Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godverdomme zin in godverdomme. Ben overigens te herkennen aan zwart t-shirt + rood N-vitral petje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond eerst uit eten, hopelijk op tijd binnen voor Sound Rush.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat moet Rat n Frikk in godsnaam voorstellen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pee ongeluk hier. Rat n frikk is premixed. Helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 02:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik net tegen Norther zeggen dat t mixwerk echt goed is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 03:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heady gespot hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 04:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Is het een gek idee dat Headhunterz hier langs gaat komen om 00:00? :corn:

Ja want hij begint om 3.00
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 05:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Exterkate schreef:
Is het een gek idee dat Headhunterz hier langs gaat komen om 00:00? :corn:

Ja want hij begint om 3.00
achteraf mooi praten pannenkoek, accurate voorspelling Stef,
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 06:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch lekker hoor om Heady’s nieuwe platen voor een 2e x live in Ziggodome te horen :$
New kids from the block (of zoiets) blijft :loving:
En later liep hij vrolijk met zn vriendin en de zilveren schijf (Destiny) onder zn arm via de normale uitgang naar buiten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 08:38 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart die Showtek - Partylover erop legt :oh: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuk genoeg, maar ik heb tweedehands ook voor minder een kaartje gehaald.

De lijn in de main op de avond was goed te begrijpen, maar het was niet mijn keuze. Vanaf 12 alleen maar harder. Sound Rush en audiotricz waren leuk, goede opstarters, na 12 uur naar boven gegaan. Demi Kanon kon eindelijk mixen, daarom ook gezellig. Rat n frikk: voorgemixt. Zonde. Daarna Keltek, na eetpauze echt geluisterd, was prima. Myst was tof qua hitjes, maar zijn enige Special effect was veel hoger tempo draaien. B-front op de main was heel vet, maar leek niet aan te slaan. Sporadisch was e-force interessant door alle gekke hardcore touches met seven., Delete en gearbox platen., voelde alsof ze warface wouden boeken, maar het niet paste D-fence is niet mijn ding gebleken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was super leuk, vele malen beter dan vorig jaar muzikaal. Show locatie etc gewoon prima zoals gewent van ziggo. Heady surprise act was leuk.

Eigenlijk vrij weinig op aan te merken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was al met al een erg geslaagd feest! :clap: :clap:
Erg gezellig en goeie sfeer! Ook een leukere aftelling naar t nieuwe jaar dan de vorige editie.
Ook wat meer vuurwerk! :thumbup:
Sound Rush meeting was ook gezellig! :D
Benieuwd wat er volgend jaar komt.
Qua type line up- freestyle artiest, euforisch, raw verwacht ik geen schokkende verandering.
Denk meer een nieuw thema maar verder zou ik niet weten wat je anders wil doen dan nu.

Ps. waarom gaan mensen in de rij staan voor de lift van area 2 als je ook via een binnendoor sluiproute er naar toe kunt lopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze editie werd er geen Q-Dance yearbook uitgedeeld heb ik verstaan. Correct?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat klopt inderdaad. Heb het aan één van die vrouwkes gevraagd die de kleine boekjes uitdeelden en die zei dat ze alleen in de Q-Dance webshop te koop zullen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 10:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg genoten van deze laatste editie van Freaqshow ^^ Imo een veel leukere editie als vorig jaar.

Sfeer zat er al erg vroeg goed in door de setjes van Sound Rush & Audiotricz. Top 10 was magisch :loving:

+1 voor Headhunterz die nog een paar plaatjes meedraaide :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer aardig feestje. Dit was mijn 2de Freaqshow en meteen ook de laatste. :(

Goed begin van de avond met Ransom, Sound Rush & Audiotricz. Ondanks dat de top 10 vooraf makkelijk in te vullen was, vond ik deze toch best vermakelijk. Die verontwaardigde oh's en ah's toen Zombie als nummer 2 werd aangekondigd. :D
Mijn eerste wapenfeit van 2018 was een toiletbezoek, leek mij wel toepasselijk ofzo... xd

Daarna zaal 2 opgezocht, de set van Demi Kanon was erg genieten. Daar Joey & Norther tegengekomen.
Helaas werd de lijn hierna niet echt doorgezet door Rat n Frikk die toch echt te veel hitjes draaiden. Hun nieuwe plaat die ze ook tijdens Ransom brachten vond ik wel vet. Al bij al wel leuk om eens mee te maken, maar eens is in dit geval wel genoeg :P

S/O naar Pannenkoek,Exterkate & kingxxl voor de onverwachte meeting.

Keltek & MYST gewoon goed maar helaas niet echt verrassende sets.
Toen maar weer mijn plaatsje ingenomen beneden voor B-Front & E-Force. Beide sets gingen er lekker hard aan toe. Eternal Voice & Stresstest :love:

De set van D-Fence ook maar meegenomen. Dit viel ook beter mee dan ik vooraf had gedacht.

Over het algemeen was deze editie beter dan 2016 maar er ontbrak toch een beetje een sterke/verrassende act zoals Main Concern vorig jaar.

Wel een dikke min naar de NS die met een half gevuld perron de trein zomaar ineens laat vertrekken, levensgevaarlijk :thumbdown:
Eén trein extra met 10 bakken had geen overbodige luxe geweest.

Ik wacht af wat Q te bieden heeft volgend jaar... En dan misschien toch weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie zijn die Rat n Firkk dan? Werkelijk waar nog nooit van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Freestyle achtige DJ's. Gooien verschillende genre's door elkaar. Vooral Trap en Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Wie zijn die Rat n Firkk dan? Werkelijk waar nog nooit van gehoord.

Hebben de beat van Jebroer - Me Gabber gebouwd. Hoopte dat ze hier mee openden voor leuke mindfuck maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lag het aan mij, of gingen er wat dingen mis met het geluid bij sound rush op het begin ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Wie zijn die Rat n Firkk dan? Werkelijk waar nog nooit van gehoord.

Was ook hun eerste optreden zeiden ze aan het begin, dus kan kloppen haha.

Tomyio schreef:
Lag het aan mij, of gingen er wat dingen mis met het geluid bij sound rush op het begin ?

Leek alsof er een kabeltje niet helemaal goed zat ofzo, was een of twee nummers, misschien een CDJ die kuren had? Was gelukkig snel verholpen!

Was ik de enige trouwens die vond dat de sfeer bij B-Front een beetje wegviel? Leken veel mensen niet echt veel met zijn set te kunnen. Jammer, want ik het prima naar mijn zin tijdens zijn set! Helaas is EVP niet gedraaid (die moet ik nog steeds live horen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tomyio schreef:
Lag het aan mij, of gingen er wat dingen mis met het geluid bij sound rush op het begin ?

Was iets mis met 1 van de CDJ's vertelden ze. Vond het wel een lekker setje om in te komen. Audiotricz net zo:)

Mooi feest gehad! Niet te druk, alleen even tijdens het 12 uur momentje dat het iets drukker werd maar nog steeds genoeg ruimte om los te gaan wat fijn is:)
Nieuwe plaat van Brennan Heart tijdens zijn set? Klonk goed :thumbsup: Verder wel veel hitjes zoals wake up enz maar de sfeer zat er goed in dus vond alles prima op dat moment. Bij zatox maar een tribune momentje gepakt, was 10 keer niks.

Vanaf Adrenalize & Cyber van linksachter naar voor in t midden verplaatst maar wtf was er met het geluid? Hoorde alleen maar bass, kon er niks van maken welke track ze aan t afspelen waren. Toen heady er bij kwam en zijn platen draaide kwam het geluid wel in 1 keer goed door... heel vreemd. Misschien de kwaliteit van de platen ofzo?

Ran-D,B-Front en E-Force was ook zwaar genieten. Vooral die set van E-Force heb ik enorm van genoten.. al die kicks kwamen live goed door. Voor D-Fence had ik helaas geen energie meer over...

Al met al echt geslaagd. Wel aardig wat mensen zien afgevoerd worden/kotsende mensen op de dansvloer :thumbdown: En de beveiliging die ook echt een paar mensen van de dansvloer afplukte. Kwam ook nog terug van het toilet en toen beukten ze de deur ook open terwijl ze 1 iemand afvoerden. Die jongen verzette zich ook hevig en zag er woest uit :/ Apart wat er dan wel niet gebeurd kan zijn.

Toevallig nog mensen van HT gespot? Had zelf een 2sidez shirt aan en een happy new year bril op met lichtjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, ik zat ook te wachten op EVP. Deze plaat paste prima in het thema. Komt vast nog wel een keertje voorbij.

Grappige anekdote over EVP.
Afbeelding
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten