Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Ronzz schreef:
Wat een verschrikkelijke dag.

Aantal tenten waren dicht zoals verwacht, maar waarom de Superbash in een karige stage? Kon me er totaal niet vermaken, hoewel het geluid volgens mij wel goed was.

Verder nog even bij Jebroer en Ruthless geweest die wel een lekker setje draaiden. Engel van Jebroer is trouwens een lekker nummer. Verder nog even bij die stage geweest waar er stoelendans werd gedaan etc. waar Crypsis overigens achter de draaitafels stond om een feestje te bouwen. Wat een koning.
Verder vooral bij de indoor mainstage geweest waar ik onder de indruk was van Sophie Francis. Wie? Ja, geen idee, maar tering wat een lekker wijf (op afstand) en wat een setje. Maar Sophie, waarom heb je Hhz - Colors nou niet helemaal gedraaid?
Nu lekker in bedje, krachten sparen voor morgen. Gelukkig wat minder benauwd!

+++ Sophie Francies
++ Josh & Wesz
++ Jebroer
++ Crypsis en consorten
+ Kneiterveel lekkere wijven
- Onlogisch floorplan
-- Drama van een Superbash-stage
-- Eind lopen vanaf de parkeerplaats


pff zo erg ja? toevallig nog naar bfront en phuture noize geweest? ga alleen zondag en baalde erg dat deze 2 helden zaterdag draaiden :(

Jaa sophie francis... leuke meid wordt de vrouwelijke martin garrix genoemd maar ondergaat veel kritiek zoals rijke ouders en ghostproduced (luister naar haar nummer lovedrunk en lny tnz burn it down)

Nee helaas gemist. Was gister met mensen die niet zo van de hardstyle waren :p
Ja als je Digital Punk en Requiem had vervangen door B-Front en Phuture Noize was de lineup van vandaag echt dik geweest. Maar 1 troost, je hebt niks gemist gister :p

Jammer van de kritiek op Sophie. Vrouwen hebben het altijd lastiger in de dj-wereld dan mannen en ik hoop ook dat ze het red :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag aanwezig vanaf half 2. Dan even het festivalterrein bekijken en vanaf 2 uur ongeveer bij de Superbash. Ga eigenlijk niet naar de andere stages. Te herkennen aan een Donkerblauwe spijkerbroek met een Defqon.1 shirt erop en zwarte Nikes! Wie weet vandaag een keer meer Hardtraxxers spotten? :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook vanaf een uur of 2 aanwezig. grijs shirt en groene Headhunterz pet. Hele dag in de Superbash aanwezig met een uitstapje naar Headhunterz. :)

Was er gisteren trouwens ook. Al met al een prima dagje maar een slechte vervanger van Fantasy :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
Ook vanaf een uur of 2 aanwezig. grijs shirt en groene Headhunterz pet. Hele dag in de Superbash aanwezig met een uitstapje naar Headhunterz. :)

Was er gisteren trouwens ook. Al met al een prima dagje maar een slechte vervanger van Fantasy :thumbdown:


Hoe is het geluid & hoe is de ruimte die je hebt bij de Superbash?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
brianfct65 schreef:
Ook vanaf een uur of 2 aanwezig. grijs shirt en groene Headhunterz pet. Hele dag in de Superbash aanwezig met een uitstapje naar Headhunterz. :)

Was er gisteren trouwens ook. Al met al een prima dagje maar een slechte vervanger van Fantasy :thumbdown:


Hoe is het geluid & hoe is de ruimte die je hebt bij de Superbash?

Gisteren was de superbash een kleine buiten stage , de helft van het terrein was nog niet ingebruik incl main stage dus dat weten we nog niet hoe dat zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 11:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
brianfct65 schreef:
Ook vanaf een uur of 2 aanwezig. grijs shirt en groene Headhunterz pet. Hele dag in de Superbash aanwezig met een uitstapje naar Headhunterz. :)

Was er gisteren trouwens ook. Al met al een prima dagje maar een slechte vervanger van Fantasy :thumbdown:


Hoe is het geluid & hoe is de ruimte die je hebt bij de Superbash?


gisteren was de basic grooves stage van vandaag de superbash stage. maar vandaag is het een grote tent. net als elk jaar bij freshtival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff word echt ontzettend verkouden wakker... maar dat houd me niet tegen

Aanwezig rond 3 uur te herkennen aan mijn Indonesische spleetogen gecoverd met een nerdbril en een bfront petje op mijn hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 15:10 
 
Hardtraxxer

Leuk eerst dagje gisteren! Was even wennen aan de kleine stage, maar was prima al met al. Als je de relatief kleine opzet zag gisteren is het wel heel zonde dat Fantasy hiervoor heeft moeten sneuvelen... Verder was Crypsis die zwaar foute muziek aan het draaien was op Der Hitspot ook briljant :lol:

Josh & Wesz, Donkey Rollers en B-Front waren top, leuke setjes eigenlijk wel gehoord over de hele dag :thumbsup:

Verder na afloop van het feest nog uitgebreid staan praten met B-Front over het draaien van oude platen in de sets van tegenwoordig, beetje de discussie die hier ook vaak gevoerd wordt. Echt onwijs top hoe hij de tijd neemt om al z'n punten duidelijk te maken en waarom hij voor bepaalde platen kiest. Duurde ruim 20 minuten al met al, mooi dat er artiesten zijn die daar zo de tijd voor nemen terwijl hij ook in z'n auto'tje had kunnen stappen om naar Brabant te scheuren. Echt klasse!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna bij het terrein, hele dag bij hardstyle met een uitstapje naar headhunterz.
Te herkennen aan een semi stoer hoofd, rode korte broek en zwart shirt die net iets te lang is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Te herkennen aan een semi stoer hoofd


Dan ben je niet herkenbaar tegenwoordig. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Bijna bij het terrein, hele dag bij hardstyle met een uitstapje naar headhunterz.
Te herkennen aan een semi stoer hoofd, rode korte broek en zwart shirt die net iets te lang is.


Linksvoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
ThaBomba. schreef:
Bijna bij het terrein, hele dag bij hardstyle met een uitstapje naar headhunterz.
Te herkennen aan een semi stoer hoofd, rode korte broek en zwart shirt die net iets te lang is.


Linksvoor?

Net wel even, maar geen idee wie ik moet zoeken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Dus Heady draait Basstrain op de main/house stage als twee-na-laatste act? :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

Zo ben thuis. Na 3 dagen snoeien was ik er wel klaar mee. Voornamelijk vanaf noiscontrollers tot digital punk en requiem links voor met me delete cap staan maaien. Wellicht dat iemand mij nog heeft opgemerkt. Had namelijk het idee dat ik als een van de weinige los ging ook.

Sfeer op superbash was tot aan Frequencerz ook behoorlijk tam. En ik had het gevoel alsof er ook heel veel mensen voor de show stonden maar goed het feest maak je immers zelf.

Liep ook heel veel 'kijk mij ik ben op een festival' volk rond en heel veel die alleen maar bezig waren met complete foto sessies.

Oh ja en broodje hamburger a 3 munten(9,50€). Ga je gauw schamen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz. Wat een baas! Knalt er gewoon even een vol uur hardstyle set door op de Main. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag inderdaad via Instagram dat hij ook Luminosity draaide.
Onderweg werden ze trouwens aangehouden door de politie. G-Flow reed even 70km te hard, moest zijn rijbewijs inleveren en op het politiebureau blijven. Heady reed vervolgens zelf naar Freshtival. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 10:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Zag inderdaad via Instagram dat hij ook Luminosity draaide.
Onderweg werden ze trouwens aangehouden door de politie. G-Flow reed even 70km te hard, moest zijn rijbewijs inleveren en op het politiebureau blijven. Heady reed vervolgens zelf naar Freshtival. :lol:


Tja wat verwacht je dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja precies niks. Uiteindelijk heeft ie zn rijbewijs overigens wel teruggekregen volgens mij. Dat verwachtte ik ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima dagje gehad bij de Superbash. Nergens anders geweest. Geluid in de Superbash was goed en heb daar volgensmij ook nog iemand gesproken van Hardtraxx (Kon er namelijk niks van verstaan). Grote kerel in een Gearbox shirt tijdens de set van Crypsis die overigens heerlijk draaide. Het enigste wat mijn dag verpest heeft is, als ik naar de uitgang loop op de main 'kind van de duivel' hoor. Man man man.. :lol: Overigens is dat ook wel weer een genietmomentje.

++++ Radical Redemption
++++ Crypsis Classics
++++ Gunz For Hire
---- In een eindshow 'kind van de duivel' draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke dag gehad! Jammer dat hhz en freqz tegelijk stonden, dus half om half gedaan. Beide erg dikke setjes van wat ik er van heb gehoord. Brave the storm enorme energie in die plaat zeg.

Noisecontrollers hoogtepuntje van mijn dag, decibel Anthem klinkt live erg dik. Bad Habits (L) en naast Whose Plan is it?, Spirit of Hardstyle, Spirit of Sanvean nog twee hele vette nieuwe platen(zie release topic) gehoord. Ook onverwacht genieten dat hij opeens Ecstatic - Underground er doorheen gooide :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 13:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
'kijk mij ik ben op een festival' volk

Die term houden we er in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks een eerste mindere dag gisteren toch optimaal vermaakt.
Waren rond 14:30 binnen, en omdat de rest het terrein nog niet gezien had zijn we eerst maar een rondje gaan doen en o.a. de Main te bekijken. Stage was wel dik, maar uiteindelijk lijken al die stages op elkaar waardoor het wow-effect er veeeel minder is.

Verder vooral bij de Superbash geweest met uitstapjes naar de "disco-caravan" en de Main waar Quintino draaide. Wou nog zoveel meer zien maar weer niks van gekomen zoals usual. Heady gemist, Showtek gemist, eindshow gemist, DOLF gemist.
Set van de dag vond ik Noisecontrollers en Crypsis, waarbij The Pitcher en Radical ook een lekker setje draaiden.

++ Organisatorisch prima voor elkaar
++ Floorplan dag 2 een stuk logischer
++ Crypsis
+ Lekker 'fresh'tival weertje
+ Gezelligheid
-- Veel wandelaars van Superbash stage naar wc's bij Rebellenclub, of zaten er nog wc's dichterbij?
-- Dure prijzen qua eten en drank, daarbij paar keer meegemaakt dat barpersoneel niet goed oplette bij het munten geven. Halve muntjes die ik terugverwacht krijg ik niet bijv... zo waarschuwde mij een andere bezoeker ook al.
--- Teeeeeeeeeeeeringeind lopen naar de bus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er was geen wc dichterbij de Superbash. Dit vond ik ook nogal irritant. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg leuke dag gehad. Beetje afgelegen geparkeerd in een wijk. lekker stukje lopen maar geen parkeerkosten en de drukte ontweken. Eerste wat me opviel was dat de controle ontzettend matig was (of was er gewoon helemaal niet). Ik wou mijn tas neerzetten om uit te pakken waarna een man zegt loop maar gewoon door (politie stond er een meter naast geen idee wat die daar stonden te doen ipv controleren of het fouilleren op een goede manier gebeurt) Had van alles in mijn tas kunnen hebben van eten en sixpacks bier tot drugs en wapens.

Begonnen bij andy svge die een leuke set had neergezet maar het was nog vrij rustig en behoorlijk tam. Volgens mij was hij het die ook nog nomansland draaide?? heerlijk :loving: Tijdens zijn set voor de grap even een pinsir gedaan kwam meteen een jongen in een rood shirt naast me staan HEUH PINSIR en even samen gepinsirt :lol:

Tijdens the pitcher beetje gaan lopen om voor noisecontrollers terug te zijn die ook een goede set draaide met volgens mij een aantal nieuwe nummers. Crypsis en frequencerz ook prima setjes en hierna weer gaan eten/lopen/chillen op het met mooie terrein. Verder draaiden DP en requiem prima net als Gunz for Hire en radical (america :loving: ) Tijdens g4h lekker losgaan met een aantal jongens voorin tussen de 2 palen en lekker glaasjes ranja uitgedeeld :clap:
Prima vermaakt

++het terrein en het weer
++ iedereen draaide prima setjes
+ De sfeer vanaf frequencerz
+ heady die basstrain op de main draaide en in de afsluitingset werd ook nog the project gedraaid
------ meisje die me geen raketje wou geven voor laatste halve muntje :cry:
--geen wc in de buurt van de superbash
-- broodje kippendij had beter broodje barbecue saus met een stukje kippendij kunnen heten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Danny Phantom schreef:
Volgens mij was hij het die ook nog nomansland draaide?? heerlijk :loving:


Denk dat je Keltek - Down To Earth bedoelt


The Pitcher draaide nomansland inderdaad ergens aan het einde van zijn set
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten