Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah de populariteit van public enemies en Requiem valt naar mijn inziens reuze mee. Zelfde geldt voor Rebourne, Code Black en Adrenalize. Ik spreek zat mensen op feesten, ook buiten hardtraxx om, en ik hoor deze namen vrijwel nooit vallen. Dat zijn al 5 acts die niet echt publiekstrekkers zijn. Wat blijft er dan over? Met de andere feesten in die periode in het achterhoofd

Daarnaast is het contrast (helaas) gewoon te groot voor de scene. Hard Bass heeft tenminste dan nog een goed concept en een grote naam waardoor het goed verkoopt. Denk dat dit feest ook wat aantrekkelijker zou zijn als je Requiem vervangt door Frequencerz en een Rebourne door een Sound Rush. Stuk bekendere namen en je houdt nog steeds hetzelfde concept

Ik wijt mijn eerste opmerking in deze discussie aan slaapgebrek want bij nader inzien snap ik ook niet waarom ik die opmerking zo maakte :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 09:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Denk dat dit feest ook wat aantrekkelijker zou zijn als je Requiem vervangt door Frequencerz en een Rebourne door wat Ierse Folk .


Ja maar als je het zo bekijkt kun je bij ieder feest wel namen omwisselen om het interessanter te maken voor jou persoonlijke smaak :P Sinds wanneer ben jij trouwens ook van de Ierse Folk??!1!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar 360 aanwezigen op Facebook. Zal deze doorgaan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon lekker aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Gewoon lekker aanwezig :thumbsup:


Gaat er wel eens een weekend voorbij waar je niet naar een feestje gaat? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Paultheone schreef:
Gewoon lekker aanwezig :thumbsup:


Gaat er wel eens een weekend voorbij waar je niet naar een feestje gaat? :D


Haha, niet vaak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mensen vanwaar die haat hier.
Line up is juist goed, een keer een feest zonder Radical of Frequencerz en dat is zeker een keer leuk.
voor de rest word het gewoon weer gezellig meezingen met Zombie.
Hoop echt dat b2s dit niet gaat verzieken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 22:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wokkie schreef:
een keer geen feest zonder Radical of Frequencerz

Dus Radical en Frequencerz staan er wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 22:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Respect voor B2S om het feest door te laten gaan ondanks dat er maar weinig animo voor lijkt te zijn [540 bezoekers op Facebook]

Heb er in iedergeval al veel zin in :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 13:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niet dat Facebook nou zo'n meetlat is voor aanwezigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee inderdaad , maar het geeft wel een goede indicatie. Misschien halen ze de 500 bezoekers niet eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Niet dat Facebook nou zo'n meetlat is voor aanwezigen.

Nee, maar het zegt zeker wel iets over de populariteit van het evenement. Loudfest had ~1200 aanwezigen en ~2800 geinteresseerden op Facebook, en was bij lange na niet uitverkocht. Dit evenement heeft minder dan 600 aanwezigen en ~2200 geinteresseerden, dus dan trek je toch snel conclusies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergeet niet dat loudfest 3 areas had. Haunted heeft maar 1 area. Dus met 1/3 van de ruimte ongeveer de helft van het bezoekersaantal van loudfest op aanwezig. Het zou zo maar eens mee kunnen vallen qua drukte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gratis kaarten via Hard News gewonnen en het is in de buurt, dus toch even langs gaan!

Vriendin van me had ook via Hard News kaartjes gewonnen, weet niet of meer mensen dit hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op de snapchat van b2s zag het er behoorlijk leeg uit. Hoe was dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
Op de snapchat van b2s zag het er behoorlijk leeg uit. Hoe was dit?

Viel mij ook op. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 13:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Op de snapchat van b2s zag het er behoorlijk leeg uit. Hoe was dit?

In het begin was dit inderdaad erg opvallend, maar naar het midden van de avond viel de leegte wel mee volgens mij.


Beknopt verslagje

Ik was goed op tijd in Roffa, maar ik was te koppig om de watertaxi te nemen, dus maar ga lopen vanaf Centraal. Heb er twee uur gedaan om rond de Waalhaven te lopen >.<

Eén van de beste sets van de avond vond ik Bass Modulators, die gewoon even Tat & Zat - Scary Track dropten :love: Schaamteloos erop los gebeukt.

Requiem nam er enkele E-Force & Delete platen bij en ging eigenlijk net iets te hard op dat moment.
Daarna kwam Adaro met een "standaardsetje" best jammer... Ik had op plaatjes als "Haunter Of The Dark" gehoopt.
Rebelion vond ik eigenlijk best oké, de helft van hun tracks kunnen me wel bekoren.

Vond het jammer dat de Dj's niet meer inspeelde op het thema , zeker de eerste twee sets waren me iets te happy.

Wel echt een minpunt om na het evenement terug in Rotterdam te komen, dit was enkel mogelijk met Taxi.

Verder wel een leuk feest gehad. Inkleding was ook goed gedaan.

Nu is de vraag of het succesvol genoeg was om een jaarlijks evenement te worden? Ik denk eerlijk gezegd van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 14:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thrillogy moet gewoon weer terug komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Thrillogy moet gewoon weer terug komen!

:yes:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten