Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Heeft er iemand filmpjes waar de sfeer goed naar voren komt?

https://www.instagram.com/p/BR0rxzWFKDp/

Hij heeft altijd heel veel filmpjes, dus als je hem een DM stuurt wil hij je er mss vast wel een paar sturen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 21:38 
 
Hardtraxxer

Dank allen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Freqz was echt geniaal. Elke tease mee kunnen doen, alle geluidjes uit je hoofd kennen enzo. Kwam op n gegeven moment iemand naar me toe die serieus vroeg of ik die set eerder geluisterd had. Alsof dat nog niet duidelijk was. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
B-Freqz was echt geniaal. Elke tease mee kunnen doen, alle geluidjes uit je hoofd kennen enzo. Kwam op n gegeven moment iemand naar me toe die serieus vroeg of ik die set eerder geluisterd had. Alsof dat nog niet duidelijk was. :')

Hahahahaha, er kwam iemand ook aan mij vragen welke track er werd gedraaid. Toen heb ik meteen de rest van de Tracks alvast opgesomd. En hij zat me echt verbaasd aan te kijken zo van : hoe ken je de volgorde. Maar het was niet bij iedereen duidelijk dat het een re-run was. :lol:

Denk sowieso dat ik bij de weinigen hoor die er toen ook in 2013 bij waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
yannickvk schreef:
Op een livestream van Saphera zag ik dat Dark Pact Zimmersion 2.0 & Pineapple draaide. Ben wel benieuwd wat die verder gedraaid heeft.

Time travel, formula vip en Warface bloodshed :drool:


Zie een filmpje op Facebook dat die ook nog Black Is.. draait. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Bedenk me ineens dat Jason Payne (dacht ik) Accumulated Filth draaide, geluksmomentje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Bedenk me ineens dat Jason Payne (dacht ik) Accumulated Filth draaide, geluksmomentje :loving:


Inderdaad! Was even genieten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 12:27 
 
Hardtraxxer

DonnyD schreef:
Sven van PP heeft 2 eigen tracks gedraaid! Wel PP stijltje en klonk erg lekker! Dus ben benieuwd wanneer we er wat van gaan horen :)

Bron: Sven zelf


Dit mogelijk een nieuwe van hem dan, leek in ieder geval hoe ik hem mee zag doen op dit nummer en hij mixte deze in. Hoewel ik qua stijl eerder Andy Svge zou zeggen. In ieder geval een heerlijke plaat dit! :clap:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heavy-E[NL] schreef:
Dit mogelijk een nieuwe van hem dan, leek in ieder geval hoe ik hem mee zag doen op dit nummer en hij mixte deze in.


Ja deze was inderdaad van hem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 13:24 
 
Hardtraxxer

DonnyD schreef:
Heavy-E[NL] schreef:
Dit mogelijk een nieuwe van hem dan, leek in ieder geval hoe ik hem mee zag doen op dit nummer en hij mixte deze in.


Ja deze was inderdaad van hem :)


Vet, ben benieuwd waar die allemaal mee gaat komen dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn! Een van de betere feestjes :oh:
Heeft mijn verwachtingen overtroffen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Da Syndrome zette trouwens nog wat hekzitters voor lul. Liep naar ze toe en zei 'en dit zijn dan de kickroll gangsters'. Moesten ze laten zien wat ze kunnen 'zo en nu mag je er weer vanaf'. xd
Hij maakte nog wat mooie opmerkingen maar die kan ik me niet meer zo goed herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Da Syndrome zette trouwens nog wat hekzitters voor lul. Liep naar ze toe en zei 'en dit zijn dan de kickroll gangsters'. Moesten ze laten zien wat ze kunnen 'zo en nu mag je er weer vanaf'. xd
Hij maakte nog wat mooie opmerkingen maar die kan ik me niet meer zo goed herinneren.

:lol: :lol: Blijft toch ook een held he
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha koning :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahah, ben niet meer zo'n groot fan van 'm als MC maar zijn persoonlijkheid als mens is echt geweldig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 12:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Haha, wat een held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahaha wat een baas! MC's mogen wel vaker zulke clowns voor lul zetten :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Da Syndrome zette trouwens nog wat hekzitters voor lul. Liep naar ze toe en zei 'en dit zijn dan de kickroll gangsters'. Moesten ze laten zien wat ze kunnen 'zo en nu mag je er weer vanaf'. xd
Hij maakte nog wat mooie opmerkingen maar die kan ik me niet meer zo goed herinneren.

Ik weet nog wel dat ie iemand aansprak met iets van, je keert de rug toch niet naar de dj. :lol: maar dat wat jij zei helaas niet mee gekregen. Held haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier mogen meer MC's wel een voorbeeld aan nemen als je het mij vraagt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Basshunterzz schreef:
Da Syndrome zette trouwens nog wat hekzitters voor lul. Liep naar ze toe en zei 'en dit zijn dan de kickroll gangsters'. Moesten ze laten zien wat ze kunnen 'zo en nu mag je er weer vanaf'. xd
Hij maakte nog wat mooie opmerkingen maar die kan ik me niet meer zo goed herinneren.

Ik weet nog wel dat ie iemand aansprak met iets van, je keert de rug toch niet naar de dj. :lol: maar dat wat jij zei helaas niet mee gekregen. Held haha


Ja inderdaad dat zei hij ook nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Da Syndrome, held :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ik bedenk me ineens dat ik hier opblaasbare trommelstokjes bemachtigd heb. Wie wil er volgende keer met mij op een hek mee trommelen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Ik bedenk me ineens dat ik hier opblaasbare trommelstokjes bemachtigd heb. Wie wil er volgende keer met mij op een hek mee trommelen? :$


Wil daarvoor best mijn shirt uittrekken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Da Syndrome zette trouwens nog wat hekzitters voor lul. Liep naar ze toe en zei 'en dit zijn dan de kickroll gangsters'. Moesten ze laten zien wat ze kunnen 'zo en nu mag je er weer vanaf'. xd
Hij maakte nog wat mooie opmerkingen maar die kan ik me niet meer zo goed herinneren.


Held :worship:
Zo iets vertelde hij ook op Dancefair en dat hij er niks van snapte xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vent die Da Syndrome, wil ik ook wel eens meemaken :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten