Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 18:29 
 
Hardtraxx Newbie

Feest: Ace of Spades
Datum: Zaterdag 17 december 2016
Tijd: 15:00 - 01:00
Locatie: De Molenheide, Schijndel
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://theaceofspades.nl/#tickets
Prijs: €27,50

Heeft iemand met dit/vergelijkbare festivals ervaring? Ik ben namelijk 15 en wil graag naar dit festival. Weet iemand of hier streng wordt gecontroleerd op leeftijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja. Gegarandeerd id-controle en ook drugshonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 18:33 
 
Hardtraxx Newbie

@redman

Bedankt voor de snelle reactie.

Jammer dat hier zo streng wordt gecontroleerd, dan heeft het voor mij ook geen zin om het te proberen. Nouja, nog een paar jaartjes wachten dan maar. Er zal vast wel een rede achter die leeftijd zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niedem schreef:
@redman

Bedankt voor de snelle reactie.

Jammer dat hier zo streng wordt gecontroleerd, dan heeft het voor mij ook geen zin om het te proberen. Nouja, nog een paar jaartjes wachten dan maar. Er zal vast wel een rede achter die leeftijd zitten.


Hij ouwehoert. Hij weet het namelijk niet. Ace of Spades is een nieuw feest volgens mij, maar 15 jaar is best wel jong nog. Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar dan moet je er wel wat ouder uit zien en voor dit soort vragen zou ik voortaan naar algemeen/stel-je-vraag-t821.html gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 18:53 
 
Hardtraxx Newbie

@TSFH

Oh, ik ben net nieuw op deze site. Sorry, ik zal het de volgende keer bij de vragen doen.
Ik zou sws met een oudere vriend gaan, ik zal het nog even met hem overleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb het idee dat op 18+-feesten bijna nooit gecontroleerd wordt, maar op 16+-feesten wel ivm alcoholconsumptie. Een risico blijft het echter altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Er bestaat al een topic voor dit feest en anders kun je terecht in het stel je vraag topic. Deze gooi ik dus dicht :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten