog: "Ja uhh dat hebben we vanmiddag toch al gedaan?" Mooie gast die Belg.
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 21:46 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Next to the releases on ‘Chapters of the Mind’ and Spoontech’s releases, there must be more things coming up. Could you give us an idea of what we can expect from you and the label in the future?
I have no particular plans for after the album yet! However Spoontech is full steam ahead, some of the guys like Gijs and Rick have taken on new roles in the label and they are doing great things keeping the releases rolling and injecting so many cool new ideas.
I have recently taken a step back in the management of the label and handed over a lot of the leadership responsibilities to John from Main Concern. John has an awesome passion for driving the label so it was an easy choice for me to make!
I will still be involved but taking more of a back seat and letting John lead the crew that will take Spoontech into the future and beyond.


Lijkt me niet gezien dit antwoord in een recent interview
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gerucht ging zaterdag inderdaad ja. Hopen dat het niet klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zal wel gegaan hebben over het feit dat hij de fakkel doorgeeft aan John wat betreft het leiden van het label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Het zal wel gegaan hebben over het feit dat hij de fakkel doorgeeft aan John wat betreft het leiden van het label.

Dit denk ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 23:26 
 
Hardtraxxer

Zo te zien aan de selfie heb ik best een groot deel van de dag rondon hardtraxxers gestaan.

Awethority schreef:
Verder helaas weinig hardtraxxers gesproken; als puntje bij paaltje komt ben ik soms toch te shy om vreemden out of the blue aan te spreken :x.


En de mensen die ik wel heb aangesproken waren geen hardtraxxers xd

Volgende keer beter dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de meesten ook door puur toeval ontmoet. Eerst op Qapital een paar en toen kwam ik Zamble tegen in de trein naar Rebirth en toen hoorde ik het woord spoontech vallen en dan kan het bijna niet anders :lol:. Daardoor ook de meerderheid op Rebirth leren kennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 09:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet niet of ze al geplaatst zijn, maar wat een heerlijke sfeerbeelden zijn dit:





Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heldige filmpjes dit. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat 1e filmpje, is dat de mc bij 04:09? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat is niet de MC. Wie het wel is geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bartjj schreef:
Dat 1e filmpje, is dat de mc bij 04:09? :lol:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble op 5:35 van het eerste filmpje :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 10:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mezelf ook gespot op filmpje 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Nee dat is niet de MC. Wie het wel is geen idee.

Ramon12831273
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 12:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zal wel ergens tussen die meute staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Awethority schreef:
Nope, helaas... Wij hadden witte plastic lepels met z'n tweeën. Nog wel uitgedeeld aan een paar lui overigens. Volgende feestje toch maar eens random mensen (waarvan ik een vermoeden heb dat jullie het zijn xd ) aanspreken haha.

Had je een grijs Spoontech shirt aan? Zo ja, dan heb je ook nog een lepel aan mij proberen te geven, maar ik had geen interesse. :P

That's me, had 's ochtends in de plaatselijke super nog wat lepels ingeladen. Toen ik bij het begin van Vazard & Delete mensen lepels zag uitdelen dacht ik shit heb die dingen nog in mn achterzak, dus maar meteen proberen zsm kwijt te komen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 13:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

fromrussiaWITLOF schreef:
Thommy schreef:
Awethority schreef:
Nope, helaas... Wij hadden witte plastic lepels met z'n tweeën. Nog wel uitgedeeld aan een paar lui overigens. Volgende feestje toch maar eens random mensen (waarvan ik een vermoeden heb dat jullie het zijn xd ) aanspreken haha.

Had je een grijs Spoontech shirt aan? Zo ja, dan heb je ook nog een lepel aan mij proberen te geven, maar ik had geen interesse. :P

That's me, had 's ochtends in de plaatselijke super nog wat lepels ingeladen. Toen ik bij het begin van Vazard & Delete mensen lepels zag uitdelen dacht ik shit heb die dingen nog in mn achterzak, dus maar meteen proberen zsm kwijt te komen. xd


Haha mooi! Awethority en ik waren ook met onze lepels aan het spelen. Op het laatst tijdens Mind Dimension en Unkind nog een menthol peuk van je gekregen :beer:

En iemand had ook nog een fles honing mosterd saus gejat, smaakte goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha mooie filmpjes
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten