Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat de ondergrond ook echt goed droog is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardfest FB schreef:
› LET OP: TIMETABLE WIJZIGING!
Zijn jullie klaar om te knallen? Wij in ieder geval wel! Mocht je je route al helemaal hebben uitgestippeld en een strak schema volgen... houd dan rekening met deze timetable wijziging!

› Mainstage:
Oude tijd:
19:00-20:00 Hard Driver
20:00-21:00 Zatox classics
Nieuwe tijd:
19:00-20:00 Zatox classics
20:00-21:00 Hard Driver

Mocht Hard Driver weinig aan zijn dan kan ik de tweede helft mooi Phuture Noize meepakken nu :cool: Blij met deze wijziging in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wordt het toch Hardfest in plaats van Supersized, want dichterbij. Dus als het echt kloteweer is en we onderkoeld raken zijn we sneller weer thuis xd

Denk dat het zoiets gaat worden:

15:30–16:00 Munten, kluisje, Cyber
16:00–17:00 Noisecontrollers Classics
17:00–18:00 Requiem of Bass Modulators
18:00–19:00 B-Front
19:00–20:00 Eten en Zatox Classics
20:00–20:30 Geen idee nog
20:30–21:30 Phuture Noize
21:30–22:30 Frequencerz
En dan naar huis denk ik :thumbup:
Jammer dat Radical voor Warface zit, anders was ik wat langer gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Zou er een DJ zijn die


Op z'n USB heeft staan morgen?? :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou eerder op B-Front rekenen, heeft hem al eerder gedraaid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 21:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zou eerder op B-Front rekenen, heeft hem al eerder gedraaid :P


B-Front was voor ons sowieso een zekerheidje niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Hopen dat B-Front hem draait dan :clap:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 23:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aangepaste tt:

Afbeelding

Bron: final info
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2017 01:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

verdomd veel zin aan... vandaag op tijd naar bed morgen om 14:00 aanwezig voor SZP...

Als bob what we are draait en phuture noize not afraid/the aftershock wordt het een hele mooie dag :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2017 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Hele dag raw defenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2017 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie van jullie staat er rechtsvoor bij prefix&density te pinsiren dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2017 19:24 
 
Hardtraxxer

Zo heee paar klappenlongen rijker dankzij bob :worship:
Met name tijdens what we are :woot: :love:
Met een paar broodjes beenham maar proberen te herstellen voor phuture noize :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2017 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Kwami schreef:
Zo heee paar klappenlongen rijker dankzij bob :worship:
Met name tijdens what we are :woot: :love:
Met een paar broodjes beenham maar proberen te herstellen voor phuture noize :clap:

Ben ook ff wezen eten en bijkomen na die set. Denk dat alleen delete afsluit set er overheen gaat voor mij persoonlijk dan.
What we are God allemaggies wat ging ik daar helemaal in op :loving:

Nu hopen op chaos & order bij Phuture noize :surrender: het liefst als laatste track met dat piano spel zou helemaal goud zijn. Net als Rebirth.

Edit : hij deed het dunnetjes over.

En nu rond zwerven tot delete.
Benieuwd of we vooraan nog wat harde trekkers spotten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noisecontrollers en B-Front :love: geen verrassende nummers maar t blijft onwijs lekker en wel goede sfeer. Voor de rest (persoonlijk) behoorlijk teleurstellend... Wat deden Zatox en Crypsis nou? :P achja t was al met al eem leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 00:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Weer thuis.

Even kort.

Ingang duurde een dik kwartier, kluisje en munten zo geregeld.
P&D draaiden goed
Cyber draaide enorme kaas afgewisseld met reverse basses
Nc was vet maar die attack again set was op stella nova, addictive fantasy, en ctrl alt delete na een beetje standaard.
Bass mods was enorm standaard imo, heb hun spul en ncbm nu wel eens gehoord. En ik ga nog niet eens zo veel naar feesten. Ze draaien al bijna een jaar t zelfde met bijna de zelfde classics. Spirit of hs was wel vet.
Bfront was bazig, what we are poah. Props voor Titan - Clap You en Titan & The Machine - Apocalypse. Draaide wel n paar platen die ik niet herkende maar klonk niet geweldig imo. Helaas geen World Outside.
Zatox "classics" HAHA, dacht je dat BH erg was? Dacht je dat A2 slecht was? Zatox zit op een compleet nieuw dieptepunt. Kick edits, alleen maar platen van 2011 en nieuwer, hardcore edits, recente platen en verkrachting van al doodgedraaide klassiekers. Lachte me dood, draaide bijna de tent leeg.
Voor de gein bij Partyraiser gekeken, draaide op 230 bpm, bpm lag daar vanaf 2 uur al tegen de 200.
Regain stukje gezien, die afsluitplaat, jezus klonk best hard, klonk als een industrial plaat uit 2012, wel verl pinsirs.
Pn was ook vet Aftershock en Not Afraid remix ook live niet bijzonder imo. Suicidal Superstar is ziekvet.

Daarna was de zin op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zatox "classics" HAHA, dacht je dat BH erg was? Dacht je dat A2 slecht was? Zatox zit op een compleet nieuw dieptepunt. Kick edits, alleen maar platen van 2011 en nieuwer, hardcore edits, recente platen en verkrachting van al doodgedraaide klassiekers. Lachte me dood, draaide bijna de tent leeg.


Echt vreselijk, waarom toch? :cry: M'n vriend en ik snapten er hélemaal niets van. Had zoooooo veel beter gekund met de nummers die hij gemaakt heeft want hij heeft ontzettend lekkere nummers! Maar toch... Zelfs zonder enige/al te hoge verwachtingen was dit een compleet dieptepunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Broken Balance schreef:
Zatox "classics" HAHA, dacht je dat BH erg was? Dacht je dat A2 slecht was? Zatox zit op een compleet nieuw dieptepunt. Kick edits, alleen maar platen van 2011 en nieuwer, hardcore edits, recente platen en verkrachting van al doodgedraaide klassiekers. Lachte me dood, draaide bijna de tent leeg.


Echt vreselijk, waarom toch? :cry: M'n vriend en ik snapten er hélemaal niets van. Had zoooooo veel beter gekund met de nummers die hij gemaakt heeft want hij heeft ontzettend lekkere nummers! Maar toch... Zelfs zonder enige/al te hoge verwachtingen was dit een compleet dieptepunt.


Ga dan na 2 nummers weg, stem met je aanwezigheid. Je kon al verwachten dat het kut was n.a.v. ervaringen van andere forumleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 01:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je hebt gelijk ja, zijn ook gewoon weggegaan na iets minder dan een halfuur. Toen was de hoop wel echt weg :p t blijft wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 01:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Je hebt gelijk ja, zijn ook gewoon weggegaan na iets minder dan een halfuur. Toen was de hoop wel echt weg :p t blijft wel jammer.

Inderdaad jammer! Ik had me nog wel 'verheugd' op de set van Zatox maar niks is minder waar.. wat een kaas.
Verder wel vermaakt. Gelukkig was t lekker weer en in de tenten ook niet te warm/koud (eerder te koud?) en de pizzapunten waren niet te vreten helaas.

Verder mooi feestje gehad. Best op tijd aanwezig maar wat draaide Crisis Era een boutset zeg. Die jaagde de hele main leeg :thumbdown:

Crypsis voor mij wel de held van de dag. Wat een gesnoei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 01:56 
 
Hardtraxx Veteran

Goed weer uiteindelijk. Was prima te doen. Zo te lezen niets gemist van de 'classic' sets. Had al wel een vermoeden dat ze gingen kutten.

Setjes van de dag B-front en Delete. Phuture Noize was ook wel dik.
Paar dikke tracks ook weer gehoord. Zoals ook eerder vernoemde tracks.

Verder toch een punt van kritiek. Bij het wegvallen van Fantasy wilden ze wat 'extra' uitpakken voor Hardfest , wat dat ook maar mocht betekenen.
Heb er niks van gemerkt. Stages waren gewoon gerecycled en ik zag verder niet dat er ergens meer in is geïnvesteerd. Het was wel allemaal prima geregeld, maar miste een beetje dat 'extraatje' waarvan ik dacht dat die er zou zijn.

Enfin, Willy bedankt pik. Was een mooi feesie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 02:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Merkten jullie trouwens ook dat op een gegeven moment het geluid op de raw echt te zacht/niet goed stond?Het was alsof ze de bass knop een stuk naar links hadden gedraaid. Viel toch tegen, al helemaal bij Rebellon Live. Die lui moeten het hebben van hun snoeikicks maar zonder bass vond ik het maar een zielige vertoning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 02:34 
 
Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Merkten jullie trouwens ook dat op een gegeven moment het geluid op de raw echt te zacht/niet goed stond?Het was alsof ze de bass knop een stuk naar links hadden gedraaid. Viel toch tegen, al helemaal bij Rebellon Live. Die lui moeten het hebben van hun snoeikicks maar zonder bass vond ik het maar een zielige vertoning.

Ohja Rebelion. Begonnen hoopvol met een track op 150bpm ofzo. Dacht nou ze snappen het eindelijk want ze staan midden op de dag dan ga je niet 160bpm ploffen . 2e track spatte mijn droom alweer uiteen.

Wat betreft geluid, hoe later op de dag, hoe zachter het geluid zo leek.
Met als dieptepunt helaas Delete. Kon gesprekken 10 meter verder op nog mee krijgen.
Zonde want dat komt zijn stijl niet ten goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 02:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Spalken schreef:
Merkten jullie trouwens ook dat op een gegeven moment het geluid op de raw echt te zacht/niet goed stond?Het was alsof ze de bass knop een stuk naar links hadden gedraaid. Viel toch tegen, al helemaal bij Rebellon Live. Die lui moeten het hebben van hun snoeikicks maar zonder bass vond ik het maar een zielige vertoning.

Ohja Rebelion. Begonnen hoopvol met een track op 150bpm ofzo. Dacht nou ze snappen het eindelijk want ze staan midden op de dag dan ga je niet 160bpm ploffen . 2e track spatte mijn droom alweer uiteen.

Wat betreft geluid, hoe later op de dag, hoe zachter het geluid zo leek.
Met als dieptepunt helaas Delete. Kon gesprekken 10 meter verder op nog mee krijgen.
Zonde want dat komt zijn stijl niet ten goede.


Geluid op de main was wel erg goed, die kicks van die Noisecontrollers tracks in zijn classic set waren zo gruwelijk hard. Heb overigens wel een klein traantje weg moeten pinken bij JDX - Live the moment. Heb die track echt al jaren niet gehoord, deed me gelijk denken hoe ik jaren terug helemaal verliefd was op dit nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
RTM93 schreef:
Spalken schreef:
Merkten jullie trouwens ook dat op een gegeven moment het geluid op de raw echt te zacht/niet goed stond?Het was alsof ze de bass knop een stuk naar links hadden gedraaid. Viel toch tegen, al helemaal bij Rebellon Live. Die lui moeten het hebben van hun snoeikicks maar zonder bass vond ik het maar een zielige vertoning.

Ohja Rebelion. Begonnen hoopvol met een track op 150bpm ofzo. Dacht nou ze snappen het eindelijk want ze staan midden op de dag dan ga je niet 160bpm ploffen . 2e track spatte mijn droom alweer uiteen.

Wat betreft geluid, hoe later op de dag, hoe zachter het geluid zo leek.
Met als dieptepunt helaas Delete. Kon gesprekken 10 meter verder op nog mee krijgen.
Zonde want dat komt zijn stijl niet ten goede.


Geluid op de main was wel erg goed, die kicks van die Noisecontrollers tracks in zijn classic set waren zo gruwelijk hard. Heb overigens wel een klein traantje weg moeten pinken bij JDX - Live the moment. Heb die track echt al jaren niet gehoord, deed me gelijk denken hoe ik jaren terug helemaal verliefd was op dit nummer.


Dan heb je weinig Classic feesten gehad denk ik. Aangezien ik live the moment op elk Classic feest wel 3 keer heb gehoord :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was me weer het feestje hoor, nu zo gaar als wat >.<
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten