Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
haha Gelredome op z'n kop, die trap :lol: :lol: :lol:

Poephark :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 23:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LuukRAW schreef:
Wat een feest weer! Stage was uiteraard een stuk dikker dan vorig jaar!
Goede sfeer en hierbij een klein filmpje van de opening van team Red
:drool: :drool:


met welke mobiel / camera heb je dit gefilmd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 00:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Rick B schreef:
LuukRAW schreef:
Wat een feest weer! Stage was uiteraard een stuk dikker dan vorig jaar!
Goede sfeer en hierbij een klein filmpje van de opening van team Red
:drool: :drool:


met welke mobiel / camera heb je dit gefilmd?


iPhone 6s ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
corneelwr schreef:
Raven schreef:
Wat minder was waren de security razzia's. Een bekende werd meegenomen, moest zijn shit afgeven (strafbare hoeveelheid) en mocht zo weer terug het veld op. Je gaat mij echt niet vertellen dat dat standaard protocol is. ;)

Ik heb dit zelfs van twee bekenden gehoord. Werden allebei gepakt met zooi op zak, moesten het afgeven en konden gewoon terug de zaal in. Een van de twee had veel meer dan de toegestane hoeveelheid bij zich. Heel apart.. :/

De Opiumwet bestaat uit 2 lijsten. Gebruik op zich wordt niet als een strafbare handeling gezien. Gebruikers worden dan ook niet vervolgd. Wel verboden is: bezit, handel, productie, invoer en uitvoer. De straffen die in de wet voor drugs op lijst 1 genoemd worden zijn veel hoger en zwaarder dan de straffen voor producten op lijst 2.

Klik voor straffen

Op Thrillogy werd een bekende van me ook gepakt op de toiletten, met ongeveer dezelfde hoeveelheid als de persoon die ik bedoelde in mijn vorige verhaal. Hij kreeg een strafblad en een boete van +/- 300 euro. Er wordt in Nederland dus met twee maten gemeten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Dat heeft niets met NL te maken maar met degene die je betrapt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boevenbende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degenen die geen boete/strafblad hebben gekregen, zijn gewoon erg lucky. Als ik in zo'n situatie zou zitten, ben ik liever m'n spul kwijt dan dat ik weg moet en/of een strafblad krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 19:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Idd, wees blij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat het niet om, het is ook niet tijdens het fouilleren gebeurd. Mensen werden lukraak meegenomen, ik denk op basis van hun uiterlijk. (Lees; vd kaart)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou juist de nuchtere mensen er uit pikken, die hebben het nog in de broekzak :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 00:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik zou juist de nuchtere mensen er uit pikken, die hebben het nog in de broekzak :lol:


:lol:

Klopt overigens niet helemaal. Er zijn altijd nog mensen die niet gebruiken :P
Het hele drugsbeleid/ gebruik verhaal blijft sowieso lastig. Op alle niveaus. Maar dat terzijde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ooit in '10 eens bijna meegenomen op Free Festival omdat ik kauwgum uit mn broek stond te pulken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen jaar op Unlocked is m'n portemonnee afgepakt en grondig doorzocht omdat ik volgens de beveiliger de indruk wekte drugs eruit te halen door iets te lang muntjes uit te zoeken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 02:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb tegenwoordig het idee dat al die mannekes denken dat iedereen waus rondloopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 02:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer je betrapt bent: direct en terplekke afgeven, desnoods op de grond gooien. Geloof mij, je bespaart jezelf dan een hoop problemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Ooit in '10 eens bijna meegenomen op Free Festival omdat ik kauwgum uit mn broek stond te pulken. :lol:


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 09:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Ik heb tegenwoordig het idee dat al die mannekes denken dat iedereen waus rondloopt :P

Wat mij op valt is dat zeker meer als de helft vdk is, en dan maakt het niet uit of het een festival of in een discotheek is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Blear schreef:
Ik heb tegenwoordig het idee dat al die mannekes denken dat iedereen waus rondloopt :P

Wat mij op valt is dat zeker meer als de helft vdk is, en dan maakt het niet uit of het een festival of in een discotheek is.

Maak er maar 80 procent van
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ivey Jones schreef:
Blear schreef:
Ik heb tegenwoordig het idee dat al die mannekes denken dat iedereen waus rondloopt :P

Wat mij op valt is dat zeker meer als de helft vdk is, en dan maakt het niet uit of het een festival of in een discotheek is.

Maak er maar 80 procent van


Vind het tegenwoordig serieus een heel stuk minder dan een jaar of twee geleden. Zeg niet dat mensen minder gebruiken, maar er zijn een heel stuk minder mensen die als een klapkakende zombie door het gebouw lopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik let er tegenwoordig eigenlijk nooit meer op, zal het wel gewend zijn en me niet meer verbazen t.o.v. eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 11:24 
 
Hardtraxxer

Weet nog wel toen ik uit de zaal liep bij Qlimax, keek om me heen om een normaal iemand te zoeken maar het was niet gelukt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ja moet ook eerlijk zeggen dat ik me er niet mee bezig hou, en me er ook niet echt aan stoor eigenlijk :P

Maar een paar jaar terug viel het me wel op dat het echt overdreven was hoeveel mensen er nagenoeg on-aanspreekbaar waren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gebruikers boeien me niet, maar ik stoor me wel aan die groepjes van 17/18 jarigen die allemaal compleet van de kaart zijn om 12 uur al op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 12:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Weet nog wel toen ik uit de zaal liep bij Qlimax, keek om me heen om een normaal iemand te zoeken maar het was niet gelukt xd

Ja maar dan let je er ook op :P Als ik gewoon in de zaal rondloop valt het mij echt niet zo erg op hoor, tuurlijk zie je wel eens iemand die een beetje hard gaat, maar het is nou niet zo dat iedereen helemaal waus is. De meeste kun je nog normaal aanspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt denk ik ook door de toegenomen populariteit van 4f ipv x :P
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten