Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn er mensen die vorig jaar de laatste trein hebben gepakt? Zo ja, ging toen alles goed of moet je nog met bepaalde dingen rekening houden? Drukte, eerder/later vertrekken van de trein enz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Zijn er mensen die vorig jaar de laatste trein hebben gepakt? Zo ja, ging toen alles goed of moet je nog met bepaalde dingen rekening houden? Drukte, eerder/later vertrekken van de trein enz..


Wij hadden de laatste trein, ik zou er even rekening mee houden dat je ruim op tijd vertrekt. Heel veel mensen hadden het idee om zo laat mogelijk richting het station te komen maar die moesten echt duwen en trekken om in de trein te komen. Wij stonden 15 a 20 minuutjes klaar voor de trein kwam en dat ging prima vorig jaar. Maar qua drukte viel het mee, er was voldoende plek in de trein, we konden zelfs zitten. Ging er vooral om dat iedereen tegelijk wilde instappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Wij hadden de laatste trein, ik zou er even rekening mee houden dat je ruim op tijd vertrekt. Heel veel mensen hadden het idee om zo laat mogelijk richting het station te komen maar die moesten echt duwen en trekken om in de trein te komen. Wij stonden 15 a 20 minuutjes klaar voor de trein kwam en dat ging prima vorig jaar. Maar qua drukte viel het mee, er was voldoende plek in de trein, we konden zelfs zitten. Ging er vooral om dat iedereen tegelijk wilde instappen.


Dan gaan wij ook maar iets eerder lopen (helaas want PN). Bedankt voor je antwoord :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja ik baal ook van PN.. gelukkig draait hij op zijn minst 1 uur en 15 minuten waardoor we alsnog veel kunnen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in! Het weer lijkt ook best te pruimen tot nu toe :) Naja veel slechter dan vorig jaar kon natuurlijk ook niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel vreemd dat Partyraiser relatief vroeg draait. Had Angerfist en DT wel eerder dan hem verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die heeft waarschijnlijk wel een boeking of 5-6, dus dat moet wel haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman wat is de kans dat je zimmersion (versie boeit niet) mee neemt op de stick. Of wellicht 1 plaat van het vazard album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Chroman wat is de kans dat je zimmersion (versie boeit niet) mee neemt op de stick. Of wellicht 1 plaat van het vazard album?


Super geschikt voor een openingssetje uiteraard >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
RTM93 schreef:
Chroman wat is de kans dat je zimmersion (versie boeit niet) mee neemt op de stick. Of wellicht 1 plaat van het vazard album?


Super geschikt voor een openingssetje uiteraard >.<

Ik zie niet in waarom je een openingset niet zou kunnen eindigen met zimmersion. Zelfde geldt voor wrong feelings of dreams or memories.

Het is maar een vraag hoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha of gewoon afsluiten met Seeker of Fire, zou Malua lachen vinden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die eerste paar platen van z'n nieuwe album zijn wel geschikt voor een openingsset hoor. Ik was sowieso van plan om er een daarvan te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik was sowieso van plan om er een daarvan te draaien.


Direct nog meer zin in je set vrijdag! Hopelijk schiet vrouwlief op met haar make-up zodat we optijd in de trein zitten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

Is maar goed dat ik niet hoef te wachten voor de entree, mooi op tijd binnen voor Chroman. Denk dat ik vrouwlief de taak mee geef om ff een kluisje te fixe en munten. Tot vrijdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Chroman wat is de kans dat je zimmersion (versie boeit niet) mee neemt op de stick. Of wellicht 1 plaat van het vazard album?


Is natuurlijk smaak, maar Zimmersion hoor je toch op bijna elk feest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 10:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die hier voorgaande jaren om 12 uur al voor de deur hebben gestaan? Openen ze de deuren pas stipt 12 uur of gaan die iets eerder open?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 10:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Iemand die hier voorgaande jaren om 12 uur al voor de deur hebben gestaan? Openen ze de deuren pas stipt 12 uur of gaan die iets eerder open?


Wat ik er van weet is dat ze sowieso niet eerder open gaan maar ook niet veel later! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Altijd iets later. 5-10 minuten.


Ook kansloos eigenlijk voor de DJs die openen, staan ze de eerste 30 minuten voor praktisch niemand te draaien.. tegen de tijd dat de eerste mensen binnen zijn en een kluisje/muntjes hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is inderdaad ontzettend jammer. Heb in 2014 de Raw Area mogen openen en het duurde inderdaad wel een minuut of 20 voordat de eerste bezoekers de tent in liepen. Gelukkig hadden we zelf wat gasten mee haha!

Maargoed, blijft hoe dan ook een toffe ervaring om op zo'n podium te mogen draaien!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Desley DD schreef:
RTM93 schreef:
Altijd iets later. 5-10 minuten.


Ook kansloos eigenlijk voor de DJs die openen, staan ze de eerste 30 minuten voor praktisch niemand te draaien.. tegen de tijd dat de eerste mensen binnen zijn en een kluisje/muntjes hebben.

Sowieso als je bedenkt dat je voor het hele feest betaald. ik vind het sowieso raar waarom er geen enkel feest is dat eerder dan de aanvangstijd de poorten opent. Behalve Qlimax. Gewoon een kwartier eerder, even lekker rustig muntjes halen en een kluis fixen om vervolgens de tent in te lopen net op het punt dat de eerste set begint.

Vitality schreef:
Heb in 2014 de Raw Area mogen openen

Zo lang geleden alweer..

Ik hoop nog ooit weer op een Goatbusters setje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Dat is inderdaad ontzettend jammer. Heb in 2014 de Raw Area mogen openen en het duurde inderdaad wel een minuut of 20 voordat de eerste bezoekers de tent in liepen. Gelukkig hadden we zelf wat gasten mee haha!

Maargoed, blijft hoe dan ook een toffe ervaring om op zo'n podium te mogen draaien!!


Ja.. balen joh. Hopelijk bewaard Chroman wat mooie plaatjes voor de laatste 30 minuutjes om de dag meteen goed te beginnen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Vitality schreef:
Heb in 2014 de Raw Area mogen openen

Zo lang geleden alweer..

Ik hoop nog ooit weer op een Goatbusters setje ^^


Vitality was/is niet van Goatbusters toch? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
RTM93 schreef:
Altijd iets later. 5-10 minuten.


Ook kansloos eigenlijk voor de DJs die openen, staan ze de eerste 30 minuten voor praktisch niemand te draaien.. tegen de tijd dat de eerste mensen binnen zijn en een kluisje/muntjes hebben.

Ik had er sowieso wel rekening mee gehouden dat je begint voor een lege tent, maar als om 12:10 de deuren pas open gaan is het wel een beetje apart :/

Maar goed, alsnog veel zin in en we bewaren natuurlijk het lekkerst voor het laatst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
RTM93 schreef:
Vitality schreef:
Heb in 2014 de Raw Area mogen openen

Zo lang geleden alweer..

Ik hoop nog ooit weer op een Goatbusters setje ^^


Vitality was/is niet van Goatbusters toch? :x

Nee ;) Maar toen ik de line up bekeek van dat jaar moest ik meteen weer denken aan die Goatbusters setjes die ik heb meegemaakt. Dat waren altijd super leuke sets en ik hoop ze nog weer een keer te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Vitality was/is niet van Goatbusters toch? :x

Nee klopt, was als Fanatics destijds.


RTM93 schreef:
Zo lang geleden alweer..

Pff waar blijft de tijd he... :oh:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten