Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 17:56 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Basshunterzz schreef:
Al ben ik ook bang dat deze scene uiteindelijk ten onder gaat onder gaat aan de commercie en wij straks 90 euro moeten neertellen voor een leuk Headhunterz setje van 3 uur in de Ziggo Dome.


Zolang er mensen zijn die het geld daarvoor neerleggen wel. Vraag en aanbod.


Dan komen de boycots vanzelf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Grim schreef:
Basshunterzz schreef:
Al ben ik ook bang dat deze scene uiteindelijk ten onder gaat onder gaat aan de commercie en wij straks 90 euro moeten neertellen voor een leuk Headhunterz setje van 3 uur in de Ziggo Dome.


Zolang er mensen zijn die het geld daarvoor neerleggen wel. Vraag en aanbod.


Dan komen de boycots vanzelf xd


Ik denk dat de EDM wereld en die grote zangers wel bewijzen dat er altijd wel een kudde schapen is die toch wel blijft betalen. En als mensen het gaat boycotten maken ze die artiest wel zo exclusief dat we straks alleen nog maar die artiesten kunnen zien als we de volle mep betalen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 18:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan ga je toch niet.

Mensen doen nu alsof dit hun enige keuze is qua feest om Headhunterz te zien :lol:

Zoals gezegd, grote EDM artiesten doen dit ook, als je ze op een ander feest voor minder wilt zien, dan doe je dat.
De rede dat deze feesten korter en duurder zijn is meestal omdat er een speciale act omheen wordt gebouwd wat je bij andere optredens niet ziet, wat bij SHM en Porter & Madeon ook het geval was, dingen die ze bij gewone setjes op een Tomorrowland niet deden en ook nooit zouden kunnen doen.

Niemand weet nog eens wat HHZ gaat doen, maar je bent zelf toch slim genoeg om te zien dat hij niet simpelweg even wat gaat draaien.

Ben je de grootste HHZ fan en wil je dit graag meemaken vanwege de extra's, dan betaal je het. Vind je het prima om hem gewoon een setje te zien draaien, dan pak je een feest mee waar hij draait. Men rept alsof de scene er aan gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat het in de EDM scene gebeurt betekent niet dat het opeens minder schandalig is en het ook in de hardstyle scene kan.
Ik vind mezelf een vrij grote headhunterz fan maar ik kan geen goede reden bedenken dat ze zo'n hoge prijs vragen hiervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ’s horen imo gewoon geen ‘concert’ te geven. Laat dat lekker over aan muzikanten die zingen of een instrument bespelen of producers die echt live iets kunnen neerzetten. Of je moet het 3,5 uur combineren met zang en instrumenten maar dat gaat niet gebeuren natuurlijk. Een concert is dus van zichzelf al duur en ga dr al bijna nooit heen en dan moet ik nu 38 euro gaan betalen om iemand plaatjes te zien draaien wat iedereen kan en dan misschien wat extraatjes? No way :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Is 'dan ga je toch niet' het nieuwe 'maak het lekker zelf als je het beter weet'? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 19:29 
 
Hardtraxxer

Heb je wel een lange afterparty xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Is 'dan ga je toch niet' het nieuwe 'maak het lekker zelf als je het beter weet'? :lol:

Ja inderdaad, even voor de duidelijkheid: ik geef gewoon m'n mening over hetgeen ik lees. Er is verder geen line-up, geen concept en enkel een karige eindtijd bekend.

maar we kunnen het natuurlijk ook gewoon weer over pep snuiven hebben. zeg het maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
maar we kunnen het natuurlijk ook gewoon weer over pep snuiven hebben. zeg het maar

5 gram bitte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 19:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mod edit: off-topic dus weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Of je moet het 3,5 uur combineren met zang en instrumenten maar dat gaat niet gebeuren natuurlijk.

En hoe weet jij dat :P

Zou er eigenlijk helemaal niet van op kijken als het wel zoeits word. Zijn tracks en interludes van het ablum lenen zich imo perfect voor een koor en orkest. Denk dat je daar iets super vets omheen zou kunnen bouwen.

Ga hier zelf niet heen, maar ben toch wel erg benieuwd naar hoe dit ingevuld gaat worden :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Zijn tracks en interludes van het ablum lenen zich imo perfect voor een koor en orkest. Denk dat je daar iets super vets omheen zou kunnen bouwen.


Ja gvd Sendert als ik wil slapen ga ik wel naar een lezing!!!11
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Mod edit: off-topic dus weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jackSparrow schreef:
Heb je wel een lange afterparty xd


xd xd xd

Persoonlijk vind ik het een beetje overdreven allemaal, Willem we weten nu wel dat je terug bent. Ga gewoon lekker muziek maken, draai op feesten. Maar krijg nu wel een beetje het idee alsof ie zichzelf als god ziet ofzo. Vind zijn muziek heel tof hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar het is wel klaar nu ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Royvn_ schreef:
Schrijf gewoon een boek

Pannenkoek


Zat al te wachten op deze reactie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 21:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Dat het in de EDM scene gebeurt betekent niet dat het opeens minder schandalig is en het ook in de hardstyle scene kan.
Ik vind mezelf een vrij grote headhunterz fan maar ik kan geen goede reden bedenken dat ze zo'n hoge prijs vragen hiervoor.


Hoezo schandalig, hardstyle is ook EDM en headhunterz is lange tijd een house DJ geweest. Het dit hoort niet vind ik ook weer zo kortzichtig. Waarom zou je het niet moeten doen? Waarom is dat nou weer taboe.

Porter en Madeon deden het en speelden het gros van hun muziek live op verschillende instrumenten met z'n tweeen tegelijk, waar ze niet even hun nummers draaiden maar het deed lijken als een groot nummer met vanalles live er bij. Was een behoorlijke beleving. Compleet iets anders dan een DJ setje, dat is zo goed als altijd zo bij dit soort concerten. Het zijn allemaal DJ's en EDM Producers, waarom hardstyle dan niet? Mensen die roepen "het werkt niet" hebben het nog nooit gezien.

En de rede dat "Dan ga je er toch niet heen" werkt is dat je klaagt over een feest dat niet in jouw straatje ligt, je ook niet heen zou gaan en ook het geld nooit voor over zou hebben. Andere mensen wel. Het is geen "feest" het is een "concert". Dat doen EDM DJ's ook al jaren, sinds Faithless al.

Dat is het zelfde als klagen dat een Thy Art Is Murder ergens optreedt voor 20 euro, niemand hier zou er een fuck om geven maar nu het Headhunterz is opeens wel. En over "we weten dat je terug bent" volgens mij staat dit feest in het teken van zijn album en ik denk het verhaal er achter en naartoe. Dus zoals het lijkt is het gewoon iets wat je wil als echte fan van Headhunterz of niet. Paradiso is ook niet zo groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 22:17 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Mod edit: off-topic dus weg

Mods zijn scherp vandaag. :cool:


TBH wanneer B-Front dit zou doen zou natuurlijk half hardtraxx allang €40 apart hebben gelegd (inclusief ikzelf)
:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil een concert van Ophidian :drool:. Een van de weinigen die denk ik echt een full-on concert zou kunnen geven in de hardere stijlen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 09:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En de rede dat "Dan ga je er toch niet heen" werkt is dat je klaagt over een feest dat niet in jouw straatje ligt, je ook niet heen zou gaan en ook het geld nooit voor over zou hebben. Andere mensen wel. Het is geen "feest" het is een "concert". Dat doen EDM DJ's ook al jaren, sinds Faithless al.

Wat zijn nog meer verschillen tussen concert en feest buiten veel minder lang en dus in verhouding duurder en geen volledige line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 09:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Broken Balance schreef:
En de rede dat "Dan ga je er toch niet heen" werkt is dat je klaagt over een feest dat niet in jouw straatje ligt, je ook niet heen zou gaan en ook het geld nooit voor over zou hebben. Andere mensen wel. Het is geen "feest" het is een "concert". Dat doen EDM DJ's ook al jaren, sinds Faithless al.

Wat zijn nog meer verschillen tussen concert en feest buiten veel minder lang en dus in verhouding duurder en geen volledige line-up?


Een concert is live, een feest niet echt op hele kleine uitzonderingen na. Je krijgt waarschijnlijk iets compleet anders dan een DJ setje. Dat voorbeeld van Porter & Madeon zul je nooit op een indoor feest/festival zien. Als het gebrekkig is uiteindelijk neem ik het terug, maar geschiedenis leert dat bij dit soort feesten een enorm andere insteek te zien is.

Op een feest staat de DJ er een uurtje, hier langer dus je kan wel verwachten dat hij iets uitgebreids gaat doen, kun je ook van de titel en de informatie wel aflezen.



Dit is een klein stukje van wat ze uiteindelijk deden (de hele achtergrond ging aan hoor), zoals je ziet hebben ze geen draaitafel, alleen hun (midi)instrumenten waar ze alles live mee doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 10:16 
 
Hardtraxx Veteran

Een concert is meer dan een set draaitafels, mengpaneel en een decor met lichttechniek.

Ik denk dat hardstyle pianist in concert het perfecte voorbeeld is in de hardstyle wat betreft een concert.
(hoewel hier een kaartje nog geen €12 koste)

Dit was met een heleboel verschillende instrumenten, een dirigent en een koor. De muziek wordt vaak ook gerepeteerd en er is bladmuziek van. Allemaal onderdelen die je bij een gewone gig niet nodig hebt.
Ook zijn er vaak pauzes tussen de tracks/songs en wordt er soms wat verteld over het nummer inderdaad.
Als je hier van houdt en je bent een groot Headhunterz fan, ja dan kun je er wellicht nog 40 euro voor neerleggen.


Ik zeg nu niet dat dit het plan van aanpak is voor dit feest, maar bij een hardstyle in concert is dit wel denk ik waar je aan moet denken.


En dan krijg je zoiets al dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Daarom denk ik dat dit anders word dan 'gewoon een setje'.

Ik zou trouwens best een paar tientjes willen neerleggen als de complete Statement of Intents in een zaal met goed geluid wordt afgespeeld waar iedereen kan genieten van de complete intro's/outro's.

Crypsis die op de rand van het podium gaat zitten, iedereen met een drankje in de hand en lekker genieten.

Edit: Eventueel dat hij bij elke track een verhaal verteld hoe de track tot stand is gekomen.

Hier zou ik sowieso bij aanwezig zijn! :worship: :loving: Dikste album ooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 10:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd of het een dergelijk concept wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik wil een concert van Ophidian :drool:. Een van de weinigen die denk ik echt een full-on concert zou kunnen geven in de hardere stijlen


En Dr Piekok met hoet dan?!!?!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
RoyAPO schreef:
Ik wil een concert van Ophidian :drool:. Een van de weinigen die denk ik echt een full-on concert zou kunnen geven in de hardere stijlen


En Dr Piekok met hoet dan?!!?!?

Oh ja vergeten maar ik ga ook geen kaartje kopen voor zoiets voor iemand die allemaal covers neerzet xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten