Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 14:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Feest: Haunted - A Hardstyle Halloween
Datum: 28-10-2017
Tijd: 22:00 - 07:00
Locatie: RDM Onderzeebootloods
Ticketsale: http://119056-haunted-nl-2017.s3-eu-wes ... index.html
Prijs: €29,50 (ex. fee)

Line-up:
D-Block & S-te-Fan
Ran-D
Bass Modulators
Rebelion
Dj Adaro
Requiem
Adrenalize
Rebourne
Sub Zero Project vs Phuture Noize
Code Black live
Public Enemies live
Hosted by MC DL

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardige line-up, goede verhouding raw/euforisch. Jammer van de afstand, Rotterdam is toch echt te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis Thrillogy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk geprobeerd, maar nee de line-up en locatie doet het hem niet.
2 a 3 leuke namen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik mis Thrillogy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 15:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik keek even naar Thrillogy sinds 2010. Alleen 2010 en 2011 hadden eigenlijk maar een leuke line-up imo.

Maar met nieuw leven in Thrillogy en het opnieuw beginnen met artiesten kiezen (dus de voorgaande geweest tellen weer mee) zou het zo weer een goed feest kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond Thrillogy 2012 en 2013 ook geweldige feesten. Toen waren dat nog aansprekende namen. Inderdaad zou dat nu wat anders liggen misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

B2S is echt zoekende.. I.p.v. een poster op decibel of wat voor een marketing dan ook.. bam, we gooien een feest online..
Trekt me verder ook totaal niet aan en is voor mij doen dan ook te ver weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Leuk geprobeerd, maar nee de line-up en locatie doet het hem niet.
2 a 3 leuke namen..

Niet? Ik vond die locatie eigenlijk wel dik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 15:30 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Ik keek even naar Thrillogy sinds 2010. Alleen 2010 en 2011 hadden eigenlijk maar een leuke line-up imo.

Maar met nieuw leven in Thrillogy en het opnieuw beginnen met artiesten kiezen (dus de voorgaande geweest tellen weer mee) zou het zo weer een goed feest kunnen worden.

Zijn leuke concepten inderdaad, maar je bent zo snel door de geschikte artiesten heen. Ook Q-Dance lijkt moeite te hebben met het vinden van een geschikte headliner voor X-Qlusive, laat staan wanneer je als B2S zijnde 2 artiesten per feest neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
B2S is echt zoekende.. I.p.v. een poster op decibel of wat voor een marketing dan ook.. bam, we gooien een feest online..
Trekt me verder ook totaal niet aan en is voor mij doen dan ook te ver weg.

Inderdaad, b2s lijkt het een beetje verloren te zijn.
Decibel wat niet meer snel uitverkocht raakt, Knock Out! wat geflopt was en gestopt is, Thrillogy gestopt.. en hoor weinig meer over Loudness of Euporia.

Haunted kan een leuk initiatief zijn maar valt ook weer in een drukke tijd, dus verwacht niet dat dit uitverkocht raakt (tenzij de locatie klein is).
Hopelijk weten ze zich nog een beetje te herpakken de aankomende tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word hier ook niet echt warm van helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De poster nodigt ook niet heel erg uit om eerlijk te zijn. Kinder kleurplaat. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 15:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
De poster nodigt ook niet heel erg uit om eerlijk te zijn. Kinder kleurplaat. :x

Nou heb ik het zelf nooit op een poster af laten hangen of ik wel of niet naar een feest ging :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat misschien niet. Maar een poster is wel vaak het eerste wat je ziet van een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rotterdam :clap: :clap:

Wel op het laatste moment sowieso kaartje halen want de kans dat dit feest gaat slagen is naar verwachting niet zo hoog :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het niet op dezelfde avond als Thunderdome zou zijn had ik misschien nog wel gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 16:26 
 
Hardtraxxer

Ook zo'n typische twijfel line-up eigenlijk. Ja je kan zeggen gevarieerd, maar persoonlijk zou ik al niet gaan omdat je weet dat je vanaf 0430 naar namen moet luisteren als Adaro, Rebelion en Public Enemies waar ik 0,0 geïnteresseerd in ben. Zo zullen er ook raw liefhebbers zijn die niet gaan, omdat ze niet op meerdere uren euforische hardstyle zitten te wachten.

Misschien is de eindconclusie ook wel dat je het als organisatie zijnde zelden goed kan doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
B2S is echt zoekende.. I.p.v. een poster op decibel of wat voor een marketing dan ook.. bam, we gooien een feest online..


Ik vind anders dat ze erg veel zooi over decibel online gooien :huh:
vind het niet heel vreemd dat ze met iets naders komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk eigenlijk geen eens dat dit feest doorgaat uiteindelijk :lol:. Veel leukere feesten dan dit rond die periode + kut bereikbaarheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 18:08 
 
Hardtraxxer

Dit feest voelt een beetje als de laatste stuiptrekking van b2s. Ook de manier hoe de tekst is geschreven, je merkt aan alles dat er iets niet klopt binnen de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Locatie is wel echt vet, maar verder is dit toch totaal geen leuk innovatief concept? b2s is het echt kwijt idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gigg schreef:
Dit feest voelt een beetje als de laatste stuiptrekking van b2s. Ook de manier hoe de tekst is geschreven, je merkt aan alles dat er iets niet klopt binnen de organisatie.


wtf is dit B2S, wat voor poster >.<

Van geweldige edities Thrillogy, naar een half bakken concept in de jaarbeurs naar dit...

treurig

ik mis Thrillogy ook, was elk jaar vaste prik voor mij vanaf de Noisecontrollers/Isaac/weetiknietmeer editie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus dit is dan ook gelijk een vervanger voor Euphoria? Zou dat persoonlijk erg jammer vinden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, zou bizar zijn? Alle concepten de deur uit en lekker een 13/12 feest geven
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten