Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 11:54 
 
Hardtraxxer

Toevallig iemand nog 2 kaarten te koop? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben ook nog op zoek naar 1 kaartje, prijs valt overeen te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 19:40 
 
Hardtraxxer

Inmiddels al kaarten kunnen regelen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ook, heel veel zin in :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 00:11 
 
Hardtraxx Veteran

Zit je de hele tijd op ticketswap te refreshen, zijn er al 3x 2 tickets aangeboden in 4 uur tijd en net als je erop klikt is iemand al bezig met betaling. Jezus wat gaat dat snel. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vertrek straks, maar nog steeds geen zin in. Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rond de middag vertrekken, zodat we bij Artifact aankomen. Hopelijk zit het weer mee vandaag. Hoe dan ook heel veel zin in al! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 10:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zit je de hele tijd op ticketswap te refreshen, zijn er al 3x 2 tickets aangeboden in 4 uur tijd en net als je erop klikt is iemand al bezig met betaling. Jezus wat gaat dat snel. >.<


nog op zoek? als je snel reageert kan ik je mss helpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zit je de hele tijd op ticketswap te refreshen, zijn er al 3x 2 tickets aangeboden in 4 uur tijd en net als je erop klikt is iemand al bezig met betaling. Jezus wat gaat dat snel. >.<


auto-refresh extensie installeren op je browser!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand misschien een manier om van Station Oss naar het festival terrein te komen? Ik lees op de site dat er GEEN pendelbussem rijden. Ik ben er ook niet bekend dus weet niet of het loopafstand is ook...? Iemand die mij hier meer over kan vertellen? Alvast bedankt !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cemba_ schreef:
Weet iemand misschien een manier om van Station Oss naar het festival terrein te komen? Ik lees op de site dat er GEEN pendelbussem rijden. Ik ben er ook niet bekend dus weet niet of het loopafstand is ook...? Iemand die mij hier meer over kan vertellen? Alvast bedankt !!!
Koen schreef:
Citaat:
Fatality | Pendelbussen
Vanwege de vele aanvragen hebben we in samenwerking met taxibedrijf Van Driel "last minute" pendelbussen ingezet van station Oss Centraal naar het festival en visa versa. Voor een (enkele) rit betaal je 5 euro per persoon. Dit dien je cash af te rekenen.
De taxibussen staan op de taxi staanplaatsen op Oss centraal, de bussen zullen herkenbaar zijn d.m.v. het Fatality logo op de voorraam. (zie afbeelding)
Houd rekening met de onderstaande tijden wanneer de bussen pendelen.
11:30 tot 16:00 van station naar het festival terrein.
22:00 tot 01:00 van festival terrein naar het station.
Let op dat je wel uitstapt op Station Oss Centraal.

Afbeelding


Cemba_ schreef:
Zo goedemorgen, even me bril niet op geloof ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mocht er hier nog iemand een kaartje over hebben, heel graag. Last minute toch ineens tijd om te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow, openingsset was supervet! :D niet super druk maar de sfeer was heerlijk :D hopelijk is het setje ook opgenomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoor van meerdere mensen dat dit feest qua organisatie echt bout is. Met name de wc's en de muntenverkoop was/is barslecht geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 17:41 
 
Hardtraxxer

Sfeer lijkt top te zijn op filmpjes. Dat is toch wel het belangrijkst
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Sfeer lijkt top te zijn op filmpjes. Dat is toch wel het belangrijkst

Daar kan ik je geen ongelijk in geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 03:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond hoe slecht het georganiseerd was serieus meevallen, sterker nog, ik vond het best goed georganiseerd.
Grootste klacht: 1 waterpunt is wel erg karig op zo'n festival.

Wel echt een heerlijk sfeertje op de theracords stage en bij de botsautobaan! Tijdens de set van Rebelion werd iedere nieuwe kick met gejuich onthaald, hoe vet!

De set van Delete was echt om van te smullen, hij pakte er allemaal platen bij die hij amper meer draait: take it, leave it, Evolve, en zelfs Bombs Away, erg leuke verrassing.

Ik heb me echt super vermaakt, alvast een dikke optie voor volgend jaar dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 03:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, even een verhaaltje typen voor het slapen gaan.

Mooi dagje gehad, muzikaal top, het weer zat mee en veel bekenden en gezelligheid.

Om 13:00 aangefietst en mooi op tijd voor Artifact binnen. Zoals altijd een gevarieerde set met enkele klassiekers. Vervolgens door naar Dark Pact die ook met wat oudere tracks begon, o.a. Godz Power, Shreek, Under Attack. Daarna ging hij over op nieuwer werk, maar daar zaten eigenlijk ook geen slechte tracks tussen. Hoogtepuntje Absolute Terror al zo vroeg op de dag :D

Toen even rondgezwerfd en de volledige set van Prefix & Density in de Theracords-tent meegepakt. Openen met Het Gevoel Van :thumbup: Verder voldeed ook deze set aan de verwachtingen waarmee je naar een P&D set gaat. Hierna weer naar de Outworld geweest voor Main Concern. Mooi om te zien dat de botsauto-stage goed gevuld was en dat het er flink los ging. Dat kon ook bijna niet anders met het geweld wat hier door het Zweedse duo geproduceerd werd. De ene klapper na de andere. Tegen het einde werd het nog drukker, omdat Rebelion hierna moest draaien. Hier zijn we nog even bij blijven staan, maar het was zo druk dat losgaan er niet meer bij was. Ik vond het ook irritant dat iedereen begon te schreeuwen bij elke nieuwe kick (alsof ze die nog nooit gehoord hadden >.< )

Toen naar Psyched vs Caine gegaan. Ik keek hier best naar uit, omdat Psyched altijd gevarieerde sets met leuk mixwerk neerzet, maar het werd compleet verpest door de man met de baard. Het was een beetje als een trio hebben met Kate Upton en Patty Brard. Psyched gooide de ene na de andere prachtschijf erop (Disk Warrior, Different Kind of Therapy, Orgasmo) en dan kwam Caine weer met zijn eigen nummers die alleen uit slappe kicks en screeches bestaan. Na een half uur maar besloten om even op een bankje te gaan rusten en wat te eten.

Bij Degos & Re-Done de draad weer opgepakt. Altijd leuk dat enthousiasme van de heren, set was ook prima te pruimen. Pluspunten voor Connected, This Mind en Everything Changes. Ook het mixwerk was erg leuk met veel vocal loops door climaxen.
Meteen hierop volgde DJ Thera met zijn live-act. Wat album-spul, aangevuld met REM Sleep en Ammunation en 3 nieuwe tracks (waarvan 1 hardcore). Waa gewoon leuk.

Toen weer even naar de mainstage geweest, waar Regain vs Requiem draaide. Set was niet bijster spannend, maar wel enkele verrasssingen zoals Inner Child.

Delete solo was de baas van de dag. Ik ben altijd al fan van hem, maar deze keer overtrof hij zichzelf. 25+ tracks in een uur, waaronder natuurlijk zijn eigen platen, 4 VIP edits, aangevuld met wat Gearbox-materiaal en Diverse, Double Damage, Who I Really Am en Bombs Away :drool:
Enige minpunt was Back In Time (Digital Mindz Bootleg) maar dat is hem dan maar vergeven.

Ten slotte afgesloten op de mainstage. Warface en D-Sturb draaiden een setje met veel platen die ik alleen van naam ken. Blijft niet echt mijn smaak, maar ik heb me wel vermaakt. Vervolgens kwamen Jack of Sound vs Delete vs Regain het feest afsluiten. Hier heb ik maar een half uur van gezien omdat mijn benen en rug moe waren.

Over muntverkoop / wc-bandjes verkoop: hier stonden inderdaad lange rijen. Omdat ik zelf vroeg binnen was, heb ik hier geen last van gehad.

De sfeer was goed. Er liep wel veel jong volk, maar daar hebben we in pricipe geen last van gehad.
Geluid was bij alle 3 de stages prima, vooral in de Theracords stond het goed hard, alleen tijdens Thera vond ik het wat schel.

Uiteindelijk dus wel een topdag gehad, dankzij een gunstige timetable, goed weer en leuke setjes.

Jezus wat een lang verhaal weer. Nou ja, weltrusten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 03:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Positief verrast, voor een eerste editie zeker niet dramatisch op organisatorisch gebied, alleen wat meer waterpunten idd. De sfeer vond ik overal echt top! Geluid schommelde wel vaak vond ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 09:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tracklist:
01. Geck-e - Suck The Speakers (Geck-o edit)
02. Artic - Fuck The Fake Shit
03. Phrantic - Become One (Fuse Mix)
04. Sasha F - Hardstyle Matters
05. Catatonic Overload - Futile
06. Zany - Solar ('Deleted' by Aphasious)
07. Busho - Time (DJ Thera Hardertrance Remix)
08. Unknown Analoq - Blackout (Brennan Heart Re-Edit)
09. 2-Sidez - Freakin'
10. Wavolizer & Geck-o - Dat Tape
11. TNT - Tritolo (Demotion Yellow Gated Mix)
12. Wild Motherfuckers - Fuck It Up (Demotion Fucking It Up Mix)
13. Geck-e - Acid Impressions (DJ Thera Hardertrance Remix)
14. Geck-e - Parallel Worlds
15. Phrantic - Road Warrior
16. Geck-o & Combobreaker - Da Hoort Nie
17. Mind Hunterz vs The Phuture Boy ft Mr Eyez - Skanks (Carnifex Remix)
18. DJ Thera - People
19. Wavolizer - Retaliation

Dit was super vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 10:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gezellig en geweldig festival gehad, vond het persoonlijk wel een van de leukere.

Bij binnenkomst helaas geen mooie dames die de timetables uitdeelden. In plaats daarvan een doos op de grond geflikkerd waar ze in lagen. Keer wat anders.

Laatste half uurtje van Act Of Rage nog mee kunnen pikken om vervolgens op de main te blijven bij Sub Sonik vs Sub Zero Project. Allebei aardige setjes om even mee in te komen.

Hierna naar de theracords area gegaan voor Prefix & Density. Feel It, Search & Destroy, Bass Bang Low en Chandelier remix zijn toch erg leuke nieuwe nummertjes.
Vervolgens Deetox die voor mij nooit teleurstelt. Ook nu niet, ik hou wel van haar trackkeuze altijd.

Na Deetox een sprintje getrokken naar Rebelion om een plek te kunnen bemachtigen. De botsautostage stond al erg vol toen we aankwamen, maar toch een redelijke plek opgeëist. De set ging echt snoeihard. Dat gejuich na een kick is in het begin leuk maar het werd serieus bij ieder nummer gedaan.
Toen naar Caine & Psyched gegaan voor hun laatste half uurtje. Vond ik niet super maar misschien moest ik nog effe bijkomen van de set ervoor.
Degos & Re-Done vind ik wel vet maar mijn vrienden wouden na een half uur naar Unresolved dus maar meegegaan. Heb op beide sets me wel vermaakt. Regain vs Requiem is me eerlijk gezegd niet meer zoveel van bijgebleven.

En toen was het 22:00. Tijd voor Delete, waar ik toch wel groot fan van ben. Uiteraard stelde die niet teleur, persoonlijk had ik wel veel andere nummers verwacht maar dat mocht te pret niet drukken. En Munky Shit, wat een plaat zeg!
Vervolgens afgesloten op de main bij Warface & D-Sturb. Ik kan ze allebei erg waarderen dus vond het een vette set. De afsluiter was ook prima alleen volgende keer ff aankondigen als je nog Genocide gaat draaien terwijl wij dachten dat het afgelopen was dus we waren al zowat weg. Baalmomentje.

Ohja, Degos & Re-Done - Die Slowly was het nummer dat ik persé wilde horen. De eerste keer hoorde ik hem half omdat we munten waren halen en de tweede keer tijdens de set van de heren was ik bier halen. Poepzooi

Enig minpuntje: het is me niet gelukt om 6 bier door te uitgang te krijgen toen het was afgelopen. Het viel denk ik te erg op xd , waardoor ik deze noodgedwongen in de kliko heb moeten deponeren :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Enig minpuntje: het is me niet gelukt om 6 bier door te uitgang te krijgen toen het was afgelopen. Het viel denk ik te erg op xd , waardoor ik deze noodgedwongen in de kliko heb moeten deponeren :cry:


Zwak. Gewoon ter plaatse naar binnen gooien.

Het juichen bij elke kick lijkt wel de nieuwe hey ho te zijn geworden als ik dat zo lees. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 12:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Munten en wc's waren echt heel slecht geregeld.
Geluid was overal wel goed, sfeer was overal top.
Delete draaide echt een dikke sloopset! Ook de Gearbox showcase kon ik zeker wel appreciëren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Delete stond echt als een baas te mixen, volgens mij toch wel een trackje of 25 in een uur. De platenkeuze die die had van andere artiesten waren niet allemaal even goed, maar ook genoeg onverwachte leuke platen. Stage van de dag was natuurlijk de Theracords Temple; goeie sfeer, goeie deuntjes en het beste geluid. Dat juichen bij die kicks vind ik altijd wel wat hebben, maar toen ik een stukje van de Rebelion set meepakte gebeurde het letterlijk bij iedere kick. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete ongetwijfeld set van de dag. Allejezus wat een geweld. Hij draaide nog een plaat met dikke gated kicks redelijk laat in de set die ik niet kende, vraag me af welke dat was. Main Concern ook weer heeeel dik en Thera was ook genieten. Charon en D'Cepticon hadden een heel fijn setje om de dag mee te beginnen. Geluid was overal goed te doen en bestellen bij de bar ging ook lekker snel steeds. Desperados was echt een pluspunt, heerlijk.

Rij voor de munten was idd niet te doen. Welgeteld 3 kassa's waar je munten kon pinnen terwijl volgens mij wel het merendeel van de bezoekers pint. Geld vragen voor de wc vond ik ook echt een tegenvaller. Daarnaast veel te weinig toiletten voor dit aantal bezoekers en hoe verzinnen ze t om 3 kraantjes per kant bij de wc's te hebben. Zulke faciliteiten mag je best wat meer geld in steken.

Verder wel gewoon naar m'n zin gehad. Veel bekenden gezien wat 't ook weer erg gezellig maakte.

Zag dit net trouwens in het boekje. Wat een blunder zeg. :lol:
Afbeelding
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten