Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-01-2016, 19:19 

Hardtraxx Veteran

Boevenbende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-01-2016, 19:20 

Hardtraxx Veteran

Degenen die geen boete/strafblad hebben gekregen, zijn gewoon erg lucky. Als ik in zo'n situatie zou zitten, ben ik liever m'n spul kwijt dan dat ik weg moet en/of een strafblad krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-01-2016, 19:26 

Bierkoning

Idd, wees blij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-01-2016, 19:32 

Hardtraxx Veteran

Gaat het niet om, het is ook niet tijdens het fouilleren gebeurd. Mensen werden lukraak meegenomen, ik denk op basis van hun uiterlijk. (Lees; vd kaart)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-01-2016, 19:34 

Hardtraxx Veteran

Ik zou juist de nuchtere mensen er uit pikken, die hebben het nog in de broekzak :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 00:14 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Ik zou juist de nuchtere mensen er uit pikken, die hebben het nog in de broekzak :lol:

:lol:

Klopt overigens niet helemaal. Er zijn altijd nog mensen die niet gebruiken :P
Het hele drugsbeleid/ gebruik verhaal blijft sowieso lastig. Op alle niveaus. Maar dat terzijde
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 00:59 

Hardtraxxer

Ooit in '10 eens bijna meegenomen op Free Festival omdat ik kauwgum uit mn broek stond te pulken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 01:20 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen jaar op Unlocked is m'n portemonnee afgepakt en grondig doorzocht omdat ik volgens de beveiliger de indruk wekte drugs eruit te halen door iets te lang muntjes uit te zoeken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 02:10 

Hardtraxxer

Ik heb tegenwoordig het idee dat al die mannekes denken dat iedereen waus rondloopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 02:42 

Hardtraxx Veteran

Wanneer je betrapt bent: direct en terplekke afgeven, desnoods op de grond gooien. Geloof mij, je bespaart jezelf dan een hoop problemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 08:56 

Hardtraxx Veteran

Blear schreef:
Ooit in '10 eens bijna meegenomen op Free Festival omdat ik kauwgum uit mn broek stond te pulken. :lol:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 09:15 

Hardtraxxer

Blear schreef:
Ik heb tegenwoordig het idee dat al die mannekes denken dat iedereen waus rondloopt :P

Wat mij op valt is dat zeker meer als de helft vdk is, en dan maakt het niet uit of het een festival of in een discotheek is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 10:03 

Hardtraxx Veteran

Ivey Jones schreef:
Blear schreef:

Wat mij op valt is dat zeker meer als de helft vdk is, en dan maakt het niet uit of het een festival of in een discotheek is.

Maak er maar 80 procent van
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 11:09 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Ivey Jones schreef:
Blear schreef:

Maak er maar 80 procent van

Vind het tegenwoordig serieus een heel stuk minder dan een jaar of twee geleden. Zeg niet dat mensen minder gebruiken, maar er zijn een heel stuk minder mensen die als een klapkakende zombie door het gebouw lopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 11:11 

Hardtraxx Veteran

Ik let er tegenwoordig eigenlijk nooit meer op, zal het wel gewend zijn en me niet meer verbazen t.o.v. eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 11:24 

Hardtraxxer

Weet nog wel toen ik uit de zaal liep bij Qlimax, keek om me heen om een normaal iemand te zoeken maar het was niet gelukt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 11:48 

Hardtraxx Veteran

Hmm ja moet ook eerlijk zeggen dat ik me er niet mee bezig hou, en me er ook niet echt aan stoor eigenlijk :P

Maar een paar jaar terug viel het me wel op dat het echt overdreven was hoeveel mensen er nagenoeg on-aanspreekbaar waren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 11:59 

Hardtraxxer

Gebruikers boeien me niet, maar ik stoor me wel aan die groepjes van 17/18 jarigen die allemaal compleet van de kaart zijn om 12 uur al op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 12:08 

Bierkoning

Goku schreef:
Weet nog wel toen ik uit de zaal liep bij Qlimax, keek om me heen om een normaal iemand te zoeken maar het was niet gelukt xd

Ja maar dan let je er ook op :P Als ik gewoon in de zaal rondloop valt het mij echt niet zo erg op hoor, tuurlijk zie je wel eens iemand die een beetje hard gaat, maar het is nou niet zo dat iedereen helemaal waus is. De meeste kun je nog normaal aanspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 12:20 

Hardtraxx Veteran

Komt denk ik ook door de toegenomen populariteit van 4f ipv x :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 13:09 

Hardtraxx Veteran

Moet je eens rondkijken bij Q-Base rond een uurtje of 6.00, je lacht je de ballen uit de broek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 13:18 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Moet je eens rondkijken bij Q-Base rond een uurtje of 6.00, je lacht je de ballen uit de broek.

Of buiten gaan staan bij de uitgang na het einde van Masters of Hardcore :lol: Wist niet wat mij overkwam vorig jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 14:04 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Daveytl schreef:

Of buiten gaan staan bij de uitgang na het einde van Masters of Hardcore :lol: Wist niet wat mij overkwam vorig jaar xd

Ik zag toen op Utrecht cs een zooi ervan terug komen :lol: Echt prachtig was dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 14:21 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Daveytl schreef:

Altijd na het einde van een feest kan je je goed vermaken. De één zit er nog helemaal in en de ander is flink naar de klote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-01-2016, 14:22 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Vind het tegenwoordig serieus een heel stuk minder dan een jaar of twee geleden. Zeg niet dat mensen minder gebruiken, maar er zijn een heel stuk minder mensen die als een klapkakende zombie door het gebouw lopen :P

Moet je ns naar een Amsterdams technofeestje gaan :P
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten