Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
https://itunes.apple.com/fr/album/hard-bass-2018/1333546681?app=itunes&ign-mpt=uo%3D4

Tracklist CD

waarom niet gewoon de Nederlandse site? xd https://itunes.apple.com/NL/album/hard- ... mpt=uo%3D4
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alleen CD van Sound Rush is leuk zo te zien. Op die van B-Front staat zo goed als niks nieuws.


B-Freqz - Hope
Deluzio & Royal S - Inside My Head
Prefix & Density - Time Travel
Titan - Time and Space
Degos & Re-Done - I Am Lost
Frequencerz & Warface - Not Afraid
B-Front - Illusion
Digital Punk - Nothing Can Hold Us Back

Volgens mij de meeste promo's van alle 4 de cd's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks even een kaart halen, wordt m'n eerste feest weer sinds Fatality vorig jaar juli. Gezellig met de groep een huisje in de buurt van Arnhem geboekt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is nu pas 80% uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Het is nu pas 80% uitverkocht


Met nog 2 weken te gaan? Dat raakt wel weer uitverkocht, 100 punten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

Kratje bier dat het plotseling binnen 3 dagen voor het feest 'uitverkocht' is
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het zou mij niets verbazen als er een redelijk grote groep zit te azen op een last-minute goedkoop kaartje van ticketswap..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Het zou mij niets verbazen als er een redelijk grote groep zit te azen op een last-minute goedkoop kaartje van ticketswap..


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Mad Krentenbol schreef:
Het zou mij niets verbazen als er een redelijk grote groep zit te azen op een last-minute goedkoop kaartje van ticketswap..


:whistle:


Hoe kom je daar nu weer bij?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
MelvinFR schreef:
Mad Krentenbol schreef:
Het zou mij niets verbazen als er een redelijk grote groep zit te azen op een last-minute goedkoop kaartje van ticketswap..


:whistle:


Hoe kom je daar nu weer bij?!

Quick maths. Nee zonder dollen. Ben 3 jaar op rij geweest en vind het mijn geld niet meer waard. Persoonlijk kan ik alle teams waarderen. Om die reden vind ik het doodzonde dat de helft stil staat bij de eerste twee teams omdat ze enkel voor team yellow en red komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Kratje bier dat het plotseling binnen 3 dagen voor het feest 'uitverkocht' is


Ga er maar vanuit dat het tijdstip dat de voorverkoop wordt stopgezet (en het feest dus technisch uitverkocht is) al lang en breed is vastgelegd, ja. Puur om geen deurverkoop te hoeven hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 21:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
RTM93 schreef:
Kratje bier dat het plotseling binnen 3 dagen voor het feest 'uitverkocht' is


Ga er maar vanuit dat het tijdstip dat de voorverkoop wordt stopgezet (en het feest dus technisch uitverkocht is) al lang en breed is vastgelegd, ja. Puur om geen deurverkoop te hoeven hebben.


Puur alleen om te kunnen zeggen dat ze voor het zoveelste jaar uitverkocht zijn :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het alsnog een hele prestatie om meer dan 80 percent van de capaciteit van het Gelredome te doen verkopen.
Ik ben er niet rouwig om, het zal er al druk genoeg zijn zonder die extra 20%. B2S zal minder blij zijn met minder omzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zegt dat die 80% klopt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Norther66 schreef:
RTM93 schreef:
Kratje bier dat het plotseling binnen 3 dagen voor het feest 'uitverkocht' is


Ga er maar vanuit dat het tijdstip dat de voorverkoop wordt stopgezet (en het feest dus technisch uitverkocht is) al lang en breed is vastgelegd, ja. Puur om geen deurverkoop te hoeven hebben.


Puur alleen om te kunnen zeggen dat ze voor het zoveelste jaar uitverkocht zijn :whistle:


Mwah kan me wel voorstellen dat het bij evenementen van deze omvang chaos wordt als ze zeggen dat er deurverkoop is, en er dan alsnog een dusdanig grote toeloop is dat het wel uitverkocht raakt (je weet maar nooit), en je mensen weer weg moet sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 21:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Wie zegt dat die 80% klopt :whistle:


Ik denk dat zo'n groot feest in het Gelredome zich niet kan veroorloven om hier valse berichtgeving over te verspreiden. Het kan best zijn dat hun maximum aantal te verkopen tickets onder de maximale capaciteit ligt. Maar misschien heb je wel gelijk en ben ik hier ontzettend naïef in. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 21:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze zijn in ieder geval 1 kaartje dichterbij uitverkopen. 4de keer Hard Bass dus een feit. De zin begint toch wel te komen nu ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 23:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
MeneerEend schreef:
Norther66 schreef:

Ga er maar vanuit dat het tijdstip dat de voorverkoop wordt stopgezet (en het feest dus technisch uitverkocht is) al lang en breed is vastgelegd, ja. Puur om geen deurverkoop te hoeven hebben.


Puur alleen om te kunnen zeggen dat ze voor het zoveelste jaar uitverkocht zijn :whistle:


Mwah kan me wel voorstellen dat het bij evenementen van deze omvang chaos wordt als ze zeggen dat er deurverkoop is, en er dan alsnog een dusdanig grote toeloop is dat het wel uitverkocht raakt (je weet maar nooit), en je mensen weer weg moet sturen.


Ja ook zeker, denk dat het allebei wel een rol speelt. Maar als mensen weten dat het vorig jaar niet uitverkocht was, stellen ze het vaak uit om kaartjes te kopen. En dan haken er vervolgens altijd best wat mensen af, wat niet erg goed is voor de kaartverkoop. Heb je een beetje die "ik zie nog wel of ik ga" mentaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sicke hype hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hype is een groot woord, maar het is wel elk jaar gewoon een super leuk feest met een vette show. En voor iemand die het hele spectrum van hardstyle kan waarderen is het gewoon een heel dik feest.

Lijkt wel alsof een aantal mensen er op hoopt dat dit 1 grote mislukking wordt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen die op ticketswap de prijs van verkoop boven de 90 euro zetten terwijl het niet eens is uitverkocht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Lijkt wel alsof een aantal mensen er op hoopt dat dit 1 grote mislukking wordt >.<

Dit is een geinig fenomeen maar het bestaat. Mensen die ergens niet naar toe gaan om bepaalde redenen hopen dat het faalt(omdat ze anderen wellicht niet het succes gunnen dat zij graag hadden willen hebben). Hopende dat het of nooit meer terugkomt of dat het drastisch aangepast wordt.

Ik heb hier wel eens over gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Lijkt wel alsof een aantal mensen er op hoopt dat dit 1 grote mislukking wordt >.<

Dit is een geinig fenomeen maar het bestaat. Mensen die ergens niet naar toe gaan om bepaalde redenen hopen dat het faalt(omdat ze anderen wellicht niet het succes gunnen dat zij graag hadden willen hebben). Hopende dat het of nooit meer terugkomt of dat het drastisch aangepast wordt.

Ik heb hier wel eens over gelezen.


Daar hebben ze in de wetenschap een benaming voor.

Zure anjers
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten