Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Overigens wordt tot op de dag van vandaag op Partyflock.nl de verkeerde fanatics gelinkt.

Tijd gaat inderdaad snel, was in de veronderstelling dat dit mijn 5e editie was , maar het is de 6e alweer. De langste reeks van èèn feest die ik heb bezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook alle edities dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha klopt inderdaad, één van de redenen dat we van naam gewisseld zijn xd

Kan voor mij ook de 6e keer worden, al ben ik nog steeds in twijfel of ik wel of geen kaartje ga halen. Zal er anders niet eerder dan een uur of 6 kunnen zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 13:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zin in, lekker dagje bij de main. Vroeger altijd bij de RAW :bomb: maar dat geet mie te rap :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En zo is t :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 15:41 
 
Hardtraxxer

Stihl schreef:
Zin in, lekker dagje bij de main. Vroeger altijd bij de RAW :bomb: maar dat geet mie te rap :cool:

Gewoon hardcore joh!

SNELLER = HARDER = BETER
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 15:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Shatter schreef:
Stihl schreef:
Zin in, lekker dagje bij de main. Vroeger altijd bij de RAW :bomb: maar dat geet mie te rap :cool:

Gewoon hardcore joh!

SNELLER = HARDER = BETER


Oppassen jij :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

Stihl schreef:
Zin in, lekker dagje bij de main. Vroeger altijd bij de RAW :bomb: maar dat geet mie te rap :cool:

Opgever!
Wel netjes om 19.00 naar huis gaan he!!!




Tot vrijdag
:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zin in :beer: Rond 2 uur aanwezig om lekker te beginnen met Devin Wild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 22:05 
 
Hardtraxxer

Morgenavond BTB en op Koningsdag hier ook al voor het vierde jaar op rij heen. Altijd al keer naar een SZKD gewild, maar dat het om de hoek is, geeft nog altijd de doorslag.
Hoe werkt dat eigenlijk met online tokens halen? Kun je gewoon je bewijs/ticket bij zo'n raampje laten zien/scannen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 08:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Hoe werkt dat eigenlijk met online tokens halen? Kun je gewoon je bewijs/ticket bij zo'n raampje laten zien/scannen?


Volgens mij zijn er 1 of 2 hokjes waar boven staat waar de online tokens ingeleverd kunnen worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 09:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paar opbouw foto's gepost en de kriebels beginnen meteen te komen, heb er weer zin in! Main en RAW even groot zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Paar opbouw foto's gepost en de kriebels beginnen meteen te komen, heb er weer zin in! Main en RAW even groot zo te zien.

Main is toch wel iets groter volgens het floorplan

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

De main en raw zijn al jaren hetzelfde. De main is iets breder. En omdat zowel de zijkant als achterkant open is lijkt het ook vaak groter. Daar waarbij de raw vaak alleen de achterkant van de tent open is (afhankelijk van het weer). Bovendien is de stage in de raw vaak iets naar voren opgezet waardoor het binnen kleiner wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb de verleiding toch niet kunnen weerstaan en maar een goedkoop kaartje op de kop weten te tikken! :D
Hopelijk ergens tussen 5 en 6 aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig met oa Danny Phantom. Zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in!! Morgen te herkennen aan een grijs spoontech shirt, prachtige blonde haartjes en flink chaotische danspasjes. Tot morgen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 23:59 
 
Hardtraxx Veteran

Desley DD schreef:
Zin in!! Morgen te herkennen aan een grijs spoontech shirt, prachtige blonde haartjes en flink chaotische danspasjes. Tot morgen :thumbsup:

Mooi makkelijk te herkennen met zo'n shirt! Ik ben tot 1700 raw vanaf Chroman, en dan partyraiser tot B-Front. Vanaf 1900 tot eind mainstage.
De meesten zullen mij wel herkennen, maar mijn beschrijving :
G star korte broek, wit hemd met festival bandjes erop genaaid, groene Nike Air max 90s en een groene Airforce cap. Vooral (links) vooraan te vinden. In de avond wellicht een lange broek en een spoontech chapters of the night shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aardig zin in nu! Tegen 2 uur aanwezig. Te herkennen aan mijn blauwe spijker broek, groen shirt, grijs vest en groene hhz pet. :cool: Waarschijnlijk de hele dag bij de main te vinden met misschien een uitstapje naar Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 10:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas eerst werken tot 17:00/misschien 18:00 :( maar wel mooi dichtbij, 5 minuten fietsen dus dat scheelt al veel. Hoop B-Front z'n set nog helemaal mee te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aardig wat switchen tussen main en raw vandaag... Te herkennen aan een aziatische kop met bril met bfront petje erboven op en een bruinshirt met knoopjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt heel lastig om vandaag nog een betere tracklist te horen dan die van Chroman :worship:

Dreams or memories, soul train en REM coma oa :loving: . En verder onwijs diverse tracklist. Kun je de volledige tracklist eens plaatsen? .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wordt heel lastig om vandaag nog een betere tracklist te horen dan die van Chroman :worship:

Dreams or memories, soul train en REM coma oa :loving: . En verder onwijs diverse tracklist. Kun je de volledige tracklist eens plaatsen? .

Dank je! Zal thuis de tracklist uitlezen. Was een mooie ervaring, nog niet heel druk, maar wel leuk. Mixen ging naar mijn idee ook prima, nog aan een paar kickswitches gewaagd die goed uitpakten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 17:00 
 
Hardtraxxer

Links voor tijdens Josh & wesz?
Te herkennen aan oranje cowboyhoed met Nederlandse vlag : )
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

Met B-front ben ik pas op de main te vinden. Wel links voor uiteraard
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten