Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: HardCore Classics 2018
Datum: 06-01-2018
Tijd: 22:00 - 05:00
Locatie: The Box, Amsterdam
Leeftijd: 18+

Line-up:
Angerfist
Tha Playah
Nosferatu
Promo
DJ Bass-D​
Shadowlands Terrorists​
DJ Sequence​
MC The Russian​
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Bazen line up voor HardCore Classics 2018 | Official!

Geen lange story’s maar keihard knallen op hardcore klassiekers. Hier de eerste 4 namen voor Hardcore classics 2018 op 6 januari.

Angerfist, eigenlijk heeft hij geen introductie nodig en hebben wij als eerste de eer om hem een classics set te laten presenteren op #HCC. De gemaskerde held met vele dikke producties is inmiddels een legende en kunnen niet wachten dat hij de troon van Hardcore Classics betreedt.

Tha Playah, deze held is inmiddels één van de meest invloedrijkste en begaafde producenten uit de hardcore scene met keiharde en super vette producties stond ook hij op ons verlanglijstje.

Nosferatu, niet meer weg te denken in de scene, zijn stijl rauw & vies met een melodische aanraking. Als producer staat hij ook al jaren in de top van de Nederlandse hardcore scene.

Dj Promo, bij je opvoeding horen natuurlijk de Promo files. Met zijn typische ruwe klank en unieke baskicks veroverde hij de hardcore scene. Promo een belangrijke factor in de never ending revolution die vandaag de dag de hardcore scene is.

De voorverkoop start 25 oktober.
Wordt vervolgd!

Free2party & Decade events


Wat een eerste namen zijn dit al dan. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Sorry voor de wellicht 'domme' vraag. Maar bedoelen ze met classic in deze millennium? Welke jaartallen gaat dit feest bestrijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuuck, vet man. Moet deze helaas wel overslaan vrees ik :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Sorry voor de wellicht 'domme' vraag. Maar bedoelen ze met classic in deze millennium? Welke jaartallen gaat dit feest bestrijken.


Neem aan van wel ja met deze namen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 21:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Omfg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 21:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit kan heel leuk worden ^^ Eerste namen zijn al top
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Sorry voor de wellicht 'domme' vraag. Maar bedoelen ze met classic in deze millennium? Welke jaartallen gaat dit feest bestrijken.


Er is in de hardcore niet echt een hokje genaamd classics en ze noemen hier ook geen jaartallen, maar ik gok inderdaad 2000-2010 ongeveer, afhankelijk van de artiest. Line-up begint erg lekker in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Oke top. De naam bracht wat verwarring bij mij, maar fijn om te lezen dat mijn gedachten goed zaten.

Wel dikke namen dan inderdaad al. Maar de datum ligt mij niet zo lekker.

Optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Oke top. De naam bracht wat verwarring bij mij, maar fijn om te lezen dat mijn gedachten goed zaten.

Wel dikke namen dan inderdaad al. Maar de datum ligt mij niet zo lekker.

Optie.


Het is van dezelfde organisatie als Hardclassics, dus verwacht hier niks hedendaags :P Ook omdat ze in de omschrijving bij Promo oa een Files set benoemen.

Als hier dan nog namen als Vince, Dione, Meagashira, Nitrogenetics of Sequence bijkomen, helemaal top. En als ik mag dromen, Synapse met een setje als op Q-Base 2014 in de Paradox, dat was zo ziek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
RTM93 schreef:
Oke top. De naam bracht wat verwarring bij mij, maar fijn om te lezen dat mijn gedachten goed zaten.

Wel dikke namen dan inderdaad al. Maar de datum ligt mij niet zo lekker.

Optie.


Het is van dezelfde organisatie als Hardclassics, dus verwacht hier niks hedendaags :P Ook omdat ze in de omschrijving bij Promo oa een Files set benoemen.

Als hier dan nog namen als Vince, Dione, Meagashira, Nitrogenetics of Sequence bijkomen, helemaal top. En als ik mag dromen, Synapse met een setje als op Q-Base 2014 in de Paradox, dat was zo ziek...

Goeiendag dat was zo baas :D Kwam daar toen ongepland terecht. Was alleen wel in 2015 toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 22:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik moet hierbij zijn :D :drool: Echt top tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Steffnov schreef:
RTM93 schreef:
Oke top. De naam bracht wat verwarring bij mij, maar fijn om te lezen dat mijn gedachten goed zaten.

Wel dikke namen dan inderdaad al. Maar de datum ligt mij niet zo lekker.

Optie.


Het is van dezelfde organisatie als Hardclassics, dus verwacht hier niks hedendaags :P Ook omdat ze in de omschrijving bij Promo oa een Files set benoemen.

Als hier dan nog namen als Vince, Dione, Meagashira, Nitrogenetics of Sequence bijkomen, helemaal top. En als ik mag dromen, Synapse met een setje als op Q-Base 2014 in de Paradox, dat was zo ziek...

Goeiendag dat was zo baas :D Kwam daar toen ongepland terecht. Was alleen wel in 2015 toch?


Je hebt gelijk, was een gokje qua jaartal. Maar inderdaad, dat was zo'n bizar vette set, gewoon schijt aan het (toch al niet al te grote) publiek was er toen stond, oude industrial en K7 draaien, zou graag nog een keer zoiets meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf! Oude angerfist ben ik ooit als 11 jarige jongen mee begonnen :D Zelfde geld voor promo. Als 10 jarige jongen opgevoed door mijn oppas die promo platen aan het draaien was op zolder en ik te nieuwsgierig was en mee wilde luisteren. Later die oude Black setjes terugluisteren van Promo en Catscan. Moet wel eerlijk zeggen dat dit allemaal wel redelijk verwaterd is. Dikke optie dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een line-up al! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 02:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4 namen en alle 4 wil ik ze heel graag zien op een Hardcore classics concept. Serieus dikke optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 08:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

VET
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 08:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet, zeker een optie :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 13:36 
 
Hardtraxxer

Pfoe, line-up is nu al geweldig, zeker een optie dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 19:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Awesome, dit kan wel eens m'n eerste hardcore only feest worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 20:02 
 
Hardtraxxer

Hele goeie optie dit! :thumbsup:
Ben echt een groot millennium fan. Ben zelf meer van de 2004-2008 periode omdat ik met die tracks ben opgegroeid toen ik hardcore/hardstyle/jump begon te luisteren ^^

Kan de 1998-2003 tracks ook heel goed waarderen hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 12:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Awesome, dit kan wel eens m'n eerste hardcore only feest worden.

Zullen we samen gaan? Is in m'n hoofd echt een mega goed idee! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Dit ziet er tot nu toe wel dondersgoed uit, waarschijnlijk wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ho eens, baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 18:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Awesome, dit kan wel eens m'n eerste hardcore only feest worden.

Zullen we samen gaan? Is in m'n hoofd echt een mega goed idee! :thumbup:

Mij ook, maar ik denk dat dit feest een last minute beslissing wordt voor mij.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten