Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 23:49 
 
Hardtraxx Newbie

Jammer dat Intents tegelijkertijd valt met Emporium. Emporium is toch een thuis feestje en eigenlijk altijd een zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 23:57 
 
Hardtraxx Newbie

Zwz zekerheidje :) afgelopen 2jaar prima vermaakt op de camping :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 14:11 
 
Hardtraxxer

Hardstyle en house gaan prima samen op intents hoor. Ik heb de laatste 2 jaar op intents heel de dag bij de kleine house (bavaria) stage gestaan, met heel af en toe een uitstapje naar de relive stage. Top sfeertje hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RowdyBosveld schreef:
Jammer dat Intents tegelijkertijd valt met Emporium. Emporium is toch een thuis feestje


dit ja. nooit op emporium geweest. wil dit wel eens een keer mee maken, ook vooral omdat het zo dichtbij is. zal waarschijnlijk line-ups afwegen worden en kijken wie wat doet.

overigens wel een vooral gezellige dag gehad vorig jaar op de zaterdag van intents. muzikaal was het geen topfeest, maar met veel bekenden toch goed vermaakt.

we zien het dan allemaal wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

Blijkbaar zijn sommige ook nog nooit op een house feestje geweest. Ik raad het je aan, toffe muziek en publiek en sfeer is met vlagen beter als gemiddeld hardstyle feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Lenny schreef:
Onzin. Hardstijlers vinden zich te elitair om naar House te luisteren en gaan zich dan irriteren aan 1% van het House volk. Als we nou gewoon eens iedereen zijn smaak respecteren... behalve raw


Compleet met je eens. Echter merk ik in mijn omgeving dat de irritaties voornamelijk komen door negatieve ervaringen op festivals met hardstyle en andere stijlen gecombineerd waarbij mensen die niet perse voor de hardstyle komen, lomp doen bij de hardstyle stage, iedereen gek aankijken en ook af en toe voor vechtpartijen zorgen. Heb het zelf meegemaakt op Boulevard Outdoor. Wat ouder volk begon heel raar te doen bij de hardstyle stage (hartstikke dronken) en vervolgens brak er ruzie uit omdat ze iedereen omver duwde. 1e keer in 3.5 jaar tijd dat ik een vechtpartij heb gezien tijdens een festival/evenement.

Merk wel vaker dat mensen hierdoor geïrriteerd raken op 'de mensen die house luisteren' en dus ook snel afhaken als er ook ander volk komt dan hardstijlers. Ik zou zelf lekker ergens anders gaan staan, maar zo werkt dat uiteraard niet voor iedereen..

Hoe dit op Intents is weet ik niet. Ben nog nooit op de zondag er geweest.


Achja, matten doen ze ook op Pussy Lounge, Decibel, Defqon etc.

Ik ga elk jaar naar Mysteryland, een groter dagjesvolk festival bestaat er niet in Nederland. Alle stijlen zijn daar aanwezig, en elk jaar is het het beste festival.

De meeste kijken naar 1% van het gehele volk en baseren daar hun mening op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond de sfeer op de zondag ook niet zo best.. veel anabooltjes zoals er al gezegd werd. Ik mis toch ook wel de raw stage op de zondag dus kan ook daaraan liggen :P. Mja, dit jaar niks te klagen over dit festival want lekker gratis in de limousine erheen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

beardieroy schreef:
Vond de sfeer op de zondag ook niet zo best.. veel anabooltjes zoals er al gezegd werd. Ik mis toch ook wel de raw stage op de zondag dus kan ook daaraan liggen :P. Mja, dit jaar niks te klagen over dit festival want lekker gratis in de limousine erheen :thumbsup:


Je hebt al een vooroordeel voor een vooroordeel. Als die mannen een spuit in hun reet zetten betekent toch niet dat hun voor de kutte sfeer zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

intents plaats een foto op snapchat met de tekst: wie gaat de indoor mainstage op intents hosten? met een foto van hoogstwaarschijnlijk freqz & warface.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
intents plaats een foto op snapchat met de tekst: wie gaat de indoor mainstage op intents hosten? met een foto van hoogstwaarschijnlijk freqz & warface.


Dat zou echt te gruwelijk zijn :drool:
Volgens mij heb je gelijk ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
beardieroy schreef:
Vond de sfeer op de zondag ook niet zo best.. veel anabooltjes zoals er al gezegd werd. Ik mis toch ook wel de raw stage op de zondag dus kan ook daaraan liggen :P. Mja, dit jaar niks te klagen over dit festival want lekker gratis in de limousine erheen :thumbsup:


Je hebt al een vooroordeel voor een vooroordeel. Als die mannen een spuit in hun reet zetten betekent toch niet dat hun voor de kutte sfeer zorgen.

Daar heb je zeker gelijk in! Ik zei het ook niet zo handig. Er waren gewoon verschillende zaken die ervoor zorgden dat ik een minder goede sfeer beleefde op de zondag.. ik miste ook erg een overdekte hardstyle stage want de hele dag in de volle zon staan kon ik echt niet meer hebben na die twee dagen ervoor. Heb daardoor moeten uitwijken naar de hardcore wat ik toch wat minder leuk vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indoor Mainstage gaat gehost worden door Frequencerz & Warface.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz leuk, Warface nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laat warface dan maar, net als vorig jaar met adaro & crypsis, een classic setje draaien :drool:

kan wel interessant worden imo. warface die artifact & delete mee neemt. frequencerz die phuture noize (die dan wellicht al bij roughstate zit) en b-front mee neemt. :D

of dit reëel is, is een andere vraag. zou iniedergeval erg gaaf zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 19:06 
 
Hardtraxxer

Indyy schreef:
Gaat flink van de line-up af hangen of ik hier heen ga. Vorig jaar een hele leuke dag gehad op de zondag, dit jaar niet geweest.



Jij moet niet zeuren. Ik verwacht je het hele weekend aan mijn zij xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 19:06 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Indoor Mainstage gaat gehost worden door Frequencerz & Warface.



Niet raw genoeg zeker voor jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ketaeend schreef:
Niet raw genoeg zeker voor jou?


Had liever gezien dat jij die stage ging hosten inderdaad. G & keta het publiek ingeschoten. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 19:25 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Ketaeend schreef:
Niet raw genoeg zeker voor jou?


Had liever gezien dat jij die stage ging hosten inderdaad. G & keta het publiek ingeschoten. :worship:


Ik verwar je hier nog een beetje met je andere imago. Mijn excuses. Maar nee zou zonde van mijn middeltjes zijn. Hou het liever voor mezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
phuture noize (die dan wellicht al bij roughstate zit)


is dit ergens op gebaseerd? of hoe komt iedereen hierop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ketaeend schreef:
Indyy schreef:
Gaat flink van de line-up af hangen of ik hier heen ga. Vorig jaar een hele leuke dag gehad op de zondag, dit jaar niet geweest.



Jij moet niet zeuren. Ik verwacht je het hele weekend aan mijn zij xx


Oke zie je daar xxxxx (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
yannickvk schreef:
phuture noize (die dan wellicht al bij roughstate zit)


is dit ergens op gebaseerd? of hoe komt iedereen hierop?


dit wordt volgens mij gewoon veel gespeculeerd ja. ik denk met namen omdat die op de x-qlusive van ran-d staat als "the future of hardstyle" (wel met twee andere artiesten volgens mij) en ook op xxlerator - roughstate. ook de collab met b-front en de support van andere roughstate artiesten dragen hier wel aan bij denk ik.

ik zocht meer naar een reden waarom ze phuture noize hier neer zouden zetten, omdat ik het zelf heel vet zou vinden en gewoon een beetje aan het speculeren was. en als je het zo bekijkt is dat zeker niet uitgesloten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 20:06 
 
Hardtraxxer

Indyy schreef:
Ketaeend schreef:
Indyy schreef:
Gaat flink van de line-up af hangen of ik hier heen ga. Vorig jaar een hele leuke dag gehad op de zondag, dit jaar niet geweest.



Jij moet niet zeuren. Ik verwacht je het hele weekend aan mijn zij xx


Oke zie je daar xxxxx (L)


Yes. Hou een plekje voor je vrij in m'n tent :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 1 of andere manier kan ik het stijltje van warface altijd wel waarderen. Ik vind het dus een mooie hosting :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 00:04 
 
Hardtraxx Newbie

yannickvk schreef:
laat warface dan maar, net als vorig jaar met adaro & crypsis, een classic setje draaien :drool:

kan wel interessant worden imo. warface die artifact & delete mee neemt. frequencerz die phuture noize (die dan wellicht al bij roughstate zit) en b-front mee neemt. :D

of dit reëel is, is een andere vraag. zou iniedergeval erg gaaf zijn :D


Precies dit!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten