Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intents raakt sowieso snel uitverkocht.....verwacht niet dat dit nu anders zal zijn dan voorgaande jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Intents raakt sowieso snel uitverkocht.....verwacht niet dat dit nu anders zal zijn dan voorgaande jaren.


Valt wel samen nu met Emporium....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2017 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk dit jaar maar weer zondagje meepakken. Ging mooi vorig jaar. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 02:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar niet aanwezig voor het eerst sinds 2010, nu weer wel. Deze keer ook weer een pre-sale code gekregen wat enorm heeft geholpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag was erg gezellig bij de Relive! Vooral met die gozer die zo gek bezig was met een Intents vlag :lol: ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 jaar op rij zondag aanwezig geweest en altijd goed vermaakt op de Relive. Dit jaar even volledige line-up afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 21:42 
 

urbandesigner schreef:
Zondag was erg gezellig bij de Relive! Vooral met die gozer die zo gek bezig was met een Intents vlag :lol: ..


Dat moet Wouter zijn.

Alhoewel hij de voorkeur geeft aan NSCLT vlaggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 02:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand toevallig nog een presale code? Zou enorm veel stress schelen a.s. dinsdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 02:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die waren volgens mij tot en met 6 januari te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Die waren volgens mij tot en met 6 januari te gebruiken.

Dit inderdaad, tot 06-01-2017 23:59u volgens de mailing.
Ik heb mijn code net echter nog kunnen gebruiken, dus volgens mij hebben ze hem nog niet dichtgezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Heeft iemand toevallig nog een presale code? Zou enorm veel stress schelen a.s. dinsdag

edit.. PM
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-rent schreef:
NightFly013 schreef:
Intents raakt sowieso snel uitverkocht.....verwacht niet dat dit nu anders zal zijn dan voorgaande jaren.


Valt wel samen nu met Emporium....


Is ook al vaker voorgekomen, verwacht dat het nu ook zo weer uitverkocht zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb de keuze tussen weekend regular en vip wat zijn de voordelen van vip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
Ik heb de keuze tussen weekend regular en vip wat zijn de voordelen van vip.


Heb 1x VIP soort van gratis gekregen omdat ik een ticket van iemand kon overnemen die last minute op Intents moest draaien. Probleem was dus dat ik de enige van de groep was met VIP. Eigen ingang, leuk! Was alleen net zo snel binnen als m'n vrienden. Vervolgens even op het VIP deck gaan staan maar de sfeer was beneden toch iets leuker dan daar xd voor mij nooit meer een optie in ieder geval. VIP deck zal wel leuk zijn met een eindshow maar de rest van de dag is het volgens mij niks. Maar wellicht zijn er mensen die VIP het wel waard vinden ^^

Zit verder geen kluis bij in? en voor het weekend is het ook geen voordeel ? Is er bijvoorbeeld een weekend Vip entrance (dan vind ik het wel waard, als ik bijvoorbeeld bij defqon terug kijk heb ik 3uur in de rij gestaan terwijl vips redelijk snel doorgang hadden)

Alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
Zit verder geen kluis? en voor het weekend is het ook geen voordeel ? Is er bijvoorbeeld een weekend Vip entrance (dan vind ik het wel waard, als ik bijvoorbeeld bij defqon terug kijk heb ik 3uur in de rij gestaan terwijl vips redelijk snel doorgang hadden) Alvast bedankt.


Dat wel! Wat betreft de voordelen bij een weekend: ik heb geen flauw idee haha

Dan reserveer ik maar gewoon vip, zien we het later wel :) bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt 5e jaar op rij! Intents is een thuiswedstrijd en ondertussen ook wel een zekerheidje. Herken eerlijk gezegd niet zo dat de sfeer lame is zoals anderen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 19:38 
 
Hardtraxx Veteran

Mad Krentenbol schreef:
Wordt 5e jaar op rij! Intents is een thuiswedstrijd en ondertussen ook wel een zekerheidje. Herken eerlijk gezegd niet zo dat de sfeer lame is zoals anderen zeggen.


Ligt er misschien ook aan waar je staat. Ben vorig jaar voor t eerst Intents geweest (meteen een weekend) en ik vond de sfeer op de vrijdagavond echt geweldig, vooral aan 't einde vd avond. Maar ik heb denk ik nog nooit zo'n belabberde sfeer meegemaakt als op zaterdag bij de mainstage. Stond linksmidden en heb tijdens de setjes van J&W en Bass Modulators in een straal van 15m niemand anders los zien gaan, werd constant raar aangekeken en een paar anabolenboys liepen de vrouwen in onze groep constant lastig te vallen. Later op de dag naar de raw en xtra raw gegaan, waar de sfeer overigens top was.

Zondags hing er bij de Relive en Outrageous ook wel een relaxed sfeertje. Mainstage was weer vrij dood, maar heb me daar in ieder geval niet zo lopen ergeren als op de zaterdag.
Camping was trouwens wel een gezellige boel.
Grootste ergernis bij Intents was toch wel de drukte voor mij op zowel de zondag als zaterdag vanaf een uurtje of 3-4 smiddags.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 19:45 
 
Hardtraxx Addict

Uberhout schreef:
Stond linksmidden en heb tijdens de setjes van J&W en Bass Modulators in een straal van 15m niemand anders los zien gaan, werd constant raar aangekeken.

Precies dit. Vond de sfeer pas rond Coone en de anthem show beter worden, dat was dan rond 7 uur, heel erg jammer, want had een totaal ander sfeertje verwacht. Toch erg vermaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Mad Krentenbol schreef:
Wordt 5e jaar op rij! Intents is een thuiswedstrijd en ondertussen ook wel een zekerheidje. Herken eerlijk gezegd niet zo dat de sfeer lame is zoals anderen zeggen.


Ligt er misschien ook aan waar je staat. Ben vorig jaar voor t eerst Intents geweest (meteen een weekend) en ik vond de sfeer op de vrijdagavond echt geweldig, vooral aan 't einde vd avond. Maar ik heb denk ik nog nooit zo'n belabberde sfeer meegemaakt als op zaterdag bij de mainstage. Stond linksmidden en heb tijdens de setjes van J&W en Bass Modulators in een straal van 15m niemand anders los zien gaan, werd constant raar aangekeken en een paar anabolenboys liepen de vrouwen in onze groep constant lastig te vallen. Later op de dag naar de raw en xtra raw gegaan, waar de sfeer overigens top was.

Zondags hing er bij de Relive en Outrageous ook wel een relaxed sfeertje. Mainstage was weer vrij dood, maar heb me daar in ieder geval niet zo lopen ergeren als op de zaterdag.
Camping was trouwens wel een gezellige boel.
Grootste ergernis bij Intents was toch wel de drukte voor mij op zowel de zondag als zaterdag vanaf een uurtje of 3-4 smiddags.


Ik ben alleen zaterdag en zondag geweest en stond vrij ver vooraan. Denk dat de plek waar je staat ook veel invloed heeft op het sfeertje. En over de anabolen moet ik je gelijk geven, al trek ik me er vrij weinig van aan. (Zijn dan ook alleen met jongens in de groep)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar de zondag geweest en mainstage stond toen helemaal stil. Was wel heel warm die dag maar vond dit toch wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zie dat de kaartverkoop 10 en 12 januari om 20:00 is

is 10 januari dan voor de weekend tickets, en 12 voor de dag tickets?? of hoe zit dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ik zie dat de kaartverkoop 10 en 12 januari om 20:00 is

is 10 januari dan voor de weekend tickets, en 12 voor de dag tickets?? of hoe zit dat?

Helemaal correct
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

top, thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 19:41 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Vanavond om 20:00 start de voorverkoop van de weekendtickets (zaterdag en zondag) en Weekend + IntentsCity camping tickets, dus zorg ervoor dat je op tijd klaar zit!

Daarnaast hebben we nog een nieuwtje:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Radical vs Warface heb ik nog nooit mee mogen maken. Primeurtje dus wat dat betreft.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten