Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-04-2016, 20:24 

Hardtraxxer

Volgens mij hebben ze eerder al aangegeven dat alle stages in tenten zijn toch? Meende dat ergens gelezen te hebben, in ieder geval.

Edit: Ze beginnen maandag pas met het opbouwen van de hardcore, vandaar dat er nog niks van te zien is op die video. Bron: http://www.hardfest.nl/opbouw-hardfest-volle-gang/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-04-2016, 20:49 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Volgens mij hebben ze eerder al aangegeven dat alle stages in tenten zijn toch? Meende dat ergens gelezen te hebben, in ieder geval.

Edit: Ze beginnen maandag pas met het opbouwen van de hardcore, vandaar dat er nog niks van te zien is op die video. Bron: http://www.hardfest.nl/opbouw-hardfest-volle-gang/

Wel handig zo met dat kut weer nu, die deelnemers aan de batavieren race kunnen mooi droog hun tentjes opzetten onder die tenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-04-2016, 21:02 

Hardtraxxer

Zowel de main als de raw lijken trouwens kleiner te zijn geworden. In de aftermovie van 2015 heeft de main 5 van die 'punten' en de raw 4, in die fb video heeft de main er 4 en de raw er 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-04-2016, 21:02 

Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:

Ik heb gezien dat ze maandag pas met de hc tent beginnen, maar ik vraag me af of er wel genoeg plek is voor een tent op de plek waar vorig jaar de classic stage stond ivm bomen. Vgm is er verder geen andere plek op het terrein
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-04-2016, 21:22 

Hardtraxx Elite

Pannenkoek schreef:
Zowel de main als de raw lijken trouwens kleiner te zijn geworden. In de aftermovie van 2015 heeft de main 5 van die 'punten' en de raw 4, in die fb video heeft de main er 4 en de raw er 3.

Viel mij ook op terwijl ze adverteren dat de raw groter zou worden.

Update:
Vorige jaar was de main te groot, en de raw te klein, misschien is de grote tent in de video de raw en de kleine de 'main'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-04-2016, 13:19 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Update:
Vorige jaar was de main te groot, en de raw te klein, misschien is de grote tent in de video de raw en de kleine de 'main'.

Klopt, vorig jaar stond soms 60% van de main tent leeg. Zag er soms wel een beetje raar uit haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-04-2016, 13:47 

Hardtraxxer

Knappn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-04-2016, 21:01 

Hardtraxxer

Area's lijken idd verkleint te zijn, gaat druk worden in de raw. Anyway vanaf 12:00 aanwezig omdat Hyperdrive :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-04-2016, 21:03 

Hardtraxxer

Rick B schreef:
vanaf 12:00 aanwezig omdat Hyperdrive :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-04-2016, 05:51 

Hardtraxx Elite

Rick B schreef:
Area's lijken idd verkleint te zijn, gaat druk worden in de raw. Anyway vanaf 12:00 aanwezig omdat Hyperdrive :thumbup:

Als het druk is voor 12 uur gaat het terrein eerder open, dus als we nu allemaal even voor HYPERDRIVE komen dan zijn we misschien op tijd op het terrein. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-04-2016, 08:47 

Hardtraxx Elite

vanaf ongeveer half 3 aanwazig, echt heel veel zin in. Zou graag hyperdrive willen meepakken maar door die previews er toch een beetje van afgestapt, hoop wel dat een andere artiest the punishment draait :$

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-04-2016, 10:00 

Hardtraxx Elite

Vanaf 13:00 aanwezig voor Sub Zero Project :thumbsup:

Hopen dat het weer een beetje gaat meezitten. Het geeft in ieder geval (op mijn mobiel) beter weer aan dan dat het vorige week deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-04-2016, 15:49 

Hardtraxxer

Is er al iets bekend wat betreft de laatste area? Is deze ook overdekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-04-2016, 17:06 

Hardtraxxer

Jeroen23 schreef:
Is er al iets bekend wat betreft de laatste area? Is deze ook overdekt?

Vandaag was de opbouw begonnen van de laatste tent als ik het goed heb.

EDIT: Weet toch niet of dit een tent is of open lucht :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-04-2016, 21:35 

Hardtraxx Elite

Hardcore is open stage. kleintje , vergelijkbaar met classic van vorige jaar. Gaat ook de minste aandacht naar uit.

De meeste aandacht is gevestigd op de raw. en ze verwachten daar de grootste drukte. Toch is de main wederom de grootste tent. en de raw zou 50% groter zijn dan vorige jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-04-2016, 22:28 

Hardtraxx Veteran

Als het morgen goed weer is (lees: droog), zal ik wel ff een kijkje nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2016, 07:37 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Hardcore is open stage. kleintje , vergelijkbaar met classic van vorige jaar. Gaat ook de minste aandacht naar uit.

Hmm daar ga je dan ook niet voor je lol staan! Maar zullen vast wel poncho's enzo uitdelen. Misschien wordt het wel net zo legendarisch als Q-Base 2013! Stampen bij TiH in de stromende regen! We zullen zien, heb er erg veel zin in! Vooral de Classic set van meneer Oskam :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2016, 07:56 

Hardtraxx Elite

Ja absolutely fresh heeft me verzekerd dat die genoeg aanwezig zullen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2016, 08:22 

Hardtraxx Elite

Dat is dan geen pretje hoor bij de hardcore.. Ook niet met poncho! Ik snap ook wel dat je zo last minute op een Koningsdag niet snel een tent vindt maar dit gaan de mensen die voor de hardcore komen niet leuk vinden denk ik :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2016, 13:27 

Hardtraxx Elite

Ben nog niet echt fan van dat nieuwe ticketsysteem van Paylogic. We moesten dus bij het kopen van de tickets direct de persoonsgegevens invullen per ticket. Dit zou worden gecontroleerd tijdens het evenement.

Nu heb ik dus 4 tickets gehaald. 1 vriend gaat niet meer mee, en dus gaat een andere vriend mee op zijn ticket. Ik heb ook 1 ticket verkocht en dat is het ticket geweest met de naam van een persoon die wèl meegaat naar Hardfest. Alle namen kloppen dus niet op het ticket. Heb even gekeken naar wat nu de bedoeling is, staat dit op de website van Hardfest:

Het is niet langer mogelijk om een NAME CHANGE aan te vragen voor HARDFEST – Kingsday Chaos 2016. De verzoeken die reeds binnen zijn gekomen zullen spoedig verwerkt worden. De nieuwe e-tickets zullen altijd verstuurd worden naar de hoofdboeker.We hebben besloten om dit jaar nog flexibel te zijn met verkeerde namen op de tickets. Je kunt dus het terrein betreden met een geldig ticket wat niet op jouw naam staat.
Neem wel altijd je ID mee. Mocht je nog vragen hebben, stuur dan je vraag via ons contactformulier op de website of stuur een berichtje via onze Facebookpagina.

Komt er dus op neer dat we volgend jaar ons strikt hieraan moeten houden. Bijna onmogelijk werk voor mij aangezien ik vrijwel altijd alle tickets voor iedereen uit onze groep haal. Er zullen altijd wel lui zijn die uiteindelijk niet mee gaan of dat iemand anders mee gaat i.p.v. een ander persoon. :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2016, 13:38 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Ben nog niet echt fan van dat nieuwe ticketsysteem van Paylogic. We moesten dus bij het kopen van de tickets direct de persoonsgegevens invullen per ticket. Dit zou worden gecontroleerd tijdens het evenement.

Nu heb ik dus 4 tickets gehaald. 1 vriend gaat niet meer mee, en dus gaat een andere vriend mee op zijn ticket. Ik heb ook 1 ticket verkocht en dat is het ticket geweest met de naam van een persoon die wèl meegaat naar Hardfest. Alle namen kloppen dus niet op het ticket. Heb even gekeken naar wat nu de bedoeling is, staat dit op de website van Hardfest:

Het is niet langer mogelijk om een NAME CHANGE aan te vragen voor HARDFEST – Kingsday Chaos 2016. De verzoeken die reeds binnen zijn gekomen zullen spoedig verwerkt worden. De nieuwe e-tickets zullen altijd verstuurd worden naar de hoofdboeker.We hebben besloten om dit jaar nog flexibel te zijn met verkeerde namen op de tickets. Je kunt dus het terrein betreden met een geldig ticket wat niet op jouw naam staat.
Neem wel altijd je ID mee. Mocht je nog vragen hebben, stuur dan je vraag via ons contactformulier op de website of stuur een berichtje via onze Facebookpagina.

Komt er dus op neer dat we volgend jaar ons strikt hieraan moeten houden. Bijna onmogelijk werk voor mij aangezien ik vrijwel altijd alle tickets voor iedereen uit onze groep haal. Er zullen altijd wel lui zijn die uiteindelijk niet mee gaan of dat iemand anders mee gaat i.p.v. een ander persoon. :/ :/

algemeen/stel-je-vraag-t821-12000.html#p1593676

Hieronder stukje over het personaliseren
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2016, 13:48 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Dat is dan geen pretje hoor bij de hardcore.. Ook niet met poncho! Ik snap ook wel dat je zo last minute op een Koningsdag niet snel een tent vindt maar dit gaan de mensen die voor de hardcore komen niet leuk vinden denk ik :x

Misschien wel iets met geen 'extra' vergunning verleend voor die extra tent, is bij Kralingse Bos festival morgen ook. Uiteindelijk maar een vergunning voor 2 tenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2016, 14:11 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2016, 14:21 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Kiloknaller schreef:

Misschien wel iets met geen 'extra' vergunning verleend voor die extra tent, is bij Kralingse Bos festival morgen ook. Uiteindelijk maar een vergunning voor 2 tenten.

Dat snap ik! Ik meld alleen dat het waarschijnlijk geen pretje gaat worden als je voor de hardcore komt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2016, 15:16 

Hardtraxx Elite

Die raw tent lijkt het zelfde als vorige jaar.. Ik voorspel proppen helaas. Als het me dag maar niet verpest.
Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten