Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2017, 21:05 

Kraak... Piep...

Steffnov schreef:
Zou eerder op B-Front rekenen, heeft hem al eerder gedraaid :P

B-Front was voor ons sowieso een zekerheidje niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2017, 21:31 

Hardtraxx Elite

Hopen dat B-Front hem draait dan :clap:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2017, 23:11 

Hardtraxxer

Aangepaste tt:

Afbeelding

Bron: final info
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-04-2017, 01:02 

Hardtraxxer

verdomd veel zin aan... vandaag op tijd naar bed morgen om 14:00 aanwezig voor SZP...

Als bob what we are draait en phuture noize not afraid/the aftershock wordt het een hele mooie dag :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-04-2017, 10:57 

Hardtraxx Veteran

Weer gaat mee zitten zo te zien! Errrrrg veel zin in :woot: hopelijk nog 15min bij SZP aanwezig en anders beginnen bij Cyber straks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-04-2017, 11:07 

Hardtraxx Elite

Hele dag raw defenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-04-2017, 15:52 

Hardtraxxer

Wie van jullie staat er rechtsvoor bij prefix&density te pinsiren dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-04-2017, 19:24 

Hardtraxxer

Zo heee paar klappenlongen rijker dankzij bob :worship:
Met name tijdens what we are :woot: :love:
Met een paar broodjes beenham maar proberen te herstellen voor phuture noize :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-04-2017, 20:07 

Hardtraxx Elite

Kwami schreef:
Zo heee paar klappenlongen rijker dankzij bob :worship:
Met name tijdens what we are :woot: :love:
Met een paar broodjes beenham maar proberen te herstellen voor phuture noize :clap:

Ben ook ff wezen eten en bijkomen na die set. Denk dat alleen delete afsluit set er overheen gaat voor mij persoonlijk dan.
What we are God allemaggies wat ging ik daar helemaal in op :loving:

Nu hopen op chaos & order bij Phuture noize :surrender: het liefst als laatste track met dat piano spel zou helemaal goud zijn. Net als Rebirth.

Edit : hij deed het dunnetjes over.

En nu rond zwerven tot delete.
Benieuwd of we vooraan nog wat harde trekkers spotten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2017, 00:02 

Hardtraxx Newbie

Noisecontrollers en B-Front :love: geen verrassende nummers maar t blijft onwijs lekker en wel goede sfeer. Voor de rest (persoonlijk) behoorlijk teleurstellend... Wat deden Zatox en Crypsis nou? :P achja t was al met al eem leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2017, 00:09 

Kraak... Piep...

Weer thuis.

Even kort.

Ingang duurde een dik kwartier, kluisje en munten zo geregeld.
P&D draaiden goed
Cyber draaide enorme kaas afgewisseld met reverse basses
Nc was vet maar die attack again set was op stella nova, addictive fantasy, en ctrl alt delete na een beetje standaard.
Bass mods was enorm standaard imo, heb hun spul en ncbm nu wel eens gehoord. En ik ga nog niet eens zo veel naar feesten. Ze draaien al bijna een jaar t zelfde met bijna de zelfde classics. Spirit of hs was wel vet.
Bfront was bazig, what we are poah. Props voor Titan - Clap You en Titan & The Machine - Apocalypse. Draaide wel n paar platen die ik niet herkende maar klonk niet geweldig imo. Helaas geen World Outside.
Zatox "classics" HAHA, dacht je dat BH erg was? Dacht je dat A2 slecht was? Zatox zit op een compleet nieuw dieptepunt. Kick edits, alleen maar platen van 2011 en nieuwer, hardcore edits, recente platen en verkrachting van al doodgedraaide klassiekers. Lachte me dood, draaide bijna de tent leeg.
Voor de gein bij Partyraiser gekeken, draaide op 230 bpm, bpm lag daar vanaf 2 uur al tegen de 200.
Regain stukje gezien, die afsluitplaat, jezus klonk best hard, klonk als een industrial plaat uit 2012, wel verl pinsirs.
Pn was ook vet Aftershock en Not Afraid remix ook live niet bijzonder imo. Suicidal Superstar is ziekvet.

Daarna was de zin op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2017, 00:38 

Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Zatox "classics" HAHA, dacht je dat BH erg was? Dacht je dat A2 slecht was? Zatox zit op een compleet nieuw dieptepunt. Kick edits, alleen maar platen van 2011 en nieuwer, hardcore edits, recente platen en verkrachting van al doodgedraaide klassiekers. Lachte me dood, draaide bijna de tent leeg.

Echt vreselijk, waarom toch? :cry: M'n vriend en ik snapten er hélemaal niets van. Had zoooooo veel beter gekund met de nummers die hij gemaakt heeft want hij heeft ontzettend lekkere nummers! Maar toch... Zelfs zonder enige/al te hoge verwachtingen was dit een compleet dieptepunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2017, 00:51 

Hardtraxx Veteran

Lnka schreef:
Broken Balance schreef:

Echt vreselijk, waarom toch? :cry: M'n vriend en ik snapten er hélemaal niets van. Had zoooooo veel beter gekund met de nummers die hij gemaakt heeft want hij heeft ontzettend lekkere nummers! Maar toch... Zelfs zonder enige/al te hoge verwachtingen was dit een compleet dieptepunt.

Ga dan na 2 nummers weg, stem met je aanwezigheid. Je kon al verwachten dat het kut was n.a.v. ervaringen van andere forumleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2017, 01:00 

Hardtraxx Newbie

Je hebt gelijk ja, zijn ook gewoon weggegaan na iets minder dan een halfuur. Toen was de hoop wel echt weg :p t blijft wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2017, 01:33 

Hardtraxxer

Lnka schreef:
Je hebt gelijk ja, zijn ook gewoon weggegaan na iets minder dan een halfuur. Toen was de hoop wel echt weg :p t blijft wel jammer.

Inderdaad jammer! Ik had me nog wel 'verheugd' op de set van Zatox maar niks is minder waar.. wat een kaas.
Verder wel vermaakt. Gelukkig was t lekker weer en in de tenten ook niet te warm/koud (eerder te koud?) en de pizzapunten waren niet te vreten helaas.

Verder mooi feestje gehad. Best op tijd aanwezig maar wat draaide Crisis Era een boutset zeg. Die jaagde de hele main leeg :thumbdown:

Crypsis voor mij wel de held van de dag. Wat een gesnoei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2017, 01:56 

Hardtraxx Elite

Goed weer uiteindelijk. Was prima te doen. Zo te lezen niets gemist van de 'classic' sets. Had al wel een vermoeden dat ze gingen kutten.

Setjes van de dag B-front en Delete. Phuture Noize was ook wel dik.
Paar dikke tracks ook weer gehoord. Zoals ook eerder vernoemde tracks.

Verder toch een punt van kritiek. Bij het wegvallen van Fantasy wilden ze wat 'extra' uitpakken voor Hardfest , wat dat ook maar mocht betekenen.
Heb er niks van gemerkt. Stages waren gewoon gerecycled en ik zag verder niet dat er ergens meer in is geïnvesteerd. Het was wel allemaal prima geregeld, maar miste een beetje dat 'extraatje' waarvan ik dacht dat die er zou zijn.

Enfin, Willy bedankt pik. Was een mooi feesie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2017, 02:08 

Hardtraxxer

Merkten jullie trouwens ook dat op een gegeven moment het geluid op de raw echt te zacht/niet goed stond?Het was alsof ze de bass knop een stuk naar links hadden gedraaid. Viel toch tegen, al helemaal bij Rebellon Live. Die lui moeten het hebben van hun snoeikicks maar zonder bass vond ik het maar een zielige vertoning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2017, 02:34 

Hardtraxx Elite

Spalken schreef:
Merkten jullie trouwens ook dat op een gegeven moment het geluid op de raw echt te zacht/niet goed stond?Het was alsof ze de bass knop een stuk naar links hadden gedraaid. Viel toch tegen, al helemaal bij Rebellon Live. Die lui moeten het hebben van hun snoeikicks maar zonder bass vond ik het maar een zielige vertoning.

Ohja Rebelion. Begonnen hoopvol met een track op 150bpm ofzo. Dacht nou ze snappen het eindelijk want ze staan midden op de dag dan ga je niet 160bpm ploffen . 2e track spatte mijn droom alweer uiteen.

Wat betreft geluid, hoe later op de dag, hoe zachter het geluid zo leek.
Met als dieptepunt helaas Delete. Kon gesprekken 10 meter verder op nog mee krijgen.
Zonde want dat komt zijn stijl niet ten goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2017, 02:40 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Spalken schreef:

Ohja Rebelion. Begonnen hoopvol met een track op 150bpm ofzo. Dacht nou ze snappen het eindelijk want ze staan midden op de dag dan ga je niet 160bpm ploffen . 2e track spatte mijn droom alweer uiteen.

Met als dieptepunt helaas Delete. Kon gesprekken 10 meter verder op nog mee krijgen.

Geluid op de main was wel erg goed, die kicks van die Noisecontrollers tracks in zijn classic set waren zo gruwelijk hard. Heb overigens wel een klein traantje weg moeten pinken bij JDX - Live the moment. Heb die track echt al jaren niet gehoord, deed me gelijk denken hoe ik jaren terug helemaal verliefd was op dit nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2017, 08:27 

Hardtraxx Addict

Spalken schreef:
RTM93 schreef:
Spalken schreef:

Geluid op de main was wel erg goed, die kicks van die Noisecontrollers tracks in zijn classic set waren zo gruwelijk hard. Heb overigens wel een klein traantje weg moeten pinken bij JDX - Live the moment. Heb die track echt al jaren niet gehoord, deed me gelijk denken hoe ik jaren terug helemaal verliefd was op dit nummer.

Dan heb je weinig Classic feesten gehad denk ik. Aangezien ik live the moment op elk Classic feest wel 3 keer heb gehoord :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2017, 08:48 

Hardtraxx Veteran

Was me weer het feestje hoor, nu zo gaar als wat >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2017, 08:55 

Hardtraxxer

Echht tegen al m'n verwachtingen in een heel fijn feestje gehad!

Kwamen binnen bij Noisecontrollers. Zaten een aantal heerlijke nummers tussen. Verbaas me er altijd weer over hoe hard die kicks live klinken. Space We Created klapt er ook altijd zo lekker op. Wel jammer dat er zoveel nieuwere tracks werden gedraaid. Viel me uiteindelijk toch wat tegen.

Daarna naar Requiem die een prima set draaide. Wel even overschakelen aagezien het bpm toch wel wat hoger lag dan bij Noisecontrollers. Daarna koning B-Front. Moet heel eerlijk zeggen dat ik jammer het vind dat B-Front niet wat meer doormixt. Voor m'n gevoel zit er zo weinig drive in, jammer. Wel heerlijk al die nummers weer live gehoord te hebben. Beetje wegdromen en als de kick er is keihard stampen.

Daarna een hapje gegeten. We konden op de plek waar wij zaten Zatox goed horen. Nou, daar was weinig classics aan. Heb volgens mij alleen Shiverz gehoord... Ben ondertussen wel naar de wc geweest, dus heb niet alles meegekregen, maar was er niet rauwig om, helemaal niet toen ik van vrienden die er wel waren geweest hoorde hoe kaas het was.

Daarna een klein stukje Hard Driver meegepakt. Prima op vermaakt, maar niet veel bijzonders. Daarna Phuture Noize. Wat een set. Echt genoten van elke seconde. En inderdaad afsluiten met Chaos and Order. Man man man puur goud. Liefde voor deze man.

Daarna naar Frequencerz op de main gegaan. Draaiden ook wel een lekker setje. Had op dat moment wel zin in allemaal bekende hitjes. Beetje meeschreeuwen en raggen. Dus dat kwam goed uit. Ook het Defqon anthem nog voorbij horen komen. Lekker hoor! Na Frequencerz naar huis gegaan.

Al met al een zeer geslaagde dag gehad. Ook overal steeds genoeg ruimte (L) Soms is het zo druk op feestjes dat je helemaal niet lekker meer kunt dansen, dus extra fijn dat er hier genoeg ruimte was. Geluid ook prima, alleen op de raw inderdaad een beetje zacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2017, 09:59 

Kraak... Piep...

Delt-A schreef:
Lnka schreef:
Broken Balance schreef:

Ga dan na 2 nummers weg, stem met je aanwezigheid. Je kon al verwachten dat het kut was n.a.v. ervaringen van andere forumleden.

Was aan t eten dus daar kon je alles goed horen, zat achter de main. En de leegheid liet zich al spreken.

Geluid stond soms idd zacht. Bij Bass Modulators ook. Bij de hardcore stond t wel hard en zuiver.

Was zat ruimte overal wel, pluspunt.

En veel mensen gingen maar naar Zatox want het was daarnaast of Rebelion en een stukje Regain of Partyraiser
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2017, 10:47 

Hardtraxx Veteran

Goed, even kijken wat ik nog op kan brengen:

Rond een uurtje of 3 binnengekomen en een kluisje gepakt en munten gehaald, vervolgens begonnen bij de hc waar N-Vitral draaide. Tempo zat er al lekker in en de eerste biertjes gingen soepel naar binnen. Om 4 uur naar de op voorhand al set van de dag: NC classics. Heerlijk staan genieten en +1 voor pavo - communicate. Ook nog even gemeet met Stan en Kees en scheen ook BB gezien te hebben. Na NC nog even Bass Modulators erbij aangeplakt welke ook gewoon fijn draaiden. Toen voor het eerst de raw opgezocht bij B-Front waar alles er ook lekker op klapte. Ook mn eerste keer rebelion en regain gehad als ik me niet vergis, echt wel fijn om dat live eens mee te maken. Na een stukje Phuture Noize hem weer aangetrapt naar de main voor crypsis live, altijd goed naar mijn idee. Tussendoor ook nog even een goed pitabroodje in de mik gedrukt en afgesloten bij peacock en angerfist, vaste prik. Mooi dat crypsis, act of rage en radical nog even kwam koekeloeren on stage en elkaar afwisselden met het masker :corn:

Op de raw werd ik ook nog aangesproken door iemand van hier, die liet zien dat hij was ingelogd op HT :cool: Roept u maar.

Kortom, mooi daggie gehad en op naar volgend jaar :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28-04-2017, 10:58 

Hardtraxxer

Zatox "classics" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten