Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 17:58 
 
Hardtraxx Elite

Proficiat Rickzel, ben benieuwd naar wat jullie gaan draaien. Hoop een beetje de RAW classics. Zou ook leuk zijn voor wat Spoontech classics, of zou dat al te hard zijn voor een openingsset?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja we houden er wel rekening mee waar we op gekozen zijn, dus denk idd dat dat wat te hard wordt, zou gek zijn als we ineenkeer wat totaal anders zouden doen! The Shade draait na ons, daar kun je er ongetwijfeld een paar bij mee pikken!!

Maar reken maar op een lading vette raw classics aangevuld met wat huidige dingen die we gaaf vinden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd, mss aanwezig, zoiets als jullie inzending is wel leuk om te horen, met name Temptation.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 20:46 
 
Hardtraxxer

Op Omroep Brabant staat dat er gratis waterpunten zullen zijn. Kan dit alleen niet ergens anders terug vinden.

Brabantse evenementen spelen in op hitte: gratis water, zonnebrand en extra schaduwplekken #omroepbrabant

http://feed.omroepbrabant.nl/share/2502434
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casey schreef:
Op Omroep Brabant staat dat er gratis waterpunten zullen zijn. Kan dit alleen niet ergens anders terug vinden.

Brabantse evenementen spelen in op hitte: gratis water, zonnebrand en extra schaduwplekken #omroepbrabant

http://feed.omroepbrabant.nl/share/2502434


Staat op site van Intents bij 'all you need to know'. Goede zaak overigens. 30 graden is ook echt geen temperatuur om te klaplong stampen. Meer zonnesteek-stampen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 21:05 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Casey schreef:
Op Omroep Brabant staat dat er gratis waterpunten zullen zijn. Kan dit alleen niet ergens anders terug vinden.

Brabantse evenementen spelen in op hitte: gratis water, zonnebrand en extra schaduwplekken #omroepbrabant

http://feed.omroepbrabant.nl/share/2502434


Staat op site van Intents bij 'all you need to know'. Goede zaak overigens. 30 graden is ook echt geen temperatuur om te klaplong stampen. Meer zonnesteek-stampen dan.


Zag het inderdaad net ook op FB staan. Doen ze inderdaad goed, toch lekker om tussen enkele biertjes door even wat water te drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 21:28 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Nog even een berichtje vanuit ons met betrekking tot het weer:

Citaat:
Voor komend weekend worden er tropische temperaturen verwacht. Goed nieuws dus, maar ook iets om rekening mee te houden! Wij adviseren je om luchtige kleding te dragen, een hoofddeksel en goed in te smeren met zonnebrand ter bescherming tegen de zon! Het is toegestaan om zonnebrand mee te nemen in een flesje of tube. Spuitbussen en sprays zijn vanwege veiligheidsredenen niet toegestaan. Ook is er een gratis insmeerbar en zijn er speciale Intents Festival zonnebrandtubes verkrijgbaar.
Heel belangrijk: Zorg er voor dat je voldoende water drinkt en neem voldoende zout (je verliest zout wanneer je zweet). Er zijn over het gehele terrein bars waar je drinken kunt halen en er zijn gratis waterpunten aanwezig. Matig alcohol gebruik, neem voldoende rust en zoek regelmatig even de schaduw op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intents Festival schreef:
Matig alcohol gebruik


JA DOEI!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is momenteel een 1+1 (50% op elk product) gratis actie van Nivea Sun op Bol. Mocht je, zoals mij, van plan zijn je eigen zonnebrand mee te nemen en je thuis enkel sprays hebt kun je hier nog even shoppen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Altijd bijzonder dat er zelfs met deze temperaturen nog personen zijn die al vroeg in de middag al helemaal van de kaart zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Altijd bijzonder dat er zelfs met deze temperaturen nog personen zijn die al vroeg in de middag al helemaal van de kaart zijn.

Duh, matig alcohol? Dan maar meer drugs toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Duke schreef:
Altijd bijzonder dat er zelfs met deze temperaturen nog personen zijn die al vroeg in de middag al helemaal van de kaart zijn.

Duh, matig alcohol? Dan maar meer drugs toch.


EHBO heeft het met zulke dagen altijd een stuk drukker helaas... Maarja risico van het vak denk ik dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 08:52 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
RTM93 schreef:
Duke schreef:
Altijd bijzonder dat er zelfs met deze temperaturen nog personen zijn die al vroeg in de middag al helemaal van de kaart zijn.

Duh, matig alcohol? Dan maar meer drugs toch.


EHBO heeft het met zulke dagen altijd een stuk drukker helaas... Maarja risico van het vak denk ik dan maar.

Geen medelijden mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hekzitter schreef:
EHBO heeft het met zulke dagen altijd een stuk drukker helaas... Maarja risico van het vak denk ik dan maar.

Geen medelijden mee.


Hoeft niet altijd door alcohol/drugs te komen hè dat iemand op de EHBO beland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
RTM93 schreef:
Hekzitter schreef:
EHBO heeft het met zulke dagen altijd een stuk drukker helaas... Maarja risico van het vak denk ik dan maar.

Geen medelijden mee.


Hoeft niet altijd door alcohol/drugs te komen hè dat iemand op de EHBO beland.


S/o naar Helicaze met z'n bloedneus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! :lol: :clap:

https://www.facebook.com/events/119790135265149/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 09:13 
 
Hardtraxxer

Op dit moment begint het toch weer heel hard te kriebelen. Ben een heel weekend aanwezig, ook timetables voor gemaakt, maar die ga ik lekker niet posten, want jullie zouden me voor gek verklaren, en moet nog een paar aanpassingen doen als ik dit topic zo lees :p.

ZIN IN! Tot dit weekend! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Rick ballentik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Intents
Lees op de website dat de laatste bussen terug naar CS Oisterwijk gaan om 23:30, klopt dit? Want in dat geval kan de gigantische menigte die de eindshow wil afkijken niet meer met het OV/deze bussen terug? Ik hoor het graag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 09:59 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
RTM93 schreef:
Hekzitter schreef:
EHBO heeft het met zulke dagen altijd een stuk drukker helaas... Maarja risico van het vak denk ik dan maar.

Geen medelijden mee.


Hoeft niet altijd door alcohol/drugs te komen hè dat iemand op de EHBO beland.

Uiteraard! Een vriendin heeft 4 jaar geleden in Zwolle nog een zonnesteek opgelopen bijvoorbeeld.
Maar goed mijn opmerking gong vooral over de personen wie wel stug door blijven Slikken en snuiven in 30 graden zon. Als de denkwijze ontbreekt om het in de volle zon rustiger aan te doen ben je mijn inziens de aandacht van de EHBO waard.
Gelukkig is tegenwoordig een grote groep wel verantwoord bezig:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Als de denkwijze ontbreekt om het in de volle zon rustiger aan te doen ben je mijn inziens de aandacht van de EHBO waard.


Mooie nieuwe regel voor medici, als het je eigen schuld is kan je de tering krijgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 10:14 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Marks schreef:
@ Intents
Lees op de website dat de laatste bussen terug naar CS Oisterwijk gaan om 23:30, klopt dit? Want in dat geval kan de gigantische menigte die de eindshow wil afkijken niet meer met het OV/deze bussen terug? Ik hoor het graag :thumbsup:


De laatste bus richting CS Oisterwijk gaat inderdaad om 23:30. De laatste trein vanuit CS Oisterwijk richting Tilburg vertrekt namelijk om kwart voor 12. We willen natuurlijk dat iedereen de eindshow mee kan pakken, maar we kunnen moeilijk mensen na 12 uur naar het station brengen terwijl er geen treinen meer rijden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens 9292 en ns.nl gaat er om 00:13 en 00:43 nog een sprinter richting Eidhoven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intents Festival schreef:
Marks schreef:
@ Intents
Lees op de website dat de laatste bussen terug naar CS Oisterwijk gaan om 23:30, klopt dit? Want in dat geval kan de gigantische menigte die de eindshow wil afkijken niet meer met het OV/deze bussen terug? Ik hoor het graag :thumbsup:


De laatste bus richting CS Oisterwijk gaat inderdaad om 23:30. De laatste trein vanuit CS Oisterwijk vertrekt namelijk om kwart voor 12. We willen natuurlijk dat iedereen de eindshow mee kan pakken, maar we kunnen moeilijk mensen na 12 uur naar het station brengen terwijl er geen treinen meer rijden :)

Is het geen idee om contact te zoeken met de Nederlandse Spoorwegen. Ik denk dat wanneer je zo'n gigantisch festival neerzet je zeker in de positie bent om de NS te kunnen bewegen om een extra trein te laten rijden naar Tilburg/Breda en richting Eindhoven/'s Hertogenbosch

Edit: nevermind, dat contact is er dus al
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 10:52 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Volgens 9292 en ns.nl gaat er om 00:13 en 00:43 nog een sprinter richting Eidhoven.


Mijn excuses, dit ging om de trein richting Tilburg. We hebben een regeling getroffen met de NS met betrekking tot de pendelbussen en daarin moeten we ons aan deze tijden houden, dit is overigens altijd al zo geweest.
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten