Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Genoeg dingen waarover je kan zeuren......

Duur water
Weiland lucht overal
Modderig
Nep-raketjes die niet smaken
Toilleten die onder water staan.


Maar damn wat heb ik het naar mijn zin gehad :) Dbstf op de relive was heldig. Hing echt een topsfeer!
Maar ook b-front op de main en angerfist in de Dynamite waren vet! Zelfs CH LN&MT als afsluiter op de main had tegen verwachting in wel iets heel vets!

Drukte was op zondag meer dan prima te doen! Echt heel modderig was het niet meer en overal was er toch wel een topsfeertje te vinden.

Volgend jaar denk ik weer de zondag pakken ipv de zaterdag. Hoorde van iedereen dat t gisteren beter was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 12:30 
 

Tja, aan die geur kon de organisatie niet veel meer aan doen. Dat gras is nat geworden en is gaan rotten neem ik aan.

Ik had daar verder eigenlijk geen last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Volgend jaar denk ik weer de zondag pakken ipv de zaterdag. Hoorde van iedereen dat t gisteren beter was.

Ik vond zaterdag qua sfeer echt 4x zoveel beter. Zat me op de zondag te ergeren aan de vele mensen op de main die niet los gingen. Het ging er op de zaterdag bij de indoor main wel een heel stuk ruiger aan toe. Ook het aantal dagjesmensen leek hoger op de zondag. Ik werd hierdoor gedwongen om maar naar de hardcore te gaan totdat Warface VS Regain VS delete begon
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 12:57 
 

beardieroy schreef:
Het ging er op de zaterdag bij de indoor main wel een heel stuk ruiger aan toe.


Gek he, zaterdag stond er hardstyle geprogrammeerd, zondag house.

beardieroy schreef:
Ik werd hierdoor gedwongen om maar naar de hardcore te gaan totdat Warface VS Regain VS delete begon


Hoe ging dat?

Dagjesmens: "Hey man, je gaat veel te hard los, rot nu maar eens op naar de hardkeur ofzo anders stompen we je."

???
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Scotty018 schreef:
Volgend jaar denk ik weer de zondag pakken ipv de zaterdag. Hoorde van iedereen dat t gisteren beter was.

Ik vond zaterdag qua sfeer echt 4x zoveel beter. Zat me op de zondag te ergeren aan de vele mensen op de main die niet los gingen. Het ging er op de zaterdag bij de indoor main wel een heel stuk ruiger aan toe. Ook het aantal dagjesmensen leek hoger op de zondag. Ik werd hierdoor gedwongen om maar naar de hardcore te gaan totdat Warface VS Regain VS delete begon


De sfeer op de mainstage was zaterdag ook waardeloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
beardieroy schreef:
Het ging er op de zaterdag bij de indoor main wel een heel stuk ruiger aan toe.


Gek he, zaterdag stond er hardstyle geprogrammeerd, zondag house.

beardieroy schreef:
Ik werd hierdoor gedwongen om maar naar de hardcore te gaan totdat Warface VS Regain VS delete begon


Hoe ging dat?

Dagjesmens: "Hey man, je gaat veel te hard los, rot nu maar eens op naar de hardkeur ofzo anders stompen we je."

???


Ik vergeleek de main van zondag met de indoor main van zaterdag. Niet een hele eerlijke vergelijking maar had wel een iets betere sfeer verwacht. Al ging het om 21:00 wel wat meer los.
Enn, jaa. Als er geen goede sfeer is dan dwingen mijn hersenen me weg te gaan en ergens anders te gaan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 13:28 
 
Hardtraxxer

Ronzz schreef:
Al met al wel redelijk vermaakt.

+ Josh & Wesz
+ E-Force vs Chain Reaction
+ Adaro vs Radical Redemption (Jammer dat Adaro zo af is gezakt de laatste tijd!)
+ Geweldige vuurwerkshow bij G4H en Endshow
+ Aankleding vd stages
+ Alles is er te vinden, van massage tot cafe

- Drukte bij G4H en Endshow
- Stank, modder, warmte
- Redelijk hoog "millitantengehalte"



Tegenwoordig op elk feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De zondag was qua sfeer, drukte en het muzikale opzicht echt 5x beter dan de zaterdag.
Heel de dag gehopt tussen de Relive en de main, dat was prima vertoeven met het heerlijke weer ^^

Volgend jaar waarschijnlijk alleen de zondag aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit moet het hoogtepunt zijn geweest van het weekend





Snollebollekes :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.vkmag.com/magazine/dame_spee ... p_festival

Voor sommige was dit het 'hoogte' punt.

Nouja, er stond iets om hoog, snap ie :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
http://www.vkmag.com/magazine/dame_speelt_voor_stofzuiger_op_festival

Voor sommige was dit het 'hoogte' punt.

Nouja, er stond iets om hoog, snap ie :whistle:


Nee was Flying Dutch
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
RTM93 schreef:
http://www.vkmag.com/magazine/dame_speelt_voor_stofzuiger_op_festival

Voor sommige was dit het 'hoogte' punt.

Nouja, er stond iets om hoog, snap ie :whistle:


Nee was Flying Dutch

Ja toch wel? Mensen die me het toe stuurde zeiden intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima vermaakt op zondag! Beetje heen en weer gelopen tussen relive en mainstage, met een uitstapje naar N-Vitral LIVE. Vond de set van CL&MT als afsluiting wel wat hebben, ondanks dat ik er vooraf mijn twijfels over had.

Was erg impulsief. Wilde van Limburg naar huis (Nijmegen) en onderweg in de trein toch besloten een kaartje te kopen. Goede keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Was erg impulsief. Wilde van Limburg naar huis (Nijmegen) en onderweg in de trein toch besloten een kaartje te kopen. Goede keuze.


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed kunnen vermaken, vooral op de Relive stage :D

Mijn verslag kun je hier lezen:

https://partyflock.nl/report/13164:Intents-Festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 15:36 
 
Hardtraxx Addict

Even een after van de zaterdag gemaakt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stefann4 schreef:
De zondag was qua sfeer, drukte en het muzikale opzicht echt 5x beter dan de zaterdag.
Heel de dag gehopt tussen de Relive en de main, dat was prima vertoeven met het heerlijke weer ^^

Volgend jaar waarschijnlijk alleen de zondag aanwezig.

Vond ik dus vorig jaar precies hetzelfde, daarom dit jaar alleen op zondag gegaan.
Geen spijt van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 16:59 
 

RTM93 schreef:
Paultheone schreef:
RTM93 schreef:
http://www.vkmag.com/magazine/dame_speelt_voor_stofzuiger_op_festival

Voor sommige was dit het 'hoogte' punt.

Nouja, er stond iets om hoog, snap ie :whistle:


Nee was Flying Dutch

Ja toch wel? Mensen die me het toe stuurde zeiden intents


Doe eens nadenken, wat voor muziek draaide ze zaterdag op Intents?

En nu, wat voor muziek staat er onder dat filmpje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:

Doe eens nadenken, wat voor muziek draaide ze zaterdag op Intents?

En nu, wat voor muziek staat er onder dat filmpje?


Hier, daar ga je al. Dat kan ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een topsfeer bij de relive! Ook vooraan tijdens Bfront vs hard driver ging het lekker vooraan! Die set en die van DBSTF , Frontliner en Jones vs THE Z waren top!

Shoutout naar alle vrolijke mensen bij de relive en de gast die de tijd van Z,n leven had met een vlag van Intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Schiet me ook ineens weer wat te binnen. Met de eindshow toen Dark Moon erop kwam werden 2 mensen echt heeeelemaal gek van enthousiasme. Geweldig om te zien.

Dat moeten vast 2 Hardtraxxers geweest zijn xd Waren jongen en meisje btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima zondagje gehad. The Shade die Catalyst, The End, Absolute Terror, Civil Disobedience etc draaide in de Boombox :thumbsup: Verder draaide A-Lusion goed (Veritas (Scantraxx HMH 2008 Edit) :drool: ), B-Front en Hard Driver hadden een leuke set en het live setje van N-Vitral ging er goed op. Vond alleen het geluid, ondanks dat ik oordoppen in had, erg hard staan in de hardcore tent. Ook altijd gezellig om weer wat Hardtraxxers tegen te komen :) Radical was zoals verwacht weer erg voorspelbaar, eerste paar nummers gaan meestal nog wel maar door het gebrek aan variatie kan ik z'n livesetjes wel dromen.. Hij mag van mij wel wat vaker oud spul pakken (The Spell of Sin of een Annihilate plaatje) Ook viel het me op dat er echt veel anabooltjes en barbies rondliepen die eigenlijk totaal niet wisten wat ze met zichzelf aan moesten.
Regain Warface en Delete stonden helaas maar een uurtje, waardoor het eigenlijk een voorspelbare set werd. Regain heeft ook z'n plaat met gated kicks helaas niet gedraaid.. Toen zijn we gauw weggegaan voordat die mafklapper van een Mental Theo begon met z'n Snollebollekes zooi :P Kon nog net het publiek uit rennen toen ze begonnen heen en weer te springen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
The Skribbler schreef:
DL22 schreef:
overal hong een stront geur.

Are you fucking kidding?

Nee ik bedoel HONG. OVERAL HONG... WTF is dat nou weer...


HET ROOK NAAR STRONT OVERAL JA!!!!!

Nu duidelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Geweldig weekend gehad hier. Op de zaterdag en zondag wel net wat te druk naar mijn zin, maar desalniettemin heel goed vermaakt. Set van 't weekend was voor mij Vince bij de freestyle, die zo'n beetje al mijn oude (en nieuwere) favoriete hc tracks erop gooide :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2016 21:10 
 

urbandesigner schreef:
Wat een topsfeer bij de relive! Ook vooraan tijdens Bfront vs hard driver ging het lekker vooraan! Die set en die van DBSTF , Frontliner en Jones vs THE Z waren top!

Shoutout naar alle vrolijke mensen bij de relive en de gast die de tijd van Z,n leven had met een vlag van Intents


Wouter xd

EDIT: oh nee wacht die hadden een NSCLT vlag om.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten