Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Wel echt vet voor Phuture Noize hoor, dat die main staat. Dik verdiend ook!


dit. rest van de line-up doet me tot nu toe niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Phuture Noize na ook verre van enthousiast over deze line-up. Weer een Partyraiser hosting, lekker origineel ook. Ik hou absoluut niet meer van uptempo, beetje variatie zou wel fijn zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook nog niet echt enthousiast over de line up, maar moet vreemd lopen om er niet weer bij te zijn dit jaar. Al zes jaar op rij een zekerheidje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PN LIVE :thumbsup:

Maar ook veel oninteressante namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 18:42 
 
Hardtraxx Newbie

Phuture Noize op de main is dik verdiend. Voor de rest gaat het allemaal wel, maar het is nog niet echt boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 20:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat doet Rebelion daar? :huh: PN en Atmozfears vette namen voor op de main :) Maar Frontliner? Dat organisaties daar nog geld voor willen betalen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 23:08 
 
Hardtraxxer

Tot nu toe dik tevreden! PN Live, Atmozfears, Cyber, Warforce al een prima begin. Wel afwachten of het idd niet te warm is in die tenten. Vind zelf best opmerkelijk dat Cyber nog steeds op de kleine stage staat, maar qua tijd wordt het dan ws wel beter dan op de mainstage :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2016 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rutgerrrw schreef:
Tot nu toe dik tevreden! PN Live, Atmozfears, Cyber, Warforce al een prima begin. Wel afwachten of het idd niet te warm is in die tenten. Vind zelf best opmerkelijk dat Cyber nog steeds op de kleine stage staat, maar qua tijd wordt het dan ws wel beter dan op de mainstage :)


Cyber stond vorig jaar op de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een saaie lineup zover, wilde graag keer meemaken maar dit gaat hem zo niet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 01:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt heel erg vet en verdiend voor Phuture Noize. :worship: Hopelijk volgen meer grote feesten. Hard Bass en mainstage Intents zijn in ieder geval een mooi begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:
Lenny schreef:
Ik ga elk jaar naar Mysteryland, een groter dagjesvolk festival bestaat er niet in Nederland. Alle stijlen zijn daar aanwezig, en elk jaar is het het beste festival.

Absoluut met je oneens. Sfeertechnisch is Mysteryland zeker niet het beste festival van het jaar. Afgelopen jaar zelfs een vechtpartijtje geweest bij de Q. Ook ouder volk dat hartstikke dronken was. :thumbdown: Sowieso snap ik nooit waarom mensen zich zo vol tanken op een festival. Maar goooooed.

Ohja, en sorry dat dit in drie posts moest :lol:



Dus omdat er 1 incident is geweest is het direct een maatstaaf voor een absolute oneens? Jij staat zeker vooraan tegen het hek en roept de namen van DJ's de heletijd? Pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Iemand al een brief o.i.d. gekregen van Intents? Volgens mij waren ze bezig om codes te versturen zodat sommige al loyalty tickets konden kopen.


Net in de brievenbus gevonden! Leuk persoonlijk bericht met wat stickers erbij en zo'n kut snorretje. 7e keer Intents is een feit :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Sarabande schreef:
Lenny schreef:
Ik ga elk jaar naar Mysteryland, een groter dagjesvolk festival bestaat er niet in Nederland. Alle stijlen zijn daar aanwezig, en elk jaar is het het beste festival.

Absoluut met je oneens. Sfeertechnisch is Mysteryland zeker niet het beste festival van het jaar. Afgelopen jaar zelfs een vechtpartijtje geweest bij de Q. Ook ouder volk dat hartstikke dronken was. :thumbdown: Sowieso snap ik nooit waarom mensen zich zo vol tanken op een festival. Maar goooooed.

Dus omdat er 1 incident is geweest is het direct een maatstaaf voor een absolute oneens? Jij staat zeker vooraan tegen het hek en roept de namen van DJ's de heletijd? Pls.

Ehm, ja? Mag dat? Tssssk. Op feestjes hoort geen ruzie/gevecht te zijn. Dus ja, dan krijgt het bij mij zeker aftrekpunten. En nee, ik sta zeker niet vooraan en roep ook geen namen van DJs. Ben geen 12 meer. Gefeliciteerd met je geweldige mensenkennis zeg :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 21:59 
 
Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:
Ehm, ja? Mag dat? Tssssk. Op feestjes hoort geen ruzie/gevecht te zijn. Dus ja, dan krijgt het bij mij zeker aftrekpunten. En nee, ik sta zeker niet vooraan en roep ook geen namen van DJs. Ben geen 12 meer. Gefeliciteerd met je geweldige mensenkennis zeg :thumbdown:


Dan gaan er toch heel wat feesten aftrekpunten krijgen. Als je maatstaf al een klein vechtpartijtje is, dat gebeurd bijna overal
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 22:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Sarabande schreef:
Ehm, ja? Mag dat? Tssssk. Op feestjes hoort geen ruzie/gevecht te zijn. Dus ja, dan krijgt het bij mij zeker aftrekpunten. En nee, ik sta zeker niet vooraan en roep ook geen namen van DJs. Ben geen 12 meer. Gefeliciteerd met je geweldige mensenkennis zeg :thumbdown:


Dan gaan er toch heel wat feesten aftrekpunten krijgen. Als je maatstaf al een klein vechtpartijtje is, dat gebeurd bijna overal


Nog bijna nooit tegengekomen op een hardstyle feestje. Denk dat ik meer vechtpartijen in kroegen en cafe's heb gezien, als op hardstyle feestjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 22:11 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Basshunterzz schreef:
Sarabande schreef:
Ehm, ja? Mag dat? Tssssk. Op feestjes hoort geen ruzie/gevecht te zijn. Dus ja, dan krijgt het bij mij zeker aftrekpunten. En nee, ik sta zeker niet vooraan en roep ook geen namen van DJs. Ben geen 12 meer. Gefeliciteerd met je geweldige mensenkennis zeg :thumbdown:


Dan gaan er toch heel wat feesten aftrekpunten krijgen. Als je maatstaf al een klein vechtpartijtje is, dat gebeurd bijna overal


Nog bijna nooit tegengekomen op een hardstyle feestje. Denk dat ik meer vechtpartijen in kroegen en cafe's heb gezien, dan op hardstyle feestjes


Regelmatig eentje gezien. Vaak tussen twee personen, maar dat versta ik onder een klein vechtpartijtje. In het normale uitgaansleven gebeurd het inderdaad meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Dan gaan er toch heel wat feesten aftrekpunten krijgen. Als je maatstaf al een klein vechtpartijtje is, dat gebeurt bijna overal


Basshunterzz schreef:
Regelmatig eentje gezien. Vaak tussen twee personen, maar dat versta ik onder een klein vechtpartijtje. In het normale uitgaansleven gebeurt het inderdaad meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2016 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar een keer een opstootje meegemaakt inderdaad. Verder nooit gezien of zelfs gehoort van vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 09:21 
 
Hardtraxx Newbie

Leuke post gekregen van Intents :D
Kaartprijzen staan hier: http://www.intentsfestival.nl/circus
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 09:38 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Vlk schreef:
Leuke post gekregen van Intents :D
Kaartprijzen staan hier: http://www.intentsfestival.nl/circus


Vraag me af hoe vaak je tickets hebt moeten halen om in aanmerking te komen voor die loyalty tickets. Las dat veel mensen ze nog moeten ontvangen aangezien het druk was bij de post. Heb de afgelopen twee jaar gehaald, dus nog stille hoop dat ik m'n ticket vandaag of morgen kan halen -.-


Ik heb 'slechts' 2 jaar op rij besteld en heb gister post ontvangen dus ga er maar vanuit dat jij dat ook krijgt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:
Lenny schreef:
Sarabande schreef:
Absoluut met je oneens. Sfeertechnisch is Mysteryland zeker niet het beste festival van het jaar. Afgelopen jaar zelfs een vechtpartijtje geweest bij de Q. Ook ouder volk dat hartstikke dronken was. :thumbdown: Sowieso snap ik nooit waarom mensen zich zo vol tanken op een festival. Maar goooooed.

Dus omdat er 1 incident is geweest is het direct een maatstaaf voor een absolute oneens? Jij staat zeker vooraan tegen het hek en roept de namen van DJ's de heletijd? Pls.

Ehm, ja? Mag dat? Tssssk. Op feestjes hoort geen ruzie/gevecht te zijn. Dus ja, dan krijgt het bij mij zeker aftrekpunten. En nee, ik sta zeker niet vooraan en roep ook geen namen van DJs. Ben geen 12 meer. Gefeliciteerd met je geweldige mensenkennis zeg :thumbdown:


Rustaagh, ik vroeg het toch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als iemand een code "over" heeft.....dan hou ik mezelf aanbevolen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 19:41 
 
Hardtraxxer

Doe mij nog een paar leuke talentjes (mind dimension) bij de fanatics. Niet te druk, nieuwe nummertjes en meestal de beste sfeer blijkt uit ervaring
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2016 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Destructive Tendencies host de Dynamite op de zondag. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2016 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word er een beetje moe van dat dat uptempo altijd maar door je strot geduwd wordt... Ik wil gewoon normale hardcore, of is dat te veel gevraagd?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten