Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-01-2017, 13:43 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
De jongens van absolutely fresh geven ook niets om de Raw en willen zich ook eigenlijk niet te diep in de Raw hype gooien.

???????
????????????

Het doet er helemaal niet toe of ze zich wel of niet in de raw hype willen meegaan of niet (althans volgens jou). Als je een feest organiseert zorg je dat de capaciteit van een tent groot genoeg is om het aantal bezoekers te kunnen opvangen, punt. Tevens je eigen fout als je nota bene zelf een raw stage programmeert, en dan zogenaamd niet in de hype willen meegaan. Dus lijkt me dan ook sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-01-2017, 14:28 

Hardtraxx Elite

klapstoel schreef:
Dus eigenlijk zijn we het met elkaar eens dat die tent wat groter mag, ongeacht de raw hype

Haha ja zeker. Was ook geen aanval of je kan rekenen, meer om aan te geven dat ik er niet op reken.

pim0412 schreef:
RTM93 schreef:
De jongens van absolutely fresh geven ook niets om de Raw en willen zich ook eigenlijk niet te diep in de Raw hype gooien.

???????
????????????

Het doet er helemaal niet toe of ze zich wel of niet in de raw hype willen meegaan of niet (althans volgens jou). Als je een feest organiseert zorg je dat de capaciteit van een tent groot genoeg is om het aantal bezoekers te kunnen opvangen, punt. Tevens je eigen fout als je nota bene zelf een raw stage programmeert, en dan zogenaamd niet in de hype willen meegaan. Dus lijkt me dan ook sterk.

Marc heeft dit op laatste nog in een interview met dj mag aangegeven(dit is dus zo terug te vinden, het stond in iedergeval in de papieren mag) en bovendien hoef ik me voor deze uitspraak niet te verantwoorden maar in tegenstelling tot andere organisaties ken ik de ins en outs van absolutely fresh wel. Ze willen gewoon een breed spectrum op de mainstage aanbieden en de Raw liefhebbers tevreden stellen met een aparte tent maar ze zullen er niet zoveel aandacht insteken als de main.

En dan nog wat. Het terrein hinkt tegen z'n maximum aan dus het zal ook niet veel groter kunnen worden op deze locatie. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-01-2017, 14:34 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Ze willen gewoon een breed spectrum op de mainstage aanbieden en de Raw liefhebbers tevreden stellen met een aparte tent maar ze zullen er niet zoveel aandacht insteken als de main.

Door.... 65% van de mainstage met raw in te vullen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-01-2017, 15:03 

Hardtraxx Elite

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
Ze willen gewoon een breed spectrum op de mainstage aanbieden en de Raw liefhebbers tevreden stellen met een aparte tent maar ze zullen er niet zoveel aandacht insteken als de main.

Door.... 65% van de mainstage met raw in te vullen? :whistle:

Dymonic zal wel openen
Cyber
Rebourne
Noisecontrollers classic
Bass Modulators
Zatox classic.

Zo iets programmeren ze wel tot een uurtje of 6 gok ik.

Dan een mooie overgang met
Crisis era
Hard driver
Frequencerz
Crypsis live
Ran-d vs digital Punk
Warface Heavy artillery
Radical redemption

5u en 2x 30 minuten setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-01-2017, 15:15 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Dymonic zal wel openen
Cyber
Rebourne
Noisecontrollers classic
Bass Modulators
Zatox classic.

Zo iets programmeren ze wel tot een uurtje of 6 gok ik.

Dan een mooie overgang met
Crisis era
Hard driver
Frequencerz
Crypsis live
Ran-d vs digital Punk
Warface Heavy artillery
Radical redemption

5u en 2x 30 minuten setjes.

Dymonic reken ik niet echt mee. Crisis Era verwacht ik na Dymonic en daarna Rebourne. Of andersom. Ik verwacht bij die 3 ook weinig mensen op de main trouwens. Blijft vervolgens weinig over.

Cyber
Noisecontrollers classic
Bass Modulators
Zatox classic.

Dit dus. Ik heb mij vorig jaar ongelofelijk vermaakt tot een uur of zo 9 met Psyko Punkz bijvoorbeeld. Dit jaar is het dus om 6 uur al raw en kun je vervolgens tot 12 uur alleen maar kiezen tussen raw acts. Of hardcore. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-01-2017, 15:26 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Crisis Era verwacht ik na Dymonic en daarna Rebourne. Of andersom.

Zoiets denk ik ook.. Ik vind het sowieso bijzonder dat Crisis Era geboekt wordt! Waarom zou je dat doen/willen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-01-2017, 15:29 

Hardtraxx Elite

DonnyD schreef:
Zoiets denk ik ook.. Ik vind het sowieso bijzonder dat Crisis Era geboekt wordt! Waarom zou je dat doen/willen? xd

Vind Crisis Era zelf opzich best vet. Ze doen vaak datgene wat anderen niet doen. Ben echter bang dat niet veel mensen een kaartje kopen in Nederland voor Crisis Era. Snap niet dat er dan niet een Devin Wild, Sound Rush wordt neergezet o.i.d.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-01-2017, 15:50 

Hardtraxx Elite

Exterkate schreef:
DonnyD schreef:

Vind Crisis Era zelf opzich best vet. Ze doen vaak datgene wat anderen niet doen. Ben echter bang dat niet veel mensen een kaartje kopen in Nederland voor Crisis Era. Snap niet dat er dan niet een Devin Wild, Sound Rush wordt neergezet o.i.d.?

Dit vind ik ook en ik ben ook zeker benieuwd naar crisis era.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-01-2017, 16:47 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
klapstoel schreef:
Dus eigenlijk zijn we het met elkaar eens dat die tent wat groter mag, ongeacht de raw hype

Haha ja zeker. Was ook geen aanval of je kan rekenen, meer om aan te geven dat ik er niet op reken.

Oké, top :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-01-2017, 17:00 

Hardtraxx Veteran

Aanwezig zoals altijd, zeker zin aan de volgende (en ja ik had het ook wel groter verwacht na het wegvallen van fantasie eiland):

› HARDFEST MAIN
Noisecontrollers Classics
Warface Heavy Artillery
Zatox Classics
Crypsis Live
Bass Modulators
Cyber

› HARDFEST RAW
B-Front
E-Force Album Showcase
Regain
D-Sturb
Rebelion live
Phuture Noize
Delete
Prefix & Density

› HARDCORE
Angerfist
Partyraiser
Destructive Tendencies
Dr. Peacock
N-Vitral
The Vinyl Junk

:cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-01-2017, 18:16 

Hardtraxxer

Bier doen dus Daan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-01-2017, 11:53 

Hardtraxx Newbie

RTM93 schreef:
klapstoel schreef:

pim0412 schreef:
RTM93 schreef:

???????
????????????

Marc heeft dit op laatste nog in een interview met dj mag aangegeven(dit is dus zo terug te vinden, het stond in iedergeval in de papieren mag) en bovendien hoef ik me voor deze uitspraak niet te verantwoorden maar in tegenstelling tot andere organisaties ken ik de ins en outs van absolutely fresh wel. Ze willen gewoon een breed spectrum op de mainstage aanbieden en de Raw liefhebbers tevreden stellen met een aparte tent maar ze zullen er niet zoveel aandacht insteken als de main.

En dan nog wat. Het terrein hinkt tegen z'n maximum aan dus het zal ook niet veel groter kunnen worden op deze locatie. Helaas.

Bedoel je dit interview? http://djmag.nl/features-magazine/01012 ... e-marc-out
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-01-2017, 13:25 

Hardtraxx Elite

Nee.. Interview heeft vorige jaar plaats gevonden en dit is art of dance niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-01-2017, 14:28 

Hardtraxx Newbie

RTM93 schreef:
Nee.. Interview heeft vorige jaar plaats gevonden en dit is art of dance niet.

ah dacht al :P idd AOD
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-01-2017, 14:35 

Hardtraxx Newbie

RTM93 schreef:
klapstoel schreef:

Ze hebben toch nog wel wat ruimte naar achteren, voren en opzij? fiets er elk dag langs en zie wel opties ahah ^^
https://www.google.nl/maps/place/Univer ... d6.8524128
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-01-2017, 16:21 

Hardtraxx Elite

Napoleon65 schreef:
RTM93 schreef:
klapstoel schreef:

Ze hebben toch nog wel wat ruimte naar achteren, voren en opzij? fiets er elk dag langs en zie wel opties ahah ^^
https://www.google.nl/maps/place/Univer ... d6.8524128

Je moet ook aan de logistiek en beveiliging denken. En vergunningen en prijzen. Ik dacht ook dat het wel zou kunnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-01-2017, 20:42 

Hardtraxxer

Voor het eerst in 4 jaar niet aanwezig. Geluid was vorig jaar gewoon te ondermaats, en met de afwezigheid van de classic stage zijn 2 classic acts op de main voor mij niet interessant genoeg, helemaal als de halve main ook nog eens raw is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-01-2017, 18:57 

Hardtraxxer

Aanwezig. Line-up is inderdaad matig, maar voor Noisecontrollers Classics, Cyber, Bass Modulators, B-Front, Phuture Noize en Tartaros heb ik wel €18 over. Plus dat het voor mij om de hoek is. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-01-2017, 16:06 

Hardtraxx Veteran

TropicalDanny schreef:
Aanwezig. Line-up is inderdaad matig, maar voor Noisecontrollers Classics, Cyber, Bass Modulators, B-Front, Phuture Noize en Tartaros heb ik wel €18 over. Plus dat het voor mij om de hoek is. :beer:

Maarja jij bent ook om te kopen voor een breezer ananas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-01-2017, 17:22 

Hardtraxxer

Ramirez schreef:
TropicalDanny schreef:

Maarja jij bent ook om te kopen voor een breezer ananas..

Doe er ook maar een dubbele whiskey bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-01-2017, 11:16 

Hardtraxx Veteran

LeDuif schreef:
Bier doen dus Daan?

Uiteraard
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-04-2017, 13:09 

Hardtraxxer

Zal wel niet al te lang meer duren voordat de time table komt. meende dat absolutely fresh vaak wel vroeg is met dat soort dingen.

In ieder geval zeer veel zin in :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-04-2017, 13:12 

Hardtraxx Elite

AF is daar wel eerder mee ja. Weet nog van vorig jaar dat ik aan de hand van de timetable van Hardfest al ging kijken hoe laat de dj dan ongeveer draait op SSZD. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-04-2017, 14:58 

Hardtraxx Elite

Haha altijd lekker zo'n TT paar weken van te voren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-04-2017, 15:12 

Hardtraxxer

zeker, mag wat mij betreft wel gebruikelijk worden
Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten