Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Uiteraard is het mooi om te zien dat het zo wereldwijd is. Maar dat maakt de Fransen niet minder irritant op feesten.


Dankjewel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha ja precies, k heb het idee dat ze "maar wat doen" zoals nu weer Rebelion omdat die momenteel toevallig populair zijn, en vorig jaar met 3 the hard way.

bij Qlimax leek het wel alsof het hele feest rond Project 1 gebouwd was, het thema was zo belachelijk goed doorgedacht, dat is echt zo'n wereld van verschil met dit.


Helemaal mee eens.
3 the hard way op decibel was ook lekker drukbezocht :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Rickzel schreef:
Haha ja precies, k heb het idee dat ze "maar wat doen" zoals nu weer Rebelion omdat die momenteel toevallig populair zijn, en vorig jaar met 3 the hard way.

bij Qlimax leek het wel alsof het hele feest rond Project 1 gebouwd was, het thema was zo belachelijk goed doorgedacht, dat is echt zo'n wereld van verschil met dit.


Helemaal mee eens.
3 the hard way op decibel was ook lekker drukbezocht :x


Hahaa 3 the hard way, dat sloeg nergens op, toen waren ze niet eens als live act maar stonden ze daar gewoon anderhalf uur te draaien met zn 3en. Hebben ook echt maar 2 tracks gemaakt als 3 the hard way. Als je kijkt naar dat album van regain lijkt het er ook op dat die 3 ook niet echt veel behoefte hebben om samen te werken xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 16:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maat van me komt uit Ierland en ging eerst ook nog wel eens naar HS feesten met zn vrienden hier in NL waar wij dan ook heen gingen, machtig mooi volk om mee te feesten en te zuipen. Die gasten zuipen zich helemaal klem maar blijven op een of andere manier toch beschaafd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 16:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Overal het algemeen heb ik alleen van Europeanen last op feesten (Italianen, Duitsers, Fransen vooral), maar verder eigenlijk nooit. En dan is last nog een groot woord, vind het meer sneu dat ze het hele feest zwaar vdk met een selfiestok rondlopen en tegen iedereen aanbeuken en dan zelf boos worden.

Vind het altijd wel mooi van die mensen die van de andere kant van de wereld komen voor zo'n feest. Op Qountdown een paar jaar geleden ook twee Amerikanen ontmoet en eigenlijk de hele nacht mee gestaan. Nog een pilletje gegeven aan ze, wisten niet wat ze mee maakten :P In Amerika moest je er 10 wegwerken voor hetzelfde gevoel zeiden ze :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 17:38 
 
Hardtraxxer




trouwens zie de beschrijving:
"▼ Follow Ran-D online:
Facebook: https://www.facebook.com/djbfront
Twitter: http://twitter.com/djbfront
Instagram: http://instagram.com/djbfront
Soundcloud: http://soundcloud.com/djbfront
YouTube: http://youtube.com/djbfront
Website: http://www.djbfront.nl"

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
maar Belgenzijn enorm irritant.


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front, wat doet hij dat toch weer mooi he (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Tijdens MM zit toch iedereen op de tribune nadat ze hun armen uit de kom hebben gekickrollt tijdens Rebelion!!!!!! :bomb: :bomb: :bomb:


hahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interview met Atmozfears, Brennan Heart, B-Front en Minus Militia over Hard Bass: https://www.thisisourhouse.nl/features/ ... bass-2017/

Leuke citaten:
Citaat:
B-Front: “Ik probeer een bepaald gevoel te creëren in mijn set en de mensen daarin mee te nemen. Dat gevoel in de muziek vind ik belangrijk. Hardstyle is meer dan alleen maar harde kicks en geluiden.”


Citaat:
Minus Militia: “We zijn de afsluiter en willen gewoon rammen. Dat de mensen met verzuurde benen het GelreDome verlaten en tegen elkaar zeggen: ‘Jezus Christus, wat was dit dan?”


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als afsluiter is dat wel de juiste mentaliteit, gewoon rammen dat laatste half uurtje alle laatste restjes energie eruit. Als ze halverwege de avond hadden gestaan, had et een ander verhaal geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 12:54 
 
Hardtraxxer

Anthem heeft nou niet echt een :yay: factor
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HSlovah schreef:
Anthem heeft nou niet echt een :yay: factor
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De liveact van B-Front alleen is al verantwoordelijk voor een berg hype, het anthem (vooral die mid <3) + alle gruwelijke nieuwe tracks, nog een keer EVP in het gelredome. :love:

Verder ook echt heel veel zin in team green!! Blue & Red ga ik me wss prima op vermaken, toch wel heel leuk voor iemand die het hele spectrum wel op een bepalade manier kan waarderen :)

toch kudo's voor B2S dat ze het nog voor elkaar hebben gekregen om me te enthousiasmeren terwijl dat pakweg een week geleden nog 0,0 aanwezig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
toch kudo's voor B2S dat ze het nog voor elkaar hebben gekregen om me te enthousiasmeren terwijl dat pakweg een week geleden nog 0,0 aanwezig was.


Precies dit, al moet ik wel toegeven dat dit is omdat ik heb besloten om toch maar Hb te gaan ipv XQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 01:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop zelf stiekem dat er een pricedrop komt op ticketswap. Line-up is me net te wisselend (B-Front :thumbsup: Phuture Noize :thumbsup: maar ook o.a. Digital Punk, Rebelion en Minus Militia, die mij minder doen) om de volle mep neer te tellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 01:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Hoop zelf stiekem dat er een pricedrop komt op ticketswap. Line-up is me net te wisselend (B-Front :thumbsup: Phuture Noize :thumbsup: maar ook o.a. Digital Punk, Rebelion en Minus Militia, die mij minder doen) om de volle mep neer te tellen.


Hmmm gelukkig heb je dus nog PN in team yellow. Daarnaast denk ik dat E-Force en Warface team red nog wel kunnen redden. Minus Militia ben ik zelf ook niet zo fan van, vooral niet het nieuwe album, maar toch denk ik dat ze een hele vette show kunnen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Phuture Noize is mega vet, maar je kan er wel vanuit gaan dat die set niet goed wordt. Als 1 op de 3 plaatjes goed zijn kom je er gewoon niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Phuture Noize is mega vet, maar je kan er wel vanuit gaan dat die set niet goed wordt. Als 1 op de 3 plaatjes goed zijn kom je er gewoon niet in.


Het kan best meevallen als DP en Adaro de betere platen uitkiezen, Proetst of Indignation/Raggamuffin remix/ Smack DP & Alplha2 collab. Dan krijg je een prima setje

maargoed, dan moet het wel heel toevallig zo lopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ze draaien waarschijnlijk niet alleen maar kut platen, maar dikke kans dat je The Worlds Beyond hoort en daarna RAW FOR LIFE!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan het even niet meer vinden. Maar was het nou verstandig om van te voren je te registreren voor een Gelredome Wallet? https://wallet.gelredome.nl/nl/

Laatste feest in het Gelredome was HB2016 voor mij namelijk.
Hoe moet ik dat zien, je krijgt daar dan een pasje ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel veel zin in, ook met namen omdat er erg veel bekende gaan en omdat Gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van te voren een account maken is handig ja. Eenmaal daar kun je uit die automaat een pasje halen met een X bedrag erop (10, 20 of 50 per keer was het dacht ik). Vervolgens met een muntje of iets anders het laagje van die code eraf krassen en met die code + het kaartnummer je kaart toevoegen aan je wallet account.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ze draaien waarschijnlijk niet alleen maar kut platen, maar dikke kans dat je The Worlds Beyond hoort en daarna RAW FOR LIFE!!!


DP heeft toch wel een aantal vette platen. Ik denk (hoop) dat hij hierin een afweging weet te maken en dat het dan Live like legends wordt na The Worlds Beyond. Op XQ ook prima vermaakt en positief verrast door deze set: Qapital anthem, The project van SZP en 2 nieuwe vette public enemies platen.

Adaro schreef:
Het kan best meevallen als DP en Adaro de betere platen uitkiezen, Proetst of Indignation/Raggamuffin remix/ Smack DP & Alplha2 collab. Dan krijg je een prima setje


Adaro daarentegen ben ik wel bang voor. Zijn laatste platen doen me echt helemaal niks en toch elke keer maar weer die Rellen in de hel draaien, manmanman...
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten