Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 12:44 
 
Hardtraxxer

Helaas deze Delete VIP missen, maar een week later naar Dreamfields. Zal denk ik toch niet extreem veel verschil in beide VIP's zitten denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch nog wel aanwezig :D , kan Delete Vip niet missen en het is hier altijd wel gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets teveel geld op gemaakt op Defqon waardoor ik deze toch wel moet laten schieten.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 10:26 
 
Hardtraxxer

Best veel zin in!
Hopen dat het weer alleen wat bijtrekt.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil Delete VIP godverdomme zo graag een keer zien maar hij draait elke keer op het verkeerde feest. Word je toch leip van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met een weekend defqon nog in de benen toch nog last minute besloten om heen te gaan. Prima feestje gehad, door het onverwachts mooie weer veel bij de hardcore gestaan. Er hing een nogal tamme maar wel erg gezellige sfeer :beer: . Nog bij D-sturb en Radical wezen kijken, aantal vette platen bij D-sturb gehoord maar ook veel die niet van elkaar te onderscheiden waren. Radical z'n set zat zoals altijd steen goed in elkaar :thumbsup: Uiteindelijk om half 11 naar huis gegaan omdat de benen op waren en ik nog moest rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk feestje. Paar leuke sets mogen aanschouwen met als hoogtepunten toch wel Radical live, War Force en Delete VIP. Maar werd allemaal overschaduwd door matig geluid. Op de main maar vooral in de hardstyle tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je stond ook wel een flink stuk naar achter toen ik je tegen kwam Koen, vooraan was het best te doen qua geluid. Muzikaal gezien zullen we maar niet ingaan op de setjes, alleen Delete VIP was de moeite waard. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
Je stond ook wel een flink stuk naar achter toen ik je tegen kwam Koen, vooraan was het best te doen qua geluid. Muzikaal gezien zullen we maar niet ingaan op de setjes, alleen Delete VIP was de moeite waard. :loving:


Paar rondjes gelopen in die tent en kwamen toch steeds terug midden achterin. Was nergens denderend Jipje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 06:59 
 
Donateur

Delete nog nieuwe VIP edits gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik wil Delete VIP godverdomme zo graag een keer zien maar hij draait elke keer op het verkeerde feest. Word je toch leip van :lol:


Ik heb precies het zelfde :( elke keer de vip op 1 of ander vaag feest waar ik niet naartoe ga of kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
RoyAPO schreef:
Ik wil Delete VIP godverdomme zo graag een keer zien maar hij draait elke keer op het verkeerde feest. Word je toch leip van :lol:


Ik heb precies het zelfde :( elke keer de vip op 1 of ander vaag feest waar ik niet naartoe ga of kan.

Inderdaad en dat terwijl ik genoeg feesten bezoek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:
Delete nog nieuwe VIP edits gedraaid?


Zag Level & Absolute Terror voorbij komen. Level klonk erg vet imo, Absolute terror pure bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En er schijnt een VIP edit te zijn gedraaid van Abduction? Kan iemand dit bevestigen? Namelijk nog niet gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Abduction niet gehoord. Wel Time Travel, Punishment, The Curse, The Truth Bring It To Them Raw, Formula, Die nieuwe track van Defqon, Nog een nieuwe track volgens mij, Een VIP Edit van Bitch Fight (of dat was ook een nieuwe track) en Fatality Anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Abduction niet gehoord. Wel Time Travel, Punishment, The Curse, The Truth Bring It To Them Raw, Formula, Die nieuwe track van Defqon, Nog een nieuwe track volgens mij, Een VIP Edit van Bitch Fight (of dat was ook een nieuwe track) en Fatality Anthem.

Twee nieuwe tracks waren "Take It Back" en "Until We Die (Fatality Outdoor Anthem 2017)".
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi gezegd Yannick! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Mooi gezegd Yannick! :worship:


Wat? Over de VIP edits?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze zin kan ik wel waarderen.

Level klonk erg vet imo, Absolute terror pure bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Track waar die mee afsloot zaten echt bizarre kicks in. Was dat die van Defqon of weer iets anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Deze zin kan ik wel waarderen.

Level klonk erg vet imo, Absolute terror pure bagger.


Fijn dat mijn taalgebruik in de smaak valt xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Deze zin kan ik wel waarderen.

Level klonk erg vet imo, Absolute terror pure bagger.


Fijn dat mijn taalgebruik in de smaak valt xx


(L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Paling schreef:
Abduction niet gehoord. Wel Time Travel, Punishment, The Curse, The Truth Bring It To Them Raw, Formula, Die nieuwe track van Defqon, Nog een nieuwe track volgens mij, Een VIP Edit van Bitch Fight (of dat was ook een nieuwe track) en Fatality Anthem.

Twee nieuwe tracks waren "Take It Back" en "Until We Die (Fatality Outdoor Anthem 2017)".

Fatality Anthem had ik al staan, hij draaide nog een (of twee) nieuwe naast Take It Back :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten