Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Weekendje uitverkocht? :surrender:
Niet verwacht dat het zo snel ging. Ben heel benieuwd naar deze weekender.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weekend tickets gehaald. Heb me vorig jaar toch wel goed vermaakt op Intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Vorig jaar de zondag geweest en mainstage stond toen helemaal stil. Was wel heel warm die dag maar vond dit toch wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Redman schreef:
Vorig jaar de zondag geweest en mainstage stond toen helemaal stil. Was wel heel warm die dag maar vond dit toch wel jammer.


Mee eens. Jantje Beton gehalte is bij de mainstages van de grotere festivals altijd verschrikkelijk hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben er niet bij geweest, maar lees heel erg veel over de "beveiliging" op IntentsCity. Was dat echt zo erg dan?
Heeft Intents hier zelf al (officieel) op gereageerd vraag ik me af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Ik ben er niet bij geweest, maar lees heel erg veel over de "beveiliging" op IntentsCity. Was dat echt zo erg dan?
Heeft Intents hier zelf al (officieel) op gereageerd vraag ik me af?

Hi, dit was het antwoord van Intents na een rant over de security

Citaat:
Hoi Julian, bedankt voor je feedback. Dit is uitgebreid besproken met zowel de beveiliging als de bezoekers die hier vorig jaar een melding over gemaakt hebben. Dus dat moet zeker goed komen dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Context? Waren ze zo aanwezig of juist veel te makkelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Context? Waren ze zo aanwezig of juist veel te makkelijk?

Als je iets aan ze wilde vragen werd je meegenomen en behandeld als crimineel. Ook waren ze gewoon heel provocerend aanwezig, laten zien wie er de baas was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 15:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Context? Waren ze zo aanwezig of juist veel te makkelijk?


Ik ben ook een heel weekend geweest. Gelukkig niet op de camping.. Heb van toch wel een flink aantal mensen gehoord dat de beveiliging op de camping hun weekend (onterecht) goed had verpest :huh: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, Gunz for Hire sluit (wederom) de mainstage af op zaterdag. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/intentsfestiva ... 695112479/

Nieuwe Gunz For Hire show op Intents. Gaan de zaterdag wederom afsluiten. Moest zeggen dat ik er vorig jaar vrij weinig aan vond na al 4 keer exact dezelfde show met dezelfde elementen gezien te hebben. Daar bovenop kwam dat het geluid twee keer uitviel, wat ook niet sfeer-bevorderend werkte.

Hoop dat er dit jaar iets vernieuwends op het menu staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Hoop dat er dit jaar iets vernieuwends op het menu staat!


Hebben ze al eens een keer eerder aangekondigd en toen was er op 1 nieuwe plaat na ook niks nieuws. Dacht bij Superbash toen!

OT: ik word niet meer warm van G4H helaas en al helemaal niet als afsluiter :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Mad Krentenbol schreef:
Hoop dat er dit jaar iets vernieuwends op het menu staat!


OT: ik word niet meer warm van G4H helaas en al helemaal niet als afsluiter :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ben 't even kwijt, maar is 't bij Intents zo dat alle andere stages dicht zijn tijdens de afsluitset op de main? Zo ja, dan is dat wel zwaar kut :( . Bijzonder weinig trek in G4H.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me herinneren van vorig jaar dat dit wel zo was ja.
Was toen ook echt ontzettend druk op de main, kon amper bewegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De hardcore tent blijft wel altijd tot het einde open voor de liefhebbers. Paar jaar geleden met een maat in de hardcore tent gestaan het laatste uurtje omdat Minus Militia afsloot op de main. Daar heb je in ieder geval aan ruimte geen gebrek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 16:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat jammer.. En totaal niet vernieuwend ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 16:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
ErikZ schreef:
Context? Waren ze zo aanwezig of juist veel te makkelijk?


Ik ben ook een heel weekend geweest. Gelukkig niet op de camping.. Heb van toch wel een flink aantal mensen gehoord dat de beveiliging op de camping hun weekend (onterecht) goed had verpest :huh: :thumbdown:


hoor ook dat er weinig postiefs te melden viel over de beveiliging vorig jaar. Ben echter nog weinig concrete verhalen tegen gekomen waaruit dat blijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij onze groep, de laatste nacht 4 van de 7 tenten overhoop gehaald omdat er een paar lachgas patronen lagen op onze binnenplaats. Die patronen waren overigens niet eens van onze eigen groep, maar van een ander groepje dat op onze muziek af kwam om te afteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Lol, Gunz for Hire sluit (wederom) de mainstage af op zaterdag. xd

Ik had er al weinig zin in, maar nu ga ik zeker niet.
Altijd alle stages om half 11 dichtgooien zodat je met het hele festival op de mainstage moet gaan staan (of bij Partysjeezer zijn terror-afsluitset). Nee bedankt.

Vorig jaar op 200 meter van het podium gestaan, alsnog in de drukte, in het pikdonker, tot mijn enkels in de modder, totaal geen sfeer, met Gunz For Hire die hun standaard cd'tje hadden aangezet. Dat het geluid 2x uitviel waren de 2 hoogtepunten van die set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Bij onze groep, de laatste nacht 4 van de 7 tenten overhoop gehaald omdat er een paar lachgas patronen lagen op onze binnenplaats. Die patronen waren overigens niet eens van onze eigen groep, maar van een ander groepje dat op onze muziek af kwam om te afteren.

Dat vergeet ik nooit meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vuurwerkshow op het einde is al jaren top, met vorig jaar als uitschieter, maar dat uur ervoor Gunz for Hire was behoorlijk saai en vooral heel druk.
Waarom nu dit jaar weer?

Ik kan me niet voorstellen dat de organisatie er positief op terug kijkt :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Wat jammer.. En totaal niet vernieuwend ook.

Dit inderdaad. Gunz for Hire op de Zaterdag en Radical live weer op de Zondag. Weer zo een ultra hakketakke raw set op de main op zondag met Delete, Rebelion en Requiem. Niks tegen Delete of Requiem, maar het is gewoon geen muziek voor een mainstage op Intents naar mijn mening. Waar Intents normaal toch wel redelijk bekend stond als redelijk vooruitstrevend qua line-up doen ze dit jaar eigenlijk hetzelfde trucje als vorig jaar, alleen met net iets andere artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 18:37 
 
Hardtraxx Addict

Weer Gunz for Hire, had gehoopt op B-Freqz.. :(
Enigste dat dit weer goed kan maken is dat B-Front op de main staat :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Wat jammer.. En totaal niet vernieuwend ook.

Dit inderdaad. Gunz for Hire op de Zaterdag en Radical live weer op de Zondag. Weer zo een ultra hakketakke raw set op de main op zondag met Delete, Rebelion en Requiem. Niks tegen Delete of Requiem, maar het is gewoon geen muziek voor een mainstage op Intents naar mijn mening. Waar Intents normaal toch wel redelijk bekend stond als redelijk vooruitstrevend qua line-up doen ze dit jaar eigenlijk hetzelfde trucje als vorig jaar, alleen met net iets andere artiesten.



Want ja... Rebellion maakt geweldige euforische RAW... snap wel dat iedereen dan oooh roept bij een nieuwe melodie
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten