Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2016, 15:24 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Die raw tent lijkt het zelfde als vorige jaar.. Ik voorspel proppen helaas. Als het me dag maar niet verpest.

achterin ging altijd nog wel prima, nu wordt het echt gewoon kut bij die ingangen vrees ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2016, 18:07 

Hardtraxx Elite

Broodje beenham! :$ :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2016, 20:16 

Hardtraxx Elite

Uit de final info: Stromend water is helaas niet beschikbaar op het terrein, wel kun je je handen schoonmaken door middel van desinfecterende zeep.

Is dat daar echt niet beschikbaar of is het gewoon een kutsmoes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2016, 20:38 

Hardtraxx Veteran

Komt met bakken uit de lucht vallen maar verder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2016, 20:39 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Komt met bakken uit de lucht vallen maar verder :P

Touché xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-04-2016, 08:54 

Hardtraxx Elite

Kiloknaller schreef:
Uit de final info: Stromend water is helaas niet beschikbaar op het terrein, wel kun je je handen schoonmaken door middel van desinfecterende zeep.

Is dat daar echt niet beschikbaar of is het gewoon een kutsmoes?

Kut smoes. Want toen jaren geleden op fantasy island ook geen stromend water was hadden we die zeep dingen ook al. En toen opeens kwam er een Fantasy en Freshtival waarbij er tropische temperaturen kwamen kijken en toen opeens kon er wel stromend water geregeld worden 'vanwege de hitte'.

Dit is typische AF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-04-2016, 10:53 

Hardtraxx Veteran

Om 12:00 met de trein richting Enschede. Heb er zin in, en zo te zien zit het weer ook best mee :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-04-2016, 10:56 

Hardtraxxer

Ik denk af en toe een keer een buitje, verder lijkt het idd mee te vallen in Enschede.

13:05u weg, 13:30 op het terrein, dus laat maar komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-04-2016, 12:19 

Hardtraxx Elite

Raw tent is kleiner dan vorige jaa :huh: als dat maar goed gaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-04-2016, 12:32 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:

Dat meen je... Wat een aanfluiting. Ze communiceerden dat het groter was. Het beste van maken dan, wordt vast wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-04-2016, 14:16 

Hardtraxx Elite

klapstoel schreef:
RTM93 schreef:

Dat meen je... Wat een aanfluiting. Ze communiceerden dat het groter was. Het beste van maken dan, wordt vast wel leuk.

Moet je natuurlijk wel bij bedenken dat er minder kaarten zijn verkocht en dat ze zich aanpassen aan aantal mensen dat ze denken dat zal komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-04-2016, 14:23 

Hardtraxx Newbie

Er werd gecommuniceerd dat de Raw area werd vergroot, niet de tent.
De tent heeft een openkop (net als fantasy island unity) daardoor kunnen er veel meer mensen staan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-04-2016, 19:37 

Hardtraxx Elite

Raw is veel te klein.. Drukt wel een beetje de pret. Hopelijk tijdens delete dat het weer rustiger wordt maar ik hou me hart vast voor Radical afsluiten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2016, 01:21 

Hardtraxxer

Die mc op de main... Wat een aanfluiting zeg!! Zelfs tijdens de hardcore aan het eind probeerde hij er nog een hee hoo in de gooien.. :thumbdown:

Verder prima dag gehad. Setje van de dag toch wel weer B-Front. Verder waren de setjes van Noisecontrollers, Wildstylez, Bass Modulators (Defqon anthem :thumbsup: ) erg fijn. Ook het setje van Psyko Punkz vond ik trouwens prima te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2016, 09:50 

Hardtraxxer

Hele leuke dag gehad! Vooral op de main gestaan. Alleen voor B-Front en Phuture Noize even richting de RAW area gelopen maar de tering wat een drukte daar.

Keihard genoten van de NC en Wildstylez classics en verder hele toffe sets van B-Front, Phuture Noize, BM en DBSTF. Ik werd alleen wel knettergek van dat constante hee-hoo op de main. Gooit die MC opeens midden in de climax van de Hello bootleg een hee-hoo erin.

Grappige dingen:
- Mensen met "We defend the raw" shirts en Angerfist petjes die losgaan op Sound Rush
- Twee jongens die tijdens bijna de hele B-Front set (Lost, Dark moon, Blackness etc.) stil staan, maar helemaal wild worden en losgaan wanneer er een kick screech nummer komt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2016, 10:43 

Hardtraxxer

Prima vermaakt :thumbsup: heerlijke setjes gehoord van BM, Sound Rush, Wildstylez en NC :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2016, 11:02 

Hardtraxx Veteran

Prima vermaakt, verslagje volgt nog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2016, 11:31 

Hardtraxx Elite

Prima vermaakt de hele dag ^^ Binnengekomen aan het begin van Energyzed zijn set die qua tracks echt super was, leuk ook dat hij D-Charged ft. Jonathan B-T - Shining draaide. Jammer dat er nog maar 3 mensen in de hele tent stonden op dat moment. Hele dag bij de main gestaan en uitgekeken naar de set van Phuture Noize op de raw.

Ik weet niet of het aan de plek lag waar ik stond, maar wat een zielig volk stond er in de raw tent. Veel te druk ook. Heerlijke nummers stuk voor stuk waarbij alle drugies me aankeken alsof ik gek was terwijl ik los ging. Niemand kende de nummers behalve het groepje waar ik mee was.

Edit- Maar goed ondanks de mensen om ons heen heb ik echt genoten van deze set :loving: Shallow Waters, The World Beyond, Levels remix en I Was Like live mogen horen. The Bass Gods, Paranoid en Terrordome kwamen ook nog langs.

Dat constante ge hee hoo van de mc op de mainstage was inderdaad ook om je oren van je kop af te trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2016, 11:35 

Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
Prima vermaakt de hele dag ^^ Binnengekomen aan het begin van Energyzed zijn set die qua tracks echt super was, leuk ook dat hij D-Charged ft. Jonathan B-T - Shining draaide. Jammer dat er nog maar 3 mensen in de hele tent stonden op dat moment. Hele dag bij de main gestaan en uitgekeken naar de set van Phuture Noize op de raw.

Ik weet niet of het aan de plek lag waar ik stond, maar wat een zielig volk stond er in de raw tent. Veel te druk ook. Heerlijke nummers stuk voor stuk waarbij alle drugies me aankeken alsof ik gek was terwijl ik los ging. Niemand kende de nummers behalve het groepje waar ik mee was. Dat constante ge hee hoo van de mc op de mainstage was inderdaad ook om je oren van je kop af te trekken.

Dan was ik 1 van die 3 andere mensen haha!

Genoten hele dag, maar echt het meest van Wildstylez en Noisecontrollers. Man man man wat was dat goud (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2016, 11:36 

Hardtraxx Elite

H4RDSTYL3RR schreef:
Hele leuke dag gehad! Vooral op de main gestaan. Alleen voor B-Front en Phuture Noize even richting de RAW area gelopen maar de tering wat een drukte daar.

Keihard genoten van de NC en Wildstylez classics en verder hele toffe sets van B-Front, Phuture Noize, BM en DBSTF. Ik werd alleen wel knettergek van dat constante hee-hoo op de main. Gooit die MC opeens midden in de climax van de Hello bootleg een hee-hoo erin.

Grappige dingen:
- Mensen met "We defend the raw" shirts en Angerfist petjes die losgaan op Sound Rush
- Twee jongens die tijdens bijna de hele B-Front set (Lost, Dark moon, Blackness etc.) stil staan, maar helemaal wild worden en losgaan wanneer er een kick screech nummer komt :lol:

Inderdaad, prima dag gehad. Misschien een verbeterpuntje, meer planken (o.i.d.) rondom de drukbezochte plekken, zoals het eten en de kluisjes. Heel erg zompig, wellicht kwam het door het weer.

Ook het eten was weer prima. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2016, 12:09 

Hardtraxx Elite

Prima vermaakt, zeker aan het begin. Set van Noisecontrollers was echt goud :loving: Ook die van Wildstylez en Sound Rush waren echt lekker. Halverwege de dag beetje gaan kijken in de raw maar die drukte was gewoon echt niet leuk. Vond het geluid in de raw ook heel slecht, heel veel nummer verloren gewoon hun energie. Ook erg jammer dat Angerfist niet kwam :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2016, 12:36 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke dag gehad gisteren! :thumbsup:

Om 13:00 begonnen bij Sub Zero Project. Daarna direct naar Sound Rush, man wat zijn die gasten goed :loving: vervolgens naar mijn mening de beste set van de dag gehoord; wildstylez :love: wat een sfeer zat er in tijdens zijn set, enorm genoten! B-Front en Noisecontrollers daarna waren ook tof. Om 18:00 de set van Requiem nog meegepakt, ik vind dat hij echt dikke sets neerzet :thumbup: Na Requiem eigenlijk de hele avond bij de main gestaan aangezien de drukte daar minder was en ik heb mij prima vermaakt met de sets van Audiotricz, D-Block & S-te-Fan, Bass Modulators, Psyko Punkz en tot slot Ran-D Live. Ear damage klonk live wel heel erg dik!

Daarna naar de raw gegaan voor Radical maar dat was haast niet te doen qua drukte. En ik vond het geluid echt bizar slecht. Weet niet of het aan mij lag maar ik kon soms de melodielijnen niet eens horen :x

Top dagje gehad, Hardfest stelt mij nooit teleur :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2016, 13:37 

Hardtraxx Newbie

Heerlijk dagje gehad!

By far de beste set van Noisecontrollers, ik wist niet meer waar ik het zoeken moest zeg.. Daarna de set van Wildstylez, en de sfeer daar was heerlijk, komt sowieso door Villain: +1.
Aan het begin van de middag was die MC wel prima, hield lekker z'n mond. Op den duur dacht ie dat Hee hoo wel leuk zou zijn inderdaad :lol:.

Die raw tent wat een aanfluiting, echt een dooie boel. Ben bij B-front, Phuture noize en Radical geweest, alleen bij Radical ging het redelijk los. Mensen die constant op hun telefoon aan het kijken zijn, bij de Main ging het veel meer los.

Ik was in korte broek, werd goed raar aangekeken door sommige mensen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2016, 14:08 

Hardtraxxer

Prima feestje gehad.
Waren rond 14:00 binnen en na het terrein een beetje bekeken te hebben bij Tartaros beland; heerlijk setje, die jongen gaat vooruit! Mooi setje gehoord om mee te beginnen.

Daarna het hoogtepunt van de dag: de Classic setjes + Josh & Wesz. Wat een sfeer, geweldig! Tent was ook gezellig druk met de echte liefhebbers, dat zag je wel. Mooi om te zien.

Daarna de keuze tussen Audiotricz/Requiem/Partyraiser. Voor mij niet al te moeilijk maar tegenwoordig hoor je zoveel mensen over Partyraiser dat ik wel nieuwsgierig ben geworden. Nou zeg, wat een herrie.. niks voor mij..
Na 10 minuten toch maar weer naar Audiotricz omdat de Raw tent veel te druk was. Draaiden veel Atmozfears spul dus altijd goed.

DBSTF en Bass Modulators nog gehoord, klonk allemaal erg dik. Defqon anthem klonk ook dik.

Daarna even bij Kronos wezen kijken, met daarop Caine & Delete. Bijzondere setjes, niet mijn smaak maar opzich wel dik. Gated kicks zijn dik.
Het begon al wat voller te worden doordat Radical daarna kwam, dus nadat we bijna geen ruimte meer hadden afgesloten bij de Main met Titan & Digital Punk. Ik was er wel beetje klaar mee, dus even munten opmaken en hapje gegeten, daarna lekker naar huis.

+++ Wildstylez, Josh & Wesz, Noisecontrollers
++ Bass Modulators, Audiotricz, D-Block & S-Te-Fan
+ Tartaros, sfeer Main
- Geluid Raw-tent
-- Drukte Raw-tent, hoog 'militanten' gehalte

Tot volgend jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2016, 14:17 

Hardtraxx Veteran

Om half 3 binnen ongeveer, snel alle jassen in een kluisje gepropt, vervolgens munten gaan halen en even op de HC gekoekeloerd. Toen richting de main gegaan waar WS zn classicjes de tent in zou schuiven, heerlijk setje +1. Toen naar ophidian gegaan en voor het eerst crispy bassdrum live gehoord, heerlijke klappers verder. Halverwege naar B-front wezen kijken achterin een vrij drukke en redelijk kleine raw tent, niet echt bijzonder. Toen naar de set van de dag gegaan, NC classics :loving:. Heerlijke platen en eindelijk communicate live! Wel jammer dat hij blue horizon al snel uitmixte voor de 2e climax, had ook graag robot's dream gehoord, maargoed dat mocht de pret niet drukken. Daarna weer naar de HC gegaan voor partyraiser, volle bak. Blij dat dat geen tent was anders was het helemaal niet te doen. Halverwege partyraiser ook even wat gaan eten en van achteruit zijn setje meegekeken. Vervolgens naar PN Live gegaan, die opende met Shallow Waters, een plaat die ik ook nog wilde horen, helaas dat deze ook vlot verder gemixt werd, wat wel begrijpelijk is voor live. Voor de rest gewoon een lekker lomp maar goed setje, kende lang niet alle platen. Vervolgens nog even blijven staan voor warface maar door de bizarre drukte toen maar weer naar de main gegaan voor dbstf. Lekkere plaatjes om van achteruit mee te maken. Tijdens BM weer even wat gaan eten en maar bij een warmtepunt gaan staan want verkleumen was het wel. Konden van daar uit ook nog meegenieten van de muziekjes van de main. Hierna weer bij de rest van de groep aangesloten om nog even korsakoff mee te maken, wederom goed klappers. Tot slot delete vs caine meegepakt, waar ik ook wel naar uit keek. Wel -1 voor de ruimte in de raw. Na deze set niet veel energie meer over en daarom maar na enige vertraging naar huis gefietst, vandaag weer lekker kwart over 7 in de trein.

+WS classics
+NC classics
+Delete vs Caine
+geen regen, heel goed

-koud
-geen pindasaus
-mondkapjes en propellerpetjes, NORMAAL DOEN
-drukte in de raw

tot volgend jaar :-)
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten