Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 19:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Windows keyboard :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Chroman schreef:
Nou het is Somewhere in the Netherlands dus het is in ieder geval niet Da Tweekaz of Rebelion :clap:


Verblijven gewoon in Nederland hoor. :P


Ik dacht te herinneren dat ze met die LYM-snapchat op bezoek gingen bij Rebelion in Schotland, maar ik kan me vergissen. Als er iemand is die dit moet weten ben jij het natuurlijk #raw4life
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
B-Front zal het in ieder geval niet zijn, die heeft een andere set-up. :(

Chroman schreef:
Nou het is Somewhere in the Netherlands dus het is in ieder geval niet Da Tweekaz of Rebelion :clap:


Verblijven gewoon in Nederland hoor. :P


Da Tweekaz wonen in België.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Verblijven gewoon in Nederland hoor. :P


Da Tweekaz wonen in België.[/quote]

Ooh, in ieder geval wel dichterbij dan Noorwegen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je toch elk weekend naar BE/NL moet komen wegens een boeking kun je er beter gaan wonen. En aangezien ze (destijds) veel meer boekingen hadden in BE dan NL hebben ze voor België gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon Bfront studio opgezocht en vond deze er wel op lijken, vooral dat logo op het schermpje.

Afbeelding

Kan zijn dat ik helemaal fout zit hoor maar ik denk ik deel het even xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

NightFly013 schreef:
RTM93 schreef:
Grote kans dat iemand de keyboard setup herkent dus ja denk dat ze hinten.


Meneertje de leukste thuis, ik heb het natuurlijk over de pic met die vijver op de achtergrond. -.-

Joh maar ik denk dat die hard fans eerder een studio herkennen dan een simpel vijvertje.. :aww:

Denk dat met de afbeelding die jb heeft gepost het wel duidelijk is dat het zeer aannemelijk is dat een anthem uit de B-Front Studio komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
Gewoon Bfront studio opgezocht en vond deze er wel op lijken, vooral dat logo op het schermpje


Jup, je hebt gelijk. Foto die ik van B-Front zijn studio zag is een andere waar andere apparatuur stond. Op die foto van jou is het inderdaad dezelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
DonnyD schreef:
Qua performance, hij is niet zo uitbundig, zal er dan gewoon niet inzitten denk ik? :D


Dit. Volgens mij is het best een introverte gast en staat inderdaad nou eenmaal nooit echt uitbundig achter de booth ^^ wekt mij nooit een arrogante indruk. Hij stond laatst wel in de discotheek in de buurt bij ons. Speciaal voor hem gegaan met wat vrienden. Uiteindelijk stond er maar 150 man of zo, sfeer was kut vanwege het feit dat het grote deel 14/15 was en toen wekte hij wel een beetje de indruk van oke, 1,5 uur draaien en then I'm out of here xd en groot gelijk heeft 'tie dan vind ik haha


Het welbekende Dieka :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
JB12394 schreef:
Gewoon Bfront studio opgezocht en vond deze er wel op lijken, vooral dat logo op het schermpje


Jup, je hebt gelijk. Foto die ik van B-Front zijn studio zag is een andere waar andere apparatuur stond. Op die foto van jou is het inderdaad dezelfde.


Idd, dat is gewoon dezelfde studio :worship: :worship:

Hopen op een Undiscovered lookalike track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
kingxxl schreef:
Het welbekende Dieka :x


Zaterdag aanwezig? Doodstamp doen bij Ran-D :P


Misschien. Dieka is kut maar kan Ran-D wel waarderen. Geen zin om thuis te zitten iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phuture Noize heeft een track gemaakt die Shallow Waters heet -> Camera crew staat voor water -> Duidelijk aangelegd meer dus dat kan niet heel diep zijn -> Phuture Noize anthem confirmed?

Noem me maar Logan 2.0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 00:51 
 
Hardtraxx Veteran

kingxxl schreef:
Exterkate schreef:
DonnyD schreef:
Qua performance, hij is niet zo uitbundig, zal er dan gewoon niet inzitten denk ik? :D


Dit. Volgens mij is het best een introverte gast en staat inderdaad nou eenmaal nooit echt uitbundig achter de booth ^^ wekt mij nooit een arrogante indruk. Hij stond laatst wel in de discotheek in de buurt bij ons. Speciaal voor hem gegaan met wat vrienden. Uiteindelijk stond er maar 150 man of zo, sfeer was kut vanwege het feit dat het grote deel 14/15 was en toen wekte hij wel een beetje de indruk van oke, 1,5 uur draaien en then I'm out of here xd en groot gelijk heeft 'tie dan vind ik haha


Het welbekende Dieka :x


Dieka.. Das lang geleden . Voor het laatst geweest toen subzeroproject nog wodka zat te drinken backstage met Deepak nog voor er überhaupt sprake was van een contract bij anarchy. Lijkt alweer eeuwen geleden. Leuke avonden gehad maar het gemiddelde volk wat er komt.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 09:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja B-Front zal het zijn, degene die hem al een keer gemaakt heeft.

Twee jaar terug waren ook gewone tracks met een Hard Bass vocal er achteraf op geplakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
Dieka.. Das lang geleden . Voor het laatst geweest toen subzeroproject nog wodka zat te drinken backstage met Deepak nog voor er überhaupt sprake was van een contract bij anarchy. Lijkt alweer eeuwen geleden. Leuke avonden gehad maar het gemiddelde volk wat er komt.. :lol:


Haha klopt! We kunnen wel stellen dat Deepack al heeel lang geleden erg veel vertrouwen had in SZP :) Waar ik me wel over verbaas is dat Dieka Deepack jaarlijks blijft boeken, terwijl er geen hond op af komt. Vriendendienst of zo volgens mij :lol:

Maar even OT uiteraard: B-Front anthem? :love: en nu hopen op 'gewoon' weer een anthem met de Hard Bass vocal er in! Twee jaar geleden waren het meer losse tracks dan anthems oid vond ik

Jep, dat kun je wel stellen ja. Ik weet ook niet waarom ze zovaak werden geboekt. Ik dacht eerst altijd: 'nou dan zullen ze wel uit de buurt komen' maar dit was ook niet zo.

Maar je kan wel stellen dat hij een oog had voor de toekomst want wat maken ze het nu wel waar.
En dat te bedenken dat ze ook nog elders konden tekenen, maar ik denk dat dit de beste keuze was ook achteraf gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopen op B-front anthem! hopen dat ie n beetje n mix van harddriver - exploration en undiscovered achtig sfeertje. Die tracks geven me wel het ultieme hardbass gevoel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel zwaar over deze. Hele vriendengroep gaat wel, gezellig in een hotelletje in de omgeving van Arnhem. Vind de line-up echt heel matig maarja gezelligheid enz... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Twijfel zwaar over deze. Hele vriendengroep gaat wel, gezellig in een hotelletje in de omgeving van Arnhem. Vind de line-up echt heel matig maarja gezelligheid enz... :x


Zie je daar x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
corneelwr schreef:
Twijfel zwaar over deze. Hele vriendengroep gaat wel, gezellig in een hotelletje in de omgeving van Arnhem. Vind de line-up echt heel matig maarja gezelligheid enz... :x


Zie je daar x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:

Afbeelding

Misschien proberen ze te teasen dat iemand weet waar dat is. Misschien dat de anthem maker daar vandaan komt?


Afbeelding

Vergelijkbaar? Waar zit de studio van B-Front nu eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wellicht aanwezig als er hetzelfde gebeurd als met de freaqshow tickets :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
yannickvk schreef:
corneelwr schreef:
Twijfel zwaar over deze. Hele vriendengroep gaat wel, gezellig in een hotelletje in de omgeving van Arnhem. Vind de line-up echt heel matig maarja gezelligheid enz... :x


Zie je daar x

Naja als we gezellig samen gaan hakken en zagu net als op WAH..... dan moet ik wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

YWalen schreef:
NightFly013 schreef:

Afbeelding

Misschien proberen ze te teasen dat iemand weet waar dat is. Misschien dat de anthem maker daar vandaan komt?


Afbeelding

Vergelijkbaar? Waar zit de studio van B-Front nu eigenlijk?

Lijkt totaal niet en je kan denk ik beter de studio vergelijking erbij pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 23:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Lijkt totaal niet

Lijkt juist wel.

Kijk hoe de bomen daar achter schuin aflopen en dan weer oplopen. Kijk dat heuveltje achter die rij bomen. Kijk het hekje op de voorgrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja is zo te zien beide in Park Meerland in Eindhoven, vlakbij de Fusion studio. Studioafbeelding komt op het keyboard na ook overeen met B-Front z'n gear.

Afbeelding
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten