Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
urbandesigner schreef:
Haha wat een kuthoer was dat op de main :lol: . Hele tijd stilstaan en chagrijnig kijken en dan tegen ons zeggen dat we normaal moeten doen en moeten hakken op hardstyle :lol: . Meteen daarna driedubbele klaplongsessie en weg was ze met haar theeclubje...


Ik lig nog steeds in een scheur als ik er aan denk. Man man man wat kansloos. :lol: :lol: :lol:


Hoogtepuntje van de dag :clap:

Tijdens het wandelen naar Intents voelde ik toch een beetje stijfheid van Emporium de dag voordien. Maar zodra de eerste dikke kicks er door komen weer volledig los. Mooie snoeisessies bij TCC en Crypsis om de dag te starten. De lichte bewolking zorgde voor een wereld van verschil in gevoelstemperatuur vergeleken met de dag voordien waardoor het toch wel ietsje aangenamer was.

Speciale dri-fit kleding aan doen en nog volledig doorweekt zijn. Ik wil niet weten hoe doorweekt ik zou zijn als ik een gewoon t-shirt had aangedaan. xd

The Z, dan geef je bordjes weg met allerlei teksten op waarvan eentje "Welke early track kent hij niet" (of iets in die aard). Draai dan aub ook wat onbekendere plaatjes ipv de top 20 van 2007-2011 op te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S/o naar Melvin die ruim een uur met dat bordje in z'n klauwen heeft gelopen.

T.C.C. set van de dag overigens. Lekker wat onbekender werk ook het eerste half uur! Daarna het meest genoten van Zany & Jones (op het eerste half uur na een beetje waar een erg groot contrast zat tussen de platen die Zany draaide en de platen die Jones draaide) en Coone (beetje een guilty pleasure :$). Het einde van Wildstylez met Born Slippy en Forgotten Moments (Ophidian Remix) was ook heerlijk!

Vond het terrein overigens echt rommelig, alles door elkaar en was niet echt overzichtelijk. Daarnaast, hoe verzonnen ze het om de toiletten tussen de hardcore en relive een tijdje dicht te gooien? Bespottelijk gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat draaide TCC zoal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Openen met Autumn Leaves. Verder in willekeurige volgorde: Boys In The Kitchen, Do You Know Who I Am, Goddamn, 2-1 (inclusief mooie demonstratie), Two And A Half Kings (ook inclusief mooie demonstratie), Stash, Forsaken, And It Goes, Pan-Demic, Still Here remix, Welcome, The Sexual Thrill. Vergeet er nog een hoop dus als mensen aanvullingen hebben zijn ze welkom. Eerste half uur wat onbekender werk waarvan ik niet op de namen kon komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 12:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Openen met Autumn Leaves. Verder in willekeurige volgorde: Boys In The Kitchen, Do You Know Who I Am, Goddamn, 2-1 (inclusief mooie demonstratie), Two And A Half Kings (ook inclusief mooie demonstratie), Stash, Forsaken, And It Goes, Pan-Demic, Still Here remix, Welcome, The Sexual Thrill. Vergeet er nog een hoop dus als mensen aanvullingen hebben zijn ze welkom. Eerste half uur wat onbekender werk waarvan ik niet op de namen kon komen.


Soundwaves, Soul Train, It's A Fine Day
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Joey schreef:
Openen met Autumn Leaves. Verder in willekeurige volgorde: Boys In The Kitchen, Do You Know Who I Am, Goddamn, 2-1 (inclusief mooie demonstratie), Two And A Half Kings (ook inclusief mooie demonstratie), Stash, Forsaken, And It Goes, Pan-Demic, Still Here remix, Welcome, The Sexual Thrill. Vergeet er nog een hoop dus als mensen aanvullingen hebben zijn ze welkom. Eerste half uur wat onbekender werk waarvan ik niet op de namen kon komen.


Soundwaves, Soul Train, It's A Fine Day

Ah ja, en Parallel Worlds en Acid Impressions remix werden ook gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Acid Impressions remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Acid Impressions remix.

TE LAAT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook op Intents nog een aantal dansjes gedaan. :surrender:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
MelvinFR schreef:
Acid Impressions remix.

TE LAAT!


Ja, ik kan ook mijn bericht wel snel bewerken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 12:32 
 
Hardtraxx Elite

Joey schreef:
S/o naar Melvin die ruim een uur met dat bordje in z'n klauwen heeft gelopen.

T.C.C. set van de dag overigens. Lekker wat onbekender werk ook het eerste half uur! Daarna het meest genoten van Zany & Jones (op het eerste half uur na een beetje waar een erg groot contrast zat tussen de platen die Zany draaide en de platen die Jones draaide) en Coone (beetje een guilty pleasure :$). Het einde van Wildstylez met Born Slippy en Forgotten Moments (Ophidian Remix) was ook heerlijk!

Vond het terrein overigens echt rommelig, alles door elkaar en was niet echt overzichtelijk. Daarnaast, hoe verzonnen ze het om de toiletten tussen de hardcore en relive een tijdje dicht te gooien? Bespottelijk gewoon.


Ja, dat met die wc's was lekker inderdaad, je miste zowat n kwart set als je moest pissen. Security zei tegen me dat het water op was in de wc's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 12:39 
 
Hardtraxxer

++++ Alpha Twins - From the rain (Sub zero project/Sub sonik?? edit) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kort verslagje:(zondag)

Eerste feestje waar ik met de auto heen ben gegaan. Dit blijkt toch een stuk vlotter dan OV of een tweewieler.
Aangekomen bij het terrein voelde ik de warmte meteen op mijn hoofd slaan. ik vermoed dat een zwarte pet geen goed idee was xd

Het festivalterrein zag er prima uit, alsof je een pretpark binnenwandelde ofzo.

De set van Devin Wild & Demi Kanon was een leuke binnenkomer daarna vooral Relive gestaan met een uitstapje naar Roughstate en Sub Zero Project & Sub Sonic. Bij de set van D-Block & S-te-Fan ben ik er pas echt doorgekomen en de danspasjes gingen ook beter toen de warmte verdween.
Het viel me op dat veel Hardtraxx leden zich stoorden aan de platenkeuze van Zany & Jones. ondanks dat heb ik me toch prima vermaakt aldaar.
hopelijk volgend jaar een weekendje aanwezig.

+++ Hardtraxx samenhorigheid
+++De set van D-Block & S-te-Fan op de Relive
+++ gektehuis bij Roughstate
++ MC DV8 die gewoon even een raketje komt geven :thumbup:
+ Veel mensen tegen het lijf gelopen
+opener van Devin Wild & Demi Kanon
+het moment dat mensen je raar beginnen aan te kijken omdat je hard gaat :)


- gekookt hoofd van 13u tot 16u
- na 15 uur al 30€ opgedaan aan flesjeswater >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 13:34 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
RomanAnthony schreef:
Joey schreef:
Openen met Autumn Leaves. Verder in willekeurige volgorde: Boys In The Kitchen, Do You Know Who I Am, Goddamn, 2-1 (inclusief mooie demonstratie), Two And A Half Kings (ook inclusief mooie demonstratie), Stash, Forsaken, And It Goes, Pan-Demic, Still Here remix, Welcome, The Sexual Thrill. Vergeet er nog een hoop dus als mensen aanvullingen hebben zijn ze welkom. Eerste half uur wat onbekender werk waarvan ik niet op de namen kon komen.


Soundwaves, Soul Train, It's A Fine Day

Ah ja, en Parallel Worlds en Acid Impressions remix werden ook gedraaid.


Because We Can (Geck-o Remix) en In Your What.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 13:39 
 
Hardtraxxer

Ben de Zaterdag gegaan met de vrouw. Erg vermaakt op het feest maar het was voor mij overdag tot een uur of 17:00 a 18:00 te warm, pff niet te houden soms. En in de tenten was het een sauna.

Vond de sfeer op de main maar beetje kill en suf, meeste staan maar stil en soms niet echt lekker ruimte om los te gaan. Daarentegen was de sfeer wel lekker in de Indoor Mainstage en soms had je best wel genoeg ruimte om los te gaan. Vond geluid in de tent ook wel goed, al was het vooraan echt een stuk zuiverder dan midden/achteraan.

Vanwege de hitte en warmte eens een keer drugloos gegaan en dat beviel mij ook wel erg prima haha. Volgende dag ben je nog gewoon lekker fit. Wel grappig om te zien dat 80% op het feest aan de drugs zit haha, moest soms wel lachen.

Heb wel enorm veel gedronken zeg. Watertje en veel ijsthee gedronken wat erg lekker was met dit warme weer en nog raketijsje genomen.

Vond de set van Brennan Heart echt verschrikkelijk, niet om aan te horen. Zijn we rond uur of 23:00 weggegaan, voor de drukte lekker weg. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
The Z, dan geef je bordjes weg met allerlei teksten op waarvan eentje "Welke early track kent hij niet" (of iets in die aard). Draai dan aub ook wat onbekendere plaatjes ipv de top 20 van 2007-2011 op te zetten.

Alweer? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks de hitte enorm vermaakt op de Relive gisteren. TCC was flink genieten, precies wat ik er van verwacht had. Enige minpuntje was het geluid dat nog niet optimaal stond, waardoor veel platen niet heel erg lekker doorkwamen. Vond ik wel erg jammer. Enorm genoten van Crypsis, mede door het mixwerk dat altijd gruwelijk is. Best wat 2012 platen gehoord zoals Main MF en Lost In The Mist. Vond ik niet erg aangezien je bijna nooit meer een Cryptology plaat hoort op hedendaagse feesten. Hoogtepunt van z'n set was toch wel Darkness Is Calling, na drie jaar lang wachten ein-de-lijk live gehoord! :worship:

Wildstylez prima setje, +1 voor Digiwave. The Z. voornamelijk hitjes, maar toch prima op vermaakt. DBSTF was leuk (The Magical Mystery :loving:) . Coone viel best een beetje tegen, wel +1 voor Pull Your Strings (2010 remix), Crossin' Over en Creation. Zany & Jones was het eerste half uurtje een beetje standaard, maar het tweede half uur was echt heel gaaf. Platen als Midnight, Do You Want Heavy, Dark Symphony, Mindgame, Pattern 2 en als klap op de vuurpijl opeens Formula (2012 edit), die had ik niet zien aankomen :surrender:

Al bij al een erg leuke dag gehad met weer veel bekenden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/hardstylemagaz ... 249173716/

De roeiboot gaat viral :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ondanks de hitte enorm vermaakt op de Relive gisteren. TCC was flink genieten, precies wat ik er van verwacht had. Enige minpuntje was het geluid dat nog niet optimaal stond, waardoor veel platen niet heel erg lekker doorkwamen. Vond ik wel erg jammer. Enorm genoten van Crypsis, mede door het mixwerk dat altijd gruwelijk is. Best wat 2012 platen gehoord zoals Main MF en Lost In The Mist. Vond ik niet erg aangezien je bijna nooit meer een Cryptology plaat hoort op hedendaagse feesten. Hoogtepunt van z'n set was toch wel Darkness Is Calling, na drie jaar lang wachten ein-de-lijk live gehoord! :worship:

Wildstylez prima setje, +1 voor Digiwave. The Z. voornamelijk hitjes, maar toch prima op vermaakt. DBSTF was leuk (The Magical Mystery :loving:) . Coone viel best een beetje tegen, wel +1 voor Pull Your Strings (2010 remix), Crossin' Over en Creation. Zany & Jones was het eerste half uurtje een beetje standaard, maar het tweede half uur was echt heel gaaf. Platen als Midnight, Do You Want Heavy, Dark Symphony, Mindgame, Pattern 2 en als klap op de vuurpijl opeens Formula (2012 edit), die had ik niet zien aankomen :surrender:

Al bij al een erg leuke dag gehad met weer veel bekenden! :)

DO YOU WANT HEAVY?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
DO YOU WANT HEAVY?


Nee. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even kort een paar dingen. Roughstate vond ik persoonlijk vrij kut, op uitzonderingen na was het gewoon een hitjesparade. Begrijp die keuze wel, want het grootste gedeelte van het publiek vindt dat juist mooi. B-Front heeft bijvoorbeeld, als ik het goed onthouden heb, alleen Beyond Reality van z'n album gedraaid. Overigens dacht ik wel een nieuwe B-Frontliner te hebben gehoord.

D-Block & S-Te-Fan was erg vet. Delete vs Requiem vs Rebelion was ook leuk (heb alleen niet zoveel met Requiem). Vervolgens een flinke sprint getrokken naar de Relive stage om nog een half uurtje Zany & Jones mee te pakken. Zo te lezen was dit dus het goede half uur, het was ook echt vet. Formula 2012 edit, wie had dat gedacht. Werd helaas wel snel weer doorgemixt.

Wederom een geslaagd weekendje Intents, met ontiegelijk veel bekenden. Volgend jaar weer een zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 14:50 
 
Hardtraxx Elite

Verslagje van mijn weekend.
Vrijdag optijd aangekomen op de camping. Meteen goed verbrand en best moe van het reizen en opbouwen. Toen het terrein op gegaan en genoten bij de Gearbox stage en bij Dr. Peacock.

Zaterdag weer optijd erbij, om 1 uur bij de Fanaticz, daarna terug naar de tent omdat het niet te harde was. Rond half 4 weer terug en voornamelijk bij de Fanaticz doorgebracht en veel in de schaduw gezeten. Dit was voor mij de minste dag.

De zondag om 2 uur bij NSCLT begonnen, degelijke set. Daarna set van de dag TCC. Voor de rest alleen maar Relive gestaan, met 1 uitstapje naar Warface Live (wat was dat saai), en op het einde nog ff bij Drokz en consorten, wat wel grappig was. Bijna de hele dag een beetje alleen rondgelopen omdat mn maten bijna het hele festival bij de tent bleven zitten :thumbdown:

+ punten
Faciliteiten camping
Stages
Zaterdag geluid
Goed voer op de camping
Gezelligheid met bekende en onbekende
Relive + Fanaticz

- punten
Lamme vrienden
Hitte
Slechte watervoorziening
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Just88 schreef:
++++ Alpha Twins - From the rain (Sub zero project/Sub sonik?? edit) :drool:


RVGE remix ;) Geweldig plaat :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De watervoorziening bij de Relive was trouwens wel goed in orde. Hoogstens 2 minuten moeten wachten. Ik kon regelmatig bijvullen zonder te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 15:17 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
De watervoorziening bij de Relive was trouwens wel goed in orde. Hoogstens 2 minuten moeten wachten. Ik kon regelmatig bijvullen zonder te wachten.


Op zondag was het inderdaad stukken beter. Op zaterdag stond je dik een half uur in de drukte waardoor ik al snel besloot om gewoon een nieuw flesje te gaan halen.
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten