Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 09:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele leuke dag gehad! Vooral op de main gestaan. Alleen voor B-Front en Phuture Noize even richting de RAW area gelopen maar de tering wat een drukte daar.

Keihard genoten van de NC en Wildstylez classics en verder hele toffe sets van B-Front, Phuture Noize, BM en DBSTF. Ik werd alleen wel knettergek van dat constante hee-hoo op de main. Gooit die MC opeens midden in de climax van de Hello bootleg een hee-hoo erin.

Grappige dingen:
- Mensen met "We defend the raw" shirts en Angerfist petjes die losgaan op Sound Rush
- Twee jongens die tijdens bijna de hele B-Front set (Lost, Dark moon, Blackness etc.) stil staan, maar helemaal wild worden en losgaan wanneer er een kick screech nummer komt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 10:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima vermaakt :thumbsup: heerlijke setjes gehoord van BM, Sound Rush, Wildstylez en NC :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima vermaakt, verslagje volgt nog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima vermaakt de hele dag ^^ Binnengekomen aan het begin van Energyzed zijn set die qua tracks echt super was, leuk ook dat hij D-Charged ft. Jonathan B-T - Shining draaide. Jammer dat er nog maar 3 mensen in de hele tent stonden op dat moment. Hele dag bij de main gestaan en uitgekeken naar de set van Phuture Noize op de raw.

Ik weet niet of het aan de plek lag waar ik stond, maar wat een zielig volk stond er in de raw tent. Veel te druk ook. Heerlijke nummers stuk voor stuk waarbij alle drugies me aankeken alsof ik gek was terwijl ik los ging. Niemand kende de nummers behalve het groepje waar ik mee was.

Edit- Maar goed ondanks de mensen om ons heen heb ik echt genoten van deze set :loving: Shallow Waters, The World Beyond, Levels remix en I Was Like live mogen horen. The Bass Gods, Paranoid en Terrordome kwamen ook nog langs.

Dat constante ge hee hoo van de mc op de mainstage was inderdaad ook om je oren van je kop af te trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Prima vermaakt de hele dag ^^ Binnengekomen aan het begin van Energyzed zijn set die qua tracks echt super was, leuk ook dat hij D-Charged ft. Jonathan B-T - Shining draaide. Jammer dat er nog maar 3 mensen in de hele tent stonden op dat moment. Hele dag bij de main gestaan en uitgekeken naar de set van Phuture Noize op de raw.

Ik weet niet of het aan de plek lag waar ik stond, maar wat een zielig volk stond er in de raw tent. Veel te druk ook. Heerlijke nummers stuk voor stuk waarbij alle drugies me aankeken alsof ik gek was terwijl ik los ging. Niemand kende de nummers behalve het groepje waar ik mee was. Dat constante ge hee hoo van de mc op de mainstage was inderdaad ook om je oren van je kop af te trekken.


Dan was ik 1 van die 3 andere mensen haha!

Genoten hele dag, maar echt het meest van Wildstylez en Noisecontrollers. Man man man wat was dat goud (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Hele leuke dag gehad! Vooral op de main gestaan. Alleen voor B-Front en Phuture Noize even richting de RAW area gelopen maar de tering wat een drukte daar.

Keihard genoten van de NC en Wildstylez classics en verder hele toffe sets van B-Front, Phuture Noize, BM en DBSTF. Ik werd alleen wel knettergek van dat constante hee-hoo op de main. Gooit die MC opeens midden in de climax van de Hello bootleg een hee-hoo erin.

Grappige dingen:
- Mensen met "We defend the raw" shirts en Angerfist petjes die losgaan op Sound Rush
- Twee jongens die tijdens bijna de hele B-Front set (Lost, Dark moon, Blackness etc.) stil staan, maar helemaal wild worden en losgaan wanneer er een kick screech nummer komt :lol:


Inderdaad, prima dag gehad. Misschien een verbeterpuntje, meer planken (o.i.d.) rondom de drukbezochte plekken, zoals het eten en de kluisjes. Heel erg zompig, wellicht kwam het door het weer.

Ook het eten was weer prima. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 12:09 
 
Hardtraxx Elite

Prima vermaakt, zeker aan het begin. Set van Noisecontrollers was echt goud :loving: Ook die van Wildstylez en Sound Rush waren echt lekker. Halverwege de dag beetje gaan kijken in de raw maar die drukte was gewoon echt niet leuk. Vond het geluid in de raw ook heel slecht, heel veel nummer verloren gewoon hun energie. Ook erg jammer dat Angerfist niet kwam :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 13:37 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijk dagje gehad!

By far de beste set van Noisecontrollers, ik wist niet meer waar ik het zoeken moest zeg.. Daarna de set van Wildstylez, en de sfeer daar was heerlijk, komt sowieso door Villain: +1.
Aan het begin van de middag was die MC wel prima, hield lekker z'n mond. Op den duur dacht ie dat Hee hoo wel leuk zou zijn inderdaad :lol:.

Die raw tent wat een aanfluiting, echt een dooie boel. Ben bij B-front, Phuture noize en Radical geweest, alleen bij Radical ging het redelijk los. Mensen die constant op hun telefoon aan het kijken zijn, bij de Main ging het veel meer los.

Ik was in korte broek, werd goed raar aangekeken door sommige mensen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feestje gehad.
Waren rond 14:00 binnen en na het terrein een beetje bekeken te hebben bij Tartaros beland; heerlijk setje, die jongen gaat vooruit! Mooi setje gehoord om mee te beginnen.

Daarna het hoogtepunt van de dag: de Classic setjes + Josh & Wesz. Wat een sfeer, geweldig! Tent was ook gezellig druk met de echte liefhebbers, dat zag je wel. Mooi om te zien.

Daarna de keuze tussen Audiotricz/Requiem/Partyraiser. Voor mij niet al te moeilijk maar tegenwoordig hoor je zoveel mensen over Partyraiser dat ik wel nieuwsgierig ben geworden. Nou zeg, wat een herrie.. niks voor mij..
Na 10 minuten toch maar weer naar Audiotricz omdat de Raw tent veel te druk was. Draaiden veel Atmozfears spul dus altijd goed.

DBSTF en Bass Modulators nog gehoord, klonk allemaal erg dik. Defqon anthem klonk ook dik.

Daarna even bij Kronos wezen kijken, met daarop Caine & Delete. Bijzondere setjes, niet mijn smaak maar opzich wel dik. Gated kicks zijn dik.
Het begon al wat voller te worden doordat Radical daarna kwam, dus nadat we bijna geen ruimte meer hadden afgesloten bij de Main met Titan & Digital Punk. Ik was er wel beetje klaar mee, dus even munten opmaken en hapje gegeten, daarna lekker naar huis.

+++ Wildstylez, Josh & Wesz, Noisecontrollers
++ Bass Modulators, Audiotricz, D-Block & S-Te-Fan
+ Tartaros, sfeer Main
- Geluid Raw-tent
-- Drukte Raw-tent, hoog 'militanten' gehalte


Tot volgend jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om half 3 binnen ongeveer, snel alle jassen in een kluisje gepropt, vervolgens munten gaan halen en even op de HC gekoekeloerd. Toen richting de main gegaan waar WS zn classicjes de tent in zou schuiven, heerlijk setje +1. Toen naar ophidian gegaan en voor het eerst crispy bassdrum live gehoord, heerlijke klappers verder. Halverwege naar B-front wezen kijken achterin een vrij drukke en redelijk kleine raw tent, niet echt bijzonder. Toen naar de set van de dag gegaan, NC classics :loving:. Heerlijke platen en eindelijk communicate live! Wel jammer dat hij blue horizon al snel uitmixte voor de 2e climax, had ook graag robot's dream gehoord, maargoed dat mocht de pret niet drukken. Daarna weer naar de HC gegaan voor partyraiser, volle bak. Blij dat dat geen tent was anders was het helemaal niet te doen. Halverwege partyraiser ook even wat gaan eten en van achteruit zijn setje meegekeken. Vervolgens naar PN Live gegaan, die opende met Shallow Waters, een plaat die ik ook nog wilde horen, helaas dat deze ook vlot verder gemixt werd, wat wel begrijpelijk is voor live. Voor de rest gewoon een lekker lomp maar goed setje, kende lang niet alle platen. Vervolgens nog even blijven staan voor warface maar door de bizarre drukte toen maar weer naar de main gegaan voor dbstf. Lekkere plaatjes om van achteruit mee te maken. Tijdens BM weer even wat gaan eten en maar bij een warmtepunt gaan staan want verkleumen was het wel. Konden van daar uit ook nog meegenieten van de muziekjes van de main. Hierna weer bij de rest van de groep aangesloten om nog even korsakoff mee te maken, wederom goed klappers. Tot slot delete vs caine meegepakt, waar ik ook wel naar uit keek. Wel -1 voor de ruimte in de raw. Na deze set niet veel energie meer over en daarom maar na enige vertraging naar huis gefietst, vandaag weer lekker kwart over 7 in de trein.

+WS classics
+NC classics
+Delete vs Caine
+geen regen, heel goed

-koud
-geen pindasaus
-mondkapjes en propellerpetjes, NORMAAL DOEN
-drukte in de raw

tot volgend jaar :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
-geen pindasaus

SATÉSAUS
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PATAT!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Last minute toch nog besloten om hier heen te gaan, en dat is zeker geen slechte keuze geweest!

Binnen gekomen bij Sound Rush, ideale opener als je het mij vraagt.
Hun eigen tracks, afgewisseld met heerlijke classics als I Just Can't Stop, Phases en Live The Moment. :love:
Daarna volgde wat mij betreft de set van de de dag met Wildstylez. Echt een uur lang staan genieten van al die oude platen. De sfeer was ook echt super op de plek waar wij stonden.

Vervolgens het enige uitstapje naar de Raw stage voor mister B-Front.
Het begin was was meteen geniaal met onder andere Face The Truth, Scrambled pt. 1 en Chaos.
Daarnaast natuurlijk nog volop genieten bij zijn eigen tracks als Lost, Our Soul en Mysterias! :loving:
Helaas wel wat geërgerd aan het matige geluid achterin de tent. Verder naar voren was vanwege de enorme drukte niet echt een optie. En setje extra speaker aan de laatste palen van de tent was geen overbodige luxe geweest.

Iets voor 5 uur weer terug gegaan naar de main voor de classics set van Noisecontrollers.
Ook dit was natuurlijk ontzettend gaaf, al vond ik die van Wildstylez naar mijn idee net iets vetter.
Wel heerlijke tracks gehoord uiteraard, gelukkig ook wel wat minder gedraaide platen zoals Aliens, Creatures, Promises en Blue Horizon :loving:

Audiotricz en D-Block en S-te-Fan waren daarna ook prima te doen opzich, niet heel erg speciaal.
Bass Modulators was vooraf toch een van de sets waar ik het meest naar uitkeek, en dit was ook weer een prima set!
Vrij veel eigen werk, had misschien wel iets meer ouder werk tussen mogen zitten.
Het Defqon Anthem voor het eerst helemaal gehoord, ontzettend dikke plaat! Lekkere stevige midintro en een heerlijk zomerse melodie, top!

Psyko Punkz had ik vooraf niet heel veel verwachtingen van, maar dit viel me eerlijk gezegd heel erg mee.
Tracks van hun geven mij toch wel een echt feest gevoel en platen als Disrespect en Let's Get Ill vond ik wel weer eens leuk om te horen!

Ran-D Live was voor mij persoonlijk de afsluiter van het feest, nog een laatste halfuurtje vol gas geven. De ontzettende drukte op onze plek op dat moment maakte dat helaas wel wat lastiger :thumbdown:
De set zelf was opzich wel lekker, alleen maar tracks die ik vet vind!
Minpunt voor mij was wel dat bijna de helft van de set uit Gunz For Hire platen bestond. Stuk voor stuk dikke tracks, maar ik hoor in plaats daarvan liever alleen echt Ran-D platen in zo'n live-act met misschien wat edits van oude solotracks. Nu is het weinig bijzonders en zie ik hem liever een DJ-set draaien.

Al met al een heerlijk dagje gehad, zelfs nog even in het zonnetje gestaan tijdens B-Front.
Op naar Fantasy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

+oneindig trouwens voor het vast blijven houden aan een 'normale' munt prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo, heb me prima vermaakt. Rond een uur of 2 waren we binnen, en tot 3 uur een beetje rondgestruind. Daarna naar de classic sets geweest, echt geweldig. Had bij NC nog wel gehoopt op een aantal ietwat hardere platen zoals Night After Night of Samara, maar desalniettemin was het ontzettend genieten. Tussen de twee classic sets door was het tijd voor Ophidian, ik kon zijn gevarieerde en strak gemixte set goed waarderen. Verder voornamelijk op de raw geweest, met her en der uitstapjes naar de main, hardcore en natuurlijk de foodcorner. Jammer genoeg was de raw tent inderdaad te klein en veelal gevuld met stilstaande (dagjes)mensen; wij bleven meer achterin staan om toch nog wat ruimte te hebben. Over het algemeen hier wel naar de zin gehad, met als toppunt Delete vs. Caine. Het was alleen spijtig dat ze Absolute Terror niet draaiden, al maakte menig andere plaat dit goed (o.a. Delete's nieuwe solo Genocide). Uiteindelijk afgesloten bij Titan & Digital Punk, was leuk maar niet bijzonder. Die MC Apster mag overigens wegblijven volgend jaar, die hee-hoo geintjes en van die aanstekeracties ben ik niet voor te pochen. In totaal was Hardfest een prima feest om koningsdag te vieren, zeer waarschijnlijk volgend jaar weer :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ohja vergeten

------ hee hooo, opkazen joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2016 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
ohja vergeten

------ hee hooo, opkazen joh


++ Stan gemeet? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stanlesz schreef:
sonnebloem schreef:
ohja vergeten

------ hee hooo, opkazen joh


+++++++++ Stan en poephark gemeet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele dag lekker plaatjes gehoord op de main, prima feestje! :beer:
Geprobeerd om een poging te doen in de raw tent, maar na 5 minuten weer terug gelopen, wat een tering drukte daar zeg.

en inderdaad, MC op de main doe normaal. volgende keer krijg je ducktape om je hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele leuke dag gehad hier! Dagjesvolk niet al te veel van gemerkt, viel erg mee.
Natuurlijk heeeeeel erg genoten bij Wildstylez en Noisecontrollers! Dat waren echt stuk voor stuk fijne nummers. Wat klonken de Project One nummers DIK! Noisecontrollers mixte lekker snel wat ik wel fijn vond. Verder aantal pogingen gedaan om bij de raw te staan maar dit werd 'm maar steeds niet vanwege de drukte, behalve in het begin zo'n beetje bij Tartaros kunnen genieten die de wat hardere remixes van de wat oudere klassiekers draaide (smack my derb, arise), toch wel leuk! :) Toch baal ik er niet van dat we de raw later op de dag niet echt mee konden pakken, eventjes staan daar is wel leuk maar je hebt al snel het gevoel dat er alleen maar hetzelfde spul gedraaid wordt.
Hardcore was naar mijn mening zeer geslaagd ondanks het weer. Soms even wezen kijken daar en het ging er altijd wel goed los! Was mooi om te zien haha.
Was een goed feest dit en hoop ontzettend dat er vaker zoiets als de "early setjes" komt op Hardfest. Dat zal de sfeer ongetwijfeld goed doen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 00:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand bij de set van Hyperdrive geweest? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe dat was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 08:20 
 
Hardtraxx Veteran

Heel voorzichtig met alleen populaire Raw tracks, volgens mij een paar eigen tracks en punishment frequencerz remix.
Nee het sprong er totaal niet tussen uit. Als je adaro er als naam neer zet had je het ook geloofd dat hij het kon zijn. Allemaal nog te voorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeft iemand eigk de set van Hyperdrive meegekregen? wat draaide hij zoal? wel benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Heel voorzichtig met alleen populaire Raw tracks, volgens mij een paar eigen tracks en punishment frequencerz remix.
Nee het sprong er totaal niet tussen uit. Als je adaro er als naam neer zet had je het ook geloofd dat hij het kon zijn. Allemaal nog te voorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

oh god ik was hier echt heel scheel, mijn excuses :lol: :lol:

Zonde, had wel op meer gehoopt bij zo'n naam :(
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten