Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 09:59 
 
Hardtraxxer

Zo veel zinin :clap: alleen voor mij is het toch wel te warm
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

Niet te doen in de zon. Goeiemorgen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 10:46 
 
Hardtraxxer

Ahh zoveel zin in! Alleen wel tyfus warm. :yay: :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
Zoveel zin in! :yay: :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 10:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Zondagticket gezocht!! hellup

Paar hardtraxxers als verkoper op ticketswap gespot. Kom op jongens, help mij eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan wit met groene K-Swiss, lange spijkerbroek, zwart DBSTF vest, misschien nog een donkerblauwe jas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 11:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot zo allen, weer veel zin in. Eerste keer weer Intents sinds 4 jaar. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1e keer Intents! Meteen zaterdag en zondag!

Vandaag veel bij de raw te vinden, morgen meer op de relive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Te herkennen aan wit met groene K-Swiss, lange spijkerbroek, zwart DBSTF vest, misschien nog een donkerblauwe jas.

Vergeet je muts en sjaal niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 20:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Veel plezier en mijn diepste respect voor de mensen die hier naartoe zijn/ waren. Met deze hitte op een festival moeten vertoeven.. eens (Decibel) maar nooit weer :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 02:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

T was opzich goed te doen hoor. Rond een uur of 5 werd het bewolkt en daarna was het gewoon een aangename temperatuur :)

Wel dikke minpunten voor de watervoorziening zeg. Leuk dat er gratis watertap punten zijn maar daar was het zo schandalig druk dat je dr 30 minuten moest wachten. En bij de wc's geen kraan te bekennen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 04:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vette dag gehad vandaag! Sochtends opgehaald worden met de limo en dan voor de deur afgezet worden bij intents, klasse.
Ondanks de hitte heb ik me zeer goed vermaakt ook al was dit qua losgaan echt mijn slechtste dag ooit. Aggressive act was vet en Phuture Noize heeft ook weer een bazensetje neergezet. Strike you down :loving:. Rest van de sets gingen het ene oor in en de andere weer uit. Hitte was niet te harden :lol:

Speciale vermelding voor Freedom in de endshow :cry: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 04:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Erg vette dag gehad vandaag! Sochtends opgehaald worden met de limo en dan voor de deur afgezet worden bij intents, klasse.
Ondanks de hitte heb ik me zeer goed vermaakt ook al was dit qua losgaan echt mijn slechtste dag ooit. Aggressive act was vet en Phuture Noize heeft ook weer een bazensetje neergezet. Strike you down :loving:. Rest van de sets gingen het ene oor in en de andere weer uit. Hitte was niet te harden :lol:

Gewoon in je flesje pissen maadt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 06:02 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een top dag! Na een erg lange busreis nu eindelijk thuis.
Bijna alleen maar bij de indoor mainstage gestaan hoewel het erg warm was.
Die watervulpunten gingen echt helemaal nergens over.. :thumbdown:
Maar ja dat kon die pret niet drukken eigenlijk alleen maar leuke sets gehoord met Phuture Noize en Frequencerz & E-Force als hoogte punten.
Paar min puntjes want toch wel weer erg veel dubbele tracks gehoord(Basstrain 2x binnen een uur op dezelfde stage :huh: ) Ook vond ik het aan het eind echt veelste druk bij de mainstage zekers bij g4h.
Maar het absolute min punt was tijdens de opening van partyraiser bij de hardcore. Er werd namelijk met traangas gespoten....
Ik stond ongeveer halverwege de zaal en in eens zie ik iedereen weg bewegen vanuit midden voor en zelfs wat mensen kotsen. Iemand schreeuwde best snel traangas dus meteen shirt voor de mond gedaan en zsm naar de nooduitgang gegaan. Gelukkig liep het voor mij met een beetje hoesten en prikkende ogen af, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen er veel meer last van hebben gehad.

+++Phuture noize
++Warforce en Frequencerz & E-Force
+Goede sfeer en lekker weer
-Waterpunten even serieus....
-------Traangas
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 09:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo zeg , helemaal in de juiste sfeer om hier heen te gaan, lekker snoeien bij de Relive ^^
Te herkennen aan het D-Block & S-te-Fan petje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er zin in! Lekker huppelen op de heerlijke klassiekers bij de Relive! Aanwezig met Job/Hekzitter :)! Veel plezier allemaal en tot straks !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

7e keer Intents alweer, waar het ooit allemaal begon voor mij. We kwamen binnen bij Deetox die een prima setje draaide zodat we meteen lekker erin kwamen. Het was vrij heet maar af en toe een windje maakte veel goed. Overigens over de hele dag genomen weinig last gehad van de hitte, ik had het vele malen erger verwacht.

Voor de verder rest vermeldingen voor Frequencerz vs E-Force, waar EVP nog voorbij kwam en Delete die zoals altijd een ontzettend dikke set had. Nieuwe van Genox (bass power?), Roll Up, Zimmersion en ik denk zo'n 6-7 oude Delete tracks (wat blijven die toch vet) naast z'n recente nummers maakte het toch wel de set van de dag. Enig minpuntje was het draaien van Broken.
Tot slot Phuture Noize, die ik nu in een redelijk kort tijdsbestek 3x live heb gezien, was weer genieten. In tegenstelling tot Supersized had ie nu een half uur ipv drie kwartier, waardoor de wat 'mindere' platen achterwege bleven (Breathin, Human Machinery, Charged Up en The Grind). In plaats hiervan Suicidal Superstar, The Aftershock en Strike You Down :worship:

Ohja, nog een raar momentje, half uur voor tijd deed een vrouw ineens dr vinger in mn mond nadat ze m'n bier had vastgehouden. Even later voelde ik me redelijk kut en dacht ik dat ik moest kotsen. Weet niet of het aan die vinger lag of aan die 25 pils die in mn kraag zat xd

En we mogen zo weer :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 11:50 
 
Hardtraxxer

Mooie eerste dag gehad, waren pas laat binnen en eigenlijk de hele dag overal en nergens geweest. Meeste tijd daarvan bij de Hard Island gestaan, lekker sfeertje en goede muziek daaro. Later de set van Brennan Heart op de main nog meegemaakt maar echt jezus wat kut. Alleen maar remixen/edits van nummers met als klap op de vuurpijl een steek-je-vinger-in-je-keel remux van the Fusion of Sound. En daarna ook nog Just as Easy verneuken. Echt bijzonder hoe erg je iets totaal kan verneuken. Voorderest geen min punten en bijzonder mooie dag gehad!

Vandaag deel 2, wit T-shirt aan met groen vlak erop en waarschijnlijk met een roodharige langs me bij de Relive :)

Zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 12:05 
 
Hardtraxx Addict

Hele vette dag gehad gisteren. Kwamen vrij vroeg binnen dus beetje rondgelopen en in de schaduw gaan zitten, want jezus wat was het warm. Overdag hier toch erg aan gestoord. Ondanks de hitte zijn we naar Atmozfears geweest die een fijne set neerzette, daarna door naar Devin Wild vs JNXD, viel uiteindelijk beetje tegen, maar had ook erg hoge verwachtingen. Hierna wat gegeten en toen werd het eindelijk koeler. Setje van Cyber was ook erg fijn. Maar de sst die er met kop en schouders boven uit stak is toch wel Phuture Noize. Jezus, wat een dikke set met gave visuals. Verder verraste Brennan Heart en Gunz positief. Oja, en ook nog Freedom in de endshow :loving: :loving:

+++ Phuture Noize :worship:
++ Atmozfears en Cyber
+ Freedom in endshow
---- Hitte :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 12:06 
 
Hardtraxx Elite

Wie zijn dr zo al te vinden bij de Relive? Mn maten willen vanavond pas gaan.

Dus te herkennen aan mn 1913 petje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb serieus last van een klaplong na gister, gelukkig heb ik er 2 :thumbsup:
Tot zo bij de relive
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cyber gisteren was echt goud (L) heerlijk sfeertje daar en goed geluid.
Verder goed festival gehad, af en toe schaduw opzoeken dan was het goed uit te houden. Alleen watertappunten was drama. Rijen van 15personen dik voordat je zelf kon tappen. Zag later wel dat ze meer kranen hadden geplaatst. Dat is goed maar waarom stonden die er in eerste instantie al niet?

Straks weer! Eerst halve dag relive daarna wss main vanaf delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke eerste dag gehad gisteren, ondanks de hitte (het wende gelukkig wel en af en toe een zuchtje wind was heerlijk). Eigenlijk overal en nergens geweest. Atmozfears draaide leuk maar hij stond er wel als een zoutzak met flink wat tegenzin bij zeg, tjongejonge.
Tevens een heerlijke set van Delete (++++ voor het geluid op de fanaticz overigens) met wat heerlijke oude en nieuwe platen en Zimmersion :love:

Helaas besloot m'n groep om naar Frequencerz & bass Chaserz te gaan, Christus wat was dat slecht, met Kind van de Duivel en een of andere slechte remix met een enorme anti climax van Phases :thumbdown:
Snel naar de main gegaan waar Psyko Punkz echt een heerlijke set weg zette (ik had zijn album nog niet geluisterd dus voor mij waren het praktisch allemaal nieuwe platen :loving: ) en Phuture Noize een nog betere set
:love:

Dan even Brendan Heart. Zijn plek op de timetable was misschien al net zo dramatisch als zijn set. De hele rotzooi kwam weer voorbij (Imaginary, losse my mind, wake up xxxxxxtra raw edit etc), totaal geen lijn in die hele set (halverwege ineens hardcore ofzo?) en ook totaal geen tempo.

Ik snap oprecht niet waarom organisaties deze man nog boeken. De laatste keer dat hij een leuke set weg zette was notabene als Blademasterz, verder heb ik hem nog nooit spannend horen draaien.
En als hij dan al geboekt moet worden, kan dat dan niet als een van de laatste acts op de mainstage? Wat. Een. Drama.


Verder was G4H wel leuk maar het doet me niet meer zoveel tegenwoordig.

En zoals ik een paar Posts eerder al schreef was de watervoorziening belabberd :(

+++ Phuture Noize, Delete, geluid op main en fanaticz
++ Psyko punkz
+ Endshow (vond die van vorig jaar wel wat beter)
- voor het water
-- voor Freqz&BChaserz
----------- Brendan Heart

En ik heb zin in vandaag :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat me ook op viel is hoe sterk Intents wel niet gegroeid is zeg
De fanaticz en outrageous waren flinke podia ivm paar jaar terug ofzo
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten