Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2016 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Volgende week Megabase op dezelfde locatie, moet ik me zorgen maken? :$


Ligt echt volledig aan het weer. Locatie en geluid was opzich wel prima maar die wind was niet te doen, al helemaal niet aan het strand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2016 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

Heb me kostelijk vermaakt. Set vd dag Tommy vs Wishmaster. Weer viel me 100% mee, af en toe een goed zonnetje gehad op de main. Waren met een grote, leuke groep dus qua sfeer zat het voor mij ook wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2016 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid was op de meeste plekken (voor NL begrippen) echt slecht. Je moest vaak wel echt op een heel specifiek punt staan, moest het nog oke zijn. Toch echt heerlijk vermaakt. Extra veel zin in Defqon nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2016 14:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanaf 8 uur 's ochtends onderweg geweest, lekker naar Vught gefietst omdat er geen bus reed vanuit Boxtel. Nadat we de busreis begonnen met wat buitenlanders die Frenchcore op hun telefoon aan hadden staan en aan de lachgas zaten om 9 uur 's ochtends vreesde ik het ergste. Gelukkig had na een tijdje iemand nog wat andere muziek aangezet via speakers ofzo, lekker inkomen met wat industrial en uk hardcore.

Rond kwart voor 11 aangekomen. Mooi op tijd dus voor Sinister Souls om 12 uur, not. De rij duurde zo gruwelijk lang. Niet alleen de ID-controles (16+ feest, dus stempels) zorgden voor vertraging, maar ook het feit dat er echt heel achterlijk gefouilleerd werd bij sommige rijen. Mijn broek die soort van zat opgerold werd losgemaakt om te kijken of er niks in zat verstopt ofzo, er werd in mijn schoenen gekeken etc. Ook de buitenlanders die tassen bij hadden die eruit zagen alsof ze heel de wereld over gingen reizen werkten niet echt mee.

Na eindelijk binnengekomen te zijn na meer dan een uur in de rij te hebben gestaan gingen we naar Sinister Souls. Na even genoten te hebben van fijne snares was ik meteen al vergeten hoe kut de rij en heenreis waren. Tuh Tuh Duh altijd erg leuk.

Hierna naar Peaky Pounder en Rude Awakening op de Industrial, waar ik toch wel erg benieuwd naar was. Toen deze set een kwartier bezig was was het al wel duidelijk, dit was zo verschrikkelijk lomp/smerig/hard/extreem. Heel de set was een ''holy shit wat de fuck is dit'' moment. Echt heel erg positief verrast. Ook grappig om Geck-O daar nog in die zaal te hebben zien staan, toch wel wat anders dan zijn producties.

Tussen 2 en 3 even wat gegeten en nog even bij verschillende stages gekeken. Wat wel even een wtf-momentje was was toen The Panacea ineens een gekke remix van Outbreak - Bassface draaide :')

Bij Eye-D & Hidden werd het weer een stuk drukker, en terecht natuurlijk. Hoogtepunt van deze set was 1 bizar lompe (nieuwe van wat ik hoorde van Steffnov :P) track die me een beetje aan ST deed denken, maar dan in de sounds van deze heren, opgevolgd door Once Upon A Time In Porto :loving:

Kwartiertje eerder weggegaan om naar Mindustries LIVE te gaan. Wat was dit ziek zeg. Nog nooit zoveel bizarre kicks en kickrolls gehoord in een half uur. Een van de vetste sets van de dag vond ik. Sfeer was ook lekker, ging goed los.
Na dit lompe beukwerk begon Fracture 4, 1 van mijn favoriete hardcore artiesten dus ik keek hier erg naar uit. Hij begon erg rustig, stapje terug na Mindustries wat op zich wel te verwachten was. Helaas was het geluid echt belabberd, wat deze set toch een beetje heeft doen tegenvallen voor mij. Doordat de hoge tonen echt heel zacht stonden hoorde je bijna geen melodieën, wat natuurlijk erg jammer is aangezien de breaks in zijn tracks echt prachtig zijn.

TOA & Wavolizer was genieten, zoals verwacht. Hun producties zijn heerlijk en hun mixwerk ook, niks op aan te merken.

Hierna heel de avond in de Crossbreed gestaan. Geluid was in het midden wel goed te doen, aan de zijkanten weinig bass. Ik blijf die combinatie van lompe kicks en fijne snares echt heerlijk vinden.
Ook Hellfish heeft mij in het eerste half uur erg positief verrast, wat een gruwelijk lompe kicks waren dat :love: . Wat wel jammer was is dat hij daarna iets te veel (mijn mening natuurlijk :P) omhoog ging met het BPM, was niet leuk meer.

Daarom nog even kwartiertje bij Deathmachine & The DJ Producer gekeken. Wat een overkill aan bass daar in het midden van de zaal, aan de zijkant ging het nog wel.

Weer terug naar de Crossbreed dus, waar Sa†aN begon met de afsluiter . De Rus met het masker zette echt een bizarre, chaotische, lompe set neer. Maarja, wat verwacht je met zijn tracks? O.a. Surrender en Breath Of Creation gehoord :worship:

Al met al heerlijk festival dus.

+++++++ Muziek
+ Eten

--- Rij
- Weer, was erg koud als je naar een andere stage wilden lopen of even ging eten
- Geluid soms
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2016 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paar schoonheidsfoutjes van de organisatie en het weer zat niet mee, maar een feestje maak je zelf.
Apart dat er gewoon artiesten afwezig waren trouwens.

Geluid op de frenchcore/terror was al opgeblazen (?) voordat ik binnen was dus heb het twee keer vijf minuten geprobeerd, maar daar was geen beginnen aan. Grootste deel bij de main en crossbreed geweest uiteindelijk.

Grootste punt van ergernis was bij mij wel een beetje verschil in het niveau tussen sommige dj's/acts.


+++ De line-up. Origineel als altijd.
+ De locatie lijkt me erg geschikt als het mooier weer is.
- Weer
- Geluid op sommige plekken, vooral het feit dat een meter een verschil kan maken in een tent.
-- Bartoch vs The Punisher. En dan vooral de eerste van de twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ministry Of Distortion schreef:
-- Bartoch vs The Punisher. En dan vooral de eerste van de twee.

Bartoch kan inderdaad niet zo heel goed draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 08:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ministry Of Distortion schreef:
-- Bartoch vs The Punisher. En dan vooral de eerste van de twee.

Bartoch kan inderdaad niet zo heel goed draaien :P

Nja, nu heb ik toch Crispy Bassdrum voor het eerst gehoord op 195 bpm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ministry Of Distortion schreef:
stefan_helmond schreef:
Ministry Of Distortion schreef:
-- Bartoch vs The Punisher. En dan vooral de eerste van de twee.

Bartoch kan inderdaad niet zo heel goed draaien :P

Nja, nu heb ik toch Crispy Bassdrum voor het eerst gehoord op 195 bpm.

Hahahahahahahahah wat kut moet dat zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat was wel even slikken ja, het was ook al de vierde keer geloof ik dat ik hem op de main hoorde.
Later nog een overgang met Angerfist & RR - Repercussion (170 bpm) en Tha Playah - Driven By Hate (200 bpm) waarbij die laatste een beat te laat zat, luisterde niet heel lekker weg zeg maar :huh:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten