Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die pendel bussen waren ook slecht geregeld zeg eerst 15 minuten wachten op een volle bus daarna nog afgezet worden op een parkeerplekje waar je nog 10 minuten moest lopen :thumbdown: , we hadden beter op oss west uit kunnen stappen en erheen kunnen lopen waren we nog goedkoper uit ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet echt zo goed wat er bijzonder is aan Rebelion. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 14:54 
 
Hardtraxx Elite

Muzikaal gezien echt een top feest gehad, setjes van sub sonik, prefix en density, rebelion, degos en redone, thera live en daarna vrijwel de hele tijd bij de gearbox showcase gestaan, wat was dat vet zeg! Snap wel dat er een beetje "gehaat" word op gearbox want t heeft eigenlijk niet zo veel met muziek te maken maar ik vind t vet!

Organisatorisch valt er zeker nog wat te verbeteren, meer munten kraampjes, meer wc's en watertappunten. Ook rook het bij de TC Temple flink naar gesnoeide coniferen haha.

Sfeer was overigens ook overal top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is Rebelion toch een ongelofelijke kut hype zeg. Ik zou me er best op kunnen vermaken maar na een kwartier had ik het daar wel gehad. Gewoon bij elke kick, hoe slap die ook was staan ze te schreeuwen... :x

Voor de rest goed vermaakt. Setjes van de dag toch Thera en Delete, daarnaast was Gearbox (lees Malice & Rooler) ook leuk alleen had ik toen weinig energie meer. Mooi dat ze Dictatorship nog draaiden, dat stijltje van Malice kon ik wel meer waarderen dan wat ze nu hebben.

Op organisatorisch vlak kan er nog veel verbeterd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Wat is Rebelion toch een ongelofelijke kut hype zeg. Ik zou me er best op kunnen vermaken maar na een kwartier had ik het daar wel gehad. Gewoon bij elke kick, hoe slap die ook was staan ze te schreeuwen... :x


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een vet feest zeg! Main Concern, echt wat een bazen. Om 17.00 gewoon al een afsluitwaardige set draaien, ongelooflijk. Alleen jammer dat het zo warm was daar, maarja... De laatste 5 minuten kon ik niet meer bewegen omdat de tent vol stond voor die arrogante Schotten van Rebelion, niet te begrijpen. Zo speciaal is dat allemaal niet. En echt waar, je kan zeggen van Malice wat je wil... Ik vind het ook soms kwantiteit boven kwaliteit, maar live is dat zooooo vet. Die kicks van hun, godver. Toen ze Dictatorship draaiden wist echt niet meer waar ik het had, wat vet dat ze die draaiden zeg!

Psyched, als je mee leest. Wat een baas ben je zeg! Zo moest elke DJ staan genieten... En dan ook nog even Disk Warrior droppen... Keep up the good work ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:

Toen naar Psyched vs Caine gegaan. Ik keek hier best naar uit, omdat Psyched altijd gevarieerde sets met leuk mixwerk neerzet, maar het werd compleet verpest door de man met de baard. Het was een beetje als een trio hebben met Kate Upton en Patty Brard.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 10:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Zag dit net trouwens in het boekje. Wat een blunder zeg. :lol:
Afbeelding

Was een goed feest. Ik denk dat ik er wel heen ben geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
die arrogante Schotten van Rebelion

Arrogant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Wat is Rebelion toch een ongelofelijke kut hype zeg. Ik zou me er best op kunnen vermaken maar na een kwartier had ik het daar wel gehad. Gewoon bij elke kick, hoe slap die ook was staan ze te schreeuwen... :x



Vond de set wel vet, maar dat geschreeuw bij iedere plaat is wel overdreven ja. Op een gegeven moment werd er zelfs geschreeuwd bij Warface - Mashup 6.0 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 12:55 
 
Hardtraxx Elite

Raven schreef:
Jonas schreef:
die arrogante Schotten van Rebelion

Arrogant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad, lekker op de fiets.

Bijna heel de dag bij/in de theracords area gestaan. Uitstapje naar Artifact, draaide wel lekker maar met name het geluid vond ik een tegenvaller waardoor ik toch weer weg ben gegaan.

Het andere uitstapje was naar Main Concern toch wel de set van de dag voor mij, het geluid stond erg lekker en vooral de sfeer vooraan was goed, totdat de outlaw en rebelion remix kwamen. Wat is dit voor triest kut volk, zo gaat hardstyle echt helemaal naar de klote, bij kicks gaan juigen die je nauwelijks hoorde, van die slappe dingen en iedereen maar net doen alsof het het beste is.

Verder erg leuke setjes van Demotion, Prefix & Density, Blackburn, Psyched, D'Cepticon & Charon, Thera en de leukste van die area Delete :worship:
Delete mixte erg lekker, leuke tracks (op de remixes van zijn tracks na). Maar ook de onverwachte tracks, zoals bombs away :thumbsup:
Die vip edits gaan zoo lekker live :loving:

Jammer dat de faciliteiten minder waren, te weinig muntkassas, te weinig toiletten, te weinig waterpunten, te weinig eettentjes (weinig keuze), betalen voor fietsparkeren, fouillering werd nauwelijks gedaan. Ook waren de muntjes 2,875 erg duur...
Ook waren de stages niet heel bijzonder, al was de main wel veel beter dan afgelopen jaar (van wat ik op de fotos zag). Jammer dat de Theracords in een tent was, aangezien het bloedheet was.
Ook het vuurwerk was in mijn ogen een drama, gewoon maar alles afsteken en verdere niets.

Ik ben er wel achtergekomen dat dit soort hardstyle me steeds minder en minder doet, met name genoten van de oudere tracks in de setjes, maar ook de euforische hardstyle zoals blackburn, prefix & density. Heb me hierdoor ook best wel wat uurtjes lopen vervelen.
Ik blijf er bij dat het erg jammer is dat ze van we are hardstyle outdoor naar fatality outdoor zijn gegaan met name vanwege de euforische namen van vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Raven schreef:
Jonas schreef:
die arrogante Schotten van Rebelion

Arrogant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

mitch0162 schreef:
Hard4Us schreef:
Raven schreef:
die arrogante Schotten van Rebelion

Arrogant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ze ook wel arrogant hoor. Ze vinden zichzelf helemaal geweldig terwijl ze helemaal niet zo speciaal zijn. Ze maken gewoon ongeïnspireerde schijtmuziek en dit soort acts zorgen ervoor dat de hardstyle scene naar de knoppen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

Gebaseerd op?
Ik ken ze persoonlijk en heb al meerdere malen gezellige avond gehad voor of nadat ze moesten draaien met hun.
Zoek het woord arrogant maar eens op volgens mij weet je niet wat het betekent.

Over hun muziek zullen we het niet hebben. Dat is ieder z'n eigen mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik vind ze ook wel arrogant hoor. Ze vinden zichzelf helemaal geweldig terwijl ze helemaal niet zo speciaal zijn. Ze maken gewoon ongeïnspireerde schijtmuziek en dit soort acts zorgen ervoor dat de hardstyle scene naar de knoppen gaan.

xd
Heb je gezien hoe mensen stonden te schreeuwen tijdens hun set? Of je dat nou leuk vind of niet, mensen zijn er weg van. Met je "dit soort acts zorgen ervoor dat de hardstyle scene naar de knoppen gaan", knurft. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hun hypen dat geschreeuw tijdens de kicks ook heel erg, tenminste tijdens die remix bij main concern stonden ze ook zo met die handjes van nu komt het begin met schreeuwen. Achterlijk volk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NOU EN
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 18:11 
 
Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Gebaseerd op?
Ik ken ze persoonlijk en heb al meerdere malen gezellige avond gehad voor of nadat ze moesten draaien met hun.
Zoek het woord arrogant maar eens op volgens mij weet je niet wat het betekent.

Over hun muziek zullen we het niet hebben. Dat is ieder z'n eigen mening.


Precies dit.

En mensen die zeggen: door deze muziek gaat de hardstyle naar de klote... Waar is dit op gebasseerd? Mensen vinden het geweldig, en vind je het niet tof blijf je lekker weg?! Zo heb je er ook geen last van.

En dat gejuich bij een leipe kick... Tja, ik vind het wel iets hebben, niet iedere keer hoor. En ik denk dat dit op den duur ook wel minder gaat worden als iedereen hun tracks wat beter kent, denk dat het vooral datgene is dat ze zo'n dikke kick niet verwachten.

Althans voor de "schreeuwers" zijn het dikke kicks, voor sommige niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schreeuwen bij iedere kick wordt het nieuwe hee-hoo. 1 of 2 keer is het best vet als het echt speciaal is (Eerste keer Malice - Xtermination op Loudness. Maar hoeft toch niet voor elk Rebelion tokje?

"hardstyle naar de knoppen helpt" is dan wel weer een opmerking van niks :P Als de muziek een kant op gaat die niet meer voor jou is is dat vooral je eigen probleem en niet voor hardstyle an sich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm techno gedoe, waarbij op een bepaald moment in de track een "whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" moment te horen is, best koel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gebeurt ook bij Dark Pact

https://www.facebook.com/DarkPactOfficial/videos/1077073955719290/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar de knoppen is misschien een groot woord, maar de hardstyle wordt met het jaar gewoon slechter lijkt het. Acts als Rebelion en Unresolved worden steeds populairder en nemen steeds meer toe. Veel artiesten volgen dit voorbeeld en gaan zelfde soort muziek maken. Dat hebben we als het goed is de afgelopen jaren gewoon gezien? De muziek wordt zo identiek aan elkaar en de creativiteit en originaliteit neemt af. Het gevolg: de muziek wordt gewoon slechter. Dat gebeurt met hardstyle ook gewoon hoor. Er zijn gelukkig ook artiesten die wel proberen origineel te zijn en wat creativiteit in de hardstyle te gooien, maar die krijgen maar weinig aandacht lijkt het. Tja, dat vind ik gewoon jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2016 19:50 
 
Hardtraxx Elite

TSFH schreef:
Naar de knoppen is misschien een groot woord, maar de hardstyle wordt met het jaar gewoon slechter lijkt het. Acts als Rebelion en Unresolved worden steeds populairder en nemen steeds meer toe. Veel artiesten volgen dit voorbeeld en gaan zelfde soort muziek maken. Dat hebben we als het goed is de afgelopen jaren gewoon gezien? De muziek wordt zo identiek aan elkaar en de creativiteit en originaliteit neemt af. Het gevolg: de muziek wordt gewoon slechter. Dat gebeurt met hardstyle ook gewoon hoor. Er zijn gelukkig ook artiesten die wel proberen origineel te zijn en wat creativiteit in de hardstyle te gooien, maar die krijgen maar weinig aandacht lijkt het. Tja, dat vind ik gewoon jammer.


En dan geef je Rebelion en consorten de "schuld" ?

Dat hun iets produceren wat de mens leuk vind is hun goed recht, dat DJ's dat gaan na-apen is enigzins ook hun goed recht (op het succes van een ander mee teren) maar ook een beetje triest.

Dus als het jou niet bevalt klinkt het hard maar is het voor jou jammer maar helaas.

En natuurlijk gaan echt niet alle dj's dat na-apen, zelfs niet een groot deel er van. Misschien zal een Radical Redemption of dergelijke een keer zo'n soort track maken met een wat lompere kick of whatever.
Maar bijvoorbeeld een Cyber/Noisecontrollers, euforische dj's zullen dit echt niet gaan maken. Deze meeste Raw dj's niet eens.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten