Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
Deetox schreef:
Pipa schreef:
Snap nog steeds de hype rondom Deetox. Ze is zo overgewaardeerd!!

Ik zag je deze reactie volgens mij ook geven op partyflock, en ik ben nu toch wel eens benieuwd of je jezelf ook kan onderbouwen. Wat maakt mij volgens jou overgewaardeerd? Ik werk er hard voor en ik doe gewoon wat ik zelf tof vindt om te doen.. gezien de volle stages, reacties uit het publiek, reacties op bijv. social media en vertrouwen vanuit organisaties vinden anderen het blijkbaar ook tof. Ben ik dan overgewaardeerd omdat jij mij niet goed vindt?


Je zou toch moeten weten dat erop Hardtraxx een 'alles kut enter' sfeer hangt :P


Hier op Hardtraxx zijn het vaak enkelingen die het meermaals verkondigen, het is belangen niet iedereen.

Eerlijke mening naar Deetox toe: Als ik naar je kom kijken dan is het niet omdat je producties super zijn. Ze zijn ok tot goed maar niet schitterend (puur eigen mening!). Het is voornamelijk omdat ik weet dat er sowieso andere goede (Theracords) platen langskomen wat voor mij een factor is die meetelt om te beslissen of ik kom of niet. Het DJ werk is ook niets speciaal, maar dat is zo goed als nergens meer vandaag de dag (helaas) dus daar zou je hier wel enorm punten mee kunnen scoren. ;)

Het raw publiek vandaag de dag (en het afgelopen jaar) slikt zo goed als alles. Wanneer ik aan mensen vraag waarom ze een bepaalde raw artiest goed vinden kunnen ze vaak niet echt een onderbouwde mening geven en krijg je meestal een reactie als: 'altijd een flink potje rammen bij artiest x' of iets in die aard.

Social media en dan voornamelijk facebook zit vol met kontenlikkers dus daar kun je in my opinion jezelf niet op baseren. De artiesten die ik niet leuk vind like ik niet en zie ik dus ook weinig tot niets van op facebook. Facebook is immers geen goed platform om fatsoenlijk je mening te uiten. Als je het toch doet krijg je vaak direct hersenloze haatreacties van alle soldiers/warriors/blabla noem maar op.

Het boeken van artiesten en hoe dat allemaal werkt ken ik niets van dus daar kan ik niets over zeggen.


Je originele bericht ging niet naar mij uit maar had toch even goesting (zoals ze in België zeggen :P ) om mijn uitgebreide mening te geven hierover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 09:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet er dan altijd een reden zijn om een artiest goed te vinden, laat staan te feesten ?

Ik ga niet naar een feest met het idee: Oh ja die artiest is goed in zijn screeches maar minder in zijn kicks, en die artiest zijn kicks zijn goed maar zo'n saaie melo's .. Die ga ik passen .

Ik ga naar een feest om me te amuseren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vortraxx schreef:
Moet er dan altijd een reden zijn om een artiest goed te vinden, laat staan te feesten ?

Ik ga niet naar een feest met het idee: Oh ja die artiest is goed in zijn screeches maar minder in zijn kicks, en die artiest zijn kicks zijn goed maar zo'n saaie melo's .. Die ga ik passen .

Ik ga naar een feest om me te amuseren ;)


En dat moet jij helemaal zelf weten, net zoals ik wel met die mindset op ga kijken naar hardstyle gerelateerde feesten tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 11:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vortraxx schreef:
Ik ga niet naar een feest met het idee: Oh ja die artiest is goed in zijn screeches maar minder in zijn kicks, en die artiest zijn kicks zijn goed maar zo'n saaie melo's .. Die ga ik passen .

Ik ga naar een feest om me te amuseren ;)

Ik denk dat er op een hardstyle gerelateerd discussieboard wel veel mensen zitten die met dat soort ideeën op een feest lopen ja. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen komt om te amuseren, maar dan moeten de desbetreffende DJ's me wel kunnen vermaken met goeie setjes/platenkeuzes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en ik maar wachten op de reactie van Pipa...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
en ik maar wachten op de reactie van Pipa...


Qapital 2015 topic @ Partyflock
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 18:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Eerlijke mening naar Deetox toe: Als ik naar je kom kijken dan is het niet omdat je producties super zijn. Ze zijn ok tot goed maar niet schitterend (puur eigen mening!).
Ben ik het gewoon met je eens hoor, maar daarvoor zit ik fulltime in de studio. Produceren is niet iets wat je zomaar leert, anders was iedereen wel producer. Ik heb veel geleerd in 4 jaar tijd en vooral de afgelopen maanden waren heel leerzaam en ik merk zelf dat ik vooral in kwaliteit steeds beter wordt (Betekent natuurlijk niet dat je ook automatisch mijn tracks 'toffer' gaat vinden want met smaak valt natuurlijk niet te twisten.)

Citaat:
Het DJ werk is ook niets speciaal, maar dat is zo goed als nergens meer vandaag de dag (helaas) dus daar zou je hier wel enorm punten mee kunnen scoren. ;)
Voor mezelf vind ik het vooral belangrijk dat een set drive bevat en dat er dus door wordt gemixt. Dat is wat ik in mijn ogen gewoon doe. Tuurlijk kan er nog meer uitgehaald worden maar hier dient ook tijd ingestoken te worden aan voorbereiding, tijd die ik simpelweg niet heb omdat ik mij liever focus op het groeien in produceren

Citaat:
Social media en dan voornamelijk facebook zit vol met kontenlikkers dus daar kun je in my opinion jezelf niet op baseren.
Dat er genoeg slijmerds op FB zitten is een feit, maar FB is dan ook een hele grote medium. Als artiest filter je echt wel de liefhebbers eruit. Voor mij is FB vooral belangrijk om mijn 'brand' te verspreiden.

Citaat:
Je originele bericht ging niet naar mij uit maar had toch even goesting (zoals ze in België zeggen :P ) om mijn uitgebreide mening te geven hierover.
Is ook geen probleem hoor. Mijn reactie was vooral op Pipa gericht omdat hij vrijwel elke keer bij het lezen van 'Deetox; wel iets negatiefs te melden heeft. Was gewoon even nieuwsgierig of hij het ook kan onderbouwen :)

Edit: Ik denk dat we hiermee ook teveel offtopic gaan, dus laten we het hier verder maar bij houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een idee om een Deetox Q&A te organiseren op Hardtraxx? :)
Ook al ben je vrij actief hier en reageer je regelmatig, directe vragen stellen gebeurt volgens mij niet zo snel. Dus misschien is het een leuk idee + makkelijker te verwezenlijken voor de moderators & Jor-D dan met artiesten die niet op Hardtraxx zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 19:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Misschien een idee om een Deetox Q&A te organiseren op Hardtraxx? :)
Ook al ben je vrij actief hier en reageer je regelmatig, directe vragen stellen gebeurt volgens mij niet zo snel. Dus misschien is het een leuk idee + makkelijker te verwezenlijken voor de moderators & Jor-D dan met artiesten die niet op Hardtraxx zitten!

Als daar belangstelling voor is sta ik er voor open :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk niet aanwezig volgend jaar, zit vlak voor m'n tentamens. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 23:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
pecola-tje schreef:
Misschien een idee om een Deetox Q&A te organiseren op Hardtraxx? :)
Ook al ben je vrij actief hier en reageer je regelmatig, directe vragen stellen gebeurt volgens mij niet zo snel. Dus misschien is het een leuk idee + makkelijker te verwezenlijken voor de moderators & Jor-D dan met artiesten die niet op Hardtraxx zitten!

Als daar belangstelling voor is sta ik er voor open :)

Contact opgenomen, dus zodra we een datum hebben, horen jullie het! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 17:25 
 

Blue
Wasted Pinguinz
Da Tweekaz
Sound Rush
LIVE: Bass modulators

Green
Atmozfears
The Vision
Noisecontrollers
LIVE: Bass modulators

Yellow
The Pitcher
Phuture Noize
Frequencerz
LIVE: B-Freqz

Red
Radical Redemtion
Warface
Thera
LIVE: Hard Attakk

Hier zo ik voor tekenen :love:

Misschien hier ook wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Blue
Wasted Pinguinz
Da Tweekaz
Sound Rush
LIVE: Bass modulators

Green
Atmozfears
The Vision
Noisecontrollers
LIVE: Bass modulators

Yellow
The Pitcher
Phuture Noize
Frequencerz
LIVE: B-Freqz

Red
Radical Redemtion
Warface
Thera
LIVE: Hard Attakk

Hier zo ik voor tekenen :love:

Misschien hier ook wel aanwezig.


Wel mooi voor Bass Modulators en Freqz dat ze 2 keer geboekt worden. Hebben ze ook wel verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 09:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Blue

LIVE: Bass modulators

LIVE: Bass modulators

Frequencerz
LIVE: B-Freqz

Hahahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
TiMOTHYb schreef:
sandervanbruggen schreef:
Blue
Frequencerz
LIVE: B-Freqz

Hahahahahaha :lol:


Dan moeten ze wel erg snel omkleden..

Kan makkelijk met die intro's van Hard Bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
TiMOTHYb schreef:
sandervanbruggen schreef:
Blue
Frequencerz
LIVE: B-Freqz

Hahahahahaha :lol:


Dan moeten ze wel erg snel omkleden..

Is inderdaad wel heel krap als je binnen een paar minuten een leren jas aan moet trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 13:27 
 

2x bm was een knip en plak foutje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 13:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vortraxx schreef:
Moet er dan altijd een reden zijn om een artiest goed te vinden, laat staan te feesten ?

Ik ga niet naar een feest met het idee: Oh ja die artiest is goed in zijn screeches maar minder in zijn kicks, en die artiest zijn kicks zijn goed maar zo'n saaie melo's .. Die ga ik passen .

Ik ga naar een feest om me te amuseren ;)


Ik ga niet naar een feest waar de line up elke artiest bevat die ik niks aan zou vinden.
Neem een Qlimax waarbij deze line up verschijnt.

Dr.Rude & Darkraver
Adrenalize
Brennan Heart
Frontliner
D-Block & S-Te-Fan
Coone
Zatox
Warface
High Voltage
TiH Invasion

Hier zou ik voor geen goud heen gaan omdat er geen enkele artiest tussen zit die mij een uur zou kunnen boeien.
Als ik gewoon wil feesten zonder op de muziek te letten ga ik wel met vrienden naar de kroeg, een stuk goedkoper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 20:08 
 
Hardtraxxer

sandervanbruggen schreef:
Blue
Frequencerz
LIVE: B-Freqz


Bij qlimax 2011 draaide gunz for hire ook na ran-d, dus alles is mogelijk :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

janlul schreef:
sandervanbruggen schreef:
Blue
Frequencerz
LIVE: B-Freqz


Bij qlimax 2011 draaide gunz for hire ook na ran-d, dus alles is mogelijk :p


G4H was in 2013 :P

Edit: Ow wacht, ik zat met mn gedachten bij hard bass 2011 :x ik heb niks gezegd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2011 ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wanneer starten ze ook altijd meestal met de kaartverkoop?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten