Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 17:04 
 
Hardtraxxer



Was gewoon goeien handel....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:


Was gewoon goeien handel....

Ik heb me belachelijk goed vermaakt in die zaal. Geweldige sfeer vergeleken met de kinderdisco's in andere zalen. The Avengerz met een hoop geweldige nieuwe tracks (euforische deuntjes en dikke gated kicks, bijna a la Main Concern. Rooler die Formula draait (filmpje hierboven) en een aantal tracks met van die gekke psytrance kicks :drool:

Alleen dat ''ooooh'' was soms wel een beetje irritant, maar betrapte me mezelf er op dat ik het ook deed op de momenten dat er gewoon ineens een onverwacht harde kick in klapt.. Ik stond af en toe ook gewoon met m'n mond open van verbazing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word niet goed van die 'OOOOO' flauwekul :x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel tracks klinken ook heel vet vind ik, maar ik word niet goed van dat aanstellerige gedrag, als je één keer zo'n harde kick hebt gehoord weet je het toch wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ook redelijk wat tijd doorgebracht in de gearbox zaal. Nog iets wat me opviel is dat er redelijk wat mensen zich (met momenten) meer bezig hielden met het mee drummen van kickrolls dan daadwerkelijk een dansje te doen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Veel tracks klinken ook heel vet vind ik, maar ik word niet goed van dat aanstellerige gedrag, als je één keer zo'n harde kick hebt gehoord weet je het toch wel?


Dit dus. Als ik bij een vette Delete set sta, schreeuw ik toch ook niet bij ieder nummer. Alleen een keer als ik iets echt niet zie aankomen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Heb ook redelijk wat tijd doorgebracht in de gearbox zaal. Nog iets wat me opviel is dat er redelijk wat mensen zich (met momenten) meer bezig hielden met het mee drummen van kickrolls dan daadwerkelijk een dansje te doen. xd


Herkenbaar ja. Terwijl de meeste die dit doen, er ook nog eens de helft van de tijd (of meer zelfs) naast zitten.
Maarja, misschien dat als gearbox fans bijvoorbeeld naar een Spoontech feest komen dat ze denken van, wat danst iedereen hier raar. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahaha, dan roepen ze straks ook nog: kut Hardtraxxers, die kunnen echt niet djenzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psytrance kicks mag wel de nieuwe hype worden. Klinkt erg vet vind ik, zoals bijvoorbeeld in de psy edit van Pandora.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Terwijl de meeste die dit doen, er ook nog eens de helft van de tijd (of meer zelfs) naast zitten.


Dat ook, ja. :lol: Daar heb ik ook nog redelijk wat mee gelachen. Als ze dan een keer goed zitten hebben ze een blije bakkes, maar er wel eerst 3x compleet naast. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:


Was gewoon goeien handel....


Die reactie van het publiek op die triplets op 2:33 is gewoon epic, werkt voor mij wel sfeerverhogend. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Number 23 is inderdaad zo een vette plaat. :woot:

Recent zowel op We Are Hardstyle als op Fatality (stukje van het filmpje) gehoord maar er werd steeds een remix/edit gespeeld. :(
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten