Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Lijkt wel alsof een aantal mensen er op hoopt dat dit 1 grote mislukking wordt >.<

Dit is een geinig fenomeen maar het bestaat. Mensen die ergens niet naar toe gaan om bepaalde redenen hopen dat het faalt(omdat ze anderen wellicht niet het succes gunnen dat zij graag hadden willen hebben). Hopende dat het of nooit meer terugkomt of dat het drastisch aangepast wordt.

Ik heb hier wel eens over gelezen.


Daar hebben ze in de wetenschap een benaming voor.

Zure anjers

Jaloezie is ook zo'n mooie term. :cool:


Maar daar doe je verder niks aan. Die mensen blijf je houden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hier toch een aardige partij zin in :) vrijdagmiddag m'n afstudeerassessment dus hopelijk hier even goed vieren dat ik afgestudeerd ben :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk het nog even aan, wellicht vrijdag nog beslissen of ik hier heen ga. Wel zin in een fissa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Kijk het nog even aan, wellicht vrijdag nog beslissen of ik hier heen ga. Wel zin in een fissa.

Precies. Als ik op TS een leuk prijsje zie ga ik wellicht ook nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Kijk het nog even aan, wellicht vrijdag nog beslissen of ik hier heen ga. Wel zin in een fissa.


Gewoon doen, rechtsvooraan bij de bar bier harken met je Achterhoekse vrienden. Zie je daar :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:
Kijk het nog even aan, wellicht vrijdag nog beslissen of ik hier heen ga. Wel zin in een fissa.


Gewoon doen, rechtsvooraan bij de bar bier harken met je Achterhoekse vrienden. Zie je daar :cool:

Verdomme Rick, je weet wel hoe je me moet porren he
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog totaal geen kriebels voor dit feestje. Ben al weken hyped voor Reverze xd. Nouja de zin zal vast deze week vanzelf nog wel komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:
Kijk het nog even aan, wellicht vrijdag nog beslissen of ik hier heen ga. Wel zin in een fissa.


Gewoon doen, rechtsvooraan bij de bar bier harken met je Achterhoekse vrienden. Zie je daar :cool:

Verdomme Rick, je weet wel hoe je me moet porren he


Ja toch, heb gehoord dat Exterkate ook aan de bar komt hangen, wordt goud :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dus in GelreDome is dit elite groepje rechtsvoor te vinden ipv linksvoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, de échte Elite zit vanaf een uur of 3 op de tribune in het Gelredome leert mijn ervaring.

@ Rick, waarom heb ik nou gezegd dat ik eventueel wel wil rijden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Dus in GelreDome is dit elite groepje rechtsvoor te vinden ipv linksvoor?


Haha zijn daar een keer terecht gekomen en beviel prima, bar goed begaanbaar, niet teveel drukte, en wc's rechtsvooraan op de vloer. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
kegel77w schreef:
Dus in GelreDome is dit elite groepje rechtsvoor te vinden ipv linksvoor?


Haha zijn daar een keer terecht gekomen en beviel prima, bar goed begaanbaar, niet teveel drukte, en wc's rechtsvooraan op de vloer. :D


Wij staan hoogstwaarschijnlijk linksvoor vanwege het makkelijk bereiken van iemand. Alleen wc’s is enige nadeel kn GelreDome inderdaad. Elke keer die verstopte trappen op en af, of de hele bak doorlopen naar de andere kant :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks zo fijn om even buiten op een wc je behoefte te doen ipv die dampende hokken in het stadion zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Niks zo fijn om even buiten op een wc je behoefte te doen ipv die dampende hokken in het stadion zelf.


Inderdaad, je hoeft die levensgevaarlijke trappen niet op, altijd rustig. Ideaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het over schijten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is er eindelijk officieel uit: De hardstyle pianist treedt samen op met coone op hard bass!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
Het is er eindelijk officieel uit: De hardstyle pianist treedt samen op met coone op hard bass!

Intresante combo! Nu is het in ieder geval duidelijk wat Coone bedoelde met een "speciale" liveact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
Het is er eindelijk officieel uit: De hardstyle pianist treedt samen op met coone op hard bass!


Jooo wat vet!!

Maakt Coone live in 1 klap interessanter. Qlimax anthem live met die pianist er bij, zou dat gek zijn op Hard Bass? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Berenfiets schreef:
Het is er eindelijk officieel uit: De hardstyle pianist treedt samen op met coone op hard bass!


Jooo wat vet!!

Maakt Coone live in 1 klap interessanter. Qlimax anthem live met die pianist er bij, zou dat gek zijn op Hard Bass? :x


Aangezien het anthem dit jaar van Wildstylez was is het wel vreemd ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Berenfiets schreef:
Het is er eindelijk officieel uit: De hardstyle pianist treedt samen op met coone op hard bass!


Jooo wat vet!!

Maakt Coone live in 1 klap interessanter. Qlimax anthem live met die pianist er bij, zou dat gek zijn op Hard Bass? :x


Aangezien het anthem dit jaar van Wildstylez was is het wel vreemd ja xd


Hoezo, kan toch oude anthems draaien? Hoe vaak komt The Prophecy nog langs dan :P of To Protect And Serve.

is toch gewoon 1 van de beste nummers van Coone die heel vet is met pianist er bij.

Snap het heel goed als ze hem nie draaien hoor, maar toch lijkt het me vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er stond vandaag of gisteren op B2S socials dat het 85% is uitverkocht inderdaad. Dat is nog een redelijk goedgevulde Gelredome als die cijfers kloppen! Ondanks dat ik ergens wel baal dit jaar niet aanwezig te zijn is het toch een goede keus geweest denk ik zo.

Iedereen die wel gaat: veel plezier en niet te veel zuupn. Dat is slecht voor je! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan zijn er nog zo'n 4.000 tickets beschikbaar dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 23:33 
 
Hardtraxxer

Begin hier toch wel heel veel zin in te krijgen.
Zag vandaag staan dat Rebelion 10 nieuwe platen klaar heeft liggen, E-Force 7 nieuwe platen. Dit met alle platen Die Delete nog heeft liggen moet Team Red voor mij persoonlijk ook wel smullen worden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
Begin hier toch wel heel veel zin in te krijgen.
Zag vandaag staan dat Rebelion 10 nieuwe platen klaar heeft liggen, E-Force 7 nieuwe platen. Dit met alle platen Die Delete nog heeft liggen moet Team Red voor mij persoonlijk ook wel smullen worden :$

Dat is toch juist zwaar bagger? Nu krijg je alleen maar nieuwe nummers te horen en is er geen ruimte meer voor oudere plaatjes of plaatjes van andere artiesten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 09:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Mongoose schreef:
Begin hier toch wel heel veel zin in te krijgen.
Zag vandaag staan dat Rebelion 10 nieuwe platen klaar heeft liggen, E-Force 7 nieuwe platen. Dit met alle platen Die Delete nog heeft liggen moet Team Red voor mij persoonlijk ook wel smullen worden :$

Dat is toch juist zwaar bagger? Nu krijg je alleen maar nieuwe nummers te horen en is er geen ruimte meer voor oudere plaatjes of plaatjes van andere artiesten..


Moet dat dan? Als ik in een tijdsbestek van 1.5uur samen met 2 andere dj's een team moet vertegenwoordigen, dan zou ik juist nieuw en eigen spul er bij pakken.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten