Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Exterkate schreef:
Ik! Vanaf Retrospect aanwezig :D Met name zin in ANDY SVGE, The Pitcher, Crypsis en Noisecontrollers. Verder wat uitstapjes naar Headhunterz en De Jeugd Van Tegenwoordig ^^


Ik ben ook vanaf Retrospect aanwezig en de rest boeit me eigenlijk niet zo dus blijf mooi de hele dag bij de Superbash staan. Hoe zit het eigenlijk met parkeren bij Freshtival? Is dat een beetje makkelijk te bereiken en wat zijn de kosten?

Weet niet precies waar je vandaan moet komen, maar Enschede-west de autobaan af, Haaksbergen volgen en dan verschijnen de borden Freshtival vanzelf. Kan nooit lang duren. Kwam er gisteren langs en zijn meerdere grote weilanden als parkeerplaats. Het zijn wel relatief kleine weggetjes naar die parkeerplaatsen toe, dus dat zal wel mooi vastlopen. Slimmer is misschien nog wel om de auto aan de rand van de wijk Helmerhoek te parkeren en dan 5 tot 10 minuutjes te lopen. Zal sneller zijn en dan heb je de eerste biertjes alweer terugverdiend :P


Bedankt voor de tip. Dat lopen maakt inderdaad dan ook niet uit en als je zo een beetje de drukte kunt ontlopen is het alleen maar beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 15:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wij zijn 2x naar Fantasy geweest met de auto, super geregeld daar! Genoeg plek en van het terrein af rijden gaat ook goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 15:44 
 
Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
Svennn schreef:
Weet niet precies waar je vandaan moet komen, maar Enschede-west de autobaan af, Haaksbergen volgen en dan verschijnen de borden Freshtival vanzelf. Kan nooit lang duren. Kwam er gisteren langs en zijn meerdere grote weilanden als parkeerplaats. Het zijn wel relatief kleine weggetjes naar die parkeerplaatsen toe, dus dat zal wel mooi vastlopen. Slimmer is misschien nog wel om de auto aan de rand van de wijk Helmerhoek te parkeren en dan 5 tot 10 minuutjes te lopen. Zal sneller zijn en dan heb je de eerste biertjes alweer terugverdiend :P


Bedankt voor de tip. Dat lopen maakt inderdaad dan ook niet uit en als je zo een beetje de drukte kunt ontlopen is het alleen maar beter.

Wel opletten dat je dan ook echt via de Helmerhoek komt aanrijden, zijn veel wegen afgesloten en als je de borden Freshtival volgt dan kun je op een gegeven moment geen andere kant meer op dan de officiƫle parkeerplaatsen. Als je vanaf de autobaan komt bij het kruispunt bij de Intratuin niet rechtsaf zoals de borden zeggen maar rechtdoor. Kijk maar ff via Google Maps, kan niet missen. Zal maximaal paar honderd meter lopen zijn vanuit de wijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Svennn schreef:
Weet niet precies waar je vandaan moet komen, maar Enschede-west de autobaan af, Haaksbergen volgen en dan verschijnen de borden Freshtival vanzelf. Kan nooit lang duren. Kwam er gisteren langs en zijn meerdere grote weilanden als parkeerplaats. Het zijn wel relatief kleine weggetjes naar die parkeerplaatsen toe, dus dat zal wel mooi vastlopen. Slimmer is misschien nog wel om de auto aan de rand van de wijk Helmerhoek te parkeren en dan 5 tot 10 minuutjes te lopen. Zal sneller zijn en dan heb je de eerste biertjes alweer terugverdiend :P


Bedankt voor de tip. Dat lopen maakt inderdaad dan ook niet uit en als je zo een beetje de drukte kunt ontlopen is het alleen maar beter.

Wel opletten dat je dan ook echt via de Helmerhoek komt aanrijden, zijn veel wegen afgesloten en als je de borden Freshtival volgt dan kun je op een gegeven moment geen andere kant meer op dan de officiƫle parkeerplaatsen. Als je vanaf de autobaan komt bij het kruispunt bij de Intratuin niet rechtsaf zoals de borden zeggen maar rechtdoor. Kijk maar ff via Google Maps, kan niet missen. Zal maximaal paar honderd meter lopen zijn vanuit de wijk :)


Oke, het is zeker dat ik daar de auto kwijt kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 15:52 
 
Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
Oke, het is zeker dat ik daar de auto kwijt kan?

Vast wel, is een grote woonwijk dus daar moet wel ergens een plek te vinden zijn. Je zou de auto zelfs nog bij het winkelcentrum kunnen parkeren in geval van nood. Wij gaan ook ieder jaar lopend vanaf Helmerhoek, is prima te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Oke, het is zeker dat ik daar de auto kwijt kan?

Vast wel, is een grote woonwijk dus daar moet wel ergens een plek te vinden zijn. Je zou de auto zelfs nog bij het winkelcentrum kunnen parkeren in geval van nood. Wij gaan ook ieder jaar lopend vanaf Helmerhoek, is prima te doen.


Dan zet ik gewoon Helmerbroek aan via maps en dan zou ik er vanzelf wel komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 15:57 
 
Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
Svennn schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Oke, het is zeker dat ik daar de auto kwijt kan?

Vast wel, is een grote woonwijk dus daar moet wel ergens een plek te vinden zijn. Je zou de auto zelfs nog bij het winkelcentrum kunnen parkeren in geval van nood. Wij gaan ook ieder jaar lopend vanaf Helmerhoek, is prima te doen.


Dan zet ik gewoon Helmerbroek aan via maps en dan zou ik er vanzelf wel komen!

Voer maar iets is als Sladenhuishoek, vanaf daar ff je Maps aanzetten tijdens het lopen en je bent er zo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Oke, het is zeker dat ik daar de auto kwijt kan?

Vast wel, is een grote woonwijk dus daar moet wel ergens een plek te vinden zijn. Je zou de auto zelfs nog bij het winkelcentrum kunnen parkeren in geval van nood. Wij gaan ook ieder jaar lopend vanaf Helmerhoek, is prima te doen.

Zou eerder de parkeerplaatsen bij Victoria / Enschedese Boys aanhouden, stuk meer plek dan het winkelcentrum en makkelijker te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 16:19 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Svennn schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Oke, het is zeker dat ik daar de auto kwijt kan?

Vast wel, is een grote woonwijk dus daar moet wel ergens een plek te vinden zijn. Je zou de auto zelfs nog bij het winkelcentrum kunnen parkeren in geval van nood. Wij gaan ook ieder jaar lopend vanaf Helmerhoek, is prima te doen.

Zou eerder de parkeerplaatsen bij Victoria / Enschedese Boys aanhouden, stuk meer plek dan het winkelcentrum en makkelijker te vinden.

Volgens Maps is dat 2,7 km lopen naar het Rutbeek, vanaf Sladenhuishoek 1,4 km. Alhoewel ik me beiden niet kan voorstellen eigenlijk dat t zo ver is :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Echter de ingang van Fresh is niet meer zoals vorige jaar en zal vanaf de Helmerhoek ook een stukje verder lopen zijn als ik het goed heb gezien. Touringcars hebben ook een aparte ingang. Worden helemaal via de usselerveenweg geleid. Reken maar op minimaal een half uur lopen vanaf Helmerhoek.
Er zijn ook extreem veel wegen afgesloten om het terrein. Ik zelf kom met de auto vanaf de kant van haaksbergen en ga parkeren aan een zandpad (oude haaksbergerdijk). Maar als je zonder kosten dichtbij wil parkeren moet je heel erg creatief zijn of als je van een wandeling houd dus inderdaad parkeren aan de sladenhuisbroek, warenveldehoek oid. Als je lui bent dan gewoon betalen.

Ik ben het niet eens met de stelling dat wegrijden makkelijk is. Vooral nu de n18 ook een puinhoop is. Verkeer vanuit haaksbergen en enschede zal naar waarschijnlijkheid omgeleid worden via boekelo dus hopelijk gaat het deze keer soepel maar anders sta je al snel een uur vast na de tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Volgens Maps is dat 2,7 km lopen naar het Rutbeek, vanaf Sladenhuishoek 1,4 km. Alhoewel ik me beiden niet kan voorstellen eigenlijk dat t zo ver is :huh:

Het is een behoorlijk eind. De ingang van het terrein zit als je op google maps kijkt ter hoogt van : skicentrum moser
Ongeveer 25 minuten lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik ben het niet eens met de stelling dat wegrijden makkelijk is. Vooral nu de n18 ook een puinhoop is. Verkeer vanuit haaksbergen en enschede zal naar waarschijnlijkheid omgeleid worden via boekelo dus hopelijk gaat het deze keer soepel maar anders sta je al snel een uur vast na de tijd.


Als je hem aan de Helmerhoek neerzet wel :P Broekheurne-ring op en linea recta richting de westerval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Dit is de vervoerskaart voor de zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hadden ze die camping en fietsenparkeren niet gewoon om kunnen draaien, nu moet je gewoon een stukje verder lopen met al je spullen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

Die kiss en ride :lol:.
Toch maar eens kijken of ik een plek op de premium P kan krijgen en anders toch maar kippenboertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook kijken of er in een wijk geparkeerd wordt... Stukje lopen wel waard om parkeerkosten en drukte te ontlopen.

Aanwezig vanaf iets voor andy svge. Mooi eerst het terrein verkennen en om 3 uur richting de superbash. Hier ook waarschijnlijk de hele dag aanwezig misschien nog af en toe een wandeling maken over terrein maar niet voor iets specifieks naar andere stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kiss en ride hahaha, maargoed dat we zelf met de auto gaan :innocent:

Rond 5u weg uit Oldenzaal, dus hopelijk beetje op tijd binnen. Wel ERG brak van gister nog dus hopelijk kom ik er snel doorheen na een paar biertjes.

Tot straks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

Bij de superbash straks. Waarschijnlijk als enige met een grijze delete cap dus wie weet wordt er nog een Hardtraxxer gespot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Bij de superbash straks. Waarschijnlijk als enige met een grijze delete cap dus wie weet wordt er nog een Hardtraxxer gespot.

Verwacht dat je wel op zal vallen met je petje. Verder ben ik afwisselend tussen SuperBash, Main en "de Grolsch". Waarschijnlijk ook afsluiten met LNY TNZ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ronzz schreef:
RTM93 schreef:
Bij de superbash straks. Waarschijnlijk als enige met een grijze delete cap dus wie weet wordt er nog een Hardtraxxer gespot.

Verwacht dat je wel op zal vallen met je petje. Verder ben ik afwisselend tussen SuperBash, Main en "de Grolsch". Waarschijnlijk ook afsluiten met LNY TNZ.

Moet wel lukken toch :clap:. Ik ga morge wel wat meer rond lopen. Vanavond misschien tijdens hard driver nog rondje grolsch bar maar anders gewoon lekker stampen.


God wat mis ik fantasy... Voelde mij vandaag ook heel leeg. Maar goed ik ga wel naar het terrein waar het 6jaar geleden allemaal voor mij begon en dat blijft altijd leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar Kiss & Rdie gedaan, wat een tering eind lopen zeg.. :lol: .

Morgen aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een verschrikkelijke dag.

Aantal tenten waren dicht zoals verwacht, maar waarom de Superbash in een karige stage? Kon me er totaal niet vermaken, hoewel het geluid volgens mij wel goed was.

Verder nog even bij Jebroer en Ruthless geweest die wel een lekker setje draaiden. Engel van Jebroer is trouwens een lekker nummer. Verder nog even bij die stage geweest waar er stoelendans werd gedaan etc. waar Crypsis overigens achter de draaitafels stond om een feestje te bouwen. Wat een koning.
Verder vooral bij de indoor mainstage geweest waar ik onder de indruk was van Sophie Francis. Wie? Ja, geen idee, maar tering wat een lekker wijf (op afstand) en wat een setje. Maar Sophie, waarom heb je Hhz - Colors nou niet helemaal gedraaid?
Nu lekker in bedje, krachten sparen voor morgen. Gelukkig wat minder benauwd!

+++ Sophie Francies
++ Josh & Wesz
++ Jebroer
++ Crypsis en consorten
+ Kneiterveel lekkere wijven
- Onlogisch floorplan
-- Drama van een Superbash-stage
-- Eind lopen vanaf de parkeerplaats
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 00:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Wat een verschrikkelijke dag.

Aantal tenten waren dicht zoals verwacht, maar waarom de Superbash in een karige stage? Kon me er totaal niet vermaken, hoewel het geluid volgens mij wel goed was.

Verder nog even bij Jebroer en Ruthless geweest die wel een lekker setje draaiden. Engel van Jebroer is trouwens een lekker nummer. Verder nog even bij die stage geweest waar er stoelendans werd gedaan etc. waar Crypsis overigens achter de draaitafels stond om een feestje te bouwen. Wat een koning.
Verder vooral bij de indoor mainstage geweest waar ik onder de indruk was van Sophie Francis. Wie? Ja, geen idee, maar tering wat een lekker wijf (op afstand) en wat een setje. Maar Sophie, waarom heb je Hhz - Colors nou niet helemaal gedraaid?
Nu lekker in bedje, krachten sparen voor morgen. Gelukkig wat minder benauwd!

+++ Sophie Francies
++ Josh & Wesz
++ Jebroer
++ Crypsis en consorten
+ Kneiterveel lekkere wijven
- Onlogisch floorplan
-- Drama van een Superbash-stage
-- Eind lopen vanaf de parkeerplaats


pff zo erg ja? toevallig nog naar bfront en phuture noize geweest? ga alleen zondag en baalde erg dat deze 2 helden zaterdag draaiden :(

Jaa sophie francis... leuke meid wordt de vrouwelijke martin garrix genoemd maar ondergaat veel kritiek zoals rijke ouders en ghostproduced (luister naar haar nummer lovedrunk en lny tnz burn it down)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 02:44 
 
Hardtraxx Veteran

Schandalig dat fantasy hier plaats voor heeft moeten maken..
Dat is het enige wat ik kwijt wil..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 08:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
+ Kneiterveel lekkere wijven


Het grootste voordeel aan een festival dat breder is als de hardere stijlen. Tenminste geen worstenfeest. :whistle:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten