Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoogtepunt v.h feest? Of gewoon doodswens?

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... =bookmarks
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf de achterkant

http://www.vkmag.com/magazine/gekke_vro ... f_hardcore

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja trieste actie! Heb mezelf wel goed vermaakt, vooral in de Footworxx en Extreme Darkness geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je daar beneden staat krijg je toch een spontane hartverzakking van angst als je loopt te wausen? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Hoogtepunt v.h feest? Of gewoon doodswens?

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... =bookmarks


En of het het hoogtepunt was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Als je daar beneden staat krijg je toch een spontane hartverzakking van angst als je loopt te wausen? :/


Kan ik bevestigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 15:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoe de fuck kan ze daar uberhaupt komen? Slechte beveiliging/toezicht in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2016 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Hoe de fuck kan ze daar uberhaupt komen? Slechte beveiliging/toezicht in mijn ogen.

Ze is waarschijnlijk ergens onderdoor gekropen en zo op de achterkant van het podium terechtgekomen. Podium was erg breed en ze hadden zover ik weet geen personeel staan tussen de stage en de ''dranghekken''. Wat ik niet begrijp is dat ze uberhaupt bovenaan is gekomen. Een beetje beveiliger met een geweten gaat er dan toch direct achter aan?

JeroenB93 schreef:
Als je daar beneden staat krijg je toch een spontane hartverzakking van angst als je loopt te wausen? :/


Jup, ik was ook vrij erg van de kanarie en ik raakte toch ook wel zwaar in paniek. Heb wel eens van die LSD verhalen gehoord van jongens die gewoon van 8 hoog uit het raam van een flat springen omdat hun beoordelingsvermogen gewoon foetsie is. Ik zag het al heeelemaal gebeuren.

Ze gooide zelfs nog haar benen over de rand heen waar verder niets van steun onder zat(richting het publiek dus). Het waaide ook gewoon fuking hard. Wat bezielt je dan zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Magnetron schreef:
Hoe de fuck kan ze daar uberhaupt komen? Slechte beveiliging/toezicht in mijn ogen.

Ze is waarschijnlijk ergens onderdoor gekropen en zo op de achterkant van het podium terechtgekomen. Podium was erg breed en ze hadden zover ik weet geen personeel staan tussen de stage en de ''dranghekken''. Wat ik niet begrijp is dat ze uberhaupt bovenaan is gekomen. Een beetje beveiliger met een geweten gaat er dan toch direct achter aan?

JeroenB93 schreef:
Als je daar beneden staat krijg je toch een spontane hartverzakking van angst als je loopt te wausen? :/


Jup, ik was ook vrij erg van de kanarie en ik raakte toch ook wel zwaar in paniek. Heb wel eens van die LSD verhalen gehoord van jongens die gewoon van 8 hoog uit het raam van een flat springen omdat hun beoordelingsvermogen gewoon foetsie is. Ik zag het al heeelemaal gebeuren.

Ze gooide zelfs nog haar benen over de rand heen waar verder niets van steun onder zat(richting het publiek dus). Het waaide ook gewoon fuking hard. Wat bezielt je dan zeg :/

Ja wtf man.. begon ook meteen te roepen DOE FUCKING NORMAAL! Bizar dat ze daar overheen stapte, draaide me al half om, no way dat ik dat ga aanzien mocht ze naar beneden pleuren :P

OT: Nog nooit zo genote nvan een hardcorefeest. Enkel Doninator geweest maar vooral bij RAW gestaan, maar heb echt bizar genoten! Dirty Bastards MVP!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 17:13 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb het zelf helemaal niet meegemaakt dat ze daar stond. Ik was in de Ravezone toen.
Het feest is super georganiseerd verder. Geen overvloed aan criminele ingehuurde mafkezen als beveiliging.
Vond eigenlijk dat er misschien iets te weinig beveiliging rondliep :D . Opzich kan Q-Dance hier wel wat van leren vind ik met die vage Maximus/Crowdcontrol figuren.

Verder zeker een leuk feest gehad. Maar ik vond het eigenlijk niet zo bijzonder.
Bij elk hardcore feest bedenk ik me van: Ik ben echt een hardstylefiguur. Hardcore is zeker vet. Maar hardstyle is het type muziek dat me echt tot in het bot tot zijn greep heeft. :D

Ik heb ook het idee dat er bij hardcore veel meer 'idiote' figuren rondlopen als bij de hardstyle feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Mod edit: Laat mensen even in hun waarde. Geen privé links aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mod edit: Zelfde als hierboven
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze is in ieder geval alles behalve een heldin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ze is in ieder geval alles behalve een heldin.

Helemaal mee eens. Heb ook elders gezien tussen Facebook reacties dat ze een professioneel klimmer zou zijn, iemand die misschien nog meer weet. Ben wel benieuwd naar het vervolg. Je hoort er ook verder niks meer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overal waar je kijkt gaat het over d'r. Mag van mij wel afgelopen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ah case closed http://www.omroepbrabant.nl/?news/24914 ... core+.aspx
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die domme wicht heeft d'r portie aandacht wel gehad.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten