Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En met DP

edit: denk dat intents is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2017 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zelfs een keer een anthem gemaakt samen met the R3belz als ik het me goed herinner


Poeh, die was ik alweer vergeten ja. Fijne plaat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 10:02 
 
Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Rickzel schreef:
Zelfs een keer een anthem gemaakt samen met the R3belz als ik het me goed herinner


Poeh, die was ik alweer vergeten ja. Fijne plaat. :loving:


Underreeted :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


adaro anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2017 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Fuck BPM, gewoon hiermee afsluiten om iedereen helemaal in de war naar huis te sturen.


Heel vet deze. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 00:49 
 
Hardtraxxer

Vind het anthem, zeker ten opzichte van vorig jaar, heel tegenvallend. Ondanks dat wel enorm veel zin in dit feest :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterk anthem, originele melodie die ik erg geslaagd vind, als je dit "niet kunt volgen" ligt dat meer aan jezelf denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2017 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het anthem nergens op slaan. Dit lijkt imo gewoon een trackje die Adaro al een tijdje klaar had liggen en naderhand die random Hard Bass vocals heeft toegevoegd :/

Die vocals met E-Life matchen ook totaal niet met het thema dat ze dit jaar presenteren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 20:11 
 
Hardtraxx Addict

STVK schreef:
Vind het anthem nergens op slaan. Dit lijkt imo gewoon een trackje die Adaro al een tijdje klaar had liggen en naderhand die random Hard Bass vocals heeft toegevoegd :/

Die vocals met E-Life matchen ook totaal niet met het thema dat ze dit jaar presenteren..


Idd deze track past totaal niet bij het Hard Bass theme, ook een hele rare keuze dat Hard Bass Adaro koos om het anthem te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:

ook een hele rare keuze dat Hard Bass Adaro koos om het anthem te maken.


Vind je? Met recente tracks als the sky is the limit en voice of the fire vind ik ds keuze zo raar nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 14:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik snap die comments ook niet.

Hoe bepaal je dat nou weer.

Vind dit veel passender dan bijvoorbeeld het Gunz For Hire anthem van Qlimax of het Frequencerz anthem voor Defqon. Dit ademt tenminste nog dat het een anthem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
TheUnnamed schreef:

ook een hele rare keuze dat Hard Bass Adaro koos om het anthem te maken.


Vind je? Met recente tracks als the sky is the limit en voice of the fire vind ik ds keuze zo raar nog niet.

Vind het ook een rare keuze. Na een aantal jaar zaadplaat na zaadplaat te hebben gemaakt komt ie met twee normale tracks en dan mag ie het Hard Bass anthem bouwen?!?! Heel vaag. Desalniettemin vind ik het anthem wel heel erg vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 13:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
LV1 schreef:
TheUnnamed schreef:

ook een hele rare keuze dat Hard Bass Adaro koos om het anthem te maken.


Vind je? Met recente tracks als the sky is the limit en voice of the fire vind ik ds keuze zo raar nog niet.

Vind het ook een rare keuze. Na een aantal jaar zaadplaat na zaadplaat te hebben gemaakt komt ie met twee normale tracks en dan mag ie het Hard Bass anthem bouwen?!?! Heel vaag. Desalniettemin vind ik het anthem wel heel erg vet :love:


Dat hardtraxx die tracks kut vinden betekent niet dat de man nog steeds populair is onder anderen. Hij bleef altijd een van de grote namen.

Sommige mensen vergeten nog wel eens dat B2s/Q niet Hardtraxx is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Sommige mensen vergeten nog wel eens dat B2s/Q niet Hardtraxx is.


??1!! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Broken Balance schreef:
Sommige mensen vergeten nog wel eens dat B2s/Q niet Hardtraxx is.


??1!! :cry:


We hebben wel Miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 18:14 
 
Artiest

STVK schreef:
Vind het anthem nergens op slaan. Dit lijkt imo gewoon een trackje die Adaro al een tijdje klaar had liggen en naderhand die random Hard Bass vocals heeft toegevoegd :/

Die vocals met E-Life matchen ook totaal niet met het thema dat ze dit jaar presenteren..


Alles wat je hoort is voor dit anthem gemaakt, ben er maanden mee bezig geweest, het is dus zeker geen 'trackje' wat ik al had liggen. :D
Het thema/opdracht was Neon Tokyo, voor mij is dat een beetje de sfeer die je in de film Ghost in the Shell ziet en hoort, dat heb ik met de sounds in de break (soort koor en soundkeuzes) proberen te benadrukken, en de melodie heb ik me laten inspireren door jaren 80 soundtracks van actiefilms, neon tokyo heeft voor mij ook een retro 80's gevoel.
De titel Black Rain is een film die ik vroeger vaak keek met japanse mafia erin, die titel heb ik ook altijd onthouden dat ik daar iets mee wil doen. Nu met het Neon Tokyo thema viel het bij mij op zn plek. E-Life heeft hierop voortgeborduurd met ook de letterlijke betekenis van Black Rain, de nucleaire fallout bij atoombommen in japan van vroeger. Ik vind dat ie dat echt megavet heeft gedaan in de break.
Verder hebben we alles gedaan om de sfeer die wij zien als Hard Bass erin te verwerken en het anthemstyle te maken. Voor de een zal dit ook zo zijn, voor de ander niet. Iedereen heeft toch zijn eigen gevoel bij Hard Bass en anthems. Maar dit is hoe wij het zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb ook wel van vrienden vernomen dat dit nummer live toch ook wel een stukje beter tot z'n recht komt. Ikzelf vind hem prima, sowieso niet minder dan het anthem van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 18:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Net verwoord.

Het enige waar ik dan over struikel is dat ze in Japan geen BRRRRRAAAAH zeggen :P

Persoonlijk vind ik deze ook beter dan die van B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

Adaro schreef:
STVK schreef:
Vind het anthem nergens op slaan. Dit lijkt imo gewoon een trackje die Adaro al een tijdje klaar had liggen en naderhand die random Hard Bass vocals heeft toegevoegd :/

Die vocals met E-Life matchen ook totaal niet met het thema dat ze dit jaar presenteren..


Alles wat je hoort is voor dit anthem gemaakt, ben er maanden mee bezig geweest, het is dus zeker geen 'trackje' wat ik al had liggen. :D
Het thema/opdracht was Neon Tokyo, voor mij is dat een beetje de sfeer die je in de film Ghost in the Shell ziet en hoort, dat heb ik met de sounds in de break (soort koor en soundkeuzes) proberen te benadrukken, en de melodie heb ik me laten inspireren door jaren 80 soundtracks van actiefilms, neon tokyo heeft voor mij ook een retro 80's gevoel.
De titel Black Rain is een film die ik vroeger vaak keek met japanse mafia erin, die titel heb ik ook altijd onthouden dat ik daar iets mee wil doen. Nu met het Neon Tokyo thema viel het bij mij op zn plek. E-Life heeft hierop voortgeborduurd met ook de letterlijke betekenis van Black Rain, de nucleaire fallout bij atoombommen in japan van vroeger. Ik vind dat ie dat echt megavet heeft gedaan in de break.
Verder hebben we alles gedaan om de sfeer die wij zien als Hard Bass erin te verwerken en het anthemstyle te maken. Voor de een zal dit ook zo zijn, voor de ander niet. Iedereen heeft toch zijn eigen gevoel bij Hard Bass en anthems. Maar dit is hoe wij het zien.

Zoals ik al laatst heb vermeld op YT, heb je na wat mindere periode de weg naar boven te pakken. Gewoon doorgaan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 19:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook een kaartje gekocht hiervoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 19:05 
 
Artiest

Broken Balance schreef:
Net verwoord.

Het enige waar ik dan over struikel is dat ze in Japan geen BRRRRRAAAAH zeggen :P


:D haha das waar
Dat is zn trademark , ik vind dat persoonlijk vet, ben zwaar e-life fan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 19:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Adaro schreef:
Broken Balance schreef:
Net verwoord.

Het enige waar ik dan over struikel is dat ze in Japan geen BRRRRRAAAAH zeggen :P


:D haha das waar
Dat is zn trademark , ik vind dat persoonlijk vet, ben zwaar e-life fan


Stoor me er niet aan persoonlijk buiten zijn trademark om. :P

Maar zoals is gezegd, je laatste platen, Voice Of The Fire, The Sky Is The Limit, Godd Remix en setjes liggen mij een stuk beter dan die van de tijd na Open The Gates, The House Of Wax e.d.

Ga vooral zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 19:11 
 
Artiest

@broken balance @RTM93 thanks guys gaan we doen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Japan geen BRRRRRAAAAH zeggen :P


BLLLLLAAAAH was meer op zijn plek geweest ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Broken Balance schreef:
Japan geen BRRRRRAAAAH zeggen :P


BLLLLLAAAAH was meer op zijn plek geweest ja


Dacht precies hetzelfde :lol:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten