Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 16:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Er schijnen ook mensen Gunz 4 Hire petten te kopen :lol:


MUST NOU GAUW EEM OPHOALDN MET DIE GRAPPM VAN OE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Er schijnen ook mensen Gunz 4 Hire petten te kopen :lol:

DRUG DRUG DEALING DEALING MONEY MONEY STEALING STEALING..... WE'RE ARMED..... AND DANGEROUS!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 17:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
TiMOTHYb schreef:
Er schijnen ook mensen Gunz 4 Hire petten te kopen :lol:

DRUG DRUG DEALING DEALING MONEY MONEY STEALING STEALING..... WE'RE ARMED..... AND DANGEROUS!!


Die dan weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pff ja begin het zelf al behoorlijk uitgekauwd te vinden maar ja, ik neem het er maar even van
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 17:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pff ja begin het zelf al behoorlijk uitgekauwd te vinden maar ja, ik neem het er maar even van

Neem jij dr maar eentje moat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke als ik even 1 melding mag maken: 'jezus broken balance hou in godsnaam eens op met dat eeuwige gejank van je nondeknetter dit is echt niet normaal vriend'
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
oke als ik even 1 melding mag maken: 'jezus broken balance hou in godsnaam eens op met dat eeuwige gejank van je nondeknetter dit is echt niet normaal vriend'

Jep, hier kan ik mij ook wel in vinden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Beste sfeer altijd op dit soort feesten. Weinig geneuzel van mensen die maskers of shirts van hun favo artiest aan hebben, gewoon gemoedelijke en normale mensen. Wel oud volk idd, denk dat ik op m'n eerste hardclassics (zo'n 2 jaar geleden) 1 van de jongsten was toen ik 24 was.


Oke, want ik ben dus 19 xd . Ik had al wel het idee dat hier veel oud volk zou lopen. Is natuurlijk niet erg, maar was wel gewoon benieuwd naar de sfeer? Wordt er goed losgegaan?
Als ik hier naartoe zou gaan, dan ga ik vooral voor de 2006/2011 stage. Ben ook wel benieuwd hoe de sfeer daar is op hardclassics feesten, aangezien ze meestal ook zo'n stage hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was ook 19 toen ik naar m'n eerste hardclassics ging. Werd destijds nog aangesproken door iemand die het super leuk vond dat de muziek ook door de jongere generatie gewaardeerd werd :P . Ik zou ook zeker early wel echt de kans geven op zo'n avond. Live komt t allemaal natuurlijk veel beter over.

Ik vind de sfeer op hardclassics eigenlijk altijd wel tof, gaan altijd met een gezellige groep (scheelt ook een hoop) en een hele avond goede muziek. Een verademing hoor om geen één nummer te horen dat je echt slecht vindt. Daarnaast is er altijd meer dan genoeg ruimte overal wat ik echt super chill vind :D Oja, als het te druk zou worden had ik m'n kaartje natuurlijk al verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live is niks beter dan early naar mijn mening. Heel dansbaar en snoeiharde kicks waarvan je mond van open vliegt van verbazing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

Het "Hardtraxx ultra snoei sessies" losgaan moet je hier overigens niet verwachten, de sfeer is op een hele andere manier mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 17:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
oke als ik even 1 melding mag maken: 'jezus broken balance hou in godsnaam eens op met dat eeuwige gejank van je nondeknetter dit is echt niet normaal vriend'


Minder gebroekn Dirk, je jankt bijna meer dan ik, zie haast geen andere comments van je.

Maar mooi dat je dit zegt in een topic waar ik (eens) niks te zeuren heb, Tim had het over iets op VWAB maar gelukkig heb je dat blijkbaar ook meegekregen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

5 area's in The Box? Hoe gaan ze dat doen dan.. zo groot is die hut niet.

Is dit feest qua organisatie al wat verbeterd?
Ben 1x op Hardclassics bloemendaal en 1x op Hardclassics in een sporthal in almere geweest.. maar ik vond t allemaal maar wat knullig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
5 area's in The Box? Hoe gaan ze dat doen dan.. zo groot is die hut niet.

Is dit feest qua organisatie al wat verbeterd?
Ben 1x op Hardclassics bloemendaal en 1x op Hardclassics in een sporthal in almere geweest.. maar ik vond t allemaal naar wat knullig :$


Citaat:
Dit betekent dat we ook indoor flink gaan uitpakken op totaal 4500m2 in en rond om the Box.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 08:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Laatste keer dat ik er was, was in The Box en duurden alleen de munten en de bar zelf enorm lang en was het eten nogal behoorlijk beperkt.

Ik weet niet in hoeverre ze dat aangepast hebben maar verder nooit iets vreemds gezien hier qua organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 12:07 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Laatste keer dat ik er was, was in The Box en duurden alleen de munten en de bar zelf enorm lang en was het eten nogal behoorlijk beperkt.

Ik weet niet in hoeverre ze dat aangepast hebben maar verder nooit iets vreemds gezien hier qua organisatie.


Ga je toch eerst langs de smullers op sloterdijk :P

Hardclassics feesten altijd top sfeer en de early is altijd goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 12:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Crocky schreef:
Broken Balance schreef:
Laatste keer dat ik er was, was in The Box en duurden alleen de munten en de bar zelf enorm lang en was het eten nogal behoorlijk beperkt.

Ik weet niet in hoeverre ze dat aangepast hebben maar verder nooit iets vreemds gezien hier qua organisatie.


Ga je toch eerst langs de smullers op sloterdijk :P

Hardclassics feesten altijd top sfeer en de early is altijd goed.


Op een feest van 8 uur krijg ik vaak tussendoor nog wel honger :P
Avondeten en zo.

Maar gezien dit om de locatie heen is, zouden ze net zoals bij de H7, gewoon een (overdekte) eettent buiten kunnen neerzetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon pep snuiven, dan krijg je geen honger wahwahwha!!11!!elf
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand enig idee hoe laat de kaartverkoop begint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Iemand enig idee hoe laat de kaartverkoop begint?

Tickets binnen door deze baas :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 00:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ticket binnen en gelijk ook Hardcore Classics er bij gehaald.

2 dikke feesten voor minder dan 60 eu, is toch mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! Vorige editie van HCOTB ook dik vermaakt. Hoop dat The Box ook bevalt. :beer: Vooral heel benieuwd naar de early hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Jurheinen schreef:
Iemand enig idee hoe laat de kaartverkoop begint?

Tickets binnen door deze baas :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 10:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alles is dus binnen:
Afbeelding

Verder hopen dat de snelheid bij de barren beter gaat dan vorige keren en dat het assortiment en de kwaliteit van eten omhoog gaat. Qua line-up, drukte, geluid en sfeer is het altijd meer dan prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 10:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gaat dat wel passen zoveel stages in die ene hal? En kom je dan niet in de knoop met stages die elkaar overstemmen, ook bij breaks e.d.?

Rvrs bass is dan in die losse ruimte boven denk ik waar eerst de freestyle bij Hardclassics altijd zat, de dansjes waar de kluisjes eerst stonden en de Reminder in de oude rookruimte.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten