Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Outrageous was vorig jaar ook al redelijk groot. Alleen voorgaande jaren stond er een soort van halve tent of luifel, hoe je het wil noemen. Ideaal tegen regen of zon. En die was er dit jaar niet, best wel een gemis eigenlijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top feestje gehad. Lekker sfeertje en vrijwel alles perfect geregeld door de organisatie!

+ Delete voor de oudere plaatjes (o.a. D, Environment (Delete Remix), Exist, Proximity To Extinction en Pulse)
- Watervoorzieningen (waren die er überhaupt wel? Met temperaturen zoals gisteren hoor je daar toch voor te zorgen)
- Gebrek aan personeel bij de eetkraampjes

Voor de rest over en weer gegaan. Vond het in de tenten eigenlijk minder goed te harden dan buiten, dus die heb ik vrij veel vermeden. Na Phuture Noize huiswaarts gegaan. Brennan Heart is bij voorbaat al om te janken en dat bleek wederom het geval te zijn. Gunz For Hire + eindshow nam ik maar voor lief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 14:12 
 
Hardtraxx Addict

Totaal onverwacht toch aanwezig vandaag, dat wordt genieten op de Relive ^^ . Te herkennen aan The Qontinent shirt en Noisecontrollers cap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldige dag was dit, heb geen idee wie er allemaal bij waren maar er stond op een gegeven moment toch nog wel aardig wat volk in de volle zon voor onze set. Toppers :thumbsup:

Onze TL

1. Zatox - Creation
2. A2 Allstars - The Resistance
3. Headhunterz - Headshot
4. B-front - Virus
5. Artic - F#ck the Fake Shit (Adaro remix)
6. Tat & Zat - Proud to be Loud
7. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
8. Crypsis - Nackt
9. Dj Thera - Disturbia (The R3bels remix)
10. The R3bels - Temptation
11. 2Faced - Facebreaker
12. B-Front - We Are One
13. The Machine & Geminizers - Godcore
14. Digital Punk & Radical Redemption - Protest of Indignation
15. Genox - Inhuman
16. 2Faced - Darkside
17. The Vision - I Know You're Here
18. Solutio - Insidious
19. Deetox - Lose Control
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet Rickzel! Ben wel benieuwd hoe je het ervaren hebt. Voor 00:00 verslag van minimaal 2000 woorden pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat stond het geluid in de indoor main hard trouwens. Echt niet normaal. Zonder oordoppen was het niet uit te houden daar. Eerste keer dat ik ze gewoon echt in wou doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nouja was sowieso m'n eerste keer Intents, zaten paar maanden terug klaar voor de kaartverkoop maar voor het eerst in m'n leven geen ticket kunnen scoren voor een feest, dus dat we gewonnen hebben kwam nog eens extra lekker uit :love: Spanning was verrassend laag, waren ruim op tijd bij het podium en konden rustig op ons dooie gemakkie een biertje pakken en alles klaar zetten voor 12:00. Was wel echt godsgruwelijk warm (ik was zo slim om een zwart shirt aan te doen :lol: ) Hadden ons voorgenomen om eerste half uur te vullen met wat oudere tracks en laatste half uurtje wat nieuwer spul. Vanaf het begin stond er al een leuk groepje mensen en wat bekenden klaar voor ons. Veel mensen ook aan de zijkant in de schaduw. Draaien zelf ging vgm prima, misschien hier en daar een klein schoonheidsfoutje maar dat zou minimaal geweest zijn. Vooral heel erg genoten en tof om te zien dat het in die hitte toch nog wel los ging. Zat te twijfelen om EVP nog te draaien maar die zou je sowieso nog wel horen die dag, Dus voor We Are One gekozen, dat was wel echt even een genietmomentje (L)

Tof ook om de reacties na de tijd te zien, veel mensen die enthousiast naar ons toe kwamen, ook wat mensen die ik nog niet kende, zaten vgm ook wel wat hardtraxxers tussen! Rest van de dag maximaal gebruik gemaakt van onze bandjes en lekker in de schaduw op de VIP decks gestaan bij de main. Eigenlijk overal wel even geweest, tijdje bij de hard island stage gestaan voor fijne setjes van Cyber/Jay Reeve & Noiseshock. Fanaticz stage nog een tijdje, en Phuture Noize op de main (L)

Top dag gehad :thumbsup:

edit: oja idd Stef (ik mag stef zeggen) leuk je te leren kennen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaaf filmpje op de snapchat van Intents van linksvoor bij Theracords Classics! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De hele mainstage aan het pinsirren onder aanvoering van Mc Villain en Niels van Frequencerz :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
De hele mainstage aan het pinsirren onder aanvoering van Mc Villain en Niels van Frequencerz :lol:


Hahaha we've done it Hardtraxx :lol:

niet meer bekend als haattraxx maar als de grondleggers van de pinsir, S/O naar Delt-A :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren een paar keer pinsirend door het publiek gelopen, iemand zei ook "Heey Pinsir!" tegen me.
Ook nog met 2 man ge duo-pinsird. I.c.m. met een "OOOHH!!" wanneer de kick er in komt was het echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 18:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laatste keer Intents voor mij. Teveel dagjesvolk, geen sfeer op de main (of iigv niet waar ik stond) en 90% van de mensen staat maar een beetje om zich heen te kijken, selfies te maken of te appen, er wordt niet gedanst. En dat loopvolk op de main, iedereen die zich overal maar doorheen beukt. Ik had me voorgenomen me er niet aan te storen, maar na een uur zowat elke twee minuten aangestoot te worden was ik er echt wel klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 20:13 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een topeditie weer zeg, ongeacht de hitte me weer prima vermaakt.

Het viel me op dat er na afloop van de eindshow "This was Intents Festival tudududumm" werd gezegd ipv "This was a Kloontjes event tudududumm". Zou dit iets als een naamsverandering ofzo betekenen van de organisatie? Of dat Intents een losse organisatie gaat worden? Gewoon benieuwd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

EscapeReality schreef:
Het viel me op dat er na afloop van de eindshow "This was Intents Festival tudududumm" werd gezegd ipv "This was a Kloontjes event tudududumm". Zou dit iets als een naamsverandering ofzo betekenen van de organisatie? Of dat Intents een losse organisatie gaat worden? Gewoon benieuwd :$


De activiteiten van Intents Festival lijken mij de carnavalsgroep een beetje ontgroeid gezien de schaal van het evenement.

Dat leek me afgelopen carnaval al wel duidelijk toen de Kloontjes zelf al niet meer op het evenement van Intents Festival te vinden waren, maar in het centrum van Oisterwijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2017 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit gedacht ooit Delete platen op een classics stage te horen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima dagje gehad bij de classics.

T.C.C. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk dagje gehad met veel hardtraxxers, maar vooral met Tim (urban designer) en Stef (Grim). Setjes van de dag toch wel TCC en Zany va Jones. Laats genoemde kwam wel heel laat op gang. Heel veel gelachen vooral en veel nieuwe mensen leren kennen. Wel vond ik af en toe de sfeer heel karig, maar dat ben ik bij intents altijd wel beetje gewend de laatste jaren.

Maar. Het mooiste verhaal ooit. Stef, Tim en ik stonden lekker de klaplong stampen. Vrouwtje komt naar ons toe en vraagt of wij willen ophouden met zo belachelijk Mongolisch dansen... Dat moet je geen 2 keer zeggen tegen ons. Dus wij bij het volgende nummer, volledig badr hari gegaan. Meisje binnen 3 seconden: Nope Nope Nope en loopt weg. Tim, Stef en job (1) - kuthoer die gewoon normaal moet doen (0).
Episch moment.

Verder een vraag aan Jones. Je hebt hier in hardtraxx een vraag gesteld over of er nog verzoekjes waren. Werden best wel wat platen gevraagd, maar heb daar weinig van gezien. 2e deel van de set was gewoon prima, maar 1e deel waren echt alleen maar hitjes. Jullie hebben zo'n groot repertoire aan platen en dan kiezen jullie om met alpha2 remix van tonight te openen... vond ik persoonlijk erg jammer.

Zelfde vraag aan The Z... deze discussie is tijdens het rebirth topic ook al een keer gehouden. Waarom kies je ervoor om zoveel hitjes te draaien... dit ben ik normaal helemaal niet van je gewend, maar de 2 sets in de afgelopen paar maanden waren dat wel echt heel erg...

Verder gewoon prima feestje gehad! Was heel gezellig en ben weer 45 klaplongen rijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke tip trouwens:
Www.intentsfestival.nl/2018

Pre registratie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 02:06 
 
Hardtraxx Elite

Wat was vandaag vet bij de Relive met een hoop HT-ers. Uitgebreider verslag volgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wat een kuthoer was dat op de main :lol: . Hele tijd stilstaan en chagrijnig kijken en dan tegen ons zeggen dat we normaal moeten doen en moeten hakken op hardstyle :lol: . Meteen daarna driedubbele klaplongsessie en weg was ze met haar theeclubje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Haha wat een kuthoer was dat op de main :lol: . Hele tijd stilstaan en chagrijnig kijken en dan tegen ons zeggen dat we normaal moeten doen en moeten hakken op hardstyle :lol: . Meteen daarna driedubbele klaplongsessie en weg was ze met haar theeclubje...


Ik lig nog steeds in een scheur als ik er aan denk. Man man man wat kansloos. :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 09:43 
 
Hardtraxxer

Wat een geweldig weekend gehad zeg! Zaterdag bier gedronken en gister de bob. Overtreft het sowieso van vorig jaar.

Plussen en minnen:

+++ Eindshow, Freedom :loving:
++ Radical Redemption Live, wat een drive in zijn set
++ Phuture Noize
+ Gister heel de main stond te Pinsiren :lol:
+ Pepijn van Frequencerz door de microfoon: "nog even alles geven de laatste minuten op Defq... uhhh Intents!" xd
+/- Brennan Heart draaide toch beter dan verwacht maar nog steeds kut eigenlijk
+/- Watersproeiers, waren lekker maar hadden er misschien wel meer gemogen
- Gunz for Hire, heb er echt helemaal niks mee. Leek ook dat ik steeds naar het zelfde nummer zat te luisteren
- Watervoorziening
-- Hitte
-- Vieze zwembadje, hadden ze soms wel mogen verschonen vond ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was gezellig weer allemaal xoxo.

+++ Dyna
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top weekendje gehad.

Zaterdag het plan om voornamelijk bij de Hard Island stage te gaan staan. Wegens de hitte (en vooral omdat er daar ook geen zuchtje wind stond overdag door die omheining) pas vanaf een uurtje of 5 daar naartoe gegaan, waar het overigens erg gezellig was. Verder overdag heel de dag op de main gestaan, waar het met een plantenspuitje nog best te doen was op wat taaie (te) warme momenten na. Prima euforische setjes gehoord (platen als Spirit of Hardstyle en het Decibel anthem in de volle zon: heerlijk (L) ), met uitzondering van Code Black die lekker platen draaide als Born To Die en Sandstorm remix terwijl die om 2 uur draaide. Verder uitstapjes gemaakt naar Delete (Nacho remix en G.I.R remix voor het eerst gehoord :drool: . Al draaide die de Nacho remix verdomme zonder mid intro's), Cyber en nog heel even in de grote raw tent tot aan Phuture Noize, wat goud was. Helaas werd het toen al erg druk op de main en toen begon waar ik mij bij Intents elk jaar aan erger: de laatste anderhalf uur. Veel te druk op de main en met de minuut sta je krapper. Dat in combinatie met de kutset van BH was ff wat minder, dus om 11 uur besloten om te kijken of er plek was bij de Gearbox afsluiting. Zeeën van ruimte, dus daar het laatste uurtje alles er nog uit staan rammen, wat echt vet was aangezien de rest van de stage precies hetzelfde idee had.

Zondag tot een uur of half 9 op de Relive gestaan, waar het sfeertje er vanaf T.C.C al heerlijk in zat (en daarna al helemaal bij Crypsis ^^ ). Helaas stond het geluid bij T.C.C nog niet heel hard, waardoor het soms niet helemaal lekker door kwam. Bij The Z later op de dag stond het daarentegen echt loeihard op den duur :bomb: .

Vandaag even een dagje blaren lek prikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het was me weer een dagje lachen gieren brullen #apenkooi
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten