Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 17:37 
 
Hardtraxxer

Vet! :woot: Eindelijk weer een line-up in Lucky waar je vrolijk van wordt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Dag erna al naar de radstake. De line up kan me niet overhalen om ook hier naartoe te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Svennn schreef:
Vet! :woot: Eindelijk weer een line-up in Lucky waar je vrolijk van wordt :worship:



Eens! Eindelijk eens niet de hele avond raw. Zojuist een ticket gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijken of ik genoeg mensen mee kan krijgen, dan wel aanwezig misschien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Kijken of ik genoeg mensen mee kan krijgen, dan wel aanwezig misschien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog geen 5 minuten rijden voor Crypsis Classics set. Gaat m worden.
Daarnaast er heen voor Hypnose en Phuture Noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Tijd: 22:00 - 00:05


Kort maar krachtig :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 10:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele fijne line-up dit! Werd echt tijd dat er weer eens niet alleen maar raw in Lucky staat.

Kom die dag alleen net terug van vakantie dus ff afwachten of ik dit nog ga redden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel onverwachts toch nog aanwezig hier. Erg veel zin in Crypsis en Phuture Noize :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Keer onverwacht niet aanwezig in lucky...geen mensen/vervoer :/
Jammer van het uurtje Phuture Noize maar de rest is toch wel een keer te missen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Ik weet niet wat er met de sfeer was maar tering jantje, wat stonden er vreselijk veel mensen stil tijdens Psyko Punkz :/ Crypsis setje was goud waaronder de afsluiter met Brutal 1.0. Phuture Noize uiteraard ook super vet en gelukkig draaide hij precies de TBA die ik wou horen en de nieuwe van B-Front in de eerste 20 minuten. Kwam goed uit aangezien de bob naar huis wou.

Nog wel een ongemakkelijk momentje voor Retrospect toen het geluid uitviel en hij dacht dat de muziek nog aanstond door de boxen bij de DJ booth volgens mij. Verder een prima editie. Jammer dat het zo vreselijk rustig was. Niet vaak bij Focus meegemaakt. Blijkt toch maar weer dat als je geen 100% raw line-up neerzet dat het dan lastiger is om kaarten te verkopen.

Psyko Punkz wil ik nou ook niet bepaald meer horen met een hardstyle set. Heb er 2 dit jaar meegemaakt maar kon er beiden niks mee. En dat het niet druk zou worden had ik je ook wel kunnen vertellen. Kijk eens naar de edities van 2013 en 14 waar nog een idee achter zat.


Wel jammer dat ik dus Brutal 1.0 gemist heb :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 11:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad, niet meer niet minder! Hypnose beetje onsamenhangende set maar wel op kunnen vermaken! Retrospect nog nooit gezien maar viel me toch ietwat tegen. Kon er niet zoveel mee :x Psyko Punkz vond ik echt vet! Nieuwe tracks kan ik allemaal waarderen en gooide er ook mooi wat oudjes op :thumbup: Crypsis classics vind ik normaal echt vet alleen ik vond het echt saai en dan is anderhalf uur echt lang :$ Ik merkte dat het publiek er ook niet echt wat mee kon want het was echt tam. Toen de held van de avond Phuture Noize :clap: Wat heeft hij zijn populariteit verdiend zeg! Het leek ook echt of de hele zaal aan het wachten was op hem want wat een omslag van de sfeer! Was een uur lang flink genieten! :yay: Deetox een half uur geprobeerd maar dat was/is niet mijn ding dus toen maar naar huis gegaan!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten