Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 14:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gisteravond even een tussendoortje in Takens.
Tussen de arbeitsdiensten in ff zany, the pitcher en de DR gechecked daar :)
Er werd wel lekker gedraaid, maar ik weet ook weer waarom ik niet naar discotheken ga.
God wat is 16+ irritant, en wat is die zaal ongelofelijk kut ingericht. Dat geloop ook :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

ben er niet geweest,, wat was de gemiddelde leeftijd??
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

16/17 ofzo.. D'r hangt echt zo'n typische discotheek sfeer, alsof de vlam ieder moment in de pan kan schieten. Dat gebeurde ook nog een paar keer bijna, zo godse irritant.

Q-dance presents Scantraxx, Qlimax, Hard Bass, inQontrol, Defqon, Q-Base

Allemaal GEEN gezeik gehad what so ever, top sfeer altijd.. ga je 1x naar een discotheek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
16/17 ofzo.. D'r hangt echt zo'n typische discotheek sfeer, alsof de vlam ieder moment in de pan kan schieten. Dat gebeurde ook nog een paar keer bijna, zo godse irritant.

Te herkenbaar :x En altijd zo'n hekel aan zo'n kut sfeer. Sommige mensen moeten echt minder bier drinken of denken aan hun testosteron-huishouding :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 14:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ze moeten gewoon een beetje IQ in die kop drukken. Misschien hoeven ze dan niet meer stoer te doen voor die fatsige breezer sletjes..

Ik blijf er bij, als je geen Q-dance feest heb meegemaakt; heb je nog heel geen idee wat hardstyle allemaal kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Ze moeten gewoon een beetje IQ in die kop drukken. Misschien hoeven ze dan niet meer stoer te doen voor die fatsige breezer sletjes..

Ik blijf er bij, als je geen Q-dance feest heb meegemaakt; heb je nog heel geen idee wat hardstyle allemaal kan.


haha dankje,, maar ja ik heb altijd nog op goede plekken gestaan. Wel een keer dat zo'n gast er door wilde met bier maar ik kon gewoon echt niet aan de kant, begon hij allemaal te zeike! Echt een terringleier!! Stond hij daar allemaal te hakken of liko en the pitcher,, echt een dwaas. Maar die zocht gewoon ruzie een half uur later stond hij weer tegen iemand anders, ik ben maar weggelopen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 17:26 
 
Hardtraxxer

lekkere kinderdisco, helemaal gek :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon deurbeleid 18+

iedereen verplicht legitimeren
wijven die aan de deur lopen te geilen bij de security
gelijk weg stampen

en als iemand ruzie zoekt,stok in de nek en door het raam na buiten en nooit meer binnen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 21:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan is er ineens vrij weinig publiek denk ik :P
Heb me wel vermaakt daar hoor, we waren in totaal met 16 man/vrouw geloof ik, wel lache want dat gebeurd me niet zo vaak, meestal met maar een paar mensen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Dan is er ineens vrij weinig publiek denk ik :P
Heb me wel vermaakt daar hoor, we waren in totaal met 16 man/vrouw geloof ik, wel lache want dat gebeurd me niet zo vaak, meestal met maar een paar mensen :)


ja dat is zeker ja
mja op een dag van vandaag moet het bijna wel zo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2009 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wou eerst wel heen gaan is maar 20 minuten met auto vanaf mijn woonplaats, maar ik moest werken ik ga misschien 7 november heen met frontliner, tatanka en zatox :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben ook niet geweest, kon niemand vinden om mee heen te gaan :/
en vervoer was ook al moeilijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2009 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vervoer moet toch nooit een probleem zijn?!
Je kunt toch altijd wel een taxi regelen? Of je laat je ff wegbrengen, terug komen doe je altijd wel! :clap:
En tjah die sfeer hangt er nou eenmaal in zulke discotheken! Zelf zaterdag naar discotheek Zak in Duitsland geweest! Super avond gehad, ook nooit onenigheid gehad daar! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 14:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Trein :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2009 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en dan d laatste trein missen, ik mag namelijk niet pas om 8 uur 's ochtends thuiskomen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een gezeik over een discotheek zeg, ik zeg tegen iedereen die er is gweest, stel je niet zo aan joh! Zo is het nou eenmaal in een discotheek. Ik ben al ik weet niet hoevaak in Takens geweest en heb het er altijd naar m'n zin. Die (..) boeren moet je gewoon met rust laten en zelf lekker feesie van maken. Wat ik wel moet toegeven is dat de security wel erg aan de lage kant is, en ik kwam er zelf ook al binnen vanaf m'n 14e;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2009 20:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
wat een gezeik over een discotheek zeg, ik zeg tegen iedereen die er is gweest, stel je niet zo aan joh!


Ehhh... wacht maar tot jij een fatsoenlijke party heb meegemaakt dan piep je ook wel anders..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2009 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
Gewoon deurbeleid 18+

iedereen verplicht legitimeren
wijven die aan de deur lopen te geilen bij de security
gelijk weg stampen

en als iemand ruzie zoekt,stok in de nek en door het raam na buiten en nooit meer binnen!!


Gelijk weg stampen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2009 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
G1LL schreef:
wat een gezeik over een discotheek zeg, ik zeg tegen iedereen die er is gweest, stel je niet zo aan joh!


Ehhh... wacht maar tot jij een fatsoenlijke party heb meegemaakt dan piep je ook wel anders..


Nou, ik vond Bassleader en Masters of Hardcore toch wel fatsoenlijke party's hoor? Ik ben niet zo negatief ingesteld, miss komt het daar ook wel door. Je hebt hier lui op 't forum die echt de 1 na de andere track kut vinden. Kijk zo ben ik dan ook weer niet;). Maar iig, ik vind takens een prima discotheek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2009 17:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oke dat ga ik niet ontkennen :) Maar dan begrijp je toch waar ik het over heb?
Voor mij weegt dat blijkbaar zwaarder dan voor jou..
Ik heb overigens een heerlijk feestje gebouwd daar hoor, en zeker voor dat geld.
Maar dat kwam alleen door dat we met een grote chille groep waren en dat de DJ's heerlijk draaiden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2009 07:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Oke dat ga ik niet ontkennen :) Maar dan begrijp je toch waar ik het over heb?
Voor mij weegt dat blijkbaar zwaarder dan voor jou..
Ik heb overigens een heerlijk feestje gebouwd daar hoor, en zeker voor dat geld.
Maar dat kwam alleen door dat we met een grote chille groep waren en dat de DJ's heerlijk draaiden..


Ik begrijp waar je 't over hebt;). Maar je moet ook zeker 7 november komen, of begin december. 7 november zatox birthday, begin december Noisecontrollers, Dailucia, 2-Sidez en MC Da Syndrome:)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten