Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Dus dit is dan ook gelijk een vervanger voor Euphoria? Zou dat persoonlijk erg jammer vinden :cry:


Voorgaande jaren was er toch ook nog Euphoria naast Thrillogy/Unlocked. Enige wat ik me zou kunnen bedenken waardoor dit feest er een aanleiding toe is zijn de euforische namen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb het gevoel dat dit totaal niet gaat lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Indy schreef:
Dus dit is dan ook gelijk een vervanger voor Euphoria? Zou dat persoonlijk erg jammer vinden :cry:


Voorgaande jaren was er toch ook nog Euphoria naast Thrillogy/Unlocked. Enige wat ik me zou kunnen bedenken waardoor dit feest er een aanleiding toe is zijn de euforische namen hier.


Oh niet naar gekeken haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 13:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Marketing eersteklas weer hoor :lol: . Lage ticketprijs valt me wel op
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Wellicht heeft de ticketprijs wel te maken met de locatie. Ik ken de locatie zelf niet maar ik weet dat bij de prijs voor indoorfeesten vaak de kosten van de locatie de doorslag geeft of een feest duur wordt of iets goedkoper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die ondertitel ook... A Hardstyle Halloween... kan dat niet creatiever? Je kan zoveel vette dingen bedenken met Halloween en dan kom je met dit aanzetten. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Marketing eersteklas weer hoor :lol: . Lage ticketprijs valt me wel op


''Oke wie van de stagiaires heeft zijn opdracht nog niet af? Hier doe met deze line up maar iets..''
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit feest moet wel afgelast gaan worden lijkt me haha..er staan nu maar liefst 50 mensen op aanwezig op FB xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elk persoon die een beetje kennis van de scene heeft, weet dat dit gewoon echt een ruk line Up ook gewoon is. Dit is voor bijna niemand interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik vind dit gewoon een line Up dat nooit veel mensen zal kunnen aantrekken. Aangezien veel raw liefhebbers dus ook weinig met euphoric hebben en ik vind de euphoric line up nou ook weer niet zo heel denderend. Ik bedoelde het ook meer van: B2S moet beter weten en met een interessantere line up komen dat mensen aantrekt. Doelde niet specifiek op smaak met mijn opmerking
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Elk persoon die een beetje kennis van de scene heeft, weet dat dit gewoon echt een ruk line Up ook gewoon is. Dit is voor bijna niemand interessant

Dit zijn gewoon namen die ook op de Defqon mainstage/Blue zouden kunnen staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
RoyAPO schreef:
Elk persoon die een beetje kennis van de scene heeft, weet dat dit gewoon echt een ruk line Up ook gewoon is. Dit is voor bijna niemand interessant

Dit zijn gewoon namen die ook op de Defqon mainstage/Blue zouden kunnen staan xd

Truee maar het gaat om het totaalplaatje en dat vind ik iedergeval gewoon ruk en waarschijnlijk laat dat zich ook wel zien in de kaartverkoop. Snap zelf ook wel dat er bekende dj's staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

Kut thema en tegenwoordig willen mensen of euforisch of raw. die opbouw in de avond interesseert al bijna niemand meer. De mensen die hier zitten en er wel van houden zijn echte de kleine 5% . Ik hoor ook niemand over dit feest nergens niet. Nee dit wordt hem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Dit feest moet wel afgelast gaan worden lijkt me haha..er staan nu maar liefst 50 mensen op aanwezig op FB xd


Haha wtf, dat is wel heel treurig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Kut thema en tegenwoordig willen mensen of euforisch of raw. die opbouw in de avond interesseert al bijna niemand meer. De mensen die hier zitten en er wel van houden zijn echte de kleine 5% . Ik hoor ook niemand over dit feest nergens niet. Nee dit wordt hem niet.


Ik wordt hier zo verdrietig van he :(. Dat zo weinig mensen meer die opbouw kunnen waarderen. Vind dat juist echt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind t ook wel tof maar ik vind gewoon de meeste euphoric bij lange na niet interessant. Alleen de spirit of hardstyle groep, Wildstylez, Headhunterz, DBSTF en Sound Rush vind ik interessant. De rest kan me echt een worst wezen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij persoonlijk een hele fijne line-up :thumbsup:. Optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

opbouw :drool: als het doorgaat sowieso bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Elk persoon die een beetje kennis van de scene heeft, weet dat dit gewoon echt een ruk line Up ook gewoon is. Dit is voor bijna niemand interessant


Vind het juist mooi om te zien dat ze eens wat meer met de euforische namen durven te doen op zo'n soort feest.
Het is misschien niet allemaal helemaal mijn smaak maar dat is iets persoonlijks, heeft niks te maken met een ruk line up.

Maar goed ik heb natuurlijk ook totaal geen kennis van de scene, zat voorheen in de scene van de hardrock en de Ierse folkmuziek maar ben de laatste maanden toch eens bij de harde elektronische dansmuziek aan het kijken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maikelo schreef:
Maar goed ik heb natuurlijk ook totaal geen kennis van de scene, zat voorheen in de scene van de hardrock en de Ierse folkmuziek maar ben de laatste maanden toch eens bij de harde elektronische dansmuziek aan het kijken ^^

Welkom in onze scene!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Welkom in onze scene!


Dankjewel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je vragen hebt kun je altijd bij Ricardo terecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou eigenlijk gewoon bij iedereen hoor. WE ARE ONE BIG FAMILY!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het al uitgelegd dat het meer om het totaalplaatje gaat. Ik had het misschien (alweer) beter kunnen verwoorden #guilty

Het is commercieel gezien een ruk line up. Dat had ik er aan toe moeten voegen denk ik :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Het is commercieel gezien een ruk line up. Dat had ik er aan toe moeten voegen denk ik :corn:

Want? DBSTF met hun album krijgen weer flink wat populariteit, Ran-D, Rebelion, Adaro, Requiem en Public Enemies zijn normaal gesproken populair. SZP en PN stijgen enorm in populariteit. Adrenalize, Rebourne en Code Black volg ik niet meer maar ik kan me niet voorstellen dat die weinig fans hebben. Leg eens uit hoe dit dan commercieel gezien een ruk line-up is?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten