Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 11:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Tijdens MM zit toch iedereen op de tribune nadat ze hun armen uit de kom hebben gekickrollt tijdens Rebelion!!!!!! :bomb: :bomb: :bomb:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Raven schreef:
Maar dat gebeurt toch wel. Was op Q-Base ook even bij Rebelion, niet echt dat ik dat muziek kan noemen, maar die hele hangar ging van voor tot achter helemaal uit z'n plaat.


Vet toch? Topsfeer kan zoveel doen i.t.t. goede muziek en niemand die losgaat

Jup, was ff mooi. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
TSFH schreef:
Ik ga zelf niet naar Hard Bass, maar van de mensen in mijn omgeving die naar hard bass gaan weet ik dat het mensen zijn die normaal eigenlijk nooit naar dat soort feestjes gaan en ik weet ook dat het de type mensen zijn die alleen minus militia, radical redemption, warface etc kennen. Denk dat het dagjesvolk/rawfanboy gehalte aardig hoog zal zijn.., maar kan t ook fout hebben natuurlijk.

Nou en, je gaat toch met een leuke groep?


Wat een kut argument. Je kan wel met een leuke groep gaan, maar als de sfeer in de rest van de zaal kut is merk je dat echt wel hoor. Het maakt voor mij de hele beleving van het feest een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schik mak oe eiges.

Ik ga m'n avond niet laten verpesten door een klaphark.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Ik vind eigenlijk beide fronten (Euforisch en raw) gewoon dikke prima. Het heeft allebei z'n charmes en dat is precies de reden dat ik een Hardbass gewoon erg leuk vind om naartoe te gaan. Jammer dat voor velen het leuk vinden van raw gelijk het haten van euforisch betekent.

Ik kan het zelf ook beide waarderen, alleen doen de Raw artiesten uit Team Red me niet veel meer, alleen E-Force nog een beetje en uit team Yellow alleen Phuture Noize en B-Front, dus je bent dan ook verplicht naar die dj's te kijken/luisteren waar ik niet veel meer aan vind. Dan ga ik liever naar Qlimax (Kijkend naar de line-up van dit jaar sowieso) waar de verdeling Euphorisch/Raw een stuk beter is en de Raw artiesten me meer doen, en waar nog afgesloten wordt met een Hardcore dj wat ik zelf ook heel goed kan waarderen. Tevens vind ik de sfeer op Qlimax meestal iets beter, vooral aan het begin van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Tijdens MM zit toch iedereen op de tribune nadat ze hun armen uit de kom hebben gekickrollt tijdens Rebelion!!!!!! :bomb: :bomb: :bomb:


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Op naar de 137 pagina's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

233 kaarten aangeboden op ticketswap. Even kijken tot hoever deze nog verder zakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
233 kaarten aangeboden op ticketswap. Even kijken tot hoever deze nog verder zakt.


Zag het ook vanochtend ja, maar toch allemaal nog volle mep :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Pipa schreef:
233 kaarten aangeboden op ticketswap. Even kijken tot hoever deze nog verder zakt.


Zag het ook vanochtend ja, maar toch allemaal nog volle mep :huh:


15 euro minder dan de originele prijs. Gaat nog wel zakken in de aankomende 2 weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

Zou dit het einde worden van de grote feesten in venues van 4k+ die niet meer uitverkopen door A de hoge prijs en B het grote aantal andere feesten. Komt er ook nog bij dat er allemaal aasgieren cirkelen boven de 2e hands handel die allemaal goedkoop willen scoren.

Ben benieuwd hoeveel jaren dit zo nog verder gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n vaart zou het nog niet lopen, denk dat het uiteindelijk gewoon uitverkoopt of dicht in de buurt komt en dat B2S dan zegt dat het uitverkocht is >.<

Het enige opvallende vind ik dat zowel Decibel als Hard Bass hetzelfde probleem hebben, terwijl Qlimax en Defqon het prima doen.

Denk dat het vooral een probleem is dat B2S heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zo'n vaart zou het nog niet lopen, denk dat het uiteindelijk gewoon uitverkoopt of dicht in de buurt komt en dat B2S dan zegt dat het uitverkocht is >.<

Het enige opvallende vind ik dat zowel Decibel als Hard Bass hetzelfde probleem hebben, terwijl Qlimax en Defqon het prima doen.

Denk dat het vooral een probleem is dat B2S heeft.


B2S is gewoon een Euroshopper versie van Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja precies, k heb het idee dat ze "maar wat doen" zoals nu weer Rebelion omdat die momenteel toevallig populair zijn, en vorig jaar met 3 the hard way.

bij Qlimax leek het wel alsof het hele feest rond Project 1 gebouwd was, het thema was zo belachelijk goed doorgedacht, dat is echt zo'n wereld van verschil met dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Zo'n vaart zou het nog niet lopen, denk dat het uiteindelijk gewoon uitverkoopt of dicht in de buurt komt en dat B2S dan zegt dat het uitverkocht is >.<

Het enige opvallende vind ik dat zowel Decibel als Hard Bass hetzelfde probleem hebben, terwijl Qlimax en Defqon het prima doen.

Denk dat het vooral een probleem is dat B2S heeft.


B2S is gewoon een Euroshopper versie van Q-Dance


Dit inderdaad. B2S wil de focus meer leggen op het muzikale aspect, waarmee zij zich niet onderscheiden van het gros van de feesten. Desondanks blijven ze wel de hoofdprijs vragen. Feestgangers hebben dit ondertussen door en verkiezen daardoor liever goedkopere feesten, want 'de line-up is toch bijna overal hetzelfde, alleen bij feest X betaal ik de helft van wat ik bij een B2S feest kwijt ben'. Q-Dance daarentegen weet heel goed in te spelen op de beleving van de feestganger, door middel van showelementen, stages etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk ook dat het te maken heeft met dat Q veel bekender is in het buitenland, dan b2s, en dus ook veel meer bezoekers trekt van over de hele wereld. Ook omdat Q zelf natuurlijk ook actief is in oa australie en (zuid-)amerika.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
B2S wil de focus meer leggen op het muzikale aspect, waarmee zij zich niet onderscheiden van het gros van de feesten. Desondanks blijven ze wel de hoofdprijs vragen.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Ik denk ook dat het te maken heeft met dat Q veel bekender is in het buitenland, dan b2s, en dus ook veel meer bezoekers trekt van over de hele wereld. Ook omdat Q zelf natuurlijk ook actief is in oa australie en (zuid-)amerika.


Wat heeft dit te maken met een feest als Qlimax tegen over Hard Bass? De mensen die uit die continenten komen ervoor zijn op 2 handen te tellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 13:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afrika valt wel buiten the picture maar onderschat niet hoeveel Amerikanen (noord en zuid), Australiers en (vooral oost) Aziaten op Qlimax komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik twijfel nogal of ik wel of niet zal gaan. Komt vooral door de lineup. Alsof ik twee verschillende feesten op één avond ga bezoeken. Man, man, de scheiding is echt te groot. Op het ene moment sta je nog te genieten van heerlijke melo's om vervolgens meegesleurd te worden naar de typische raw. Ik mis de opbouw. Laatste keer met een goede opbouw was min inziens in 2013. Toen sloten B-Freqz het zaakje af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik denk ook dat het te maken heeft met dat Q veel bekender is in het buitenland, dan b2s, en dus ook veel meer bezoekers trekt van over de hele wereld. Ook omdat Q zelf natuurlijk ook actief is in oa australie en (zuid-)amerika.


mooi houden zo, al die buitenlanders op bijv. een Qlimax is schijt irritant. Dus wat dat betreft ben ik wel blij met B2S. Toch vraag ik me af of ze de ambitie hebben om meer naar het buitenland te trekken, en zo dus ook meer bezoekers te krijgen op de feesten in Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 14:30 
 
Hardtraxxer

Wat is daar zo schijtirritant aan? Buitenlanders kunnen toch van hetzelfde houden? Net zoveel als dat jij doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 14:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als je van drugs houdt ja dan zijn Fransen en Italianen je beste matties.

Veel buitenlanders op feesten zijn dikke prima maar Belgen, Italianen, Spanjaarden en VOORAL Fransen zijn enorm irritant.

Juist de US/VS/AUS, Zuid Amerikanen en Aziaten zijn chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 14:40 
 
Hardtraxxer

Bedoel je niet - als je drugs verkoopt? Maak me er niet zo druk om, vind het leuk om te zien dat er zoveel mensen uit verschillende landen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 14:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Uiteraard is het mooi om te zien dat het zo wereldwijd is. Maar dat maakt de Fransen niet minder irritant op feesten.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten