Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 03:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Klinkt als een topfeest dus.


Hoor ook niet bijster veel goede verhalen nee, helemaal niet voor dat geld van de originele ticketprijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Klinkt als een topfeest dus.


voor 8 euro mag je natuurlijk ook niet klagen :lol:

blijft bizar die ticketswap prijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja inderdaad, 8 euro. Wtf :lol:

Nog niet eerder gezien bij een Q feest ook volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Welke held noemde zichzelf 'de baas van hardtraxx' dan? Stond tijdens MC gekke doodstamp te gaan. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Welke held noemde zichzelf 'de baas van hardtraxx' dan? Stond tijdens MC gekke doodstamp te gaan. :worship:

Kun je misschien uitleggen wat je bedoelt met "gekke doodstamp te gaan"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
kingxxl schreef:
Welke held noemde zichzelf 'de baas van hardtraxx' dan? Stond tijdens MC gekke doodstamp te gaan. :worship:

Kun je misschien uitleggen wat je bedoelt met "gekke doodstamp te gaan"?


Dat 'ie fijn aan het rammen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 16:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij noemde zichzelf de baas van HardTraxx? Kan niemand anders als The Keesinator zijn geweest dan. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Keesz zat op 't carbid
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 10:51 
 
Hardtraxxer

Ik vond het ook maar tegenvallen - weet niet zo goed waar het nou aan lag maar het was meer een chill en praat avond van tijd tot tijd! En elke keer toch een flink stuk om naar de 3de/2de zaal te komen.... of leek dat maar zo?

Voelde de sfeer en de energie niet echt.

Het thema had ook veel beter tot uiting kunnen komen.. Personeel niet bijzonder vriendelijk ook.

Wel hulde voor degene die mijn pinpas heeft teruggebracht naar de service desk, nadat ik deze vergeten was in de muntjes automaat! :clap:

Misschien waren de verwachtingen gewoon te groot. Hopen dat Qapital beter zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
En elke keer toch een flink stuk om naar de 3de/2de zaal te komen.... of leek dat maar zo?


Dit idee had ik ook ja. Kende zelf de weg niet, maar gelukkig onze Norther66 wel. Had wel het idee dat we even onderweg waren ja. Ook nog even voor de trappen moeten wachten, omdat het te vol was in zaal 2. Duurde gelukkig niet zo heel lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als die verdomde roltrappen het nou gewoon es deden, scheelt al een hele hoop :x Mja men moet die altijd maar weer uitzetten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Als die verdomde roltrappen het nou gewoon es deden, scheelt al een hele hoop :x Mja men moet die altijd maar weer uitzetten...


Luiwammes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind wel dat het personeel nogal afstand nam van de feestgangers. Kreeg haast het idee dat ze de feestgangers (grotendeels gebruikers) als ander soort mens beschouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Vind wel dat het personeel nogal afstand nam van de feestgangers. Kreeg haast het idee dat ze de feestgangers (grotendeels gebruikers) als ander soort mens beschouwen.


99,5%
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
JeroenB93 schreef:
Vind wel dat het personeel nogal afstand nam van de feestgangers. Kreeg haast het idee dat ze de feestgangers (grotendeels gebruikers) als ander soort mens beschouwen.


99,5%


Als ik 'iedereen' zeg dan scheer ik weer over 1 kam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is toch altijd dat gezeur om de bereikbaarheid van zaal 2 en 3.. gewoon bordjes volgen en je bent er met max 10 minuten, zonder roltrap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 14:48 
 
Hardtraxxer

Precies, dat is het hem... 10 minuten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is altijd best wel een stukje inderdaad. Maar gelukkig hoef ik bijna nooit naar zaal 2.
Dit keer alleen voor Main Concern. Afgelopen Qapital en XQ Holland ben ik er niet eens geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 21:44 
 
Hardtraxxer

JeroenB93 schreef:
Vind wel dat het personeel nogal afstand nam van de feestgangers. Kreeg haast het idee dat ze de feestgangers (grotendeels gebruikers) als ander soort mens beschouwen.

Vind ze in de ziggo juist altijd wel vriendelijk, ook nog beetje lomp lopen stampen met iemand van de security bij de vip :thumbup:

Misschien tref ik net de goede altijd, of ik ben gewoon een lieve jongen, kan ook.

Mbt area 2/3, de afstand valt wel mee toch vind het niet mega lang duren, je moet alleen wel de weg weten. Was wel mooi trouwens hoeveel mensen er godmiljoen uur voor die lift aan het wachten waren. Die waren wel blij toen we de traproute even uitlegde. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond het personeel ook wel vriendelijk eigenlijk. Werd steeds heel aardig geholpen door de mensen achter de bar en bij de servicebalie. En heb ook nog een beveiliger mee zien zingen en dansen tijdens de set van Devin Wild. Altijd leuk om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2017 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deef schreef:
Was wel mooi trouwens hoeveel mensen er godmiljoen uur voor die lift aan het wachten waren. Die waren wel blij toen we de traproute even uitlegde. :p


Dit is echt altijd zo. Lopend is tien keer zo snel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 11:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deef schreef:
JeroenB93 schreef:
Vind wel dat het personeel nogal afstand nam van de feestgangers. Kreeg haast het idee dat ze de feestgangers (grotendeels gebruikers) als ander soort mens beschouwen.

Vind ze in de ziggo juist altijd wel vriendelijk, ook nog beetje lomp lopen stampen met iemand van de security bij de vip :thumbup:

Misschien tref ik net de goede altijd, of ik ben gewoon een lieve jongen, kan ook.

Mbt area 2/3, de afstand valt wel mee toch vind het niet mega lang duren, je moet alleen wel de weg weten. Was wel mooi trouwens hoeveel mensen er godmiljoen uur voor die lift aan het wachten waren. Die waren wel blij toen we de traproute even uitlegde. :p


Of ik tref net altijd de verkeerde of ik en m'n vrienden stralen zelf onvriendelijkheid uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 22:13 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 10:11 
 
Hardtraxxer

Hongarije represent!! :lol: - ik vind het op de video vetter dan dat ik t in t echt vond! vreemd.

wat voor remix is dat aan het einde? zo rond 20:50.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten