Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Hardfest - Majestic Mayhem
Datum: 27-04-2018
Tijd: 12:00 - 00:00
Locatie: Universiteitsterrein Universiteit Twente
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.hardfest.nl/
Prijs: €21,75

Afbeelding

Line-up:
› HARDFEST MAIN
Radical Redemption Live
B-Front classics
Da Tweekaz
Adaro vs Crypsis
Psyko Punkz
Sub Zero Project
Audiotricz
Phuture Noize
Josh & Wesz Classics
Devin Wild
Dymonic
MC Villain

› HARDFEST RAW
Warface Heavy Artillery
Frequencerz
E-Fore Live
D-Sturb Live
Rebelion
Regain
Aggressive Act Live
Act of Rage
Requiem
Killshot
Jack of Sound
Malua
Nolz

› HARDCORE
Angerfist
Partyraiser
Destructive Tendencies
Neophyte
Drokz
Noize Suppressor
The Sickest Squad
Bodyshock
MC Syco
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is dus echt doodzonde op het gebied van euforisch :/ Desalniettemin wel aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opzich prima lineup. Devin Wild, Josh & Wesz Classics, Phuture Noize, Audiotricz, B-Front Classics, E-Force Live en zelfs de hardcore vind ik leuk met wat "klassieke" namen.

Zoals elk jaar hier ook weer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Die main tent was alle jaren nog matig gevuld en de Raw te klein. Aangezien ze de Raw niet kunnen vergroten lijkt me dit een prima oplossing. Gezien de line up het meest te vinden op de main. Mits ik niet hoef te werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 20:25 
 
Hardtraxxer

Hele goede line up. Zeker weer aanwezig dit jaar. Voornamelijk bij de raw te vinden. Vorig jaar hadden ze eindelijk een grotere tent bij de raw en met succes. Hopen op mooi weer !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessante namen voor mij zijn:
› HARDFEST MAIN
Radical Redemption Live (geen verwachtingen)
B-Front classics
Adaro vs Crypsis (geen verwachtingen)
Sub Zero Project (geen verwachtingen)
Audiotricz
Phuture Noize
Josh & Wesz Classics

› HARDFEST RAW
Frequencerz
D-Sturb Live

› HARDCORE
Angerfist

Wordt in ieder geval mooi pils wegtikken :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer dat zo ongeveer de helft van de Mainstage alsnog uit ‘raw’ acts bestaat, maar gezien de drukte de laatste jaren bij de RAW stage wel begrijpelijk.
Ik had daar toch liever nog iemand uit het rijtje Wildstylez, Noisecontrollers, Bass Modulators of Atmozfears bij willen zien.

Zou maar zo de eerste keer kunnnen worden dat ik HardFest ga overslaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
de Raw te klein.


dit is idd echt elk jaar een probleem :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 21:21 
 
Hardtraxxer

Mijn post uit het Hardfest 2017 topic, kan hm zo weer kopiëren dit jaar. Dat is makkelijk :P

Citaat:
Je haalt twee jaar geleden een complete Classic stage weg en plaatst daar 'slechts' 2 acts voor terug op de main. Je hebt al een complete RAW stage, maar plaatst alsnog 4 raw acts op de main... Tjah :x

Prima line-up natuurlijk voor nog geen twee tientjes, maar had met het verdwijnen van Fantasy Island toch iets meer verwacht eigenlijk. Had op de main dan ook daadwerkelijk alleen mainstream/euforische acts geplaatst en ergens op het terrein nog plek gezocht voor een Classic stage. Had makkelijk gekund lijkt me, zal geeneens heel veel duurder zijn maar dan had je het hele spectrum aan hardstyle toch een stuk uitgebreider aangeboden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Interessante namen voor mij zijn:
Radical Redemption Live (geen verwachtingen)
Adaro vs Crypsis (geen verwachtingen)
Sub Zero Project (geen verwachtingen)


sonnebloem schreef:
????¿¿¿¿
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
sonnebloem schreef:
Interessante namen voor mij zijn:
Radical Redemption Live (geen verwachtingen)
Adaro vs Crypsis (geen verwachtingen)
Sub Zero Project (geen verwachtingen)


sonnebloem schreef:
????¿¿¿¿


Namen die wel leuk zijn, maar waar ik niet echt iets speciaals van verwacht. Andere namen daarentegen springen er voor mij een stuk meer uit. Zat al te wachten op de eerste die er wat van ging zeggen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vorig jaar erg vermaakt grote kans dat ik dit jaar weer hier heen ga..
Eens kijken wie er allemaal mee willen dit jaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paar leuke namen maar ook veel waar ik niks mee kan! Absolutely speelt qua line-ups al een tijdje op safe (begrijpelijk gezien de markt) waar ze eerst veel meer met durf en verrassende namen programmeerden. Dat laatste vond ik persoonlijk veel toffer :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 09:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan heb je een raw area en dan dump je alsnog de mainstage vol met raw.

Vorig jaar een enorm matig feest, dus skip! Editie met de classics stage en Promo als afsluiter blijft het beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Mijn post uit het Hardfest 2017 topic, kan hm zo weer kopiëren dit jaar. Dat is makkelijk :P

Citaat:
Je haalt twee jaar geleden een complete Classic stage weg en plaatst daar 'slechts' 2 acts voor terug op de main. Je hebt al een complete RAW stage, maar plaatst alsnog 4 raw acts op de main... Tjah :x

Prima line-up natuurlijk voor nog geen twee tientjes, maar had met het verdwijnen van Fantasy Island toch iets meer verwacht eigenlijk. Had op de main dan ook daadwerkelijk alleen mainstream/euforische acts geplaatst en ergens op het terrein nog plek gezocht voor een Classic stage. Had makkelijk gekund lijkt me, zal geeneens heel veel duurder zijn maar dan had je het hele spectrum aan hardstyle toch een stuk uitgebreider aangeboden.


Dit dus. Als euforisch en classic liefhebber was dit enorm balen, sindsdien ook niet meer heen gegaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog geen editie van Hardfest gemist, en het zal dit jaar waarschijnlijk niet anders zijn :) . Vind de line up over het algemeen niet bijzonder, maar we zullen ons vast wel vermaken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de lineup - zeker voor die 20 euro - eigenlijk meer dan prima. Blijf hier met de vriendengroep meestal de hele dag op de main hangen, en de enige naam waar ik daar weinig mee heb is Psyko Punkz. Adaro vs Crypsis kan verder beide kanten opgaan, maar dat durf ik nog wel positief in te zien. Ben hier dan ook hoogstwaarschijnlijk gewoon voor de vijfde keer op rij aanwezig (begin me inmiddels wel een beetje oud te voelen :x).

Edit: Oh ja Da Tweekaz staan hier ook natuurlijk. Dan maar even gauw een broodje halen als Jägermeister of Frozen er aankomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van Adaro vs Crypsis verwacht ik eigenlijk meer van Adaro, terwijl dit een hele tijd niet zo geweest zou zijn. Crypsis weet mij (helaas) al een tijdje niet meer te boeien; want geen releases etc. Het anthem van hardbass van Adaro wordt voor mij met elke keer luisteren beter, hopen dat ie deze lijn ook doorzet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Van Adaro vs Crypsis verwacht ik eigenlijk meer van Adaro, terwijl dit een hele tijd niet zo geweest zou zijn. Crypsis weet mij (helaas) al een tijdje niet meer te boeien; want geen releases etc. Het anthem van hardbass van Adaro wordt voor mij met elke keer luisteren beter, hopen dat ie deze lijn ook doorzet. :thumbup:


Ik ben altijd wel bij Crypsis aanwezig, puur vanwege het mixwerk eignlijk :D .
Verder vind ik zijn laatste album als 1 van de weinige volgens mij wel erg vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2018 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig, wel jammer dat de line-up niet erg divers is. Maar B-Front classics, Phuture Noize en Josh & Wesz classics maken veel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets binnen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor de huis, tuin en keuken-djs onder ons: https://m.facebook.com/events/187930523 ... 3180786176
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets binnen :clap: paar euforische namen erbij zoals vorig jaar (bass modulators, noisecontrollers) was leuk geweest maar er staan verder wel genoeg leuke namen om me te vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Biermeeting linksvoah op de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Chroman heeft zo te zien de DJ contest van Hardfest voor de RAW gewonnen. Gefeliciteerd man! :D

Wow sick! Hoe gaaf is dat :yay: :yay: :yay:
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten