Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog nooit hardbass geweest maar staat ook nog op het lijstje van moet ik ooit nog heen.
Echter heb ik ook altijd dat ik de lineup 50/50 vind wat bij een goedkoper feest toch iets minder uitmaakt maar hier betaal je de volle pond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dat laatste team is juist super uiteenlopend, allemaal wel heel lomp, maar vind de stijltjes echt heel erg verschillend.


Heb je gelijk in, maar mijn ervaring is dat na een nacht lang feesten dit allemaal redelijk hetzelfde klinkt. En nee dit komt niet door drugs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dat laatste team is juist super uiteenlopend, allemaal wel heel lomp, maar vind de stijltjes echt heel erg verschillend.

Ik bedoel meer dat Team Red bijna volledig hetzelfde is als vorig jaar. Alleen nu Delete ipv Warface, dus laten we zeggen 90% hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Rickzel schreef:
Dat laatste team is juist super uiteenlopend, allemaal wel heel lomp, maar vind de stijltjes echt heel erg verschillend.

Ik bedoel meer dat Team Red bijna volledig hetzelfde is als vorig jaar. Alleen nu Delete ipv Warface, dus laten we zeggen 90% hetzelfde.

66% (live act niet meegerekend anders 'maar' 50%) maar ja joh laten we gewoon zeggen 90% :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus svb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 15:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Quick maths


Boom, da boi svb, quick maths.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svb's not hot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Nog niet uitverkocht.. :huh: sinds 2013 volgens mij voor het laatste dat het niet 2 weken voor het feest al is uitverkocht.

Zo zie je maar, op safe spelen is ook geen garantie voor succes. En wellicht tijd om de formule iets aan te passen? Label teams, teams op jaartal. Teams met 1 artiest per label. Afstappen van de live concepten, of meer mee doen?

Wie of wat helpt b2s uit de brand.


Of gewoon creativer omgaan met de mogelijkheden die er nu al liggen. Wie de fuck zit er nu te wachten op Psyko Punkz en Isaac?! Zatox is ook verre van (heel erg) geliefd en Coone is hedendaags ook niet echt je van het.

Ikzelf zit ook niet te wachten op PP of Isaac om lekker in te komen.. Zet er dan Clockartz, MYST of Phuture Noize neer. Desnoods een Headhunterz waarvan je al sinds juni weet dat hij z'n comeback maakt. Iets wat mensen aantrekt ofzo.. Er zit niet één nummer van Psyko of Isaac (excl. burn remix) in de Q-Dance top 100... Dat heeft gewoon puur te maken met het niet kennen van je publiek in mijn ogen, en dat gaat ook al mis met die laatste edities van Loudness.

Naar mijn mening mist dit al jaren, terwijl het volgens mij toch niet zo moeilijk is om een leuke line up te plaatsen. Je noemt zelf ook al 3 goede ideeën :P

Ik vind het iig jammer, want ik ga elk jaar wel (dit jaar wederom), puur omdat ik het Gelredome gruwelijk vind en er maar twee feesten per jaar zijn -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En een vette liveact om mensen mee binnen te harken is ook niet meer te doen. In het jaar dat MM geintroduceerd werd (ben geen HB geweest toen) was ik al hyped om het feit dat de act werd opgericht. Heb de livestreamrip gelijk de dag erna geluisterd en heel vaak op gehad, zelfde gold ook voor vrienden. Het jaar dat Freakz at night kwam ben ik wel geweest. De hype was al een stuk minder maar toch wel iets wat je (enigszins) graag wilt zien. Nou is dat bijna niet meer te doen op raw gebied. Bij de euforische kant zijn er volgens mij nog zat combinaties te vormen, alleen zit je dan met het probleem dat het geen 'vette afsluiter' is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je slaat de spijker op z’n kop Steven. Ik kan daar ook echt totaal niet inkomen :lol:. B2S slaat gewoon haar eigen ruiten in

Als je de kritiek in RSU al las, beloofde dat al niet veel goeds. Deze groep zorgt toch wel voor een aanzienlijk percentage van de bezoekers bij zo’n feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Je slaat de spijker op z’n kop Steven. Ik kan daar ook echt totaal niet inkomen :lol:. B2S slaat gewoon haar eigen ruiten in

Als je de kritiek in RSU al las, beloofde dat al niet veel goeds. Deze groep zorgt toch wel voor een aanzienlijk percentage van de bezoekers bij zo’n feest


Ik denk dat veel RSU'ers hier juist wegblijven omdat het niet raw genoeg is (lees: de eerste vijf uur zijn euforisch). Ik vind Hard Bass echter altijd wel een van de hoogtepuntjes van het jaar, al mag er soms wel wat meer gevarieerd worden in de line-up (meer Nightbreed en Theracords aub :innocent: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deepack opent dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Ikzelf zit ook niet te wachten op PP of Isaac om lekker in te komen.. Zet er dan Clockartz, MYST of Phuture Noize neer.

Ondanks dat ik dat een perfect HB team zou vinden, zou ik dat niet willen :P. Althans niet in team Blue (en eigenlijk ook niet in Green). Dan is er alweer een feest bij waar helemaal geen plaats meer is, of nauwelijks, voor euforische artiesten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
STVK schreef:
Ikzelf zit ook niet te wachten op PP of Isaac om lekker in te komen.. Zet er dan Clockartz, MYST of Phuture Noize neer.

Ondanks dat ik dat een perfect HB team zou vinden, zou ik dat niet willen :P. Althans niet in team Blue (en eigenlijk ook niet in Green). Dan is er alweer een feest bij waar helemaal geen plaats meer is, of nauwelijks, voor euforische artiesten :thumbdown:


Dat zijn in mijn ogen toch wel artiesten met een euforisch randje? Ik bedoel maar, dat zijn wel namen die dit jaar goed hebben gescoord, zoals o.a. blijkt uit de Q-Dance Top 100. Dat kun je van PP en Isaac nou niet bepaald zeggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 16:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nog steeds zijn het gewoon hardere namen dan een Audiotricz, Bass Modulators, Noisecontrollers, Wildstylez, Sound Rush, Andy Svge om maar wat te noemen.

Het moet niet weer zo'n feest worden waar je een mix verwacht maar vervolgens 3/4e van het feest (randje)raw is. Daar zijn honderden andere feesten voor.

Ben ik het nou met svb eens? Ja hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nog steeds zijn het gewoon hardere namen dan een Audiotricz, Bass Modulators, Noisecontrollers, Wildstylez, Sound Rush, Andy Svge om maar wat te noemen.

Ben ik het nou met svb eens? Ja hoor


Maar die dj’s staan er ook grotendeels allemaal al xd. Veel Andere euphoric dj’s zijn in mijn ogen gewoon niet populair in Nederland. Ik heb die namen die jij opnoemde ook liever in een team Blue en green dan PN, MYST etc.

Maar liever PN of MYST dan Rebourne, Code Black, Coone, Psyko Punkz en noem maar op

Op de SOH groep, Wildstylez, DBSTF, Headhunterz en Sound Rush na, zal euphoric me gewoon echt een worst wezen :P. Denk ook niet dat veel andere namen veel populariteit genieten hier in Nederland
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je raakt ook al 4 populaire euforische namen 'kwijt' door ze een half uur een SOH showcase te laten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zet in elk team een dj die bij het grote publiek niet zo bekend is. Want nu moet je telkens uit een aantal namen gaan kiezen en dan maar hopen dat ze kunnen. Beetje vers bloed bij de gevestigde namen kan geen kwaad toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk oprecht niet dat er veel geklaagd wordt als namen als PN, MYST en Clockartz toegevoegd worden aan de eerste 2 teams. Uiteraard in combi met een NC, Headhunterz, Audiotricz of Atmozfears is dit toch rete interessant?

In 2011/12 had je ook gewoon nog een gelijke spreiding over de avond qua 'hardheid', in die jaren daarna werd het echt pas een soort van twee fronten feest, wat nu wel tot een uiterste gekomen is imo.

D-Block & S-te-Fan, Atmozfears, Noisecontrollers, Headhunterz live - Frequencerz, Phuture Noize, MYST, Clockartz live in combi met de laatste twee teams zou vgm gegarandeerd vroegtijdig uitverkopen, quick maths.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 12:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sennid schreef:
Zet in elk team een dj die bij het grote publiek niet zo bekend is. Want nu moet je telkens uit een aantal namen gaan kiezen en dan maar hopen dat ze kunnen. Beetje vers bloed bij de gevestigde namen kan geen kwaad toch?

De moed om dat soort dingen te proberen is er bij deze organisatie al een heel tijdje af.. jammer. Blij dat ik nog Alphaverb en Chris One in de Gelredome mee heb mogen maken.

RR Live afsluiten vind ik dan wel weer top, vooral in verhouding met de voorgaande jaren. Ga er dan wel vanuit dat ie het bij overwegend hardstyle houdt en dus niet x plaat hardcore bootleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
sennid schreef:
Zet in elk team een dj die bij het grote publiek niet zo bekend is. Want nu moet je telkens uit een aantal namen gaan kiezen en dan maar hopen dat ze kunnen. Beetje vers bloed bij de gevestigde namen kan geen kwaad toch?

De moed om dat soort dingen te proberen is er bij deze organisatie al een heel tijdje af.. jammer. Blij dat ik nog Alphaverb en Chris One in de Gelredome mee heb mogen maken.


Dit inderdaad :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize in team Red in 2014 was ook wel gewaagd. Zo bekend en populair waren ze op dat moment nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 14:25 
 
Hardtraxxer

https://itunes.apple.com/fr/album/hard- ... mpt=uo%3D4

Tracklist CD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 14:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alleen CD van Sound Rush is leuk zo te zien. Op die van B-Front staat zo goed als niks nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alleen CD van Sound Rush is leuk zo te zien. Op die van B-Front staat zo goed als niks nieuws.

Maar wel Hope, Time Travel, Explosions en Psyko Shit :loving:. Ik ben tevreden
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten