Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 18:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijke dag gehad! A-Lusion was genieten (Veritas HMH blijft vet). Frontliner draaide gaaf (Toxxic en Just A Detail :loving: ), jammer dat een paar oude platen van hem niet gedraaid zijn. NSCLT die Antifact - Path Of Righteousness draaiden :worship: Jones & The Z die 2-Sidez - God draaiden! Deepack die de originele Down Low draaiden! Snollebollekes in de Bavaria kroeg was ook weer een grote puinhoop :lol:

Afgezien van de smerige geur (kan de organisatie niks aan doen) heb ik wel echt een groot minpunt. Dat gat tussen de containers aan de rechterkant bij de Relive had dicht gemoeten. Nu hoorde je bij elke break het geluid van de Outrageous er doorheen komen, was erg storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Lag het aan mij of draaide Brennan Heart echt een ongelofelijke kaas set... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Lag het aan mij of draaide Brennan Heart echt een ongelofelijke kaas set... :x


Dat lag niet aan jou, wat een aanfluiting was dat. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben er ook van gaan lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Een diepe buiging voor heel de aankleding van het festival, dit is gewoon helemaal af. Ik heb alleen af en toe het idee dat sommige mensen niet helemaal begrijpen hoeveel werk hier in zit. Als ze de lijn van de laatste 3 jaar vast weten te houden en de gemeente wil meedenken, ben ik erg benieuwd hoe groot dit festival gaat worden de komende jaren.

Verder een prachtige zondag gehad. 'S ochtends erg gelachen met de opwarmer van The Z op de camping en daarna heel de dag bij de Relive vertoefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 20:26 
 
Hardtraxxer

Zaterdag&zondag mezelf prima vermaakt :thumbup: vond de sfeer beide dagen wel wat tam, kan te maken hebben met de warmte. Maar de week ervoor bij Emporium was het ook warm en ging wel iedereen los.
Doordat het een grote modderpoel was zou je bijna vergeten dat de aankleding weer grandioos was.
De relive/fanaticz stage was dik in orde! Beter dan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Een diepe buiging voor heel de aankleding van het festival, dit is gewoon helemaal af. Ik heb alleen af en toe het idee dat sommige mensen niet helemaal begrijpen hoeveel werk hier in zit. Als ze de lijn van de laatste 3 jaar vast weten te houden en de gemeente wil meedenken, ben ik erg benieuwd hoe groot dit festival gaat worden de komende jaren.

Verder een prachtige zondag gehad. 'S ochtends erg gelachen met de opwarmer van The Z op de camping en daarna heel de dag bij de Relive vertoefd.


Waren jullie dat die Special D spul draaiden en Freefall? Zoja, stelletje eindbazen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intents was, zeker qua prijs-kwaliteitverhouding, zoals ieder jaar weer een dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er zelf nooit geweest (schandalig), maar qua foto's ben ik altijd enorm onder de indruk de laatste jaren. Kun je Intents inmiddels in het rijtje Defqon/Decibel stoppen? Of is het nog niet te vergelijken??
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Kun je Intents inmiddels in het rijtje Defqon/Decibel stoppen? Of is het nog niet te vergelijken??


Defqon en decibel zijn toch echt nog een aantal maten groter. Alleen qua stage design en aankleding van het terrein kan het zich echt meten met deze twee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ben er zelf nooit geweest (schandalig), maar qua foto's ben ik altijd enorm onder de indruk de laatste jaren. Kun je Intents inmiddels in het rijtje Defqon/Decibel stoppen? Of is het nog niet te vergelijken??

Qua grootte van het totale terrein is het nog maar de helft of zo, een stuk minder stages. De mainstage en raw tent komen al aardig in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah oke! Dacht altijd dat het ook al wel vrij groot was, qua mainstages van de afgelopen jaren loopt Intents echt kilometers voor op Defqon en Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
qua mainstages van de afgelopen jaren loopt Intents echt kilometers voor op Defqon en Decibel.


Bizar als je de prijzen vergelijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Rickzel schreef:
qua mainstages van de afgelopen jaren loopt Intents echt kilometers voor op Defqon en Decibel.


Bizar als je de prijzen vergelijkt.


Ja ik weet het niet eigenlijk, dat is 1 punt wat ze heel goed doen. Geloof idd wel dat je bij Defqon of Decibel alleen al paar tientjes extra betaald voor de naam van het festival, en omdat ze weten dat het toch wel uitverkocht raakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 07:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op een DefQon/Decibel is het haast ondoenlijk om even een artiest te gaan checken (zonder van stage naar stage te rennen). Op Intents is dit een heel stuk makkelijker. Intents is wel weer 17+ wat voor een heel andere vibe zorgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 08:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
chas1n schreef:
Rickzel schreef:
qua mainstages van de afgelopen jaren loopt Intents echt kilometers voor op Defqon en Decibel.


Bizar als je de prijzen vergelijkt.


Ja ik weet het niet eigenlijk, dat is 1 punt wat ze heel goed doen. Geloof idd wel dat je bij Defqon of Decibel alleen al paar tientjes extra betaald voor de naam van het festival, en omdat ze weten dat het toch wel uitverkocht raakt :P


Zou misschien ook kunnen omdat er een stichting achter Intents zit en bij DQ / DB een bedrijf wat meer baat heeft bij winst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
chas1n schreef:
Rickzel schreef:
qua mainstages van de afgelopen jaren loopt Intents echt kilometers voor op Defqon en Decibel.


Bizar als je de prijzen vergelijkt.


Ja ik weet het niet eigenlijk, dat is 1 punt wat ze heel goed doen. Geloof idd wel dat je bij Defqon of Decibel alleen al paar tientjes extra betaald voor de naam van het festival, en omdat ze weten dat het toch wel uitverkocht raakt :P


Sowieso is dit van belang
SkiggyRapz18 schreef:
Zou misschien ook kunnen omdat er een stichting achter Intents zit en bij DQ / DB een bedrijf wat meer baat heeft bij winst?



Maar daarnaast zijn er op DQ of DB wel veeeeeeel meer genres en subgernes te bekijken/beluisteren dan op intents. Als je puur voor hardstyle komt is intents mss een betere keuze, maar voor de veelzijdigheid en (wat ik heb gehoord) de sfeer en het feest van het weekend-idee, zou ik toch naar defqon gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik geld en tijd had gehad, dan zou ik ze allebei bezocht hebben :whistle:

Maar wat je zegt, Defqon is veelzijdiger en voor ieder wat wils. En vaak kunnen de wat kleinere festivals net zo leuk zijn als de grote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Even een after van de zaterdag gemaakt.



track op 5:30?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 15:52 
 
Hardtraxx Addict

yannickvk schreef:
Miwer schreef:
Even een after van de zaterdag gemaakt.



track op 5:30?

Geen flauw benul. De beelden die je hier ziet is de totale tijd dat ik daar geweest ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8:53 maar?
Ook niet lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 16:23 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
8:53 maar?
Ook niet lang.

Dat was sarcasme neem ik aan?
Dit is gewoon alles wat ik gefilmd heb aan elkaar geplakt, ga niet heel de dag staan filmen :P En ja bij het vuurwerk kon ik toch niet bewegen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
patrickjeb schreef:
8:53 maar?
Ook niet lang.

Dat was sarcasme neem ik aan?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer strikes again :cry: :cry: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 19:33 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Miwer strikes again :cry: :cry: :lol:

Doe het ondertussen bewust ;)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten